Jump to content

VW Golf 6 R20 - Blueee


Roberto666

Postare recomandată

My baby is here:) trebuie sa mai ajunga si coletul cu rulmentii si ne apucam de instalat, revin cu poze din timpul instalarii

post-46642-0-30763800-1433944131_thumb.j

post-46642-0-53408300-1433944180_thumb.j

Link către comentariu

Ai putea face o comparatie intre cele doua din punct de vedere al antifonarii fata de zgomotul de rulaj si de vant?

Link către comentariu

Catalinmiti e cam greu de zis daca are mai putin zgomot de rulaj ca evacuarea de pe R este simtitor mai galagioasa ca nu are intermediara, sunetul e demential dar parca imi placea mai silent cum e Gti-ul, se aude doar daca o calci

 

cutia acum se misca excelent, diferentialul este inca in rodaj, au intrat 2500euro in distractia asta cu cutia dar cred ca pe termen lung merita investitia, ca vreau sa tin masina cat mai mult

Link către comentariu

In mod normal poti, depinde ce cutie de viteze ai si daca exista pentru modelul tau si de la ce fabricant

Link către comentariu

MFactory, am devenit distribuitor pentru ei, daca esti interesat de pret da-mi mesaj cu datele masinii si verific daca exista si cat costa

Link către comentariu

2.0 tdi 140cp an fab 2012 4 motion daca iti trebuie serie imi zici cutie manuala cu 6

Link către comentariu

da, este inca pe masina:) de ce nu ar fi:)

 

Mi-am facut putin timp sa ii fac si 2-3 poze cu telefonul:)

post-46642-0-86851500-1435058364_thumb.j

post-46642-0-58050400-1435058378_thumb.j

post-46642-0-32218900-1435058394_thumb.j

post-46642-0-10940500-1435058411_thumb.j

Link către comentariu

Cred ca pt sportivitate e mai ok sa fie in 2 usi pentru ca este mai rigida caroseria. Arata minunat masina!

Link către comentariu

Nu arata rau - dar parca, cumva imi place mai mult GTI-ul ca look exterior...

Parca R-ul asta are prea mult negru... si jantele, si masca si siglele ...

 

In poza una langa alta am realizat asta - asa luata fiecare in parte R-ul pare mai frumos.

 

Da, stiu, am fluierat in biserica... :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

mie imi plac ambele :)) mai ales culoarea de pe GTi care mi se pare geniala

Link către comentariu

Mie golful 5 GTI parca incepe sa imi para uzat moral...si la al meu ma mai uit uneori in parcare si parca imi zice sa il schimb cu ceva mai nou...desi diferenta de bani nu ar justifica micul progres tehnic fata de 6 GTI

Link către comentariu

daca nu era 4x4 R-ul nici eu nu faceam upgrade decat cel mult la Golf 7 Gti care are diferentialul ala care face diferenta fata de Golf 5 Gti

Link către comentariu

Nu am avut masina cu tractiune integrala...dar din ce se scrie pe net, integrala cu haldex nu este extraordinala...cea cu torsen se spune ca este mai performanta..deci pe platforma asta draga noua de hatchback cam greu cu integrala. Repet..nu am mers cu hatchback cu integrala si mai ales in mod sportiv sa imi pot da cu parerea...Poate ne lamureste Roberto pt ca le are pe ambele deodata.

Link către comentariu

tractiunea fata e mai vioaie si parca se accelereaza mult mai usor, R-ul mi se pare ca e mai greoaie cand trage, parca e mai greoaie cu totul:) nu am mers prea mult cu ea ca am stat cu ea 3saptamani pe bara pana a sosit diferentialul, cred ca dupa o tura pe la munte revin cu un feedback mai clar, avantaje si dezavantaje, momentan pot sa zic ca LSD-ul chiar face minuni, nu am mai vazut becul de ESP aprins de ceva vreme, la un mers normal in oras am reusit sa scot si consum de 10.5% :)

 

Suspensia la R mi se pare mult mai performanta, inghite f bine gropile, cand sunt cu ea pe modul de confort nici nu zici ca am roti pe 18

Modificat de Roberto666
Link către comentariu

In legatura cu Haldexul - am avut ocazia sa conduc o octavie 3 cu tdi-ul de 150 4x4. Intre Valea Oltului si Cluj - deci inclusiv curbe serioase, Feleacul etc.

Si am condus si ceva asemanator insa fara 4x4 pe aceleasi drumuri.

 

Intr-adevar cea 4x4 "pare" mai greoaie - insa dupa ce te obisnuiesti cu senzatia si cu felul in care sta pe drum realizezi ca poti lua virajele "altfel" - "foarte altfel" :D  intr-un mod in care nu reusesti cu 4x2... Si in ciuda senzatiei de greoi - este sensibil mai rapida.

Link către comentariu

Interesant ce spui, Mad-kat...ramane sa primim feedback de la posesor. 

Roberto, diferentialul LSD ajuta pe curbe si la accelerare...la partea cu accelerarea este foarte simplu de inteles, insa pe curbe ce modifica? sau ajuta doar sa nu derapezi la iesirea din viraje cand accelerezi? 

Azi citeam de avantajele maricele ale bratelor fata de audi TT. Din review-uri lumea spune ca aduc o mare imbunatatire a manevrabilitatii. In acelasi articol citeam despre fuzetele fata. Diferite la TT de S3/cupra si de GTI. Doar la GTI sunt din otel...la celelalte sunt din aluminiu. Cred ca si de aici s-ar putea aduce niste avantaje. Altii ziceau ca mia ieftin au iesit cu adaugarea unor placi intre brate si pivot pt a putea sa mareasca mai mult camberul pana pe la -1.8

Link către comentariu
  • Ioana a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!