Jump to content

Problema Kit distribuție + volant


ovidiu.maza
 Share

Postare recomandată

Am un Passat din 2006 motor de 2l diesel

Am luat kitul de distribuție cu tot ce trebuie + intinzator (piese originale) de la VW si am mers la un Service sa schimbe distribuția !

A schimbat-o si dupa vreo 50km eram pe autostrada pe crouse control la 132km/h , am încetinit ca era o porțiune de drum in lucru si când sa accelerez am realizat ca se oprise motorul si nici nu a mai pornit!

Am pus mașina pe platforma si înapoi in service!

Când a desfăcu-o cureaua sărise , iar un șurub a fost smuls cu tot cu filet din vebroker si ușor îndoit .

A înlocuit șurubu cu unu cu un nr mai mare si a făcut filet , le a montat pe toate la loc si a pornit motoru!

Cică motorul si supapele nu ar fi pățit nimic .

Problema e ca acum bate volant si trebuie schimbată cu tot cu ambreiaj!

A mai desfăcut pe acolo iar in baia de ulei a găsit niște tije de la un ruliment, de la care.... urmează sa afle!

Explicația mecanicului e ca problema nu e de la distribuție ci ca a fost o frâna de motor sau ceva de genu', volant s-a blocat si ea a fost cea care a dat un șoc in distribuție si a provocat cele menționate mai sus!

Ei susțin ca distribuția a fost făcută ok si zic ca nu prea e vina lor!

A mai pățit cineva ceva de genu?

Poate sa își dea cineva cu părerea , distribuția nu a fost făcută cum trebuie ? Sau volant e cea care a provocat pagubele?

Mulțumesc in avans..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o problema cunoscuta la 2.0 TDi cu 2 axe cu came.. se smulge din chiulasa prezonul ce tine rola intinzatoare a curelei de distributie. preventiv trebuia sa se majoreze gaura si sa se monteze un prezon de M10 / M8. Daca te duceai tot la reprezentanta... aia sigur stiau si faceau lucrarea respectiva.

 

Din pacate, este vina service-ului, au strans prezonul rolei prea tare, iar acesta a cedat... 

Frana de motor sau volant ... nu intra in discutie si nu au de-a face cu prezonul smuls din chiulasa.

 

acele de rulment gasite in baia de ulei sunt din culbutorii de al axele cu came, s=au spart cand a sarit distributia si pistoanele au impins in supape. 

 

CAm asta merita cand faci efortul sa cumperi piese originale... si le montezi la colt de strada. Acum... nici garantie, si bani din buzunar pentru lucrare. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca au gasit-o pe explicatie .... frana de motor care a blocat volant si apoi a dat in distributie... Ceva mai SF nici ca se putea. Bataia aia nu cumva nu este de la volant ci de la motorul care a avut de suferit in momentul in care a sarit distributia?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o problema cunoscuta la 2.0 TDi cu 2 axe cu came.. se smulge din chiulasa prezonul ce tine rola intinzatoare a curelei de distributie. preventiv trebuia sa se majoreze gaura si sa se monteze un prezon de M10 / M8. Daca te duceai tot la reprezentanta... aia sigur stiau si faceau lucrarea respectiva.

La un service oficial vw se face asa ceva? Se largeste acea gaura si se pune un prezon mai mare? Ma indoiesc. Asta pare treaba de coltul strazii. La reprezententa solutia este cumpararea unei piese noi, scumpe, care sa o inlocuiasca pe cea cu defect de fabricatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult Andrei, e cea mai completa si logica explicație pe care am primit o pana acum!

Dupa ce au pus la loc distribuția si au înlocuit prezonu ăla eram acolo când au pornit mașina: a pornit ok, problema a fost când luai picioru de pe ambreiaj scotea un huruit foarte ciudat. Ei au zis ca e de la cutia de viteze sau volant. au desfăcut din nou mașina si au zis ca e stricata volant, mi a arătat ca are pe interiorul volantei o mâzga neagră, gen praf cu vaselină, un amestec de genu, sper ca m-am exprimat corect. Masina are aproape 200k km

Eu nu înțeleg legătura dintre distribuție si volant, poate una sa o strice pe alta ? Sau care pe care?

Sau e doar o coincidenta si s-au bulit amândouă odată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 2 ani am dat 1300 ron la o reprezentanta vw pt kit distributie, manopera si curea alternator. Probabil ca tu cu piese originale si manopera la baieti ai iesit pe la 1000-1200 ron.

