Jump to content

Imi arata ca se incalzeste apa la motor


Sava9504
 Share

Postare recomandată

Buna ziua colegi,as avea si eu o intrebare si o problema,deci cand merg cu masina se incalzeste apa corect dupa un anumit timp incepe sa mi se ridice acul de la apa si trece de 90* dar nu ajunge nici la prima "[cenzurat]" si apoi scade imediat dupa cateva secunde,mi se intampla asta de fiecare data cand acelerez si trebuie sa schimb viteza,ma zic ca a inceput sa faca asta dupa ce am schimbat uleiu si am pus 10-40w in loc de 5-30w,nu inteleg care este problema,motoru merge corect.Ma puteti ajuta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEntilatoarele functioneaza ambele pe ambele trepte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai pbme cu sensorul G2. Nu are cum sa fluctueze asa de repede temperatura apei.

Ti-ar prinde bine o scanare pe modulul engine sa vezi senzorul g62 si pe instruments sa vezi cat iti zice ca are g2-ul. Daca e diferenta mare, clar g2-ul e dus si trebuie inlocuit tot corpul ce contine cei 2.

 

Ca senzori iti recomand oem sau hella, altceva nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele functioneaza credeam ca de la asta venea problema dar nu!!!

 

Am sa incerc cum a zis Muraru Dan mai intai o scanare si apoi sa speram sa fie senzorul!!!Multumesc mult pentru raspunsuri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am si eu o problema asemanatoare cu acul din bord care indica temperatura apei. Uneori dupa ce ajunge acul la 90 de grade, cade instant pe 50 de grade, sta un timp si credste inapoi pe 90 de grade. Ventilatorul cupleaza si raceste motorul cand trebuie, cred, dar acul o ia razna cateodata. Oare de acelasi senzor sa fie vorba si in cazul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principul da.

Cand pica fa o scanare si uita-te si la g62. Daca nu indica aceeasi valoare ( diferenta maxim de doar cateva grade) atunci e clar care-i vinovatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am si eu o problema cu tempertura motorului golf 4 1.6 sr (akl 101cp) . Cand stau cu masina la relanti temperatura apei creste pana la 120 grade si mi se aprinde martorul de la apa in bord. in mers sta normal la 90 grade , nu conteaza ca merg 10 km sau 200. Deci in mers apa ramane la 90 grade dar daca opresc si stau cu motorul pornit in 20 minute imi apare in bord 120grade si tot creste , m-am uitat sub capota cand apa era la 120 grade cu motoul pornit si nu imi mergea nici un ventilator din alea 2 de langa radiator care normal trebuiau sa porneasca dupa ce temperatura trecea de 90grade , ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoare defectee sau ceva pe partea lor de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fie termostatul defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era blocat pe inchis, iti trecea de 90 de grade in mers, iar daca era blocat pe deschis ti se incalzea apa mai greu, dar nu trecea de 90.

Deci e cum a zis @Al Bundy mai sus. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu  am intrebat daca e termostatul ptr ca m-am intalnit cu un mecanic azi si l-am intrebat dc imi creste apa la relanti , a zis ca-i dus termostatu' , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-ai intrebat si de ventilatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu l-am intrebat pe el daca e dus termostatul , ma refeream ca aici am intrebat in mesajele de mai sus , la mecanic doar i-am zis ce se intampla si a zis ca trebuie schimbat termostatul , altceva nimic nu a zis , am putina frica sa nu schimb termostatul aiurea si tot asa sa faca dupa , sa dau bani aiurea , app se ridica nivelul si la antigel peste limita maxim  cand temperatura in bord este peste 100 grade , se poate arde garnitura de chiulasa daca se mai incalzeste mult asa , adica mai stau cu motorul pornit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema cu indicatorul de temperatura a apei. cand pornesc motorul (chiar daca nu am mers cu masina de ceva timp) sare acul direct la 90 grade, si nu mai fluctueaza deloc in timpul mersului. aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce apare ?

