Jump to content

Distributie sarita


CatalinDG
 Share

Postare recomandată

Golf 5 / 2008 , 70.000 km , distributie pe lant.

 

Nu a mai pornit de dimineata. Invarte bine dar nu porneste.

 

La service (Porshe Nord) au facut diagnoza, mi-au spus "credem ca este distributia sarita, trebuie sa verificam, 7 ore manopera" :) ; cica numai aceasta eroare apare (p'aia de sonda lambda nu au vazut-o desi apare martorul pe bord...).

 

I-am intrebat daca platesc 7 ore manopera daca descopera ca nu e sarita, mi-au spus "aaaa.... mnu" , insa evident ca si daca nu e sarita, nu am cum sa vad - nu cred ca ma lasa in service, si daca ma lasa, oricum nu stiu sa vad daca e sarita sau nu.

 

Care ar fi cea mai logica actiune acum ?

Modificat de CatalinDG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 ore manopera...si amator fiind mi se pare cam mult,doar ca sa-ti dai seama ca este sarita sau nu(eu stiu ca se poate schimba si in mai putin de atat,nu doar sa verifici)..in fine,ai putea sa te duci la service,stai acolo langa ei,daca nu ai altceva mai bun de facut,cu tine de fata macar eu zic ca nu ar indrazni,nu stiu ei daca esti tu habarnist sau nu,asta ar fi cel mai bun lucru care ai putea sa-l faci sa stai mai linistit,sa te duci la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

      Deci tie nu-ti porneste masina, eu suspectez electromotorul, ei trebuie sa identifice cauza si sa-ti dea constatarea, nu sa-ti schimbe distributia...Daca suspectau cuzinetii de biela ce faceau? Se apucau sa desfaca motorul in doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Mai, sa stii ca invarte normal. Exact ca inainte de incident.

Ei nu au zis ca schimba distribuia, au zis ca vor contravaloarea a 7 ore ca sa cnostate :)

Modificat de CatalinDG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 ore manopera mi se pare aberatie.

Nu am acelasi motor, dar ca idee, am schimbat chiar astazi distributia si a durat ~4h schimb distributie/pompa apa/curea accesorii//bujii/ulei/filtre/antigel (si asta la modul oarecum relax).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

La 1.4 tsi dureaza mai mult sa schimbe distributia.peste 5 ore .....are foarte multe de desfacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce nu te duci tu la un service normal,nu reprezentanta si vezi ce zic oamenii de acolo.Pai asa este lastun...dureaza mai mult sa o verifice decat sa schimbe distributia cu totul...daca facea ce ai facut si tu il tineau 3 zile?..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

    Ce incident? cand sare distributia se opreste motorul si ramai in drum, la mine la skoda nu pornea masina din cauza mizeriei din clapeta de acceleratie. Eu ce era sa fac? sa desfac distributia? Nu poti sa duci masina la un alt service sa nu te mai jecmaneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cauta un service cu meseriasi care te lasa sa stai langa ei pe scaunel la doi metri sa nu deranjezi sa le vezi miscarile si modul in care se ocupa de masina,ca sa nu existe dubii.Asa procedez si eu si daca nu le convine ,inseamna ca nu sant transparenti .Am mecanicul meu care nu a comentat doleantele mele si totul e OK.Bineinteles ca NU e reprezentata VW.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

dar ce eroare ai....daca ai o eroare de genul desincronizare senzor g40 vs g28 problema ta este distributia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mut masina la Alin -probabil. Nu stiu ce eroare am, nu am fost eu personal in service, si cine a fost nu s-a uitat sa vada si nici nu a intrebar. Poate o sa scrie pe foaia de constatare.

Iar asta este ultima daca cand masia mea vede service de reprezentanta :) de data aceasta m-am invatat minte.

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa a ajuns masina la mine

demontat tot in 1.5 h

post-9838-0-93532800-1431618531_thumb.jp

post-9838-0-90259500-1431618542_thumb.jp

post-9838-0-95480700-1431618558_thumb.jp

post-9838-0-00852100-1431618602_thumb.jp

Modificat de dudu1307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

Inseamna ca a sarit lantul? Pistoanele cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Vezi ca ar trebui sa scrie pe fisa de constatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

era cineva care are un golf v 1.4 tsi la dezmembrari,iar morotul era bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem daca se ajunge acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

ma gandeam pentru chiulasa,sa iei din dezmembrari sau cauta pe ebay

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update: masina a fost la Alin (lucrare de amploare, o sa postez o descriere si un review complet cand totul o sa fie ok) , am luat-o saptamana trecuta , a mers relativ bine pana astazi.

S-a intors astazi la Alin in urma unor trepidatii cam urate la pornirea de dimineata (i-am spus lui Alin, a zis sa o aduc).

Va tin la curent.

O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o intrebare dar nu stiu unde sa postez. Sper sa fie ok si aici

Azi s a demontat motorul la golful meu. Toate supapele erau lovite + capetele la pistoane batute. Cei de acolo au zis ca decat supapele sunt cu probleme, restu e ok. Acum... Toata problema a fost din cauza surubului de la intinzatoru distributiei care s a rupt. Cei de la service imi spun ca asta consta in garantia pieselor, nu in garantia manoperei de distributie. Cu alte cuvinte sunt bun de plata... Cum ar putea fi posibil sa fie in garantia pieselor cand mecanicu banuiesc ca a strans surubu ala ca un cioban, fisurat si la lasat acolo prins intr o mustata si dupa 3k km acel surub a cedat. Acum a cui vine vina? A mea si a pieselor comandate de mine sau a manoperei de distributie? + ca ei au montat si demontat distributia aia 3 zile la rand ca numai pornea masina

Asta e surubu cu pricina.. Si mai jos pistoanele care ei spun ca sunt inca bune...mai sunt bune sau e carpeala?image.jpgimage.jpg

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Multi mecani sau mai bine zis majoritatea nu mai folosesc cheie dinamometrica la strangere ci doar dupa ureche. La fiecare set de distributie ai o carticica unde iti scrie la ce cuplu se face fiecare strangere a piesei respective. Daca o faci ca la carte nu ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa beneficiezi de garantie la piese (in cazut tau) iti trebuie factura pieselor si factura de manopera de la service unde a fost montata distributia.

Mergi la vanzator cu piesele in mana si vanzatorul trimite setul de distributie la fabricant.(prin intermediul distribuitorului).

Mai mult ca sigur este o greseala de montaj sau faptul ca surubul intinzatorului nu a fost inlocuit la montaj (nu toate seturile de distributie vin cu suruburi/prezoane de intinzator noi in cutie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul ala nu pare nou avand rugina pe filete cea ce inseamna ca a fost refolosit,daca a mai fost strans/destrans cu pistolul atunci este absolut normal ca el sa cedeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai facut lucrarea cu factura in service, ai piesele de la ei, e treaba lor, eroare de montaj, surub vechi, au strans ciobaneste, nu platesti nimic, te duci la protectia consumatorului daca nu rezolva reparatia corect, cat despre piston nu e lovit ce se vede atins e cilindrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  calin.g: "cat despre piston nu e lovit ce se vede atins e cilindrul".

   Ce se vede atins este exact pistonul. Se vad urmele lasate de supapele de avacuare si admisie. Nu cred ca stapanesti notiunile. Pistonul merge in sus si in jos in cilindru. Cilindrul este imposibil sa fie lovit vreodata de supape, eventual zgariat de vreun bolt sau piston in cazul in care se sparge. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , am scris exact pe invers, e clar din poze ca e atins pistonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!