Jump to content

Schimbare antigel


Valentin
 Share

Postare recomandată

daca scrie pe el ca respecta norma VW TL-774 sau ceva de genul nu mai stiu exact codul dar ceva de genul este bun.

puteai sa pui si g 12 rosu dar trebuia curatata instalatia foarte foarte bine !!!

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Valentin

    27

  • v@sy

    12

  • taz21

    9

  • sebastian_alex

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am cumparat G12.pret 12 lei pe litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am in masina antigel g12 texaco havoline si ii 18-20ron/L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat antiglul de curand(acm 4 zile)aveam inainte o culoare maronie ,pe bidonul de nivel scrie G11 , eu am bagat un antigel de la hexol de culoare verde ,vad ca pana acum merge masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era maroniu este bai. Sper ca ai spalat instalatia.

am cumparat antigel de la un mag. unde am cerut G11 si dupa ce s-au uitat pe calc. mi-au dat un antigel albastru pe care nu scrie G11 dar am fost asigurat ca este pt. golf 3. Ce ziceti e bun sau trebuie sa-l schimb ? ; aveau si G12 rosu.

Cel mai bine foloseste G12+. Asta este cel recomandat de producator si, in plus, nici nu trebuie sa-l mai schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da valentin am spalat-o cu apa de la robinet pana a iesit curata pe toate gaurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine a fi folosit antigel de calitate ca sa nu ai probleme cu altele la motor(corodare, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o curiozitate ....

de ce sa pun g 12 cand producatorul imi recomanda g11

din cate am inteles eu g11 nu e neaparat mai slab ca g12 , diferenta ar consta defapt in proprietatile anticorozive ale fiecaruia ,g11 fiind recomandat in special pt motoarele cu bloc din fonta , iar g12 pt cele cu bloc de aluminiu

apoi sa mai luam in calcul o situatie; sa zicem ca vinzi masina , nu spui nimic noului proprietar ce antigel are masina

omul apoi tre sa completeze sau sa schimbe termostatul dar nu doreste sa schimbe si antigelul

ce se intampla ,va imaginati.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apoi sa mai luam in calcul o situatie; sa zicem ca vinzi masina , nu spui nimic noului proprietar ce antigel are masina

omul apoi tre sa completeze sau sa schimbe termostatul dar nu doreste sa schimbe si antigelul

ce se intampla ,va imaginati.....

Daaaa, stim deja: Intra aici pe forum si pentru ca nu poate deschide topic nou, pune aceste intrebari in toate sectiunile.

Vrei sa reproduc si intrebarile?

Bun... acum sa dau si un raspuns normal:

Atunci cand se schimba orice (lichid, piesa etc) la o masina se va completa obligatoriu o "fisa tehnica". De aceea pe masinile aduse veti vedea etichete cu detalii gen: ulei, km, data, cine.... De aceea multe masini au "carte tehnica" pana la intrarea in Romania. Dupa ce a intrat, "mecanicul" si propietarul roman nu mai scrie nimic nicaieri a.i. atunci cand intrebi cand a schimbat antigelul iti raspunde: "Acu' doi ani prin toamna si am pus juma-juma cu apa dintr-un bidon alb!!!" :study: :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa pun g 12 cand producatorul imi recomanda g11

Eu cred ca nu aparuse atunci G12. Si atunci gasesc normal ca sa pui ceva mai bun ce a aparut ulterior.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o curiozitate ....

de ce sa pun g 12 cand producatorul imi recomanda g11

din cate am inteles eu g11 nu e neaparat mai slab ca g12 , diferenta ar consta defapt in proprietatile anticorozive ale fiecaruia ,g11 fiind recomandat in special pt motoarele cu bloc din fonta , iar g12 pt cele cu bloc de aluminiu

apoi sa mai luam in calcul o situatie; sa zicem ca vinzi masina , nu spui nimic noului proprietar ce antigel are masina

omul apoi tre sa completeze sau sa schimbe termostatul dar nu doreste sa schimbe si antigelul

ce se intampla ,va imaginati.....

- datorita evolutiei tehnologice. Acum, producatorul recomanda doar G12 Plus (Plus)

- G11 < G12 < G12 Plus < G12 Plus Plus ("<" = mai slab)

- G11 nu ameseca cu G 12, dar se amesteca fara probleme cu G12 Plus si G12 Plus Plus

- proprietatile anticorozive sunt cele mai importante, altfel ai putea pune orice fel de antigel cu apa

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare..ce se intampla daca am nivelul prea mare,adica mereu e mai mult decat max,si cand e rece,si cand e cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ii mai 'trebuie' il scoate afara pe la supapa de presiune.Dar este indicat sa fie la nivel; si eu il tin putin mai sus de nivel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G12 Plus si G12 Plus Plus se pot amesteca cu oricare (G11, G12 sau intre ele)

Eu de G12 Plus Plus n-am gasit in docmuentatia VAG, am citit doar pe net de el asa ca trebuie luata cu oarecare rezerve.

G12 Plus (violet, liliachiu etc - care respecta norma TL VW 774 F) poate fi amestecat cu oricare.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind acest topic am verificat astazi antigelul. La nivel este ok ... aproape de minim cu motorul oprit si aproape de maxim cu motorul pornit de ceva timp.

Am desfacut capacul de la rezervor (are un plastic pe el care scrie G11) si am vazut culoarea lichidului ... e un fel de galbui spre incolor dupa mine. Am verificat cu un densimetru si rezista la -330C.

Am gasit intr-un magazin ulei Febi de 1,5 l, 19400 de culoare mov care avea norma G12 pe el ... nu stiu daca era TL VW 774F, nu am vazut in graba daca scrie acest lucru pe sticla. Pret: 30 lei.

Credeti ca ar trebui sa il schimb? In capatul furtunului care vine spre rezervor este o hartie pe care scrie anul 07 ... probabil atunci a fost inlocuit lichidul de racire ... in acel timp cred ca era in Germania masina deoarece scrie in germana pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa il schimbi daca rezista la -33'C ?Eu am bagat in ea antigel de dacie diluat cu apa dinala albastru,in sticla de ulei de masa.De multe ori am completat cu apa de robinet.Nu stiu ce va complicati voi cu G11,G12...bla bla.Nare nici pe dr**u cu antigelu asta.Il am de un an.

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu numai ca g11+g12=liquid maro

Atentie la garnituri mai ales la cea cu sensoru' de temp. nu amestecati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wuau, impresionanta experienta ta _Seby_. Ca tot pomenim de experiente, eu am un coleg cu tot cu Dacie care tocmai isi schimba radiatorul din cazuza amestecurilor. Fii mai rezervat cand dai astfel de sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...am schimbat antigelul am pus g12 am golit instaltia,am spalato si am pus antigelul dar nu mai merge caldura....d c ? furtunalele care merg la calorifer sunt fierbinti dar nu imi baga caldura cu ce am gresit??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este niciun robinet.Instalatia se aeriseste singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!