Jump to content

AXP->BCA 1.4 ?


Catalinescul
 Share

Postare recomandată

Salutare !

 

Motorul meu AXP este pe duca, caut sa imi inlocuiesc motorul. Am observat ca motorul BCA de 1.4 ce este pus pe g4 si g5 are aceleasi specificatii. Stiti daca trebuie facuta vreo modificare electrica/ecu samd pentru a pune acest motor in locul axp-ului meu. Stiu ca BCA nu are fise ca AXP-ul, este un impediment? Vreun cititor a facut aceasta "manevra" axp-bca? Vreau bca pentru ca axp-ul dupa lungi sapari in internet se pare ca este un motor defectuos din fabrica.

Cat ar costa manopera pentru schimb, am intrebat doar la un service si mi-au spus 1000 lei ceea ce mi se pare super exagerat.

 

Astept cu interes pareri si recomandari, totodata si putin offtopic, cumpar motor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BCA-ul e la fel de pacatos, in sensul ca in zona pistonului 1 nu ajunge ulei cat trebuie, rezultând o bataie de piston de toata frumusetea. Din punctul meu de vedere AXP sau AUA dar nu stiu daca se potriveste sunt mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu am gasit AUA in catalog.  Am observat un lucru, axp e fabricat 2000-2001 si bca 2001-2003 ma gandesc si sper ca bca ar fi o varianta imbunatatita. Sa o fac de 1.6 ar costa enorm? nici nu stiu ce trebuie schimbat in afara de motor si cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai voie sa iti pui 1.6 ca depaseste 30% din puterea initiala. Eu asa stiam. AUA e motorul de pe ibiza, polo din 2001-2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, detin un golf cu motor BCA si nu este chiar asa de pacatos cum se spune. Este adevarat ca in ceea ce priveste piesele multi se uita cam asa  :sly: dar nu trebuie sa va speriati. Il am din 2008 si nu au fot mari probleme de motor. Banalele probleme de mecanica bucse, pivoti etc dar in res nimic deosebit. Asa ca nu fugiti de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ionut.vidrighin

Buna tuturor,

Detin un Golf 4 1.4 16V cod BCA, achitionat din 21 iulie 2016 si ma duce gandul tot mai mult deja la segmentare.

Motorul suna asa la rece 

 

Unii spun ca e bataie de tacheti, altii spun ca e de la vreun piston..

Am observat ca acum cum s-a mai racit afara, bataia este mult, mult mai accentuata insa se mai amelioreaza odata cu incalzirea motorului.

Imi este totusi teama sa il lasa asa si sa ajung ulterior la ce stii ce probleme grave cu el... sa ajung in situatia sa il schimb complet.

Am parcurs 2200 km de cand detin masina, ulei i-am pus 10w40 Castrol. Consum de ulei nu am observat sa fie pana acum iar masina merge foarte bine.

Singura problema ce ma sâcâie este aceasta bataie la motor... mentionez ca masina are acum 196.000km, nu stiu daca sunt reali intrucat nu am verificat nicaieri.

Ce parere aveti ?

Multumesc. 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si cu uleiul ala bate ceva in motor cand se incalzeste inseamna ca ceva are...initial poti incepe cu verificarea tachetilor(amorsare...)axele inspectate atent...culbutorii apoi daca totul este in regula cobori in jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca i-mi spui cum pot incarca filmuletul aici , iti pot arata cum suna BCA-ul meu diferenta de la cer la pamant !

Eu zic ca are mai mult la cum suna , dar aici depinde mult si cum a fost intretinut in toti acesti km . Pe de alta parte , golful 4 indiferent de motorizare , are totusi niste ani si km cu duiumul . Mari pretentii nu mai poti emite la acest tip de masina . Oricum sta bine si va sta in comparatie cu noile modele . Eu te-as sfatui daca tot vrei sa schimbi motorul si nu ai seeria trecuta in carte pune motor de 1.6 , asa nu faci rugaciunea si cruce cand depasesti cate un tir .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in schimb eu am schimbat toba finala iar dupa schimbare face de zici ca e masina de curse , cand am fost la Rar ptr omologare gaz mai mai sa ma respinga ptr toba .Am tot incercat sa-i explic omului ca este un produs nou agreeat pe piata chiar de RAR-ul romanesc.

Iun concluzie eu sunt multumit de acest motor dupa aprox 2 ani de folosinta .  Darrrrr este unn motor prea mic ptr acesta caroserie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Nu ma intereseaza un schimb de motor ca e umblatura multa si multi bani, plus de asta nu stiu ce iau.

ca sa pui clipul video aici, este suficient sa il uploadezi pe youtube si pe urma pui link-ul cu copy paste aici

Mai degraba merg pe o segmentare si cat va mai duce, atat va duce.

