Jump to content

Jucarie


CrS1985

Postare recomandată

N-am avut probleme decât la modul că mi s-au lipit de 2 ori ușile pe partea stângă și le-am deschis foarte greu. Cam atât.

Link către comentariu

Din pacate n-am ajuns azi la dealer, ramane pe saptamana viitoare.

 

@TudorM - Fix blocarea usilor as vrea s-o evit... sa incep sa torn apa calda pe ea sau alte trucuri d-astea.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am citit si pe alte forum-uri referitor la retinerea apei la praguri/usi la O3.

 

Se pare ca incearca cei de la skoda s-o dea pe "design feature" si alte prostii...

 

Sincer, vad ca nici cei din afara n-au rezolvat problema asta.

 

Nici nu stiu daca sa mai ma duc sau nu la dealer, mi-e sa nu faca mai rau, sa nu-mi dea gauri in usi, mai ma trezesc si cu alte belele pe cap.

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/306279-water-retention-in-doors/

 

Pana la urma, daca n-a rezolvat Skoda de 2 ani si ceva problema asta, oare o poate rezolva un dealer local?!

 

Ce parere aveti?

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

 

Cu lasarea masinii pt problema asta nu ar fi indicat la fel cum ai zis si tu daca nu s-a rezolvat in 2 ani....

Link către comentariu

De o luna scrii pe forum ca ba te duci,ba nu te duci..logic si normal ar fi sa o duci,rau nu are ce sa-ti faca,doar le expui problema,daca pot sa o rezolve bine,daca nu iarasi bine,ei oricum nu o sa faca nici-o miscare fara sa te intrebe pe tine, adica tu aduci masina la dealer,ei o sa faca o constatare si o sa ti-o spuna tie,tu daca vrei aprobi reparatia,daca nu o iei inapoi cum ai luat-o si platesti doar banii pe constatare sau depinde ..nu platesti nimic daca mai ai garantie.Numai citi forumuri din afara si alte tampenii atata timp cat masina este noua si poti sa o duci la dealer linistit.

 

Apropo numai crede toate tampeniile de la "unii",masina cand intra in service la dealer este urmata de niste acte,iar pe actele respective scrie cati km are masina la intrarea in service si cat combustibil tocmai ca nu sa zica proprietarul masinii "aa ca aveam mai multa motorina" sau " nu aveam zgarietura aia pe usa",la fel si zgarieturile si fiecare chestii sunt trecute pe acte inainte de intrarea in service sau inainte de a incepe orice reparatie pe masina.

Link către comentariu

Felicitari!

Sa o stapanesti sanatos,lm cat mai multi fara evenimente neplacute!!!

Link către comentariu

Apropo numai crede toate tampeniile de la "unii",masina cand intra in service la dealer este urmata de niste acte,iar pe actele respective scrie cati km are masina la intrarea in service si cat combustibil tocmai ca nu sa zica proprietarul masinii "aa ca aveam mai multa motorina" sau " nu aveam zgarietura aia pe usa",la fel si zgarieturile si fiecare chestii sunt trecute pe acte inainte de intrarea in service sau inainte de a incepe orice reparatie pe masina.

Acele "tâmpenii de la <unii>" sunt de la mine și având în vedere că nu ai fost martor la situație și din postările tale acide și în alte topic-uri ți-aș recomanda să-ți ții exprimările de genul ăsta pentru tine! Poate îmi explici și mie de ce au avut nevoie să treacă DSG-ul în S și DMS în Sport pentru testarea senzorilor de parcare? La fel în foaie e trecut ceva de genul 3/4 benzină, tu crezi că ei scriu exact câte diviziuni aveai tu în bord și dacă lipsește una, ai cu cine să te cerți?

În concluzie, tu du-te în service, dar ai grijă și la detalii de genul ăsta. Chiar ai un model la care o să fie tentați și nici nu-ți închipui că toți angajații sunt ușă de biserică sau foarte domni în atitudine.

Link către comentariu

Ai dreptate Tudor. Asa era si la mine la Seat. Cand bageau un 1.9 TDI in service nu erau curiosi, dar la a mea... Auzeam evacuarea din sala de asteptare. Si eram acolo doar pentru revizie, nu altceva. Cand prind ceva mai exotic, o "ard". Sa mergi cu motorul cald :)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Salutare,

 

Multam de urari blordc si ATERKI. Va doresc asemenea si voua, sa va bucurati de bijuteriile voastre.

 

@duku228 - Intr-adevar, am fost putin indecis, insa m-am hotarat sa nu mai merg. Solutia pe care am mai discutat-o cu ei ar fi sa dea o mica gaura in portiera, ceea ce este inacceptabil din punctul meu de vedere, ar fi un risc de aparitie a ruginei.

 

Sper sa nu-mi faca probleme la iarna, o sa vad cum se comporta.

 

In rest... de abia astept CO s-o scot la drum intins.  :icon_bounce: 

 

Deja am ingradit-o prea mult cu traficul urban.