VAloarea citita pe ecu este la fel cu cea de pe ceasuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am vorbit cu ai mei acasa si la golful meu cand sta la semafor mai mult timp sau se merge bara la bara creste temperatura apei peste 100.Daca da drumul la caldura revine la 90.Asta numai vara face cand sant calduri mari,in restul anotimpurilor sta ceasul la 90 .Peste o saptamana ajung acasa si o duc la un mecanic sa vad ce si cum.Intrebarea mea este unde ar fi problema eu fiind in Germania si as cumpara piesele de aici.Fac cinste.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , si eu aveam aceiasi problema exact ce ai descris tu am descris si eu putin mai sus dar sa rezolvat , la mine nu mergeau vetilatoarele , am dus-o in servis petru a vedea ce are si a gasit cablurile de la ventilatoare  oxidate , acuma pot sta pe loc si 2 ore cu motorul pornit nu trece apa de 90 grade , prima data au crezut ca-i termostatul , dar erau oxidate niste cabluri , eu am si AC , nici ala nu mai functiona , l-am incarcat cu freon si acum raceste foarte bine .   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,am sa ma uit la ventilatoare daca functioneaza cum trebuie ,daca nu ar mai ramane termostatul si senzurul de temperatura de verificat.Ar mai fi si altceva de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema cu tempertura motorului golf 4 1.6 sr (akl 101cp) . Cand stau cu masina la relanti temperatura apei creste pana la 120 grade si mi se aprinde martorul de la apa in bord. in mers sta normal la 90 grade , nu conteaza ca merg 10 km sau 200. Deci in mers apa ramane la 90 grade dar daca opresc si stau cu motorul pornit in 20 minute imi apare in bord 120grade si tot creste , m-am uitat sub capota cand apa era la 120 grade cu motoul pornit si nu imi mergea nici un ventilator din alea 2 de langa radiator care normal trebuiau sa porneasca dupa ce temperatura trecea de 90grade , ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ,am ajuns acasa si m am uitat la masina.Deci cand pornesc masina ventilatoarele stau pe loc,cand dau drumul la ac pornesc amandoua.Ventilatorul mare cand trebuie sa pornesca separat de cel mic ?Astazi am fost prin targ si intrebasem pe cineva de un mecanic si am vorbit un pic cu el (mecanicul)si i am explicat cam cum sta treaba.Mecanicul imi zicea ca e dusa garnitura de chiulasa.Apa din borcan nu fierbe ,presiune in furtune nu am,lipsa din lichide nu am .Eu maine m a duc la el sa vad ce si cum(sau sa caut alt mecanic).Va mai spun maine ce am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul mare nu trebuie sa porneasca separat de cel mic. Este absolut normal sa porneasca amandoua, indifirent ca dai drumul la AC sau ca apa ajunge la 90 de grade. :icon_thumleft:

Daca ti-a zis mecanicul ca trebuie sa mearga separat, atunci du-te la alt mecanic. :dry:

 

Mai degraba, intai verifica daca iti pleaca ventilatoarele pe treapta 2. Am avut o problema asemanatoare la masina din semnatura anul trecut, numai ca mie imi trecea foarte rar de 90 (s-a intamplat de vreo 2-3 ori mai exact, ca n-am lasat-o asa). Am facut strap intre pinii de la mufa care duce in termocupla si surpriza...ventilatoarele nu plecau pe treapta 2. Problema era de la releul care da comanda electroventilatoarelor. L-am schimbat si problema a disparut.

 

Asa ca, inainte de a asculta toti "mecanicii" si de a da jos chiulasa aiurea, verifica treaba asta ca nu te costa nimic. Uite aici si un link, ca sa vezi exact cum se verifica (posturile #30 si #33):

 

http://vwforum.ro/topic/23419-electroventilatoare-detalii-privind-functionarea-si-verificarea-lor/page-2

 

Sper sa-ti fie de ajutor. Bafta. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,maine dimineata asta fac prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e dusa garnitura de chiulasa pierzi antigel mult , la mine erau oxidate firele si de asta nu porneau ventilatoarele , vali am o intrebare , cat consuma sr-ul tau cu cutie automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras 10 -12 si ext 6,5-6,8 o singura data am avut un consum de 6,3 la un drum de Suceava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!