Jump to content

Jucarie


CrS1985

Postare recomandată

Multumesc frumos de aprecieri, incerc s-o tin ca-n showroom, insa din pacate nu am garaj :)

Da, Nokian-urile sunt D3...Arhisuficient pentru orice tip de iarna, parerea mea.

In plus de asta au si protectie pentru jante, D4 am inteles ca n-au. ;)

Referitor la franare pe carosabil umed A vs B (D4 vs D3), mi-a explicat si vanzatorul anvelopelor, diferenta e aproape insesizabila la un regim de mers normal.

Deci, sfatul meu... mergi pe D3 si n-o sa regreti.

De abia astept sa le "rodez" pe zapada, sunt tare curios cum se comporta.

Toate bune,

Link către comentariu

Lipsa garajului e un - la orice masina,merg pe d3 pt forma profilului,la caii mei e si prea mult... 

Link către comentariu

Ai grija cu anvelopele de iarna ca s-ar putea ca prima zăpadă sa te prindă cu slickuri în picioare...

:) 

Edit: făceam referire la colegul Cristi, cu ai lui 230cp si 350nm.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Nu de alta dar eu am pățit-o cu jetta. Prea multa putere dăunează sănătății anvelopelor de iarna. :D 

(Am prins o iarnă cu 16-20grde de Crăciun si in 2 săptămâni am scurtat cu 2 ani viața gumelor)

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Sunt cuminte, Tizule... nu ma dau asa la ea in perioada asta... sau ma rog, incerc :))

E cat de cat ok pentruca merg cu ea max 3 zile pe sapt. Nu prea am cand sa merg, tinand cont ca am masina de serviciu :) 

Link către comentariu

@CrS1985: Tizule, am cateva intrebari pentru tine: :) 

1. Ai mai completat ulei de la revizie ? Ce mai arata pe joja ? Retinusem din ceea ce ai scris ca ai completat ulei pe la aprox 10k km. Iti mai amintesti cat ai completat atunci ?

2. Cum e setat ca nivel de service? Fix, pe 15k km sau 1 an ? 

Link către comentariu

Salut Tizule,

Am completat cam 250 ml la 10k km. Nu l-am mai verificat de la revizie, de cand am facut schimbul complet.

Intervalul de service este setat pe variabil... Ma duc la revizie doar cand imi spune computerul de bord.

M-au sfatuit sa-l las asa, ca e cel mai bine.

Eu intentionez oricum sa schimb uleiul cam o data pe an, cred ca asa e cel mai ok.

Tizule, sa inteleg ca esti in cautari? Faci analize/comparatii etc? Spre ce inclini? :D

 

Link către comentariu

@CrS1985: Tizule, multumesc de detalii. 

Vorba melodiei, vreau ceva "viteza si chiar din gama Skoda" :P 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Tizule, in cazul asta, iti recomand cu caldura RS TSI (220 sau 230) :D

Parerea mea e ca nu merita sa dai 2500 euro in plus pentru 10 cai si niste "briz briz-uri" gen: jante pe 19, diferential electronic.

N-ai cum sa fii dezamagit... :))

 

Link către comentariu

Am avut azi la munca o discutie interesanta cu o colega.

Ea are un peugeot 407 din 2004 si mi-a spus ca-n fiecare iarna ii ingheata uleiul din cutia de viteze.

Asta este din cauza ca peugeot-ul n-are un scut de protectie si astfel uleiul intra in contact cu aerul foarte rece de afara.

Imediat mi-a venit in cap ce mi s-a intamplat mie iarna trecuta cand au fost temperaturile mai scazute si efectiv nu puteam s-o bag in viteza.

Cu chiu cu vai, dupa vreo 15-20 min, reuseam s-o dezmortesc, insa foarte greu.

Voi aveti astfel de probleme la octavia 3? Octavia 3 o avea scutul asta la cutia de viteze?