 

Toate bune,

Link către comentariu

 

Apropo numai crede toate tampeniile de la "unii",masina cand intra in service la dealer este urmata de niste acte,iar pe actele respective scrie cati km are masina la intrarea in service si cat combustibil tocmai ca nu sa zica proprietarul masinii "aa ca aveam mai multa motorina" sau " nu aveam zgarietura aia pe usa",la fel si zgarieturile si fiecare chestii sunt trecute pe acte inainte de intrarea in service sau inainte de a incepe orice reparatie pe masina.

Acele "tâmpenii de la <unii>" sunt de la mine și având în vedere că nu ai fost martor la situație și din postările tale acide și în alte topic-uri ți-aș recomanda să-ți ții exprimările de genul ăsta pentru tine! Poate îmi explici și mie de ce au avut nevoie să treacă DSG-ul în S și DMS în Sport pentru testarea senzorilor de parcare? La fel în foaie e trecut ceva de genul 3/4 benzină, tu crezi că ei scriu exact câte diviziuni aveai tu în bord și dacă lipsește una, ai cu cine să te cerți?

În concluzie, tu du-te în service, dar ai grijă și la detalii de genul ăsta. Chiar ai un model la care o să fie tentați și nici nu-ți închipui că toți angajații sunt ușă de biserică sau foarte domni în atitudine.

 

 

 

Imi pare rau ca te-ai simtit! Nu am postari acide,doar ca voi nu stiti despre ce vorbiti,lucrez in domeniu sa zic asa si stiu ce se intampla cand intra o masina in service cate acte se pot face si sa intamplat de multe ori sa uitam sa scriem " zgarietura usa fata dreapta" si dupa sa vina soferul sa zica "nu aveam zgarietura aia" si te apucai sa vopsesti usa la pret de reprezentanta pentru ca ai uitat o mica zgarietura sa o treci...la fel si cu combustibil si cu km.Poate oamenii l-au trecut pur si simplu in S ,nu inseamna ca au si mers cu masina..sunt unele cazuri in care se face maxim 1 km intr-o parcare sa testezi anumite lucruri.Normal ca ai cu cine sa te certi,daca te-ai interesa putin ai afla ca poti sa le faci multe lucruri rele in caz ca uita ei ceva,numai vorbesc chiar sa se intample ceva la masina in service.Toti vorbesc si isi dau cu parerea,dar vorbesc doar "mi-a zis mie cineva" , " stiu eu ca am vazut pe net", dar nimeni nu stie cum se numesc actele intocmite inainte de intrare si dupa iesire din service.

 

 

Deci, Crs vad ca "ai discutat" cu ei si nu ti-au dat ei vreo gaura in masina fara sa-ti zica. Apropo o mica gaura s-ar face cu o vopsire si cu o pregatire anti coroziune,nu doar ti-ar face o gaura si atat,zic eu! 

 

Bafta cu masinuta si cat o ai in garantie profita de acest lucrul fara frica!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare tuturor,

 

Revin si eu cu un post dupa ceva vreme, pe principiul "postez deci exist" :)

 

Tocmai ce m-am intors dintr-un periplu prin tara de aproximativ 2000 km si as vrea sa impartasesc din experientele traite cu "furia verde turbo".

 

In primul rand despre tinuta de drum, absolut ireprosabila, stabila in curbe si un feedback foarte bun in volan.

 

Prima parte a calatoriei am realizat-o exclusiv pe RS mode, mers alert pe traseul bucuresti-pitesti-sibiu-sebes-alba iulia - arieseni.

Practic am condus pe toate tipurile de drum de la Autostrada, european pana la judetean si ulite.

Pot sa spun ca pe autostrada am mers 140+ iar pe restul drumului am mers in proportie de 90% in viteza a 4-a. Practic era suficient sa-mi acopere o plaja de viteze de la 50-150, cu rezerva de putere prezenta tot timpul. Depasirea se facea instantaneu, indeferent de ce viteza avea auto pe care-l depaseam. Senzatia este de Wow iar zambetul imi aparea pe fata instantaneu.

Consumul absoult decent... 8.2l/100 km.

 

La intoarcere, am venit pe transalpina (by the way, o recomand tuturor, sunt niste peisaje super). Am mers pe eco mode pana la ranca iar apoi m-am grabit putin pe RS Mode.

Apropo de eco mode. Pe acolo prin zona ( drumurile judetene), am mers pe eco mode si am scos consumuri de 7%, mai mult decat bine zic eu, pentru o masina cu valente sportive.

 

Sunt foarte multumit de bi-xenon, am mers pe drumuri de munte, fara pic de lumina, isi fac treaba ireprosabil.

Singurul aspect pe care as vrea sa-l intreb ar fi urmatorul: Am vazut ca pe autostrada farul din stanga are o raza de iluminare mai mica decat cel din dreapta. Este normal asa? Am mai intrebat ceva prieteni, mi-au spus ca e normal, insa am zis sa va intreb si pe voi. Probabil ca este gandit astfel incat sa nu-i orbeasca pe cei de pe contrasens....

 

Revenind la oile noastre... la intoarcere am scos un consum de 8.1l/100, insa cu pauze mai lungi si mai dese.

