Jump to content

Skoda Octavia Vrs


Cainele84

Postare recomandată

Asadar.....pentru a nu mai primi 'bobarnace' pentru neprezentare si din seria "mai bine mai tarziu decat niciodata" iata si masina mea:

 

Masina in cauza este o Skoda Octavia Vrs, fabricatie 2003. Ca si dotari o sa enumar cateva....

 

-Faruri cu autoleveling, Xenon OEM, Spalatoare faruri
-Oglinzi electrice incalzite
-Geamuri electrice ( toate )
-Oglinda laterala dreapta MARE
-Scaune semi-piele incalzite
-Schimbator, frana de mana si volan imbracate in piele perforata, volan reglabil pe inaltime si adancime
-Clima
-Trapa electica
-Senzor de ploaie
-Jante 17"

Masina are senzori de parcare spate aftermarket pe care as vrea sa-i schimb cu unii originali in viitor....vom vedea.

Ce nu are in schimb ca si dotare de fabrica este pilot automat.......dar cat de curand se va monta ca sa iasa de pe lista de prioritati.

Ca si modificari importante ar fi pe parte de evacuare, catalizatorul fiind eliminat, teava schimbata toata cu una mai mare, toba finala sport Sebring, filtru de aer schimbat cu unul sport de la Pipercross montat in carcasa originala, Blow Off Forge,

Inima acestei masini este in schimb motorul, clasicul 1.8T cod AUQ 180 CP

Masina este in posesia mea de aproximativ 10 luni....intre timp a primit si cateva modificari, dar momentan voi posta cateva poze de pe vremea in care avea numere de Iasi. In momentul achizitionarii avea 195.000 km......acum dupa 10 luni am reusit sa mai adug vreo 6000km :10[1]:

post-111052-0-18358300-1429865439_thumb.

post-111052-0-78026700-1429865439_thumb.

post-111052-0-32471800-1429865440_thumb.

post-111052-0-70879900-1429865440_thumb.

post-111052-0-21938200-1429865441_thumb.

post-111052-0-72317900-1429865441_thumb.

post-111052-0-21472100-1429865442_thumb.

post-111052-0-71360000-1429865442_thumb.

Modificat de Cainele84
Link către comentariu

Ma nelinisteste prima poza :blink:

 

Sa o stapanesti sanatos. :icon_thumleft:  Presupun ca o s-o vedem live la intalnire :) 

Link către comentariu

Intradevar....cand e vorba de parcare pe orice fel de bordura/totuar,oricat de mic, e subiect inchis pentru mine. in definitiv, trotuarele sunt pt pietoni,nu pt. masini....nu? :icon_cheesygrin:  :icon_cheesygrin:  :icon_cheesygrin:

Multumesc pentru urari, sper din tot sufletul sa ajung la intalniri.

Modificat de Cainele84
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos in continuare ! Am alergat si eu dupa un exemplar dinasta…dar majoritatea au probleme majore…

Link către comentariu

bgd_b92 4 luni am cautat....zilnic pe site-uri de profil,forumuri etc......si am si vazut si o gramada de cazaturi. Intradevar, foarte multe cu probleme, care nu cred ca au vazut decat 'liniute' la viata lor

Link către comentariu

Stiu…si nu sunt genul sa caut masina tipla ( ca a ta) ; sunt de acord ca sunt masini SH si necesita investitii…dar prea erau manarite…martori sinsi in bord, sasiu stramb, compresie slaba, probleme la cutii, s.a.m.d…e foarte bine daca ai nimeirt o masima buna si daca nu te-a costat mai mult de 5000€ ; unele masini cateodata merita sa le aduci de afara…plus ca daca sunt intretinute sunt masini simple si fiabile, cu un consum decent pt puterea ce o ofera ; ar fi frumoase niste jante oem pe 17 spider :D

Link către comentariu

bgd_b92 nu e inca tipla....intotdeauna se mai gaseste cate ceva de facut. Jantele vor fi schimbate cu siguranta.

 

 

waf da....un B6 albastru de care am fost mai mult decat multumit. Daca avea motorul putin mai potent, sigur era si acum in posesia mea.

 

sa revenim....

Dupa ce am montat Cupra Lip post-111052-0-75236700-1429874888_thumb.am zis ca e necesar sa ii gasesc alt loc numarului de inmatriculare de pe fata, asa ca a fost mutat intr-o parte.post-111052-0-17771900-1429874863_thumb.

 

post-111052-0-38473900-1429875012_thumb.

post-111052-0-98377400-1429875012_thumb.

post-111052-0-54196000-1429875013_thumb.

post-111052-0-97591100-1429875013_thumb.