Stiu ca am mai discutat putin atunci, insa poate n-a citit toata lumea topic-ul, au mai aparut ceva informatii intre timp etc.

Deja incep sa ma gandesc, tinand cont ca suntem in prag de iarna.

La service am intrebat si mi-au spus ca ei n-au auzit asa ceva...

O fi ulei mai putin in cutie din fabrica?

Link către comentariu

@CrS1985: Tizule, uleiul nu "ingheata", c'mon :) 

Nici la Aro, in ierni cu -30grade, nu ingheta uleiul. Ok, isi schimba consistenta spre "marmelada", dar atunci se foloseau uleiuri minerale, era acu' 30ani :P La primele 2-3 schimbari de viteza simteai cum uleiul are o consistenta mai vascoasa si trebuia sa fii mai hotarat cu schimbatorul. Dar atat.

Acum folosim uleiul sintetice. La nicio masina nu am avut problema asta iarna, sa nu pot selecta o treapta de viteza.

Problema ta nu are legatura cu "inghetatul" uleiului, e altceva acolo.

In ceea ce priveste 407-le colegei...abureala. Really.

Link către comentariu

@75NOR Tizule, da, sunt de acord, m-am exprimat mai dur cu "inghetatul"... cum zici tu se face ca o marmelada, super vascos.

Ideea e ca sper sa nu ma confrunt cu problema asta din nou.

Chiar am fost foarte ferm... efectiv imi era sa nu rup vreun angrenaj p-acolo...

O lasam in banii ei... mai calcam ambreiajul de vreo cateva ori si pana la urma reuseam.

E drept, dupa ce reuseam s-o introduc intr-o viteza... isi dadea drumul si mergea...

Oricum e cam neplacut si cel putin dubios la o masina care costa atat... vorba aia am mai avut o groaza de masini si am trecut iernile cu ele fara pro.

Apropo de colega mea, sotul ei a zis ca nu mai rezista psihic ca-n fiecare iarna sa stea 15-20 min pe langa masina pana reuseste s-o bage in viteza.

Vrea s-o vanda, chit ca e masina lui de suflet :)

Om trai si om vedea :)

Modificat de CrS1985
Link către comentariu

Poti sa ii pui si scut anti-racheta, ca tot nu poate izola termic cat sa faca diferenta.

Link către comentariu

A avut si o ruda de-a mea un 407 2.0 diesel si niciodata nu l-am auzit sa se planga de problema asta. Si am fost si la munte impreuna iarna, unde temperaturile scadeau mult noaptea, si nimic. La fel si cu 307-ele din familie, tot 2.0 hdi, merge un pic mai greut pana se incalzeste, ca la orice masina, dar nimic asemanator cu ce descrii tu. 

Link către comentariu

Atunci e ciudat, ma intreb daca numai eu am avut pro asta, adica sa fi fost ceva din fabrica care nu a fost facut cum trebuie.

Ma gandesc si la cantitatea de ulei, sa nu fie mai putin decat trebuie si atunci cand devine prea vascos e f greu sa bagi in viteza...

Sper sa nu se mai intample si iarna asta, ca ma duc peste ei sa  verifice. Iarna trecuta nici nu puteam iesi cand avea simptomul, pentru ca n-aveam cauciucuri de iarna :))

@mihai.onu94 inseamna ca e doar la peugeot-ul lor... vba unui clasic in viata : "ghinion"! :)

 

Link către comentariu

Am 307 SW, merge brici in orice anotimp, cutia la fel. Este probabil cea mai buna masina all around dintre toate pe care le-am avut pana la actualul Golf (care e totusi devreme de apreciat obiectiv).

Dar n-am auzit nici la altii sa mearga cutia aiurea iarna. Exact cum s-a spus si mai sus, poate o idee mai greu pentru o scurita perioada si atat..

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Atentie sa nu fie vreo masina produsa pentru tarile cu climat cald.

