Jump to content

Skoda Octavia 3 - Style 1.4 TSI - 150 CP - Euro 6


Norman

Postare recomandată

Sa aveti noroc de ea!
 
@Norman/CrS1985: voi incerca si eu , insa conform manualului "meu" -vezi pagina 25- , ar trebuie sa le pot reda pe Columbus.

 

@Norman: referitor la MIB2 care il detii, oare ai si smartgate? Probabil ca am sarit peste acea informatie, si mi-a scapat, ca daca detii, te voi ruga un "hands-on" cu o anumita aplicatie :P

 

Eu inca astept si pozele din exterior :D

Link către comentariu
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Norman

    39

  • gbrl

    7

  • The_Ego

    5

  • grigorievs

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la redarea video. Vedeți tabelul din broșura UK.

Screen_Shot_2015_06_19_at_09_39_41.png

Link către comentariu

Pentru ca am intrat in posesia certificatului de conformitate emis de fabrica, unde apare si Euro 6, pot sa va comunic consumurile oficiale:

 

- urban             = 6,5 %

- extra urban   = 4,2 %

- combinat       = 5,1 %

 

Alte caracteristici:

 

- masa proprie        = 1.255 kg

- maxima totala       = 1.805 kg

- putere maxima     = 110 kW / 6.000 rpm

- viteza maxima      = 219 km/h

- nivel sunet            =   70 dB (stationar) si 73 dB in mers

 

Referitor la problema nefunctionarii comenzii vocale, desi in meniul in limba romana apareau toate setarile, nici dealer-ul, nici importatorul nu stiau motivul.

 

O inspiratie de moment pe care am avut-o mi-a rezolvat problema: am setat meniul in limba engleza si a functionat, cu meniul in romana apare ca functie indisponibila.


@ToniM: am Bolero simplu, fara Smartlink (care se poate totusi activa) si fara Smartgate.

 

@grigorievs: din print screen-ul postat, reiese ca este vorba de Bolero generatia 1 (din diagonala ecranului), nu stiu daca sunt modificari la generatia a 2-a

Link către comentariu

Salutare,

 

Multam de feedback Norman.

 

Sunt curios cum ti se comporta usb-ul la opriri si porniri repetate. Atunci mai imi da error reading usb device.

 

De la dealer mi-a spus ca sa nu fie cumva "virusat" usb-ul, ca sa nu fie prost usb-ul. Mi-a recomandat sa incerc cu cardul SD.

 

Cheers,

Link către comentariu

Salut,

 

Pana acum n-am abut nici o problema, nici cu USB-ul, nici cu cardul, este drept ca sunt de generatie noua. Le opresc si repornesc destul de des, fara insa a le scoate din slot.

 

Poti incerca la USB sa-i faci o formatare, apoi sa rescrii mp3-urile pe el, dar nu la capacitate maxima, lasa-i vreo 25 % liber. Sunt curios sa-mi spui daca observi vreo imbunatatire. Este o idee a mea, nu ai ce sa pierzi, in afara de putin timp. 

Link către comentariu

M-am uitat pe cartea masinii si sunt mandru pionier: acest tip de autovehicul a fost omologat de RAR pe 02 iunie si eu am preluat masina pe 12 iunie ;)

 

Am facut o mica plimbare nocturna prin Bucuresti, Pipera si pana la aeroport, 2 persoane, fara bagaje, 45 de km, mers pe la 1500 - 2000 rpm, consum mediu 5,2 %.

 

Azi mai dau o tura pana la Constanta, sa fac prima mie de km.

Link către comentariu

Asta este rezultatul de astazi, Bucuresti - Constanta dus - intors (+ iesiri / intrari in orase), la dus doar soferul la intoarcere noaptea inca o persoana, fara bagaje, fara aer conditionat, majoritatea timpului pe pilot automat, ceva ploaie si la dus si la intoarcere, benzina de 99 de la Petrom. La intrare in Constanta aveam 5,4 %post-150039-0-26760800-1434835075_thumb.

 

https://vid.me/80Mz

Modificat de Norman
Link către comentariu

Cam asa cum se vede in video 110 - 120, plus / minus 10 km si reprize de cateva minute la 140. Cam pe la 2300 - 2500 de ture

Modificat de Norman
Link către comentariu

Intre 6,5 si 7,5 dar nu cred ca este inca relevant, masina de abia are 1.000 de km.

Eu sunt foarte multumit si de cum ruleaza, si de rezerva de putere si de consum.

