Jump to content

ulei la cutie


Buum
 Share

Postare recomandată

pe acea tija nu trebuie sa fie ulei deloc. intr-un capat al tijei se afla rulmentul de presiune iar in celalalt capat este placa de presiune.

post-3219-0-40399000-1340118228_thumb.jp

post-3219-0-63780900-1340118283_thumb.jp

Modificat de nedelx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acea tija este o parte din arborele principal al cutiei. Prin interiorul lui este o tija care actioneaza ambreiajul. Intre cele 2, pe capatul dinspre motor, etansarea o face un simering. La capatul tijei din interior se afla rulmentul de presiune (la capatul cutiei, langa viteza a 5-a). Acel simering cedeaza din 2 motive:

1. de batranete (in timp cauciucul simeringului se intareste)

2. supapa de eliminare a presiunii ce se formeaza in cutie (care este undeva deasupra cutiei in zona selectorului de viteze, parca) este blocata. Ca piesa noua, acea supapa vine cu o protectie de plastic alb deasupra, care nu trebuie indepartata.La marea majoritatea, acea protectie nu mai exista....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe acea tija nu trebuie sa fie ulei deloc. intr-un capat al tijei se afla rulmentul de presiune iar in celalalt capat este placa de presiune.

nu in partea cu ambreiajul ma refer...ci in partea cu rulmentul, inauntru in cutie. sau acea tija sta in ulei tot timpul si doar semeringul ala mic ce mi l`ai aratat mai devreme impiedica uleiul sa ajunga la ambreiaj?

acea tija este o parte din arborele principal al cutiei. Prin interiorul lui este o tija care actioneaza ambreiajul. Intre cele 2, pe capatul dinspre motor, etansarea o face un simering. La capatul tijei din interior se afla rulmentul de presiune (la capatul cutiei, langa viteza a 5-a). Acel simering cedeaza din 2 motive:

1. de batranete (in timp cauciucul simeringului se intareste)

2. supapa de eliminare a presiunii ce se formeaza in cutie (care este undeva deasupra cutiei in zona selectorului de viteze, parca) este blocata. Ca piesa noua, acea supapa vine cu o protectie de plastic alb deasupra, care nu trebuie indepartata.La marea majoritatea, acea protectie nu mai exista....

multumesc pentru raspuns! acum sper ca am inteles... deci, daca imi iese ulei din cutie pe langa acea tija ce actioneaza ambreiajul singurul simering(sper ca asa se numeste) ce trebuie sa-l schimb e ala mic din capat.

Modificat de lokimuje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!