Jump to content

Jucarie


CrS1985

Postare recomandată

Eu fiind cu DSG tot ce trebuie sa faci in rodaj e sa mergi normal, pentru ca oricum nu trece de 2-2500 rpm in trafic. La viteze de autostrada ai 2600-2800 rpm.

 

Stiu ca o sa-ti fie greu, dar incearca sa fii cuminte cat de cat prima mie de km. Pe urma... stii tu.

Link către comentariu

In week-end sigur trec de borna 1000... deci game on! :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Un photo shooting ca de vara, dupa prima baitza...

 

Impresii dupa aproape 1000 km... oricat as merge cu ea nu m-as satura, toata ziua imi caut de drum si ma trezesc mergand pe strazi fara o destinatie anume.

 

Accelerarea este foarte puternica, brutala... daca este putin ud pe jos e greu de controlat si in treapta a 3-a de viteza la o plecare in forta de pe loc.

 

Face viteza foarte repede, nici nu-mi dau seama cand ajung la viteze de autostrada in oras.

 

Totul este de-a dreptul spectaculos, sunt foarte multumit de alegere.

 

Consumul este undeva la 11l/100 km long term, mers 90% prin oras.

 

Singura problema, care nu ma deranjeaza neaparat foarte tare, este legat de eroarea citire usb.

 

Am facut si foldere, insa mai are momente cand da eroare si trebuie sa scot si sa introduc din nou usb-ul.

 

O sa incerc sa iau un card SD sa vad daca mai are aceeasi pro.

 

Ideea e ca singura muzica adevarata este cea generata de motor prin sound generator, este cu totul diferit fata de rs tdi, unde nu sesizam nici o diferenta intre modul normal si RS (no offense pentru cei cu RS tdi).

In cazul meu are sunetul unui V6 sau V8 nervos... super senzatie. :icon_bounce:

 

Cheers,

post-24328-0-74425900-1433697419_thumb.j

post-24328-0-37879900-1433697428_thumb.j

post-24328-0-29972800-1433697436_thumb.j

post-24328-0-18733300-1433697444_thumb.j

post-24328-0-28224900-1433697452_thumb.j

post-24328-0-48692800-1433697463_thumb.j

Link către comentariu

Ideea e ca singura muzica adevarata este cea generata de motor prin sound generator, este cu totul diferit fata de rs tdi, unde nu sesizam nici o diferenta intre modul normal si RS (no offense pentru cei cu RS tdi).

In cazul meu are sunetul unui V6 sau V8 nervos... super senzatie. :icon_bounce:

 

Din pacate sunetul e dat de zbarnaitoarea de sub parbriz. Eu la urmatoarea revizie o sa vorbesc la reprezentanta sa mi-l dezactiveze.

 

Ai un consum f bun pt oras, probabil ca ai si drumuri suficient de lungi + cutie manuala.

 

De curiozitate, la pachetul asta Challenge (care nu exista la inceput) ai si praguri pt locurile din spate?

Link către comentariu

Salut,

 

Am revenit in Bucuresti, am fost plecat cateva zile si de aceea raspunsul putin intarziat.

 

Cand mi-ai pus intrebarea cu pragurile, ma crezi ca nu stiam daca sunt si pe spate... am aflat... nu sunt :)

 

Mie imi place foarte mult sunetul, cum ziceam. Cand ai comandat masina sound generator-ul nu era optional?

 

Acum e optional... face parte din pachetul challenge sau il poti comanda separat: lap timer cu sound generator.

 

O intrebare referitoare la lap timer: Poti seta astfel incat sa-ti masoare timpul de la 0 la diverse viteze (50...100km/h)?

 

In alta ordine de idei, am depasit prima mie, insa n-am imortalizat momentul din motive de neatentie :mad:

 

Cheers,

Link către comentariu
Why not dsg?

 

Probabil pentru ca ii place senzatia atunci cand schimba treapta, cutia automata iti taie din "driving pleasure", cel putin asta e motivul pentru care eu conduc manuala :)

 

Sa o stapanesti sanatos, e super frumoasa, nu cred ca exista o culoare mai potrivita pentru VRS.

