Jump to content

Octavia 1.6 Tdi-Cr 105cp vs 1.9 Tdi-Pd 105 cp


Cornel.Passat
 Share

Postare recomandată

Cornel.Passat

Va astept cu pareri pro sau contra, impresii ale celor care au detinut motor de 1.9 si au trecut pe 1.6 tdi, comparatii intre cele doua motorizari, performante, fiabilitate.

Cred ca acest subiect ar fi util celor care doresc o masina sh si oscileaza intre cele doua motorizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu am experianta celor 2 pe Octavia dar pot sa-ti spun ca exista o diferenta destul de mare intre consumul motorului de 1.9 si 1.6 pe Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am avut o skoda octavia din 2008 cu motor 1.9 tdi 105 cp, iar acum am un seat leon 1,6 TDCRI 90 cp, 2012 si un seat leon 1.6 TDCRI 105 cp 2010 (al fratelui meu). Motorul 1.6 este mult mai silentios si are mai putine vibratii. La partea de consum mixt consuma la fel. Prin oras consuma mai putin motorul 1.6 , dar in exterior la intre 120 si 140 km/h motorul 1.9 consuma mai putin. Cuplul la motorul 1.9 parea ceva mai vioi dar dupa ce am invatat cum sta treaba cu acceleratia la 1.6 nu mai sesizez mare diferenta. La motorul 1.9 aveam revizia setata la 15 000 de km iar la motorul 1.6 este setat la 30 000 de km ceea ce reprezinta un avantaj din punct de vedere financiar.

Momentan am facut 45000 de km/3 ani cu seatul si nu sunt probleme. Cu skoda am facut 220 000 km/6 ani (ambele masini cumparate de noi) si la fel nu am avut problema cu motorul sau cutia.

Ca bube comune: aerul conditionat cade in jurul la 100 000 de km ( la skoda la 130 000 , la seatul fratelui meu la 95000, la un passat 1.9 tdi la 150 000). Probabil o problema in tot grupul VW.

La seatul fratelui meu a cazut pompa de injectie dar au schimbato cei de la seat gratuit pt ca masina are abia 100 000 de km si reviziile facute doar la reprezentanta SEAT (dupa un mic scandal la service).

Eu as alege motorul de 1.6 pentru ca este mult mai silentios si implicit mai odihnitor la drum lung, consumul mic in oras unde petrec mare parte din condus, tehnologia mai noua de pe motor.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

Mihaitzar, nu prea pot sa inteleg cum poti sa afirmi acest lucru daca ai spus ca nu ai experienta acestor masini.

Eu am sesizat clar o diferenta intre motorul AXR de pe Tour si motorul CAYC de 1.6. Axr te baga in scaun cu a doua. Intre CAYC si BLS sau celelalte de 1.9 nu am sesizat vreo diferenta notabila, desi am condus 3 tipuri de O2 cu motor 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 al unui coleg (1.9 TDI 105CP), consum 8 in Bucuresti, 6 la drum lung. Golf 6 al meu (1.6 TDI 105 CP), consum 7 (sau chiar sub, depinde de drum) in Bucuresti si putin peste 5 la drum lung. Avem acelasi stil de mers, cel putin in Bucuresti nu ne dam in spectacol niciunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

Si eu am media sub 6.5-6.8 in buc cu o2 fl de 1.6 tdi dar fac zilnic drumuri de 12-15 km de acasa pana la serviciu si retur inca atat pe ruta Chitila - Pod Basarab si mai prind ceva drum intins. Mai ma fatai si drumuri scurte prin Bucuresti dar nu prind bara la bara prin centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!