Jump to content

ulei la cutie


Buum
 Share

Postare recomandată

Vreau sa schimb uleiul si nu stiu exact cantitatea un Haynes spune 2l si Autodata 3.5l, adevarul nu stiu pe unde este

Daca ma puteti ajuta :) , varianta cu umple pana da pe afara se exclude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea mea scrie 1.8-2L

Cartea e de la Editura KSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii exact cantitatea de ulei pe care trebuie s-o bagi in cutie, mai simplu este sa desfaci busonul de nivel sau de "prea-plin" situat intr-o parte si torni pana da pe-afara pe acolo. Asta e si rolul lui. 3.5l nu are cum sa-ti intre si nici 2. Mi se pare prea mult. Cel mai bine faci asa, parerea mea care este...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat

maine seara o sa va spun cat intra exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am facut maintenance-ul la masina . schimbat uleiul de la motor de la servo , si bineinteles la cutie am bagat pe la busonul de prea plin si au intrat 1.8 l

de asemenea am fost si am verificat injectoarele care toate 4 tin 120 bar

am centricubat pompa si i-au schimbate bucsele de la ax si axul cu arculetelede la acceleratie

in schimb m-am inpotmolit la timonerie, Care stie cum se scoate nuca aceea de la schimbator ca am un joc pe langa cel din bucsele de la tije care sunt si ele programate...

multmesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gindul sa schimb si eu uleiul la cutie. As vrea sa-l schimb complet, ca sa stiu ce ulei si de cind este(are inca ce-a pus fostul proprietar). Ce ziceti e o idee buna, sau sa ma limitez la completare ?

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat uleiul la cutie ,am observat de dimineata ca intra mai usor in viteze si nu mai face atat de mult zgomot cutia in mers, inainte aveam o huruiala

iti recomand sa il schimbi daca nu iti pierde in cantitati industriale pe la semeringurile de la planetare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru schimbarea uleiului exista vreun bushon de golire pe sub , sau tot prin lateral ?

Exact din motiv de bagat greu in tr. 1 ma gindeam si eu s-o fac. Cind era frig era de inteles, dar acum s-a mai incalzit si vad ca tot greu intra.

In rest, daca bag repede in a 2a ciraie, altfel nu. In rest pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci asfel

busonul de umplere este in capatul cutiei un imbus mare

iar cel de golire este exact sub diferential

daca tot faci operatie asta unge tija care vine de la schimbator catre cutie

o sa vezi si ca de la asta e o mare diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut , am un Golf I 1,6 benzina si ma bate gandul sa schimb / completez uleiul la cutia de viteza , ceva sfaturi daca se poate :

- pot sa o fac singur avand in vedere ca nu sunt mecanic

- pe unde se baga :)

- ce ulei se foloseste

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori o recomandare pentru un ulei bun de cutie , acum am in cutie T90 ,ulei romanesc .

Mie mi-a intrat cam 1,5 litri , asta a fost in vara anul trecut , nu am pierderi .

Ma dispera treapta a doua , dimineata pana se subtiaza uleiul in cutie caraie de mama focului , ori cat de fin as schimba treapta .

Cutia in rest merge perfect , sa fie dus sincronul de la treapta a doua? sau uleiul de proasta calitate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pun Aral 75w90 sintetic in vara...merge de minune, am cumparat 4 bidoane la 0,5Lsi mi-a ramas foarte putin 100-150ml.

http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?Type_ID=113&ID=681&pg=1

am pus gl4 plus , din ce am citit e mai recomandat la cutiile noastre gl4 decat gl5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si in link-ul de mai sus pus de mine :)

"VW calls for hypoid oil API GL4, MIL-L2105 SAE 75 or G50 SAE 75W90"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu treapta a2a o am si eu, trebuie sa schimb dintra-a 1a in a2a putin subturat ca sa nu caraie.Am schimbat uleiul din cutie, i-am pus castrol....degeaba...cred ca este altceva.Asta s-a intampla de cand am inlocuit cutia de viteze....Cand este foarte frig abia imi intra a2a prima data cand o bag;dupa cativa zeci de metri merge mai usor, dar tot imi agata cand schimb a2a.

Poate are cineva vreo idee despre cum se poate rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vazui de ochi :icon_thumleft: .

Cum ramane cu treapta doua ?

Sa fie sincronul ? , culmea ca dupa ce se incalzeste uleiul in cutie merge binisor .