 

O companie cu care lucram a cumparat acu 2 ani niste citroen-uri 4x4 un fel de yeti, si iarna la -20 grade le trebuiau 15-20 minute pana se incalzea uleiul in cutie si nu puteau sa foloseasca decat treapta 1.

 

La o masina chiar s-a stricat cutia de viteze.

Modificat de deenman
Link către comentariu

@CristiALF Tizule, deci stii cum eram iarna trecuta... m-am umplut de nervi, nu-mi venea sa cred ca nu pot pleca de pe loc.

Ideea e ca eu o tin in viteza in parcare.. Am scos-o din viteza, am incalzit-o vreo 10 min... dau s-o bag din nou si nimic... e f ciudata senzatia.

Avantajul e ca acum, daca Doamne fereste mai face, ma duc direct la avia... in secunda urmatoare.

@deenman  Probabil ca ai dreptate, ca n-au luat-o de noua, deci probabil ca daca a fost adusa... cine stie pentru ce tara a fost facuta.

A mea sper ca n-a fost facuta pentru tarile calde :))

Link către comentariu

Este adevarat ca Pejo-ul meu este facut pentru clima rece, dar asta insemna doar ca nu are 2 ventilatoare in fata la racire si ca teoretic vara in aglomeratie ar avea un pic mai multe "probleme". In realitate este excelent: iarna e brici, are un fel de "pre-incalzire" (la un diesel este uauu!) care face ca dieselul sa incalzeasca la interior aproape ca o benzinara, iar vara nu e nici o diferenta, deci..super. Nu stiu ce ulei avea la cutie, oricum i-am schimbat ambreiajul si i-am pus uleiul recomandat/normal.

Imi pare rau de patanie, te inteleg si te cred ca e ciudat! Trebuie sa urmaresti ce se intampla si iarna asta, poate nu mai face totusi. Vezi daca nu ti-ai luat DSG :) 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@CrS1985: Tizule, ce mai face Jucaria verde ? Poze, impresii , ceva ?

In alta ordine de idei, am nevoie de putin ajutor. Cand iti permit timpul si imprejurarile as vrea sa ma ajuti sa studiem putin tips-urile tale. Ma intereseaza sa arunci un ochi sa vezi daca se vede vreun part number pe ele si daca sunt sudate pe teava, sau fac corp comun cu finala.

Ca sa intelegi de ce, studiez daca pot face retrofit la tips-uri vizibile pentru Superb3, ca in poza de mai jos. OEM vin asa doar la TSI280, la TSI 220 sunt finale stanga dreapta, dar cu teava indreptata in jos. Studiez daca pot adapta tips-urile de la O3RS, presupunand ca nu sunt corp comun cu finala. La TSI280 tipsurile vin la pachet cu finala, deci pretul e in cer, chiar nu are sens sa schimb finalele.

Cea rosie e TSI280 - la aspectul ala vrea sa ajung. Cealalta poza e cu un retrofit reusit la un diesel, dar nu stiu daca tips-ul e de O3 RS

Mersi

uploadfromtaptalk1452680686639.png

SportLine3.jpg

Link către comentariu

@75NOR Sa traiesti, Tizule.

O sa studiez acest aspect cand am putin timp si o fi si mai luminos afara... ca de cand s-a micsorat ziua, pleca pe noapte si vin tot pe noapte :))

"Furia Verde" aduna km... am aproape 14.000 km... planuiesc o ieseala in mini vacanta de sapt viitoare... cred ca dam o fuga pana la Brasov.

O sa fie ceva distractie pe DN... pe serpentine... de abia astept. :wub:

Pana una alta, las pozele astea, sper sa te ajute... asa am si eu evacuarea :)

Am ceva planuri s-o fac mai zgomotoasa la anul... inca studiez ceva evacuari... Asa am dat peste pozele alea.

Cheers,

Poza.jpg

Poza2.jpg

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!