Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Masina are 1700 kg la gol , am rulat cu anvelopele astea xl si ma declar multumit :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La greutatea aceasta ai facut chiar bine ca ai pus XL. Nu stiu din ce motiv, dar eu credeam ca ai cautat normale, nu ai gasit, asa ca ai luat XL (cum am facut eu).

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bune pe zapada :

nea.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 7/15/2024 at 3:31 PM, cristi511 said:

Poate ajuta...am montat de cateva sute de km un set de Kumho Solus 4s 225/45/19 pe "masina de oras/fataiala" si pana acum nu am nimic de reprosat:

- silentioase

- confortabile (au si ceva carne pe ele)

- le-am testat chiar in dimineata asta, fara sa vreau, cand a trebuit sa franez si sa evit din scurt de pe la 60...nu am plangeri pana acum.

 

O sa fac un update peste ceva vreme.

IMG-20240710-WA0034_copy_1920x1080.jpg

Sa fac un update, tinand cont ca am tot rulat perioada asta si am prins conditii de iarna, in adevaratul sens al cuvantului.

 

Ca anvelope de iarna, au un comportament predictibil, sigur ar spune jurnalistii si expertii, pentru ca atunci cand pierd aderenta sunt liniare si masina subvireaza foarte predictibil.

 

Tinand cont ca sunt montate pe "bestia" de 110 cai fwd, rezum astfel experienta:

 

- rulaj in conditii de temperaturi mari -> 0 probleme

- rulaj in conditii de ploaie intensa si temperaturi +7 grade -> 0 probleme

- rulaj in conditii de asfalt uscat de temperaturi <7 grade -> 0 probleme

- rulaj in conditii de macadam cu mici balti pe ici pe colo -> 0 probleme

- rulaj in conditii de iarna, temp <0 grade si asfalt ud -> 0 probleme

- rulaj pe zapada -> necesita atentie medie din partea soferului. Nu m-as aventura pe drumuri prea inclinate sau cu zapada mare dar cu siguranta in combinatie cu 4x4 nu ar fi probleme

- rulaj pe mazga -> necesita atentie din partea soferului. TC lucreaza iar la curbe aluneca, deci trebuie o atentie medie din partea soferului.

 

Per total, pentru masini "normale", ca solutie unica, as recomanda, cu mentiunile de mai sus. Nu sunt anvelope super performante dar nici nu te pun in situatii "maro", daca ai bun simt. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca zgomot cum le percepi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca croisantul nu este cea mai insonorizata masina (un duster mai de doamne-ajuta), nu sunt deranjante anvelopele, Nu ma plang, iar eu sunt ciufut la capitolul asta. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun , asa mi s-a parut si mie , am depasit cu ele 30k fara nicio problema in afara de o pana ( de la un surubel luat de pe drum )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu este din cauza anvelopelor, am avut pene si cu anvelope premium, paradoxal tot de la suruburi ajunse pe drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.01.2025 at 10:55, tavitara a scris:

Bun , asa mi s-a parut si mie , am depasit cu ele 30k fara nicio problema in afara de o pana ( de la un surubel luat de pe drum )

Ai umblat ceva . Cum se prezinta " carnita " pe anvelope ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar o sa ma uit azi , am cam uitat de masina in ultimul timp , a fost doar obiect de utilizat , prea multe pe cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun , cam asa arata dupa 30k

spate.jpg

fata.jpg

2.jpg

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oioi, arata inca bine . Inca 10k km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat permit , ultimele Crossclimate au fost schimbate la 50k si inca se puteau utiliza ok

Asa au aratat noi

noi.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te mai tin 15 - 20 000km, dupa aprecierea mea vizuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cotate mai long life decat CC deci ma astept si eu sa tina cel putin 50k cat au tinut Michelin

In primavara mut rotile fata spate

Oricum , la ce pret au , au fost mai mult decat ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

All wheather e tot una cu All season?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sunt denumiri comerciale, neomologate de RAR. Ca sa iti dai seama daca anvelopele sunt all season trebuie sa ne uitam la insemnele de pe ea, nu la denumirea cu care le vinde comerciantul (pentru ca nici agentul care ne amendeaza nu se uita la denumire). In cazul de fata, parerea mea este ca all weather este acelasi lucru cu all season. 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio denumire nu este omologata la RAR, nu stiu exact la ce te referi. 

Ca sa circuli legal in Romania, in conditii de iarna, trebuie sa ai pe anvelope insemele M+S. In alte tari e nevoie si de insemnul cu cu fulgul de zapada 3PMSF. Nu conteaza ca denumire au anvelopele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

All wheather e tot una cu All season. Americanii folosesc termenul All wheather , europenii folosesc termenul All season.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine au mai aparut unele interesante cu 69dB care nu erau data trecuta

BFGoodrich Advantage allseason SUV 235/65R17 108V XL

    Eficienta consumului de combustibil C
    Aderenta anvelopei pe suprafete ude B
    Nivelul de zgomot extern 69

made by Michelin

550 lei / buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profilul benzii de rulare seamana izbitor de bine cu CC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai BF e sub brand Michelin... e cam acleasi lucru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu inteleg este ca anvelopa e cotata la 69dB iar in teste la peste 72 ( dar cam toate sunt acolo peste 72 )

Franeaza f bine pe uscat dar nu pe apa , buna pe zapada si in general pare cu viata lunga si confortabila , consum mic

https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2024-AutoBild-All-Season-Tyre-Test.htm

Nu se stie , poate urmatorul set le testez si pe astea de curiozitate

Sunt f multumit de Kumho iar BFG sunt cotate pe la majoritatea capitolelor mai bine decat Kumho

Ambele sunt din aceeasi categorie

 

Profil Michelin , Kumho si BFG ... cam tot pe acolo

 

 

a1.jpg

BFG.jpeg

kumho.jpg

michelin.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ambele isi vor face treaba la fel de bine, din ce am vazut eu pe fosta masina cu all season luate de noi de mine cam in al 3-lea an incep sa isi arata limitele mai ales in sezonul rece, desi ca si km aveau maxim 12000 pe an.
O anvelopa foarte buna pentru vreme umeda/ploaie mai ales cum sunt iernile langa Bucuresti este Vredestein Quatrac, pe acestea le-am avut pe golf, o masina mult mai usoara cei drept fata de Tuareg dar am fost super ok cu ele sa zic 2.5 ani si aproximativ 30000km maxim. Dupa ar mai fi mers o vara lejer dar iarna nu mai erau safe daca aveam si zapada pe carosabil. Si vad ca si la noise stau bine si asa este, erau foarte silentioase iar pe umed si uscat stateau foarte bine in teste, similare cu gama premium. 
Spor la alegere!

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!