Jump to content

Schimbare antigel


Valentin
 Share

Postare recomandată

Oarecum offtopic: unde gasesc Antigel G12 rosu (din acesta am in vas, cred) sau chiar mai bine G12+, in Cluj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Valentin

    27

  • v@sy

    12

  • taz21

    9

  • sebastian_alex

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nykey, vezi sa curga tot si din radiator. Cred ca e binevenita o 'spalare' de genul: golit tot, umplut cu apa, lasat motorul sa mearga, si apoi golit iar tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum offtopic: unde gasesc Antigel G12 rosu (din acesta am in vas, cred) sau chiar mai bine G12+, in Cluj?

Poti incerca la reprezentanta, Autoworld. Eu am luat de acolo G12plus plus. Aveau doar la 1.5 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am inlocuit si eu antigelul ieri. Am pus Aral Antifreeze Extra (G11 dupa norma VW TL 774 C care nu este trecuta pe ambalaj ci doar in ceva PDF de la Aral). Nu stiu exact ce era in motor inainte si am tot completat iarna asta (aveam pierderi) cam 3-4 litri cu OMV Coolant Plus (albastru, si tot dintr-un site de OMV am gasit ca ar avea norma VW TL 774 C). M-am gandit ca sigur nu reusesc sa fac o spalare ca la carte ca sa pun G12 / G12+ si am decis sa raman tot la G11.

Am golit tot tot, si am schimbat si flansa (carcasa termostatului, nu capacul) ca acolo era crapatura. Eu zic ca a curs tot, deoarece am desfacut 3 furtune groase, 3 medii si 1 subtire (de la vasul de expansiune). Am umplut cu apa (de la robinet) ca sa-i fac o "spalare" dar au incaput doar cam 4 litri, nu 5.6 cum ar fi trebuit. Am lasat motorul sa mearga pana cand a pornit ventilatorul. Nivelul a scazut un pic, dar numai cam de 100 ml.

Am scurs iarasi tot dupa ce s-a racit motorul (ce-i drept numai pe la radiator in partea inferioara). Ba chiar am pornit motorul si l-am lasat cam 1 min sa scoata din circuit.

Am pus furtunul la loc si am bagat amestecul de antigel cu apa distilata. De data asta a incaput doar 3.8 litri. Am dat o tura prin oras pana s-a incins motorul, l-am lasat sa se raceasca si am completat pana la max cu inca 100 ml.

Deci mi-au incaput doar 3.9 litri din 5.6 cum ar fi trebuit (1.6 75CP). Care ar fi explicatia? Mi se pare mult prea ciudat sa fi ramas in motor 1.7 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ramas chiar daca am pornit motorul fara capac la vasul de expansiune si cu furtunul inferior de la radiator desfacut? Si ala chiar nu se scoate? singura varianta e sa se dilueaze cu fiecare "spalare" a circuitului de racire? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu un passat b4, tip motor abs,daca asi baga g12+ are ceva ? recomandat este g11 la mine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are. E mai frumos. :icon_thumright:

Dar asta numai daca e curat vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui g12+ numai sa speli bine instalatia de lichiul vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut pentru masina din semnatura ceantigel sa pun?Imi poate spune cineva cum sa golesc de antigelu vechi instalatia?Care ar fi pasii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal. la maşina mea din semnătură, am un lighid de răcire transparent şi am crezut k şi-a pierdut proprietăţile şi că la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am schimbat sambata termostatul, si tot-odata si antigelul. Inainte am avut G12, iar acum am pus ceva verde-albastrui, pe bidon scria ceva G48 (am facut rost mocca de el). Vreau sa stiu daca poate afecta cu ceva....????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand ma uit in vasul de expansiune,lichidul de racire are culoare maro,ca de rugina si are in el niste particule...ca un praf ceva,ma gandesc ca asta ar fi din cauza ca aveam o fisura in sistem si am bagat pilitura de radiatoare.Asta a fost anul trecut pe vremea asta.Antigelu arata asa de atunci.Dar racirea e foarte buna,asta vara doar o singura data a ajuns motorul la 100 ge grade cand urcam pe munte cu viteza a 2.In rest temperatura sta la 75-80 de grade permanent,doar in oras,aglomeriatie,vara ajunge la max 91 de grade dupa care poneste ventilatoru si scade.trebuie schimbat antigelu?Eu zic ca mere...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e si antigelu de la mine din motor (rugina) , eu vreau sa il schimb , asa cred ca e indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pt passat B6 cum decurge operatiunea? sau un loc unde pot sa ma duc sa il schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu antigelul, intre schimburi am spalat motorul cu apa de robinet si ceva solutie de curatat instalatia, apoi am pus antigel g12, care e cam scump din pacate. la anul intentionez sa repet operatiunea pt ca apa avea rugina multa in ea, zic eu. eu sunt obisnuit de la motocicleta unde apa care iese din instalatie e curata

sal. la maşina mea din semnătură, am un lighid de răcire transparent şi am crezut k şi-a pierdut proprietăţile şi că la
Modificat de printul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Dar racirea e foarte buna,asta vara doar o singura data a ajuns motorul la 100 ge grade cand urcam pe munte cu viteza a 2.In rest temperatura sta la 75-80 de grade permanent,doar in oras,aglomeriatie,vara ajunge la max 91 de grade dupa care poneste ventilatoru si scade.trebuie schimbat antigelu?Eu zic ca mere...:vaidecapulmeu:

nu e bine.cred ca termostatul tau e blocat pe deschis.nu trebuie sa aiba acea temperatura permanenta de care zici tu....tre sa stea fix(si sa oscileze f.putin) in jurul valorii normale,adica 95-98-100 de grade(depinde de cat de bine indica...)

sfatul meu:verifica sa fie bun termostatul.eu asa am facut.si a fost blocat pe deschis.succes! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine era blocat pe deschis, tot asa 75-80 grade, doar cand stateam la semafor urca la 90, iar iarna trecuta nu se ridica mai mult de 70-75. Acum l-am schimbat, si in maxim 5 minute ajunge la 90 de grade, dar problema mea acum este ca, pana sa se raceasca timpul, pe MFA imi arata temperatura ulei 100-102 grade, este normal? in ultimul timp nu am mai urmarit, dar nu mi se pare normal sa fie asa diferenta intre apa si ulei.....

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i cam mult?mie cel mai mult vara mi-a aratat 92 grade, si alea asa pentru putin timp pentru ca a revenit la 90 sau 88.Acum iarna nu prea sare de 84-86

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat antigel de la un mag. unde am cerut G11 si dupa ce s-au uitat pe calc. mi-au dat un antigel albastru pe care nu scrie G11 dar am fost asigurat ca este pt. golf 3. Ce ziceti e bun sau trebuie sa-l schimb ? ; aveau si G12 rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!