 

nu va inteleg uneori...

 

on topic: te prostesc, nu are treaba volant cu distributia si nici mazga neagra de pe carcasa volantei cu defectarea ei. Daca te apuci sa schimbi ambreiajul macar incearca sa faci o constatare in alta parte, eventual la un mecanic care lucreaza la o reprezentanta.

Modificat de AMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când a desfăcu-o cureaua sărise , iar un șurub a fost smuls cu tot cu filet din vebroker si ușor îndoit .

 

Ce surub de la vilbrochen are legatura cu distributia care a sarit ???

E vorba de prezonul de la intinzator care s-a smuls din filet  ???

Daca se blocheaza volant_a aproape ca nu simti nici o diferenta la mers normal.Deci.....povesti

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Belgia , anul trecut am făcut întreținerea la reprezentanta VW in Bruxelles si m-a costat 400€ (întreținere + verificare generală a mașinii) in care include si un deviz pt distribuție de 960€, il am pe e-mail .

Am sunat in Ro la vw si m-ar fi costat undeva pe la 1900ron , inițial am zis ca vin si o fac in țara dar nu s-a mai concretizat!

A trebuit sa vin in Romania pt câteva zile (cu avionu) si am luat piesele originale vw:

Kit distribuție

Pompa apa

Intinzator transmisie

Curea transmisie

Total piese ~450€

Intinzatorul nu era inițial prevazut dar mi a zis tipul ăla ca e recomandat sa il schimb si pe ăla si m-a convins pana la urma sa-l cumpăr!

Iar cu piesele astea nu am mers la primu mecanic pe care l-am întâlnit in cale ci la un service care are recomandări bune! Manopera m-a costat 200€

In comparație cu devizul de la vw de aici e o diferența destul de notabila!

Dacă as putea sa dau timpu înapoi m-as duce direct la reprezentanta dar nu mai am cum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 euro manopera la distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, recunosc, am prins si o promotie :)

 

1800 ron era in mod normal dar aveau o perioada de reduceri.

 

LE: mai bine pe viitor te deplasezi in concediu cu masina in Ro pentru intretinere daca sunt atat de scumpi acolo. La 450 euro iti faceau si manopera la noi si la reprezentanta cu garantie si factura.

Modificat de AMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

este o problema cunoscuta la 2.0 TDi cu 2 axe cu came.. se smulge din chiulasa prezonul ce tine rola intinzatoare a curelei de distributie. preventiv trebuia sa se majoreze gaura si sa se monteze un prezon de M10 / M8. Daca te duceai tot la reprezentanta... aia sigur stiau si faceau lucrarea respectiva.

La un service oficial vw se face asa ceva? Se largeste acea gaura si se pune un prezon mai mare? Ma indoiesc. Asta pare treaba de coltul strazii. La reprezententa solutia este cumpararea unei piese noi, scumpe, care sa o inlocuiasca pe cea cu defect de fabricatie. 

 

 

da , se face aceasta procedura in reprezentanta  ca urmare a unor informari interne. Nu este carpeala deloc, se face foarte profesional...  sau poate ai fi avut pretentia sa schimbe chiulasa pentru asa ceva? 

 

 

mazga neagra din cutiad e viteze este semn al degradarii volantei, vaselina din arcuri iese si se amesteca cu praful de la discul de ambreiaj si pilitura metalica. 

Dar volant defect e ceva normal la o masina de 200.000 km, insa nua fecteaza distributia. Maxim sparge carcasa cutie de viteze. MAXIM

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost câteva zile in care a lăsat mașina in stand-by, timp in care m-am interesat care sunt costurile sa vina un expert sa constate motivul daunelor etc., si e destul de scump! Cei se la vw îmi puteau face doar un deviz cu ce trebuie schimbat si eventual sa repare, nimic mai mult!

Astăzi mecanicul a desfăcut din nou mașina si a constatat ca volant e blocată.

Tijele din baia de ulei într-adevăr sunt de la cubultorii de la axele cu came!

Ei susțin in continuare ca volant s-a blocat si a provocat șocul care a smuls prezonul si restul...

In baza răspunsurilor de aici de pe forum si a altor mecanici: distribuția a fost cea care a cauzat totul! Cei de la service susțin ca de la volant a plecat totul!

Mie încă nu mi e clar legătura dintre cele doua ! Ceva nu se leagă !

Are cineva vreo explicație plauzibila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!