De circulat, circul rar cu masina. De asta nici nu ma intereseaza un schimb de motor pt putere ca sa intru in depasiri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un lucru bun , numai ca daca vrei sa faci o treba buna schimba si tachetii , nu costa o avere si o sa vezi diferenta la zgomot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu schimba tachetii,credema vorbesc din propia experienta.acest zgomot nu este bataie de tacheti i-am schimbat eu la parerea multor mecanici si fara nici o imbunatatire,ba mai mai mult cu ai originalii era liniste deplina cu ai noi are momente cind unul tacane la prima pormire.eu am schmbat pistoanele,segmenti,cuzinetii si zici ca am motor nou.o sa fac un film sa pun sa vedeti

 

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii se amorseaza pentru a vedea daca sunt buni sau nu...si la mine tacane la prima cheie dar asta pana se amorseaza(treaba de cateva secunde...nu minute ori permanent).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Buna din nou, 

Revin cu 2 clipuri noi de azi, unul cu motorul rece (masina a stat nepornita in parcare de marti seara pana azi - sambata) si altul cu motorul cald (dupa o plimbarica de vreo 3km)

Clipul 1 -> motor rece 
se aude si un fâsâit, probabil de la cureaua de transmisie, dar dispare curand (a plouat zilele astea)


Clipul 2 -> motorul cald, dupa o plimbare de vreo 3km 
se observa o diferenta destul de mare de sunet, zic eu...



Ce parere aveti ? :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaiala aia este ori de la rola de accesorii ori de la cea de ghidaj...trebuiau controlate de catre mesteri acum trebuie sa o dai iar jos sa le invarti manual...apoi ramane cureaua daca ele sunt ok...asa faceau si la mine pana se , se incalzeasca motorul...le am dat jos si m am uitat in ele si nu aveau pic de vaselina(am cumparat ceva pe baza de litiu bun special pentru rulmenti si acum este liniste totala...)Stiu ca trebuiau schimbate dar sunt alte prioritati si rulmentii nu aveau pic de joc...deci mai merg ceva timp sub observatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Ce-i drept trebuia sa schimb alea atunci cand am facut distributia (acum aprox 3 luni).

Dar ce parere ai despre sunetul motorului la cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul se amelioreaza la cald, caz in care te poti gandi la tacheti. Eu aveam acelasi sunet si la rece si la cald, m-am incumetat sa verific tachetii si am gasit unul "mort". L-am schimbat si e liniste acum. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si normal sa , se auda tachetii la rece nitel pana se amorseaza cu ulei...toarce bine motorasul...sa tii sub observatie joja de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

zici ca toarce bine ?

poate sunt eu paranoic si pun mereu raul inainte... dar am impresia ca ceva nu e in regula pea acolo prinauntru

joja am verificat-o dupa ce am filmat al doilea clip si uleiul e la nivel ok, dupa 2200 km parcursi de cand am facut schimbul de ulei 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum merge motorul meu la cald ,maine fac un filmulet si la rece sa vedeti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut tata.. daca pui 10w40 intr-un benzinar, fii multumit ca se aude asa. Ma jur ca se aude mai tare ca dieselul meu. Baga si tu uleiul scris in cartea tehnica, adica 5w40. Daca nu ai cunostinte sau sanse sa apuci sa iei Castrol de Germania, cumpara Valvoline, incearca de la cineva de incredere. Dar nu pune 10w40 ca e normal sa se auda asa la rece mai ales la temperaturile actuale. Pana se incalzeste uleiul sa fie suficient de vascos, normal ca bat tachetii. Da-ne un semn dupa ce schimbi uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Salut 4l3x3y

Iti dai seama ca nu aveam cine stie ce habar de chestiile astea atunci la inceput.

Pur si simplu m-am dus la un atelier si am zis ca vreau schimb de ulei si mi-a pus ce a vrut el..

O sa imi cumpar in cazul asta 5w40 si ii fac un schimb sa vedem cum suna pe urma. 

Totusi, unii mi-au spus ca 5w40-ul este pentru motoare cu mai putini km, al meu avand 196.000km deja si habar n-am daca sunt reali ca e din 2003 golf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la BCA -ul meu tot 10w40 folosesc , in cartea service  de nemtoaica scrie clar ca la aprox 75000 sa trecut la 10w40 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude si BCA-ul meu , M-au cam deranjat unii cu bocanelile langa mine dar sper ca se poate distinge zgomotul motorului . Scuze pentru calitatea filmarii , dar sunt incepator .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!