Jump to content

Probleme cutie viteze Passat B6


sergiu_csc
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Am un Passat B6, fabricat in 2009, motor diesel 2.0 110hp, cu 200 de mii de km. L-am cumparat cu 170 de mii si nu am avut probleme de nici un fel pana acum cand, dupa 400 de km facuti pe drumuri nationale/europene, am intrat in Bucuresti si, dupa 45 de minute de mers bara la bara, am inceput sa am urmatoarele probleme cu cutia de viteze:

- intra foarte greu in treapta intai, cam in 80% din cazuri

- in greu in marsarier si uneori, cam in 20% din cazuri de auzea un carait

- am ramas de 2 ori blocat in marsarier si am reusit cu greu sa schimb viteza

Solutia a fost ca uneori sa plec cu a doua de pe loc atunci cand nu intra in treapta intai.

 

Dupa 1 ora jumatate am reusit sa ies din Bucuresti, desi credeam ca o sa ma lase cutia, si apoi a inceput sa isi revina cutia, adica dupa inca 400 de km parea ca merge ok.

 

Am vazut ca as avea optiunile sa verific timoneria sau/si sa schimb uleiul. Ma gandeam sa schimb intai uleiul la cutia de viteze si mai apoi, daca e nevoie sa umblu si la timonerie.

Intrebari:

-Daca schimb uleiul si mai apoi umblu la timonerie, va trebui sa mai schimb inca o data uleiul dupa sau cele doua operatiuni nu au legatura directa?

-Daca ati avut probleme similare, va rog sa-mi spuneti cum s-au rezolvat.

 

Merci anticipat pentru raspunsuri/sugestii,

Sergiu

Modificat de sergiu_csc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie de la cutie-pb la ulei, si nici de la timonerie- ar trebui sa faca mereu. Eu am patit ceva asemanator-la rece si cand nu era solicitat f des ambreiajul mergea ok. Pb era de la ambreiaj care l-am schimbat ulterior. Pedala la tine tinea la fel atunci cand se manifesta agatarea in trepte?

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Nu am remarcat nimic schimbat la pedala, tinea la fel, doar ca nu reuseam sa bag in viteza, dar, dupa ce reuseam, ambreiajul si accelaratia mergeau ca de obicei.

Modificat de sergiu_csc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cand nu mai vrea sa intre/iasa in/din viteza sa-i dai acceleratie - eu asa facea si reuseam sa o pun in viteza 1, respectiv sa o scot din marsarier. La mine s-a lasat cu schimb de ambreiaj si de volant (daca tot am desfacut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_90tud

Verifica cilindrul receptor al ambreiajului de pe cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Am fost la service, la Bosch mai exact, si problema era de la ambreiaj, se pare ca cilindrul receptor era problema.

Am schimbat tot kitul de ambreiaj+volant si acum pare sa nu mai am probleme. O voi tine sub observatie si revin cu un update daca e cazul.

Am verificat si uleiul de la cutia de viteze dar acesta era in regula.

 

Sergiu

Modificat de sergiu_csc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua! Am un Passat B6, fabricat in 2009, motor diesel 2.0 110cp, cod motor CBDC. L-am cumparat la 158.000 km iar acum are 196.000 km. Nu am avut nici o problema cu el pana acum. De cateva luni am observant ca pedala de ambreiaj nu mai e asa constanta cand o calc (ba e mai moale, ba e mai dura) iar cel mai neplacut e ca uneori nu mai debraiaza din prima, tre sa o calc de doua trei ori. Mers la service, schimbat pompa de langa pedala, supapa de presiune ambreiaj... O zi a mers bine, a doua zi dimineata aceiasi problema, pedala moale, fac cateva pedale sa se amorseze si plec. In trafic la fel, merge bine o perioada, apoi iar nu am pedala, calc de doua trei ori pana sa schimb viteza. De curs nu curge pe nicaieri, nici un gram... Aveti idee pe unde prinde aer?

Modificat de cata72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat si cilindrul receptor. Se pare ca problema e rezolvata, doua zile cu pedala constanta... Mecanicii de la service spun ca e foarte greu sa-ti dai seama care piesa din circuit e defecta, in conditiile in care nu sunt pierderi de lichid. Probabil asa o fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era pompa de la pedala are obiceiul sa nu revina.atunci sti ca acolo este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare!

Am un passat b6 2006, 5 trepte. Treapta 2,3 si uneori 1 opune rezistenta cate o data cand vreau sa schimb. Mentionez ca a fost schimbat tot chitul de ambreiaj.

Inainte se auzea sau se simtea doar cand bagam treapta 1 ca o busitura dar foarte incet.

A mai intalnit cineva problema asta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul nu decupleaza. Trebuie verificat sistemul de actionare, adica pompa si cilindrul receptor. Dar cel mai probabil e defect ambreiajul. Piesele aftermarket sunt o porcarie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problemă asemănătoare am și eu, Passat 2 0 tdi din 2010,cârâie când bag în marșarier în rest merge ok... Ce ar putea fii!!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!