Jump to content

probleme pornire si acceleratie


danut81
 Share

Postare recomandată

Va salut dragi colegi. Am si eu o problema cu un Polo motor de 1.4 benzina 2002. Porneste si se preste imediat. Daca tin apasata acceleratia la pornire sta turata in plaja 3000- 5000 rpm,mai mult sau mai putin. Daca iau piciorul un puc de pe acceleratie nu se mai tureza, sta pe la 400-500 rpm si moare motorul. Am pus testerul pe masina si imi da mai mute erori: eroare de clapeta(inlocuta), eroare map,sonda lambda. Am sa oostex exact erorile.Aveti vreun sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu cheia de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

nu are nici o treaba cheia de rezerva...posteaza erorile asa cum apar,daca ai o eroare de genul asta <idel speed control> incearca cu alt motoras pas cu pas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eroare de immo, dar faptul ca da rateuri pe admisie indica altceva defect.Da eroare de clapeta, am luat alta, si face la fel. Senzorul de presiune barometrica este integrat in MAP? Am pus alt MAP din dezmembrari, acelasi rezultat. Am verificat mufele si firele de la clapeta si MAP.O sa incerc maine sa ii scot mufa de la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu mai stiu de cate ori am patit sa fie cheia de vina. La cate erori are de unde sti care ii eroarea intermitenta? Normal ca apar mai multe erori daca nu porneste in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Va salut dragi colegi. Am si eu o problema cu un Polo motor de 1.4 benzina 2002. Porneste si se preste imediat. Daca tin apasata acceleratia la pornire sta turata in plaja 3000- 5000 rpm,mai mult sau mai putin. Daca iau piciorul un puc de pe acceleratie nu se mai tureza, sta pe la 400-500 rpm si moare motorul. Am pus testerul pe masina si imi da mai mute erori: eroare de clapeta(inlocuta), eroare map,sonda lambda. Am sa oostex exact erorile.Aveti vreun sfat?

 

 

Incearca cu cheia de rezerva.

 

 

Da si eroare de immo, dar faptul ca da rateuri pe admisie indica altceva defect.Da eroare de clapeta, am luat alta, si face la fel. Senzorul de presiune barometrica este integrat in MAP? Am pus alt MAP din dezmembrari, acelasi rezultat. Am verificat mufele si firele de la clapeta si MAP.O sa incerc maine sa ii scot mufa de la egr.

 

fa o scanare completa la masina sa ne uitam pe ea... altfel, cam greu sa precizam cu exactitate, unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori:- 17848 EGR Valve(N18) 

          p1440 -Open Circuit- intermittent

         - 17851 Potentiometer for Egr(G212)

           P1443-signal to low- intermittent

         -17978- Engine Start Bloked by immobilizer

           P-1570- Intermittent

         -17952 - Angle Senzor1 for Throttle Actuator(g187)

           p- 1544- signal too large- intermittent

        -17580-  Angle Senzor 2 for Throttle Acutatr(g188)

           p- 1172- signal too low - intermittent

        -16497- Intake Air Temp. Senzor(g42)

         P-0113- signal  too high- intermittent

       - 17564 Manifold Pressure  Senzor(G 71)

         p- 1156- open/shortto ground- intermittent

       - 17961 Barometric /Manifold Pressure Signals

        p- 1553 - implausible corelation-intermittent

Mai este una de sonda lambda si modul motor incorect codat. Am incercat o recodare dar nu merge. Acum este codat 00011 si ar trebui sa fie 00071. M asina are airbag, abs, ac si cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apa ajunge la 90 de grade motorul sta in ralanti.Se tureaza dar se balbaie un pic pana pe la 1500 rpm. Singura eroare care apare acum, dupa ce cele mentionate mai sus au fost sterse, este eroarea legata de codare incorecta Ecu.Sonda de temperatura indica corect si pe bord si pe vcds. Temperatura aer admisie: 74 de grade,presiune aer in galerie :380 mbar iar in momentul cand apas pe acceleratie se duce presiunea in 980 mbari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

tinand cont la cate erorii ai cred ca problema ta este de natura electrica daca esti sigur ca clapeta de acc. este buna sau incearca sa pornesti motorul si vezi daca clapeta de acc. se deschide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca e ok clapeta,...se verifica ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Cu amandoua clapete face la fel. Am pornit masina cu pedala de acc calcata pe la 1500rpm si am tinut-o constant pana s-a incalzit. Am verificat si presiunea in rampa de injectie,are 2.6 bar in ralanti si creste la 3-3.2 in accelerare.Am verificat: senzorul de temperatura apa- indica corect, senzor temperatura aer admisie-indica corect, senzorul de presiune aer admisie(senzor barometric )nu stiu ce valori ar trebui sa aiba. Acum mai am 3 erori: calculator incorect codat, 17604 Oxygen senzor heatercircuit B1S1. 17589 Linear 02 senzor.referance voltage- open circuit.

Modificat de danut81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am rezolvat nimic cu masina. Mai aveti ceva sfaturi? Daca este ECU, trebuie inlocuit sau merge reparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Nu e bine 00071, ci 00031 daca ai doar airbag, abs si a/c.

Nu are voie sa oscileze presiunea in rampa de injectie, ea trebuie sa ramana constanta, indiferent de turatia si sarcina motorului si anume 3 bari. Vezi ca ai probleme cu regulatorul de presiune al combustibilului. Nu stiu ce cod motor ai ca sa-ti zic mai multe.

Ceva probleme la egr si sondele lambda. Readapteaza egr din vcds si vezi sa nu ai trasee intrerupte la sondele lambda (open circuit).

Vezi ca motorul trage aer fals. Valorile MAP trabuie sa fie intre 240 - 420 mBar. Din moment ce la tine s-a dus in 900 mBar e clar ca trage aer fals. Verifica etanseitatea galeriei de admisie, furtunele de vacuum grapate, iesite din locul lor (mai ales cel de la servo-frana), garnituri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este AUB . Aer fals nu trage sigur pe nicaieri. Am verificat toate furtunele, etansat galeria de admisie. Cu presiunea in rampa am o nelamurire. Conform datelor din Autodata presiunea trebuie sa fie 3.2 cand pun contactul si 2.5 in functionare(regulator presiune actionat de vacuum). Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Daca esti sigur ca nu trage aer fals atunci e busit senzorul MAP. Nu stiu in ce autodata te-ai uitat dar nu e ok ce zici acolo. Ca sa probezi regulatorul de presiune faci asa : inseriaza un manometru pe returul rampei de injectoare; cineva sta la volan si tine acceleratia constanta la 3000 rpm; tu stai la motor si in timpul asta scoti furtunul de vacuum de la regulator, il pui inapoi si tot asa, sa vezi daca se modifica presiunea de pe manometru. Daca nu se modifica e defect regulatorul. Testul nu se face la ralanti ca nu merge, deci trebuie 2 persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!