Jump to content

Touareg 7L 3.0 TDi V6 224 CP 2oo8


is-stf

Postare recomandată

Salutare,

dupa un Golf 4 si apoi un Volvo S40, am decis ca e timpul sa trecem la un mic SUVulet.Dupa cat de multumit am fost de S40, am inclinat catre un XC60, dar pentru pretul sau trebuia sa mai astept vreun an-doi.
Insa, la un pahar de vin cu vanzatorul, mi-a aparut aceasta oferta:
VW Touareg 7L V6 3.0 Tdi 165kW 2008 114.000 km

Era un pic cam mult pentru ce vroiam eu, greutate, consum, 4x4 permanent.
Insa, imi convenea pretul, stiam masina si istoricul, lucruri care m-au convins sa ma intorc la VAG.Si-am luat tancu'.

Imi place negrul pe masina, m-am obisnuit greu cu culoarea.Dar odata cu varsta, incepi sa devii mai intelept.Sau doar mai indiferent.
Dupa ce am facut cu S-ul 300k km, eram curios cum o sa ma adaptez la noua schimbare.Nu am avut probleme sa calc pedala de ambreiaj, insa a trebuit sa-mi reviziuiesc modul in care fac depasirile (conduc mult in afara), aceasta necesitand mai mult spatiu de incadrare.Problema a fost cand m-am urcat din nou in Volvo, cand l-am pornit eram cu piciorul doar pe frana, piciorul stang statea bine merci pe footrest..

Acum despre masina ce sa zic..E primul 4x4, nu cunosteam ce senzatii iti produce, pana acum m-am descurcat foarte bine si cu 2x.Avand in vedere ca stau intr-o zona in care trece graderul doar pe mijlocul strazii, sunt incantat de achizitie.

Jantele de 17" sunt cu cauciucuri de iarna, o sa iau jante de 18" pentru cauciucuri de vara.Am condus-o intr-o vara de la B la IS, avea jante de 20" puse, inca imi aduc aminte diferenta, dar am ales practibilitatea celor de 18", mai ales ca nu am suspensie pneumatica.
Imi place de mor kickdownul, iar alaturi de pozitia la volan si dimensiunea portbagajului (cel mai des plec in concediu cu masina), sunt convins ca am facut o alegere excelenta pentru nevoile mele.Mai ales in serpentine, unde nu mai trebuie sa bag a 2a, schimba a 3a, baga a 2a.

Reviziile au fost facute toate la reprezentanta, pana si lichidul de parbriz il punea de acolo, ultima revizie mi-a facut-o el, factura in jur de 900 de lei (filtre+ulei). La Volvo la reprezentanta ma ajungea mai mult de atat, si nu intrau 9 litri de ulei.Din istoric, am vazut ca singura problema majora a fost cea cu clapetele admisie, pe care le-a schimbat.

Singurul minus pe care l-am simtit momentan, este confortul scaunului, cel putin comparativ cu al Volvoului.

Urmeaza jantele pe 18" si as vrea sa imi pun pedale si footrest de aluminiu, am avut la Golf si mi-au placut cum se vedeau cand intram in masina, plus aderenta.

 

Day...

 

Photo_06_02_2015_12_18_10.jpgPhoto_06_02_2015_12_18_19.jpg

Photo_06_02_2015_12_18_29.jpgPhoto_06_02_2015_12_18_38.jpg

Photo_06_02_2015_12_18_48.jpgPhoto_06_02_2015_12_18_55.jpg

Photo_06_02_2015_12_19_03.jpgPhoto_06_02_2015_12_19_12.jpg

 

And night...

 

DSCN5365.jpgDSCN5366.jpgDSCN5367.jpgDSCN5368.jpgDSCN5379.jpgDSCN5370.jpgDSCN5371.jpgDSCN5382.jpgDSCN5374.jpgDSCN5376.jpgDSCN5382.jpgDSCN5383.jpg

image.jpg

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu

Frumoasa!

 

Legat de pozitia la volan, eu zic sa mai bibilesti reglajele scaunului si o sa vezi ca o sa gasesti o pozitie mult mai buna decat cea a volvoului. La confort nu prea ai ce sa reprosezi unui Touareg.

 

In rest, superba masina!

Link către comentariu

Foarte bine ca sunt schimbate clapetele, te-a scutit de niste bani in viitor :-)

Masina arata bine, doar tips-urile alea sunt un big no no..

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@redeye: nu ma plag de pozitia la volan, de care am si spus ca imi place, ci strict de confortul scaunului.

 

@bogdan: prima iesire, Iasi - Paris 2.500 km 9.8/100 Paris - Iasi 9.1/100. Imi pare rau ca nu m-am uitat si la media de viteza.Pe Iasi - Oradea 590 km, mi-a iesit 9/100.

Mers pe autostrada cu 140-150, iar in Germania minim 160 (exceptie zonele cu limite).

 

In mod normal, in afara ma situez intre 7 si 8.6-9, depinde cat de mult calc pedala.

Per total e OK pentru mine, la Volvo aveam un consum de 6.8-7 (1.6 16v benzinar), diferenta de consum dintre cele 2 egalizandu-se prin diferenta de pret dintre benzina si motorina (aproximativ).

 

@bebe: stiu, dar nu le-am pus eu..

 

Butonasul de pe stalpul din stanga este pentru dezactivarea supravegherii interioare?

Din cheie pot sa deschid toate geamurile, pot face sa se deschida si din telecomanda?

