Jump to content

Instalare Xenon Aftermarket


Passat 3BG
 Share

Postare recomandată

Dragilor aveti grija la achizitionarea kiturilor de xenon , va atasez mai jos un link in care este prezentata o fabrica de astfel de kituri.

Daca va iubiti masinile luati aminte si feriti-va de lucruri facute pe genunchi.

XENON chiness factory..... latest tehnology..... :)

http://www.promotor.ro/fullscreen/http://s...a-kit-xenon.flv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exista ceva care sa nu mai fie facut in china? astazi stateam la un prieten care are magazin de piese si vedeam pe cutiile cu piese PE ORIGINAL pt VAG scris Made in China.

cat despre xenon nu cred ca exista care sa nu fie facut acolo..asta nu inseamna ca sunt de calitate chiar asa proasta..important e sa ai OBLIGATORIU LUPA la far (atentie ca sunt 2 feluri de lupe pentru halogen si xenon), sa ai faruile bine reglate si sa fie undeva in jur de 5000K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu reprezinta subiectul acestui topic, eu nu sant surprins chiar deloc si nici prea dezamagit. Sant electronist si din ce am vazut, pot sa spun ca acolo doar le ansambleaza. Montajul in sine vine gata facut. Ei doar le monteaza in carcase, conecteaza terminalele si toarna rasina. De fapt e acceasi treaba ca intr-o fabrica automatizata, doar ca montajul se face manual. Tehnologia in sine e aceeasi ca la oricare.

Si vorba colegului abstrakt, exista ceva care nu mai e facut in china?

End of :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exista ceva care sa nu mai fie facut in china? astazi stateam la un prieten care are magazin de piese si vedeam pe cutiile cu piese PE ORIGINAL pt VAG scris Made in China.

cat despre xenon nu cred ca exista care sa nu fie facut acolo..asta nu inseamna ca sunt de calitate chiar asa proasta..important e sa ai OBLIGATORIU LUPA la far (atentie ca sunt 2 feluri de lupe pentru halogen si xenon), sa ai faruile bine reglate si sa fie undeva in jur de 5000K

Exista vreo modalitate prin care sa-ti dai seama care far cu lupa e pentru halogen si care pentru xenon!? Asta e prima oara cand aud ca exista doua tipuri de faruri cu lupa! Esti sigur?

Modificat de blacksun77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista posibilitatea. Depinde daca te uiti la far pus pe masina, sau il tii in mana

Daca e pe masina, te uiti la masina:

1. Sa aiba spalator

2. sa nu aiba in interior butonul de reglaj electric al nivelului

Daca e dat jos de pe masina:

1. Desfaci capacul spate si te uiti la soclul becului. Daca e de H7/H4/etc, nu este far pentru Xenon OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici sunt 2 modele de lupe (nu sunt de VAG) in dreapta e pentru HID in stanga halogen

009.jpg

asa trebuie sa arate cut-off`ul unei instalatii corespunzatoare si reglate corect

bbbbbml1.jpg

asa NU

1996-bmw-3series-hid-kit5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima poza este de la faruri FARA lupa. :blah:

A nu se confunda cu farurile cu lupa, chiar si halogen, cum spuneti voi.

Lumina data de un xenon montat in far cu lupa halogen nu se deosebeste cu nimic de lumina data de un far cu lupa xenon. Asta daca sant de calitate farurile (a se intelege originale).

Cum spunea si Rapier, diferenta nu consta in farul in sine, ci in sistemele auxiliare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre lumina data de xenon montat in far cu lupa de halogen si cea in far cu lupa pt xenon e diferenta mare.

in primul rand nu exista xenon h7,h nu stiu cat...astea is adaptari...xenon OEM e D2S, D2R etc

dupa aceea mai e scutul lupei care are decupaj diferit

si cel mai important in lupele de halogen becul de xenon sta prea in interior si afecteaza calitatea luminii..am facut si o poza la skoda unui coleg unde se vede ca becul sta mai in interior si oglinda si lupa nu lucreaza calumea in cazul acesta

p.s. poza e facuta cu timp de expunere prin lupa

post-9964-1231783278_thumb.jpg

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

O intrebare am si eu pentru cineva care se pricepe. Am luat de curand un kit de lupe bi-xenon cu angel-eyes pe care le-am montat in farul original la masina din semnatura. Le-am luat de AICI (sper sa nu se considere publicitate) am dat link-ul pentru a vedea despre ce e vorba.

Am facut montajul, toate bune si frumoase, a mers totul din prima (angel-eyes, faza lunga/scurta). Dupa cateva zile au inceput problemele: farul de pe partea soferului nu se aprinde din prima, decat daca aprind/sting de cateva ori de la buton.

Acum mi-a cedat si angel-eye-ul tot de pe partea soferului. Am vorbit si mi le schimba la garantie, nu e problema. Dar, ma intreb sa nu am eu o problema la instalatia electrica a masinii, bateria e aproape noua, are 6 luni. Mi se pare ciudat ca au cedat ambele pe aceeasi parte, parte pe care din cate am inteles, (nu stiu daca e deavarat) nevoia de tensiune e mai mare. Mai patesc cateodata, chiar si cand deschid portbagajul si se aprinde becul acela care lumineaza interiorul acestuia, sa aud un ticait insotit de o mica intrerupere de lumina si revenirea acesteia. Acest ticait il aud si interiorul masinii, de undeva din bord, am inteles ca e u potentiometru. De fiecare data cand ticaie, taie un pic si tensiunea, daca plafoniera e aprinsa de exemplu, o stinge pentru o fractiune de secunda si apoi revine iar. Cum as putea verifica?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nimic cu instalatia masinii. Partea cu ticaitul e normala. Si la mine e la fel. Daca sta catva timp aprinsa plafoniera, dupa o perioada are o mica intrerupere (pana se termina temporizarea si trece in regim permanent), apoi continua normal.

