Jump to content

Golf 1.9 TDI BXE - consum ridicat de combustibil


iondarie
 Share

Postare recomandată

Buna seara,
 
Intampin o problema suparatoare cu Golf-ul din dotare, mai exact consuma 8.5% - 9.5% consum mixt, consumul pe extern nu am reusit sa-l scad sub 7.5%.
 
In urma cu 3 luni masina a primit schimb de distributie OEM, supapa vacumatica de la turbina noua si o curatare a geometriei variabile la colegul Cipos.
 
Acum o luna si-au dat ultima suflare axa cu came si tachetii din dotare, cu aceasta ocazie s-a achizitionat axa cu came OEM sh, tacheti inna (cei negri), garnitura de la pompa tandem.
 
De cand am efectuat ultima serie de reparatii masina mananca motorina dupa bunul plac. Pana acum am efectuat/incercat urmatoarele:
 
- Dat jos si curatat EGR
- Testat debitmetru (am produs si unul de schimb)

- Avansul este la 1.5 (a fost si -1.5 si nu este nici o diferenta)

- Testat temperatura lichidelor:
 

Temperaturi la rece

  • Motorina          - 34.2
  • Motor (antigel) - 38.7
  • Aer                   - 39.6

Temperaturi la cald

  • Motorina          - 68.4
  • Motor (antigel)  - 81
  • Aer                   - 45.9

Am inteles ca temperaturile ar fi ok, masina trage nu da fum nu intrerupe sincer nu stiu ce sa mai incerc.

 

Sunt dispus sa incerc de toate deci daca are cineva o idee va rog sa o postati.

 

Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe aceasta tema, am cautat si nu am gasit tocmai de aceea am deschis un nou topic. Daca am gresit va rog sa stergeti topicul.

 

Multumesc,

Modificat de iondarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul trebuie sa-l ai intre -1,5 si -2,5 (eu il am -1), nu 1,5 cum spui ca il ai acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul trebuie sa-l ai intre -1,5 si -2,5 (eu il am -1), nu 1,5 cum spui ca il ai acum

 

Dupa schimbarea axei cu came si a tachetilor avans-ul era la -1.5 dar masina era puturoasa nu mai tragea corespunzator, consumul era aproximativ identic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-2.5 trebuie avansul, daca nu merge bine, ceva nu e in regula pe acolo pe la ce ai schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia trebuie verificata, avansul corect la acesta motorizare vine din fabrica la -2,5.unde ai cele mai bune valori de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am sa reglez avansul la -2,5 sa vedem cum se comporta. Intrebarea este: masina o sa fie lafel de sprintena cum este acum sau o sa fie puturoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Incearca sa conduci si 500m o alta masina cu acelasi motor 105 CP, ca sa intelegi ce inseamna acesti 105 cp. (sprintena nu o faci din avans ci cu soft).

2. daca dupa ce duci avansul la - 2,5 nu se comporta cum trebuie, inseamna ca ai o problema in/la motor (incepe prin a merge la alt mecanic sa desfaca motorul si sa constate cum au fost montate piesele vechi). Injectoarele cum sunt, ai schimbat vreodata o-ringurile si bolturile? cum porneste/merge masina? rece/cald.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am condus masina asta 30.000 km inainte sa am problemele enumerate mai sus deci cred ca stiu ce inseamna cei 105 CP. Nu sa umblat la avans ca sa ii "dau mai multa putere".

2. Nu am schimbat inca o-ringurile si bolturile dar sunt in plan pentru luna urmatoare.

Masina porneste bine, nu tremura, nu intrerupe indiferent daca motorul este rece/cald.

Modificat de iondarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa dau avansul la 0.0 vad ca a scazut consumul, mai jos de 0 nu am reusit sal cobor.

Luni ajung la mecanic sa il puna la -2.5 sa vedem ce obtinem.

@Dolfin turbina a fost curatata/testata de colegul Cipos si era in parametrii. Dar o sa fac loguri maine si le postez sa vedem ce pareri au colegii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strica sa verifici, logurile sunt edificatoare.

Aproape nu ti-a mai ramas altceva de investigat.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca probabil ai iesit din aria de reglaj. Modifica avansul astfel incat suruburile de strangere a fuliei de la axa sa fie aproximativ pe centrul gaurii ovale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Planetara daca am iesit din aria de reglaj si merg cu ea asa stric ceva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@planetara.

Suruburile sunt/ajung pe mijloc doar daca distributia a fost pusa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta urma sa ii zic. Daca aduci suruburile pe mijloc si avansul nu este in grafic inseamna ca distributia nu este pusa corect. Nu strici nimic daca mergi asa cu el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ajung la mecanic si rezolv problema pun avansul la -2,5 si sa speram ca scap de consumul marit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti bune dupa reglajul avansului la -2,5 masina se comporta foarte bine si consumul a scazut. Oras 7,5 - 8% iar extern 5,5 - 6%.

Probabil se poate si mai bine de atat dar nu am un stil de condus foarte pasnic.

Va multumesc tuturor pentru sfaturile oferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acesta e consumul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o problema cu Golful V 1,9 TDI, motor BXE. Mi-au sarit doi dinti de pe cureaua de distributie, drept urmare am inlocuit axul cu came, toti tachetii, doua supape si chitul de distributie. De atunci masina nu mai trage ca inainte (e chiar lenesa) si a crescut si consumul. Mentionez ca masina porneste foarte bine (si la rece  si la cald), nu pierde ulei deloc si nu scoate fum negru sau de alta culoare anormala. Ma poate ajuta cineva cu o idee, eventual un meserias in Iasi? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica avans/reglaj injectoare si nu in ultimul rand cum este montata distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un printscreen pe grupurile 1,4,13 si 15 ar ajuta

sa speram ca ai pus axul care trebuie,...sa nu fie pt bls cu dpf

sau ai refacut compresia pe motor dupa ce ai facut reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia nu se poate reface.:):)

Daca ai vrut sa intrebi daca a masurat din nou compresia e ok!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce ax cu came este montat, s-a ocupat de asta un prieten al meu. Stiu de asemenea ca s-a umblat si la avans. Despre compresie nu stiu nimic.

în urmă cu 3 ore, ionut10a a scris:

un printscreen pe grupurile 1,4,13 si 15 ar ajuta

sa speram ca ai pus axul care trebuie,...sa nu fie pt bls cu dpf

sau ai refacut compresia pe motor dupa ce ai facut reparatia?

Daca crezi ca ma poti ajuta pot trage o fuga pana la Harlau. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea tarziu,am terminat vacanta si nu mai sunt in tara...verifica daca ti a pus furtunul ala subtire in capsula turbinei sau fa un log in mers pe canalele 3 10 si 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!