Modificat de is-stf
Link către comentariu

Butonasul de pe stalpul din stanga este pentru dezactivarea supravegherii interioare?

Din cheie pot sa deschid toate geamurile, pot face sa se deschida si din telecomanda?

 

- Da

- Daca ai modulul confort pe masina (ma gandesc ca da), tine apasat pe butonul de descuiat masina si vor cobori si geamurile. Invers pt inchidere.

 

Felicitari pt masina si cu prima ocazie incearca sa schimbi tips-urile! :)

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

Scaunele ar fi putut beneficia de un plus de suport lateral si la sezut si la spatar. In rest sunt niste veritabile fotolii.

Mai confortabil, insa, stau in alea de range rover care sunt ca o scoica. Nevorbind de S si altele cu modificari active si patruj'de setari.

 

Dac-ai fi avut si suspensia pneumatica :)...atunci sa vezi confort...Dar macar nu ai niste (potentiale) probleme...:)

Sa-l stapanesti sanatos.

Link către comentariu

Din cauza problemelor nu o sa imi iau cu suspensie pneumatica.Nu fac Offroad, iar cauciucurile pe 18" au 55 balon, imi ajunge balansul lor  :)

 

De acord cu scaunul scoica, asa ceva mi-as fi dorit.

 

Multumesc tuturor de urari.

 

Cu ce m-am plimbat ieri:

 

vlv.jpg

Link către comentariu

suspensia pneumatica e foarte confortabila in oras. plutesti peste sinele de tramvai.

modelul cu care am mers eu are si reglaj pe duritate (confort, auto, sport) si pe inaltime (desi pe treapta cea mai inalta ai limita de viteza).

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@Muale: am incercat si suspensia pneumatica, e fenomenala ca si confort.

O intrebare, am vazut ca te ocupi, as vrea sa curat tapiteria si sunt niste baieti care folosesc aparat de ala cu aburi.E ok sau sa mai caut? 140 lei, scaune si cupola. Merci. :)

Am jantele de 20", Rial Porto 20" 5x130 9J x 20H2 ET 60, cu cat as putea sa la vand? Multumesc.

16520-5c8200dcbb5b274fe5fd9cae90dd786a.j

Si noile jante: Dezent 18" 255/55 R18

Photo_27_05_2015_19_10_05.jpg

Photo_27_05_2015_19_10_15.jpg

Photo_27_05_2015_19_10_25.jpg

Photo_29_05_2015_19_01_03.jpg

Photo_29_05_2015_19_01_17.jpg

Modificat de is-stf
Link către comentariu
Publicat (modificat)

133.200 km, schimbat distributie (inclusiv pompa apa), aprox. 3.000 lei, munca de 2h.

Ocazie cu care am aflat si ce face butonasul din partea laterala a volanului :D

 

Photo_30_05_2015_09_17_40.jpg

Modificat de is-stf
Link către comentariu

butonul ala stinge luminile butoanelor ,nu?

nu ne-ai aratat si interiorul, ai scaune de piele sau textil?

aburul e ok dar trebuie folosit cu grija, mai ales pe plafon.

pretul e mic pt plafon, scaune, bancheta (daca fac treaba calumea)

Link către comentariu

arata foarte bine cu jantele astea. Dar parca lipseste ceva, ar merge niste sine longitudinale sau transversale pe plafon

Link către comentariu

He heee ... welcome back to VAG group. Eu o vad cel mai des in trafic :) ... Sa te poarte cu placere si fara probleme multi km.

Link către comentariu
giorgio_tlro

Intreb si eu : distributia nu e pe lant ? Ce ai schimbat la ea ?

Link către comentariu

butonul ala stinge luminile butoanelor ,nu?

Da, cel din stanga.Cel din dreapta inca nu stiu ce face.

 

nu ne-ai aratat si interiorul, ai scaune de piele sau textil?

Textil.Nu i-am facut poze, ca nu-mi place cum arata, trebuie sa curat tapiteria intai.

Pentru detailing interior, o sa mai caut atunci.

 

niste sine longitudinale sau transversale pe plafon

Le am pe cele transversale, le-am dat jos c-am fost plecat din tara, o sa le montez zilele astea.

 

distributia nu e pe lant ? Ce ai schimbat la ea ?

Ba da, de asta am si scris distributie. Practic am schimbat curea dintata, curea trapezoidala, vreo 4 role, pompa de apa, amortizor tensionare curea, niste suruburi si am completat cu antigel.

Cam ce se vede in poza, in partea din fata.

 

As vrea sa-mi iau si niste prezoane noi, astea sunt ruginite si nu-mi place cum se vad cu jantele...

le: sau asa :)

Modificat de is-stf
Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

lasa-l, mai bine sa cumpere prezoane noi decat sa cunoasca vreo blocare, forfecare, retezare, etc.

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

vezi si tu cat de ruginte sunt...dar e nasol sa faci o pana si a nu poti da roata jos, sau sa se reteze in mers, etc...

p.s - capacele se si fura :)

Link către comentariu

New pics.

Am fost pe niste coclauri cu masina. Ma intreb cum se misca modelul cu motor de 2.5, face faţă la kilogramele sale?

 

Photo_06_06_2015_13_04_38.jpg

Photo_06_06_2015_13_04_44.jpg

Photo_06_06_2015_13_04_54.jpg

Photo_06_06_2015_13_05_03.jpg

Photo_06_06_2015_13_14_59.jpg

Photo_06_06_2015_13_15_44.jpg

Photo_06_06_2015_13_06_13.jpg

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!