Zhestia cu nevoia de tensiune mai mare pe partea dreapta e abureala. Instalatia masinii (mai ales la astea de generatie mai noua, in care proiectarea s-a facut asistata de calculatoare) e astfel realizata incat pierderile prin cabluri sant aproape inexistente. Deci daca vei avea 14.25V pe un cablu de stanga, tot 14.25V vei avea si pe cablurile din dreapta.

In concluzie, respectivele drossere, respectiv angel-uri ti s-au ars pentru ca aveau ele o problema de fabricatie. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am inteles ideea. In cazul asta o sa cer sa-mi trimita alte 2 balasturi (pentru xenon si pentru angel-eye) pe garantie. Multumesc pentru promptitudine :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare pentru cunoscatori. Ma gandeam sa schimb pozitia actuala a balasturilor (le-am pus chiar sub faruri , sunt relativ mici si au incaput, dar am vazut ca ajunge apa la spalare si mi-e sa nu am pb).

Acele balasturi/drosere sau cum se numesc se incalzesc in timpul functionarii? ma gandeam sa le imbrac intr-un material impermeabil mai rezistent (inca nu stiu care ar fi acesta) sa nu fie probl cu apa sau umezeala, socurile. da ma gandesc nici sa nu fac rau prin asta. Ce ma sfatuiti?

Multumesc

PS: stiu ca e aria de passat, dar in aria golf4/bora nu am gasit un topic cu asa discutii ca aici :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa gasesti un loc ferit de actiunea directa a apei si sa fie aerisite cat de cat bine. Daca ai observat, carcasa e si radiator. Deci se cam incalzesc si trebuie racite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta o sa ma rezum doar la a etansa foarte bine mufele cablurilor ce ies din balasturi si o sa le asigur aerisire si un loc mai "uscat". Multumesc

Offtopic: cum se regleaza farurile din acele reglaje din spate? (acel plastic alb cu cap asemanator unui imbus) ca sa le ridic spre stanga sau spre dreapta?

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca sunt 2 suruburi cel din exteriorul farului regleaza stanga dreapta iar cel din interior in su si in jos, sper sa nu fi incurcat comenzile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miscarea sus/jos o comand din potentiometrul din masina, acolo langa cel de reglaj intensitate lumini la bord si consola. Cel dinafara cutiei farului (din spate) ma intereseaza cum functioneaza, ma gandeam ca se mai poate regla sus/jos si de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exact ce ti-am spus trebuie sa ai 2 suruburi albe unul pt ridicat si coborit farul iar al 2-lea dat farul stanga sau dreapta (adica mai in exteriolul masin sau mai in interiorul masinii), astea sunt reglari care se fac inafara de butonul din interior si eu am buton din acela dar ala regleaza inaltimea numai cand ai multe bagje si persoane in masina si ea se lasa de spate ridicand farurile in sus, atunci tu trebuie sa dai din buton farurile in jos sa nu-i orbesti pe ceilalti.

adevarata reglare a farurilor se face din cele 2 suruburi de pe far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum, multumiri, oricum cel mai bine e sa mi le regleze cineva cu aparatura care sigur regleaza mai bine decat ochiul meu, incerc oricum din curiozitate :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost la un servis si nu au facut mare lucru nu am fost deloc multumit cum luminau + ca imi faceau toti cu farurile, pana nu am petrecut vreo 4 ore in gara cu reglatul farurilor si cu liniutele pe perete nu am rezolvat nimic, acum chiar sunt multumit de ele.

cei la service cu toata aparatura lor nu prea isi dau interesul pt reglarea farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu avand lupa si pe lunga si pe scurta n-am avut probleme cu orbitul colegilor din trafic, si chiar am mers cu ele noaptea in putinele zile de cand le-am instalat. As vrea sa le ridic un pic pentru deoarece mi se pare ca faza scurta bate cam jos, cu tot cu reglaj in sus la maxim din bord, am cam 6-7 metri in fata masinii luminat, mi se pare cam putin desi vede foarte bine, la halogen aveam mai multa portiune luminata in fata. O sa vad ce e de facut :P

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e foarte putin tinand cont ca mergi poate cu 100 noapte in 7 m nu prea ai timp sa mai reactionezi daca dai de un obstacol, cu siguranta trebuie ridicate, pe cele oem ale masini nici eu nu le-am reglat dar mi-am luat unele tuning si nu ereau deloc reglate din fabrica bateau dupa OZN-euri daia am petrecut atata timp ptr reglat.

:P super bestial filmul defat amandoua partile.

Modificat de dsf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si una peste alta, dupa ore de citit, care ar fi un top al kiturilor xenon raport calitate / pret ? sunt interesat deoarece am cumparat recent un set de faruri cu lupa pt xenon, si nu stiu in ce directie sa o apuc mai departe :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt faruri oem iti trebuie kit original de xenon si becuri d2s, daca nu sunt originale trebuie sa vezi ce becuri sunt pe faza scurta si atunci iti cumperi xenonu pentru becurile respective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt faruri "Depo" am inteles ca sunt ok pentru ceea ce vreau sa obtin, intrebarea era, de la ce asa zis producator ar fi bine sa cumpar? :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depo e imitatia la farurile originale cu xenon, sunt variante si cu h7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!