Jump to content

Pinion Distrus La Cutie De Passat


lucian victor
 Share

Postare recomandată

lucian victor

salut fratilor, acu cateva zile am ramas cu maisna in zapada ,si cand am dat sa es ,am auzit un poc si gata ,ce credeti ca sa intamplat? a pocnit pinionul de atac din cutia de viteze ,ceva ce nu ati mai vazut , si nu am crezut ca se poate intampla la firma volkswagen asa ceva, nu mai am nici o incredere sa plec la drum cu masini facute de firma volkswagen, vreau sa mentionez ca am ESP deci nu puteam sa o fortez , va atasezi cateva poze , dupa cum se vede si aceasta firma face piese de o CALITATE INDOELNICA ,dupa cum se vede si in poza a fost un defect de fabricatie sau prelucrare , si iaca asa mam ales cu o paguba de 700 euro adica alta cutie de viteza. voi ce parere aveti??? se mai merita masinile vw cam prea des se strica

Modificat de lucian victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai verificat ultima oara uleiul din cutie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

hai sa fim seriosi asta nui defect de la ulei pinionul nui albastru iar uleiul il schimb o data la 30 mii km si de abea a fost schimbat acum 5000 si pun castrol

Modificat de lucian victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa fim seriosi asta nui defect de la ulei pinionul nui albastru iar uleiul il schimb o data la 30 mii km si de abea a fost schimbat acum 5000 si pun castrol

Eu as zice ca ai avut ghinion. N-am mai auzit asa ceva. Daca nu ai masina de noua, poate ca proprietarul dinainte s-o fi forjat, sau sa fi avut vreo belea, vreo lovitura, ceva. Am patit si eu, la un Audi 100 sa se rupa biela de la piston si sa-mi loveasca-n blocul motor. Dar am stiut de la ce mi se trage. Cu un an inainte, arsesem garnitura de chiulasa si intrase in pistonul ala antigelul. Probabil ca se fisurase atunci, si a mai tinut un an de zile pana sa-mi faca bucuria. Asta ca idee... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

stie cineva care este diferenta intre cutia care am avuto DUK si cea care am puso EEN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, vreau sa mentionez ca am ESP deci nu puteam sa o fortez ,

Sincer, eu nu prea inteleg legatura intre fortarea cutiei de viteze si ESP, probabil te-ai gandit la controlul tractiunii, asta ar mai avea legatura, dar ESP nu inseamna controlul tractiunii, masina ta nu are asa ceva.

Imi pare rau de necazul tau, asa ceva sigur este deranjant, dar nu uita ca ai ales sa cumperi masina la jumate de pret, second si nu noua, si astfel te-ai expus unor riscuri de genul asta, nestiind cum a fost exploatata masina inainte sa o iei tu. Cred ca ar trebui sa fi mai retinut in afirmatii, pentru ca eu, ca si multi altii, am mers ani buni cu vw punand doar motorina si schimband consumabile, si ne-am bucurat tocmai de fiabilitatea acestor masini.

Bafta la rezolvarea problemelor, si sa nu ti se mai intample necazuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar trebuie sa fac pe zbirul si sa imi iau injuraturi insa trebuie sa va corectez pe amandoi:

1. ESP-ul cel putin la VAG include ASR care e o forma de control al tractiunii (mie mi se pare cam maro dar ma rog)

2. Poti sa o buleshti si cu ESP, mai exact cu ASR. Solicitarea nu va fi in contactul pneu-cale_de_rulare insa va fi in cutie, nici o grija.

3. Sunt convins ca e vorba de un defect de material accidental si nicidecum o problema de calitate cu cutiile de viteze de la VAG/VW. Si faptul ca masina a fost luata SH nu afecteaza lucrul asta. Ca poti foarte bine lua o masina noua, si la cateva luni dupa expirarea garantiei sa patesti chestia asta. Parca mmneg chiar a patit chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt fiare si se mai rup... indiferent de cine le face...

Inainte nu ai avut nici un fel de zgomote mai ciudate?

Am vazut cazuri de rulmenti sparti in cutie, dar aia isi anuntau inainte "boala". Daca desfaceai cutia si faceai un RK era in regula, daca nu te alegeai cu o cutie noua... bilele de la rulmenti distrugeau toata cutia.