Scrie si in link-ul de mai sus pus de mine :)

"VW calls for hypoid oil API GL4, MIL-L2105 SAE 75 or G50 SAE 75W90"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am pus ulei in cutie 80w90 gl4 de la mobil...cutie 4T inainte sa pun ulei zornaia cutia era zgomotoasa dar intra bine in viteze acum nu mai zornaie e mult mai liniste dar intra greu treapta 1 am observat ca am si putin joc in selectorul de viteze de pe cutie oare sa fie semeringul acela dus si sa nu mai ghideze bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu merg de mai bine de 6 luni fara ulei un cutie:)) am o cutie in 4 trepte obosita :)) care de 6 luni nu a vazut ulei defapt cutia nu o mai vazut ulei din 2001 de cand a fost lasata masina de fostu proprietar pe duca a pai nici eu nu mam obosit sa ii bag:)) am puso pe masina mea si merge si acuma si am fost si drumuri lungi blana in a4a la 140:) nu are nimica:D ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu am pus ulei in cutie 80w90 gl4 de la mobil...cutie 4T inainte sa pun ulei zornaia cutia era zgomotoasa dar intra bine in viteze acum nu mai zornaie e mult mai liniste dar intra greu treapta 1 am observat ca am si putin joc in selectorul de viteze de pe cutie oare sa fie semeringul acela dus si sa nu mai ghideze bine?

Semeringul are rolul de a etansa, iar jocul in selectorul de viteze il da sau il ia :D "ball sleeve" cu codul original 020311648, la mine acesta era distrus total, nu mai avea nicio bila. Am avut aceeasi problema, aveam joc si, logic, pierdeam ulei pe langa semeringul selectorul de viteze de pe cutie. Am inlocuit "ball sleeve" si semeringul, cod original 020301227D, si nu a mai curs ulei deloc si am scapat si de jocul acela enervant la schimbarea vitezelor care imi facea figuri cand era vorba sa selectez vitezele 1 sau 2.

P.S. in selectorul de viteze de pe cutie nu trebuie sa ai niciun joc

Modificat de nedelx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si timoneria sa nu fie dereglata sau sa aiba jocuri prea mari de ti-a cauzat jocul ala la selector. Ca in mod normal nu ar trebui sa apara pe nepusa masa...zic asta ca sa nu te apuci sa umbli la cutie si sa schimbi simeringul si apoi sa-si faca joc iar. Intr-adevar, acesta are rolul de a tine selectorul pe pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt scurgeri de ulei pe la selector de vina este "ball sleeve" cu codul original 020311648, semeringul nu poate opri scurgerile daca axul are joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu mare nevoie de ajutor...mi s-a inundat ambreiaj nou cu ulei din cutie, semeringul e nou si tare cred ca a iesit uleiul pe tija ce impinge ambreiajul. ce garnitura/bucsa/simering ar trebui sa fie acolo???

am atasat o poza ca sa stiti despre ce e vorba.

Multumesc!

post-109084-0-69017600-1340091000_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu mare nevoie de ajutor...mi s-a inundat ambreiaj nou cu ulei din cutie, semeringul e nou si tare cred ca a iesit uleiul pe tija ce impinge ambreiajul. ce garnitura/bucsa/simering ar trebui sa fie acolo???

am atasat o poza ca sa stiti despre ce e vorba.

Multumesc!

post-109084-0-69017600-1340091000_thumb.

la locul cu pricina trebuie sa ai 2 piese cu urmatoarele coduri OEM: 020 311 108 A, 020 311 107 D

post-3219-0-36549200-1340098335_thumb.jp

post-3219-0-73321300-1340098335_thumb.jp

post-3219-0-24336900-1340098336_thumb.jp

post-3219-0-64197400-1340098336_thumb.jp

post-3219-0-14113700-1340098337_thumb.jp

post-3219-0-82530800-1340098337_thumb.jp

post-3219-0-70350400-1340098398_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu mare nevoie de ajutor...mi s-a inundat ambreiaj nou cu ulei din cutie, semeringul e nou si tare cred ca a iesit uleiul pe tija ce impinge ambreiajul. ce garnitura/bucsa/simering ar trebui sa fie acolo???

am atasat o poza ca sa stiti despre ce e vorba.

Multumesc!

post-109084-0-69017600-1340091000_thumb.

la locul cu pricina trebuie sa ai 2 piese cu urmatoarele coduri OEM: 020 311 108 A, 020 311 107 D

multumesc nedelx! din cate am inteles pe acea tija nu trebuie sa fie ulei deloc, ai idee ce se afla in capatul ei? ...adica este vre-un simering sau ceva?

Modificat de lokimuje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!