Jump to content

Schimbare antigel


Valentin
 Share

Postare recomandată

Daca vrei sa golesti aproape toata instalatia trebuie sa dai termostatul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Valentin

    27

  • v@sy

    12

  • taz21

    9

  • sebastian_alex

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exclus varianta asta, nu vreau sa mai demontez toate draciile, stiu ce am tras cand am schimbat termostatul anul trecut. Eu zic, ca trebuie sa aiba ceva "buson"-surub undeva pe blocul motor pe unde se poate scoate antigelul, nu cred eu ca nu a pus neamtu asa ceva...doar ca nu stiu unde sa caut...

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are alt buson.

Uite un link care a mai fost pus cu cateva pagini in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee din ce cauza as putea pierde antigel ? se prelinge de undeva de sub delcou... Garnituri ceva de schimbat , o idee va rog , multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi, asta cu termostatul o stiam, doar ca, credeam ca mai este si alta varianta mai simpla si mai tapida...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai poate scoate antigelul pri partea de jos a radiatorului e o poza mai sus ce furtun sa scoti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un link cu golirea instalatiei precum si schimbul antigelului,se adreseaza pentru motoare diesel dar in mare parte este la fel si la benzinare AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee din ce cauza as putea pierde antigel ? se prelinge de undeva de sub delcou... Garnituri ceva de schimbat , o idee va rog , multumesc .

acolo e o problema mai delicata.iti pierde apa pe la flansa aia care are ramnificatiile alea multe de intra si ies furtunase din ea?

daca da ,ea de obocei se crapa pt ca este confectionata dintr-un plastic foarte fragil

eu aveam aceiasi problema ca si tine ;pierdeam apa pe acolo ,pana nu schimbi flansa aia nu rezolvi nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe undeva pe acolo dragosica , chiar mi-a zis un prieten ieri ca e posibil sa se fi fisurat un T-eu din ala de plastic , daca e decat atat zic saru'mana si il schimb , sa nu fie ceva mai grav... Mersi de info , o sa verific sa vad daca e ala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee din ce cauza as putea pierde antigel ? se prelinge de undeva de sub delcou... Garnituri ceva de schimbat , o idee va rog , multumesc .

Esti sigur ca pierzi antigel ?

De sub delcou s-ar putea prelinge ulei, de la garnitura delcoului si se scurge pe furtunele de la sistemul de racire si iti poate da o impresie gresita. Merita sa arunci o privire just in case !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai : o data la 700-1000 km completez cam 500 ml apa/antigel , de 15000 km nu am completat picatura de ulei ( 2 schimburi pana acum ) , parerea mea cred ca e antigel , sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea si eu sa schimb antigelu doarece am schimbat pompa de apa si am pierdut ceva si am completat cu apa.

Am inteles antigel trebuie G12plus dupa ce e spalata bine instalatia.

Intrebarea mea este cat antigel trebuie sa cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea totala care intra in instalatie am inteles ca ar fi undeva la 5,5L, deci la un amestec de 50% ti-ar trebui undeva la vreo 2.75L deci 3 litri antigel +3 litri apa distilata => 6L amestec, sa iti ramana si de complectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai : o data la 700-1000 km completez cam 500 ml apa/antigel , de 15000 km nu am completat picatura de ulei ( 2 schimburi pana acum ) , parerea mea cred ca e antigel , sincer.

apa pierzi mai mult ca sigur

cotul ala in craiova la noi costa 50 lei la dezmembrari dar mare grija cand il iei sa te uiti la el ca unele din ele au niste fisuri mici mici mici de abia se vad si pe acolo se infiltreaza apa si iese la suprafata

mare atentie la cumparare

aaaa si inca ceva .cand cumperi cotul ala sa iei si garnitura aia de vine pe el si pe blocul motor ca aia a ta mai mult ca sigur e coapta

e un "O" ring de vreo 50mm diametru ,te duci cu a veche la mag de piese auto si gasesti

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spune si mie ce furtun trebuie scos ca sa schimb antigelu? cel din stanga jos de la radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deobicei cel de la nivelul inferior sa curga cit mai mult...scoate dopul de la vasul de expansiune dupa ce ai dat drumul la antigel sa curga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu trebuie desfacut cel mai de jos furtun prin care circula apa (pt ca gravitatia sa-si faca treaba). La masina mea e cel din stanga jos de la radiator.

Oricum nu vei reusi sa scoti toata apa pentru ca termostatul e in pozitia inchis la temperaturi sub 80+ grade si va impiedica o parte din apa sa iasa.

La mine din 5.6L cat are capacitatea sistemul de racire, doar 3.9-4L ies. De aceea si se spala cu apa inainte de a se pune noua solutie antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi. inseamna ca ma gandeam eu bine. acuma problema e ca nu am apa sub presiune sa bag ca sa spal instalatia. pot sa umplu tot iara cu apa sa pornesc motoru si dupa sa o golesc? si dupa sa umplu cu antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am schimbat antigelu, am desfacut toate furtunele ca sa curga.Apoi, le-am conectat la loc si am bagat iar apa, am pornit motorul dupa care am desfacut iar furtunele.Am repetat operatia de 2 ori ca sa fie spalat bine.In final a urmat umplerea cu noul antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' voi spalati motorul ca pe butoaiele de vin toamna?:icon_thumright:

Daca a fost intretinut si s-a folosit antigel de calitate, nu ca taximetristii apa de la "chiveta" ce naiba spalati motorul?

Cu apa de "izvor" teoretic il "murdariti" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai chestia e ca proprietarul dinaintea mea nu stiu ce antigel a bagat si eu vreau sa bag g12+ iar peste tot se spune sa nu se amestece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dai cit poti afara, bagi apa distilata+antigel in concentratie mica de vara, mergi putin cu masina, dai iar afara si gata...

Banui ca respectivul nu a mers cu marmelada pe post de antigel:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, eu am facut asa:

1.am scos cat am putut din antigelul vechi pe la furtunul de jos de la radiator

2. am complectat cu apa

3. a 2-a zi am ajuns acasa (motorul cald) am dat drumul la apa pe la acelasi furtun, motorul fiind cald a iesit cam toata apa

4. am incalzit putin apa distilata si am pus-o peste antigel (sa nu bag antigelul rece in motorul cald)

5. am pus antigel in instalatie si am lasat motorul sa mearga pana s-a incalzit suficient cat sa deschida termostatul, am complectat pana la nivel si gata!

Poate nu e cea mai "ortodoxa" metoda, dar eu zic ca asa se elimina cea mai mare parte din apa(antigelul) din instalatie, in afara de metoda aia cu demontarea pompei servo si scoaterea termostatului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, acum 2 saptamani am observat ca nivelul lichidului era foarte scazut, abia daca se mai vedea in vas, am complectat cu apa distilata si am mers asa, pana acum nu a mai scazut decat foarte putin, este vreo problema daca voi continua sa merg la fel ceva timp ? adica cu mai multa apa decat cu antigel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!