Oricum, cred ca si tu ai in jur de 200k km cu cutia aia, deci nu este ceva iesit din comun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-pinionul asta pare sa fi fost fisurat mai de mult -a fost doar nevoie de un moment al fortei mai mare sa se rupa......problema se intampla dupa reparatii ale cutie ...cand pinionu de atac este inlocuit cu altul tot vechi ...si neimperecheat ..am mai vazut asta la cineva care din 2 cutii a vrut sa faca una ..numai ca la el a pleznit intr-o saptamana ....

defectele astea mai apar la masinile cu rulaj mare de kilometri ...si multi soferi......mai multe stiluri de condus ...viteze neadecvate ..turatiii...foste accidente si daca materialul a avut un defect de fabrica si nu sa vazut ...asta e...apar la avioan da la masini .etc

deci nu fi suparat ....ai acum cutie ca noua ...

in schimb putem sa zicem ca ai fost norocos ....daca se intampla asta intr-o depasire fortata ....

firma VW ...este una din cele mai serioase firme ...asa consider eu ...si masinile .....de o calitate germana....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu pinionul, in fotografie ceea ce este inconjurat cu rosu este doar ultima faza a rupturii (ruptura fragila-este mata, neuniforma, cu rugozitate destul de mare) si luand in consideratie tipurile obisnuite de otel utilizate se constata ca distrugerea a inceput cu mult timp in urma de la o fisura de suprafata din cealalta parte (suprafata rupturii este relativ lucioasa-dreapta jos).

Nu cred ca este neaparat defect de material ci mai degraba de explotare. Dar toate piesele au o durata de exploatare totusi. Cati km are masina?

De ce se aduc in discutie sistemele ce control al tractiunii? Cutia de viteze trebuie sa reziste momentului maxim al motorului pentru care a fost proiectata. Poate ca motorului i-au fost dati steroizi si coroborat cu un ambreiaj mai ferm au condus la distrugerea pinionului.

In ceea ce priveste fiabilitatea VW, constat pe propria piele ca nu se mai ridica la nivelul legendei dar are totusi un plus fata de competitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunt putin subiectiv dar tocmai am postat un topic cu un convertizor.... Are dreptat Lucian, nici io nu prea mai am curaj sa plec cu masina din oras. Am plecat prin decembrie spre munte, n-am reusit sa trec de Ploiesti, pe la Metro sare din viteza( era in drive) si cand opresc, un mare lac de ulei se scurgea linistit spre sant, o repar( era bucsa de pe carcasa pompei de ulei gripata pe convertizor) si dupa 1 saptamana incepe sa curga iar....de data asta era si gatu' de la convertizor putin stramb si iar a "muscat" din bucsa aia. 1100 E prima reparatie si acu' nu mai vreau sa ma gandesc. Ca un simplu fapt, mai erau 2 passaturi tot cu cutiile automatice rupte..... . Un vecin d'al meu isi ia anu' trecut un Audi a6 (2005) 5000 km de la reprezentanta din Germania, vine cu el in tara, il inscrie, dupa 2 saptamani pleaca omu' cu el spre munte, pe la Sinaia ii da masina "in nas" si ii plezneste motoru'....no comment, dar repet "poate sunt eu subiectiv", oricum urmatoarea masina o sa fie tot din gama asta( poate am noroc de data aia)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

masina nu facea nici un zgomot in nainte nu fluera nu huruia mergea cum merge o cutie noua si am cumparato la 150000 km reali ia avea 82 mii cand a aduso si cand lam tras de urechi a spus ca avea 150000 sper sa fie reali dar nu e relevant nu trebuia sa se rupa pinionul putea sa cedeze un rulment un dinte rupt dar nu ce sa intamplat cu esp -ul cand raman inpotmolit in zapada pot sa o accelerez cat vreau ca motorul nu se tureaza si isi regleaza turatia pana cand roata nu mai patineaza si ese din zapada facem proba ori cand

iar cu parerea proasta despre vw mi-am formato din gauza ca o cunostinta de a mea sia luat un toareg facut pentru germania nou nout si la 10 mii km ia ros la panza cauciucurile din spate sa constatat stramba masina acum se judeca cu dilerul din iasi pentru alta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea mai cred nici eu ca vw mai merita.........am un pasaat cu o cutie automata si acum o luna a cedat. Toata distractia a fost 1200 E (cutie reconditionata ,nici macar nu a fost noua). Discurile erau facute praf......asa ca aveti grija sa schimbati uleiul....ca e jale......:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum iti poti da seama cand trebuie sa iti schimbi uleiul la cutia de viteze manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este irelevant ce a patit ex_zordium sau prietenul cu touaregul. Doar feed-backul pronuntat dintr-un esantion cu adevarat "mare" poate duce la o afirmatie de acest gen. Intr-adevar, exista tot felul de nemultumiri, la fel ca la orice alta marca, insa nu putem spune asa ceva. ;)