Link către comentariu

Salut,

 

@HoriaRAV - Multumesc frumos de urari.

 

Mi-ai luat si vorba din gura si i-ai raspuns lui TrIcK. :lol:

 

E o discutie lunga si exista o tabara numeroasa si de-o parte si de alta a dsg-ului.

 

Eu unul sunt de parere ca o masina  cu valente sportive este cel mai potrivit sa o ai cu o cutie manuala, tocmai pentru controlul deplin pe care-l ofera aceasta, schimbatul vitezelor cand si cum vrei tu.

Nu neg veleitatile sportive ale dsg-ului, insa o masina cu dsg este semnificativ mai grea decat una cu manuala si in plus mentenanta ulterioara este mai complexa pentru dsg.

Link către comentariu

Plus nu trebuie neglijat faptul ca este cu 1700 euro mai mult. Concret este cu 20kg mai greu dsg6 si consuma urban cu 0,6% mai mult decat manuala(din spusele VW). Care e mai cu veleitati sportive sunt destule dezbateri. La dsg poti schimba pe manual dupa bunul plac atat timp cat e peste 2000rpm pana la 6000-6500rpm. 

Oricum fiecare masina care nu e cu dsg primeste intrebarea asta pe forum :)).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Plus nu trebuie neglijat faptul ca este cu 1700 euro mai mult. Concret este cu 20kg mai greu dsg6 si consuma urban cu 0,6% mai mult decat manuala(din spusele VW). Care e mai cu veleitati sportive sunt destule dezbateri. La dsg poti schimba pe manual dupa bunul plac atat timp cat e peste 2000rpm pana la 6000-6500rpm. 

Oricum fiecare masina care nu e cu dsg primeste intrebarea asta pe forum :)).

 

Tu esti fan "ascuns" DSG  :D  Prea vii cu cifre pro DSG.

Are plusurile si minusurile lui, insa pe mine nu m-a convins.

 

In alta ordine de idei, am vazut ieri un tip cu O3 RS negru pe langa Mega Mall, voiam sa-i dau flash-uri.

Cred ca o sa ajungem sa ne salutam ca pe vremuri :D

 

Daca citeste post-ul asta, sa ridice mana!

Link către comentariu

Eram curios de motivul pentru care nu a mers pe dsg vazand ca a mers pe mai toate optiunile din gama. Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme.

Link către comentariu

Multam frumos TrIcK, la fel si tie.

 

As mai fi avut de adaugat ceva optiuni, insa am mers pe ceea ce mi-am dorit mai mult si anume optiunile de look si audio.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am inregistrat fenomenul ciudat care se petrece dupa fiecare ploaie, respectiv scurgerea unei cantitati de apa acumulata intre prag si usa, atat la sofer cat si la pasager.

 

Am inteles ca n-ar fi un fenomen singular. Aveti idee cum pot rezolva aceasta problema?

 

Normal nu poate sa fie, apa aia n-are ce cauta acolo. Ma sperie gandul ca vine iarna si n-as vrea sa am apa acolo.

 

Cheers,


Am vazut ca n-a atasat nici un video, l-am urcat pe youtube.

 

Link către comentariu

Si eu am aceasta problema, insa nu am gasit o solutie.

Nu imi dau seama cum au putut sa gandeasca aceasta etansare.

Link către comentariu

Eu problema asta cu apa o am la usa dreapta spate, mai ales cand ploua torential, la prima deschidere curge un pahar cu apa. Cred ca este problema la cheder dar nu se vede nimic suspect.

Link către comentariu

Vineri am fost la dealer si mi-au spus sa le las masina o zi sa vada despre ce e vorba.

 

Erau foarte mirati de problema asta... spuneau ca n-au mai auzit... parerea mea ca faceau pe prostii.

 

Eu am un coleg de munca cu o octavia 3 si are aceeasi problema.

 

Au spus ca o sa puna furtunul pe ea, sa vada unde se strange apa si eventual sa verifice daca e vreo gaura de scurgere obturata.