 

Cand merg pe drumuri denivelate se aude un zgomot usor la trapa (daca e deschisa), dar este normal, zic eu, fiind o piesa deschisa care se sprijna in niste suporti.

 

Suspensia se comporta foarte bine, nu-ti "rupe" rinichii. Lucrul asta il apreciez foarte mult, faptul ca este ideal setata intre confort-sport.

 

Atasez si niste poze.

 

Drumuri bune sa aveti!

 

Cheers,

post-24328-0-45818300-1440688197_thumb.j

post-24328-0-84976200-1440688203_thumb.j

post-24328-0-48681000-1440688211_thumb.j

post-24328-0-06578900-1440688218_thumb.j

Link către comentariu

Cam asa ar trebui sa functioneze sistemul adaptiv, este normal ca lumina pe partea stanga sa fie mai scurta, dar in acelasi timp la viteze de autostrada ar trebui sa fie totusi mai lunga decat la viteze mici(totusi e posibil sa nu simti ca lumineaza mai departe din cauza vitezei).

 

In rest brici este masina  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multam pt explicatie si apreciere florinrmn.

 

Am uitat sa trec in post si nr de km : 4400. 

 

Ciao,

Link către comentariu

Felicitari !!! De cate ori vad "jucaria" asta incep sa salivez... :D

Cred ca urmatorul meu upgrade va fi tot una de asta, peste vreo 2-3 ani. Deocamdata insa, ma multumesc si cu a mea ca merge foarte bine. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Cam asa ar trebui sa functioneze sistemul adaptiv, este normal ca lumina pe partea stanga sa fie mai scurta, dar in acelasi timp la viteze de autostrada ar trebui sa fie totusi mai lunga decat la viteze mici(totusi e posibil sa nu simti ca lumineaza mai departe din cauza vitezei).

 

In rest brici este masina  :icon_thumleft:

nu cred ca depaseste viteza luminii :)

 

Ii sta super masinii in culoarea asta. S-o stapanesti sanatos

Modificat de G-P
Link către comentariu

Multumesc mult de urari si aprecieri!

 

Deadly, te astept in familia RS, sper sa-ti atingi acest obiectiv intr-un viitor cat mai apropiat.

 

Toate bune,

Link către comentariu

Felicitari pentru trapa !

Faza cu bixenon scurt pe stanga e corecta, la mine scrie in manual parca.

Link către comentariu

Cu riscul clar de a ma repeta, culoarea + trapa ma dau gata!

 

Si sincer, la ce consumuri ai scos cu zambetul pe buze, te invidiez!

 

Sa ai parte de drumuri bune, si confirm si eu, si la mine face la fel adaptipul, in functie de viteza si/sau obstacole inclusiv trafic, fie el pe sens sau contrasens, partea soferului coboara ;)

Link către comentariu

Salutare si multumesc pentru aprecieri.

 

Intr-adevar, pe langa dinamica ei deosebita, senzatiile "optice" sunt trapa si culoarea :)

Astept sa se mai racoreasca putin, ca s-o pot deschide mai mult. Pe acolo prin Apuseni era tare bine :)

 

Acum mi-a picat fisa Toni; eu am trecut si prin cluj, pacat ca nu ti-am dat un mesaj, poate ne vedeam fugitiv. E drept ca am fost pe super fuga...

 

Data viitoare...

 

Salutari,

Link către comentariu

Salutare,

 

Din pacate am comis o "necomisa" :tuktuk:

 

Cum se zice... ziua buna se cunoaste de dimineata... la mine nu prea s-a cunoscut.

Am executat o manevra de meserias si am ciobit janta fata :grrrrrr:

 

Imi recomandati si mie un service unde pot rezolva treaba? N-as face asa ceva pe casco totusi...

 

As putea-o rezolva si cu un spray dar vreau sa arate ca noua... probabil trebuie debavurata, curata, degresata si aplicat un strat de vopsea...

 

Multumesc,

post-24328-0-92644600-1441458966_thumb.j

Modificat de CrS1985
Link către comentariu

Multam frumos hanesti.

 

Am facut o criza de nervi, iti dai seama. Si de atunci am ramas cu ceva durere de cap...

 

Noi sa fim sanatosi... restul se repara! :icon_confused:

Link către comentariu

 

Sistemul Canton se aude foarte bine, bass-ul se simte ok (se poate regla intensitatea subwoofer-ului).

O singura intrebare am... la partea de sistem audio: Introduc usb, totul e-n regula, il citeste, iar daca opresc si pornesc din nou, cateodata se intampla sa nu citeasca usb-ul (Error reading device). Merge numai daca-l scot si-l introduc inca o data in fanta.

Voua vi se intampla lucrul asta la bolero?

 

De  2-3 ori pe luna se intampla si la Dynaudio, pe Golf. Poate conteaza si calitatea stickului USB. La card SD nu am avut asemenea probleme niciodata. Dar isi merita toti banii sistemul optional Canton/Dynaudio!!
Link către comentariu

Am rezolvat si eu problema cu usb-ul, nu-l mai folosesc :)

 

Cardul SD merge super bine, n-am mai avut nicio problema.

 

S-aude foarte bine canton-ul, intr-adevar.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!