In legatura cu problema, in primul rand ESP, ASR si TC, nu au nici o legatura cu pinionul respectiv. De fapt, nu are legatura deloc cu cutia de viteze. Acel pinion distrus, fie ca a fost ulei in cutie, fie ca nu, este rezulatul unei exploatari extrem de deficitare. Si nu este neaparat rezultatul unei exploatari la maxim, ci a greselilor de schimbare, a franelor de motor excesive. Si cel mai relevant este faptul ca masina are o vechime. Cum a mai spus si r&d, era de asteptat. Este posibil sa fi fost si un defect de fabricatie. Insa inca o data, haideti sa nu facem afirmatii pripite despre calitatea masinilor nemtesti. Exista mai rau si la firme mai mari si la cele mai mici. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este irelevant ce a patit ex_zordium sau prietenul cu touaregul. Doar feed-backul pronuntat dintr-un esantion cu adevarat "mare" poate duce la o afirmatie de acest gen. Intr-adevar, exista tot felul de nemultumiri, la fel ca la orice alta marca, insa nu putem spune asa ceva. ;)

In legatura cu problema, in primul rand ESP, ASR si TC, nu au nici o legatura cu pinionul respectiv. De fapt, nu are legatura deloc cu cutia de viteze. Acel pinion distrus, fie ca a fost ulei in cutie, fie ca nu, este rezulatul unei exploatari extrem de deficitare. Si nu este neaparat rezultatul unei exploatari la maxim, ci a greselilor de schimbare, a franelor de motor excesive. Si cel mai relevant este faptul ca masina are o vechime. Cum a mai spus si r&d, era de asteptat. Este posibil sa fi fost si un defect de fabricatie. Insa inca o data, haideti sa nu facem afirmatii pripite despre calitatea masinilor nemtesti. Exista mai rau si la firme mai mari si la cele mai mici. :P

Eu totusi cred ca masinile nemtesti nu mai sunt ce erau........nu este numai cazul meu.....mai am prieteni cu passat si automata care au patit la fel.....cu siguranta a fost si vina mea(nu am avut grija sa schimb uleiul la cutie.....de fapt nici nu stiam pana nu am citit pe forum).....oricum raman fan vw :P

Modificat de ex_zordium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai privi un pic toata piata de automobile, ai vedea ca toate marcile care odata au fost no.1, acum au mari probleme. Si cel mai elocvent exemplu este Mercedes. Insa haide sa revenim la subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

de felul cum a fost exploatata masina? nu stiu la nemti daca a fost folosita pe post de buldozer dar nu arata "la mine ar vrea multe masini sa ajunga" eu tin foarte mult la masini la mine nici o masina nu a ajuns cu ulei castrol sa treaca de 7000km iar la cutie la fiecare 20000km plus aditivi in motor in cutia de viteze si motorina filtre tot la 20000 km le schimb pe toate am avut N masini am peste un milion de km parcursi si afara si in tara spuneam de ESP pentru a ma disculpa ca asi fi putut forta masina esit din comun, am spus de ESP penturu a nu enupera toate sistemele daca ar fi fost o exploatare defectuasa uleiul in cutie trebuia sa aiba particole metalice si nu are asa ceva nici macar inegrit sau auriu sa tinem cont ca dintii pinionului si coroana sunt intregi daca era fortata trebuia sa se fi rupt un dinte la pinion ,la coroana , un cap de planetara canelurile la planetara se puteau forfeca un satelit din grup dar nu pinionul de atac sa tinem cont ca efortul il primeste si priza care e un sfert in grosime cat trenul balador si in ultimul rand ambreajul adica spun eu ca pinionul de atac este mult prea gros ca si constructie tratat cimentat si toate celelalte sunt mai firave butucul de la un disc de ambreiaj chiar nu e tratat ar fi trebuit sa se fi forfecat canelurile sau arcusoarele raman la parerea de defect de fabricatie ori cum daca o schimb imi iau tot audi sau vw dar omul la nervi ce ati vrea sa spuna ca e multumuit de o masina care ia facut o gaura de 800 1000 de euroi? asa ca va blestem sa nu cunoasteti nici o data ce inseamna sa arunci 800 1000 de euroi bafta la toti

Modificat de lucian victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumnezeule. Cum ai putut scrie un post de 13 randuri fara sa pui un PUNCT? Te rog respectuos sa scrii coerent si cu semne de punctuatie.

In legatura cu problema, nu vad posibil decat un defect de fabricare a piesei in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

SCUZE!!!!!!!!!!!! de obicei cand stau pe net, stau cu laptopul pe burta in pat si imi este greu. Nu stiam ca sunt la examen. :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti la examen, dar persoanele care citesc ceea ce scriem doresc o lectura cat mai confortabila cu putinta. Exista si in Regulament mentionat acest aspect.

Imi pare rau pentru intamplarea cu pricina. Nu se putea schimba doar pinionul acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!