 

Mi s-ar parea penibil sa fie o greseala de proiectare a masinii... totusi exista un standard de calitate, nu ne-am cumparat masini low cost, sa ne trezim ca ploua in ele.

Link către comentariu

Nu inteleg de ce te miri, nu e prima data cand gresesc. La Golf 4 si 5 se strangea apa la imbinarea dintre usa si prag si iarna se forma dop de gheata ce indoia usa.De curiozitate, vezi pe strada cate G5 sunt cu problema asta. Din cate stiu, G6 si 7 nu mai au problema asta. Nu ma intelege gresit, imi iubesc masina, dar sa nu crezi ca la 20k euro sunt perfecte.

Link către comentariu

Edi, fix de asta mi-e frica si mie... iarna cand ingheata apa aia acolo.

 

Daca e nevoie sa mai dea niste gauri in usa.

 

Stiu ca la 20k nu-s perfecte, dar macar lucrurile de baza... scurgerea apei pe caroserie trebuia testata.

 

Sa ma corectez referitor la un post anterior; poti sa dai si 5000 de euro pe masina, nu are voie sa se acumuleze apa pe nicaieri prin caroserie, de aia sunt chedere si canale de scurgere.. e de basic design treaba asta.

Link către comentariu

Te felicit ca le lasi masina "sa vada" problema.

 

Eu unul inca sunt sceptic sa le las masina pe mana lor, desi avem servicii de garantie, mobilitate etc. , masina de schimb tot nu pupam . . . . .

 

In alta ordine de idei, confirm problema, nu am asa volum de apa ca la tine, insa la 2 din cele 4 usi pragurile aduna o anumita cantitate de apa ...

 

Fie ele si niste gauri ad-hoc in caroserie, apreciez follow-up la problematica :)

Link către comentariu

Aparent, eu la usile din fata am problema cu apa.

 

La usile din spate n-am observat cand am facut filmarea.

 

O sa le zic sa faca verificarea la toate usile.

 

In alta ordine de idei, eu am o Skoda Rapid la serviciu, care a avut o problema si mai de "circoteca".

 

S-a strans apa in usile din spate ( cred ca erau aproximativ 2 l - cate unul in fiecare usa). In prima faza am zis ca face zgomot combustibilul, ziceai ca eram cu barca pe herastrau, asa se auzea cand plecam de pe loc :lol:

Trebuia sa pun si niste pesti, imi faceam un acvariu.

 

Raspunsul dealer-ului: Au fost niste serii cu probleme la cheder... s-a remediat problema... dar situatia absolut penibila.

 

Macar la a mea se scurge apa. :dry:

 

Vineri am in plan s-o duc, keep you posted.

Link către comentariu

Salut.

Si la mine este la fel si am trecut peste o iarna fără probleme. Citisem însă la un coleg de forum ca a găsit apa adunata pe covorașul de cauciuc din interior, iar asta deja este o mare problema.

Link către comentariu

Si eu am aceeasi problema si cred ca toti posesorii de O3, cel putin cei din primul an de productie. Se plang multi si pe forumurile de afara. Deci aia ca n-au mai vazut asa ceva e din acelasi registru cu "asa face toate"...

 

PS: Iti sugerez cu maaaare tarie sa-ti notezi km pe care ii ai cand le lasi masina. Eu am uitat cand am lasat-o o data in service si cand am luat-o disparuse si ceva benzina, masina fusese lasata in modul sport etc. Tu cu RS si cu cutie manuala, parca vad ca o sa creada ca le-ai lasat-o sa testeze cat de repede accelereaza pentru verificarea scurgerii usilor.

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Clar voi retine nr de km si le voi atrage atentia ca verificarea nu necesita deplasarea masinii :)

 

Maine cred ca o sa ajung mai dupa amiaza si atunci voi sta cu ei sa o testeze.

 

Sper sa nu mai intervina nimic si sa ajung in timp util, sa aiba la dispozitie macar 2 ore.

 

TudorM, ai avut ceva probleme iarna cu apa asta?

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!