Are si minusuri, dar pe total e foarte OK

Modificat de Norman
Link către comentariu

Norman o întrebare: mașina nu trebuie identificata la RAR, corect? Au omologat deja MY 2016?

Link către comentariu

Dan, nu ai treaba cu RAR-ul. Asa acum am scris pe pagina anterioara, acest tip de autovehicul a fost omologat de RAR pe 02 iunie. Vei primi de la dealer CIV-ul (chiar daca nu concomitent cu masina) care trebuie sa aiba stampila importatorului Porsche si securizarea (prin aplicarea foliei de securizare peste codul de bare si primele 6 rubrici din CIV).

 

De asemenea, nu trebuie sa mai mergi la ANAF pentru timbrul de mediu / taxa de poluare.

 

 

Informatii pentru inmatriculare:

 

 

http://www.servicii-inmatriculare.ro/etape-de-inmatriculare/

 

 

http://www.prefecturabucuresti.ro/?d=serviciu_inmatriculare⊂=neinmatriculat_romania_ue

 

 

Se "sare" etapa cu ANAF, deoarece acum Octavia este cu Euro 6.

Modificat de Norman
Link către comentariu

Mulțumesc Norman pentru lămuriri. Înseamnă o alergătură mai puțin.

De taxa de poluare nu scap pentru ca dealerul mi-a spus că mașina e EURO 5 pentru motorizarea de 2.0 TDI DSG.

Link către comentariu

Cu placere, Dan. Taxa nu se plateste doar daca ai Euro 6. Norma de poluare este specificata de ultimele 2 caractere din numarul de omologare al masinii.

 

La ANAF va dura vreo 3 zile dupa depunerea actelor, pana vei ridica decizia de plata. Sunt curios sa-mi spui cat este, pentru ca la un Suzuki SX4, care este Euro 5, acum aproape 2 ani, am platit 900 de lei. Un vecin asteapta zilele astea un Renault Captur, tot Euro 5, la care dealerul i-a spus ca va plati doar 47de euro. Eu unul nu stiu cum  se stabileste taxa asta, dar as fi interesat sa aflu.

 

Despre RAR, daca nici eu n-am fost nevoit sa merg, cu model nou Euro 6, nici tu nu ar trebui. Asigura-te ca pe CIV are folia de securizare.

Modificat de Norman
Link către comentariu

 Eu unul nu stiu cum  se stabileste taxa asta, dar as fi interesat sa aflu.

 

 

 In functie de norma de poluare, noxe CO2, vechime, cilindree, cat. autoturism, ...

 

http://www.taxadetimbru.com/

Modificat de czsilviu
Link către comentariu

Multumesc Silviu, o sa fac simulari in calculatorul postat de tine, pentru ca mi se pare mare diferenta intre masini cu aceeasi norma de poluare, probabil ca se datoreaza emisiei de CO2.

Link către comentariu

Am facut 3.000 de km si consumul se prezinta din ce in ce mai bine :D

 

Traseu astazi: vama Siret - intrare Bucuresti, 2 persoane + bagaje - total 200 kg, benzina MOL 95 si Petrom 95, aer conditionat setat pe 23 de grade timp de 90 % din traseu, presiune roti 2,3, mod individual/normal, detector radar ;)  Eu zic ca nu e rau

post-150039-0-87141900-1436121602_thumb.

Modificat de Norman
Link către comentariu

Michelin Energy Saver 205 pe jante Ilias de 16

Link către comentariu

ok.

merci.

Am mai intrebat dar nu m-am lamurit.. Se pot reda fisiere video pe bolero 2 ?

multumesc.

Link către comentariu

Vezi te rog postul nr. 48 si daca mai ai intrebari, le astept :)

Link către comentariu

Buna seara.

Sa conduci masina sanatos si fara evenimente neplacute!

O intrebare. Bolero generatia a doua, are unitate CD? Eu la prima generatie am in torpedo asa ceva. Am o Octavia 3, 1.2 TSI oct. 2014. Din cate am observant, diferentele intre generatiile Bolero ar fi diagonala ecranului, meniul in limba romana, posibilitatea smartlink si smartgate. In rest, sunt la fel.

Confirm chestia cu volanul. Cand am luat masina, exista volat in 4 spite si sport in 3 spite cu piele perforate si tesit in partea de jos. am dat o suta si ceva de euro pe el, dar e diferenta enorma fata de cel cu 4 spite, ca design. Acum se pare ca doua variante: volan in 3 spite si volan sport(piele perforata si tesit in partea de jos).

O seara buna!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!