Modificat de Cainele84
Link către comentariu

Mie mai mult imi place cum e pozitionat la tovarasul B 247 ALX ; si pleoapele sunt de efect ; la tine parca si tipsul este prea iesit inafara?!

Link către comentariu

Nu cred ca este ieșit prea mult, poate din cauza ca se reflecta in bara, da impresia ca e mult ieșit. Uita-te cu zoom ca se vede mai bine.

Link către comentariu

Nici tovarasul B 247 AXL nu mai are numerul la locul lui :blah: La partea de evacuare trebuie sa mai umblu un pic, tipsul e prea afara si nici nu e pe centru.Pleoapele sunt montate dar nu sunt prezentate :)  stay close.

 

Acestea fiind spuse....a venit momentul sa punem numere de Bucurestipost-111052-0-38760100-1429875845_thumb.

Dupa montarea noilor numere s-au montat si pleoape la faruripost-111052-0-77328700-1429876005_thumb.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara incidente, in general 1.8t este un motor care suporta multe , si in general cine are 1.8 t ai acorda atentia meritata!:) Singurl minus care il are aceasta masina este cutia in 5 trepte, dar solutii exista !

Link către comentariu

quattro3001 multumesc pentru urari. Intradevar, 1.8T este un motor car suporta multe. Daca ai grija de el, cu siguranta va avea si el grija de tine.

 

Intre timp motorul a primit si resoftarea mult asteptata.Tuner-ul a fost foarte incantat cand i-am spus despre catalizatorul anulat,evacuarea marita si filtrul de aer sport montat in locul celui original.

 

Si pentru ca este o masina relativ veche, mai are nevoie din cand in cand si de lucrari de intretinere de la mecanici cu experienta :blah_: 

post-111052-0-76933900-1429878191_thumb.

post-111052-0-06599300-1429878192_thumb.

Modificat de Cainele84
Link către comentariu

Intrebare - nu merge cutia in 6 de pe g4 GTI? Asta doar daca te intereseaza consumul mai rezonabil la viteze mari...

Link către comentariu

De curiozitate...de ce nu ai pastrat B6-le si sa faci swap...? cred ca erai mult mai castigat...cel putin, din ce am vazut pe forumul vecin, masina arata foarte bine!

Link către comentariu

mad_kat e posibil sa mearga....nu stiu. Sincer nu m-a pasionat niciodata modificarea asta, castigul este mult prea mic pentru genul asta de modificare.

 

waf am cochetat cu ideea swap-ului....dar m-am lasat pagubas. Simteam nevoia unei schimbari......de marca :) 

 

WVWZZZ poza respectiva era facuta in prima zi dupa montarea lip-ului. Abia cand am coborat din masina am realizat cat de aproape eram de "prapastie" Din ziua aia nu mai sunt prieten cu nici o bordura :D 

Modificat de Cainele84
Link către comentariu

Sa stii ca am avut benzinar puternic (V6 de 190cp) cu cutie in 6 trepte - si era foarte faina combinatia - primele trepte scurte faceau toti banii, si puteam sa merg si la viteza de croaziera cu consumuri rezonabile.

Depinde cum folosesti masina, evident.

 

De curiozitate - cat ar trebui sa aiba dupa remap?

 

Eu cochetez cu un G4 GTI la un moment dat, dar cel cu motorul tau si cutia in 6, d-asta te intreb una-alta ;)

Link către comentariu

210 ar trebui, una stock ; ~ 220-225 a lui daca evacuarea si admisia sunt facute cu cap ; am mers si eu cu una resoftate…treptele 2 si 3 te tineau lipit de scaun:O faina rau senzatia…motorul face toti bani ; problema va fi la cei ce vor vrea sa simta cu adevarat potentialul masinii si viseaza la consum sub 15 urban / 10 extra :))

Link către comentariu

Frumoasa masina si felicitari pt ea.

Mai rare exemplare bine intretinute in ziua de azi.

 

Din ce stiu eu, puterea maxima e data si de intercooler si de bielete (daca sunt forjate sau turnate).

Doar cele forjate se preteaza la puteri mai mari.

Dar deja vorbim despre puteri de minim 250 cai, posibil sa trebuiasca si o anumita turbina pe masina.

 

Pune mai multe poze cu interiorul.

 

Drumuri bune.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Bieletele sunt la directie , tu probabil ai vrut sa spui BIELE care se afla in motor , pentru 250 de cai esti limitat de turbina , intercooler si injectoare !

Link către comentariu

mad_kat teoretic ar trebui sa aiba asa cum spune si colegul bgd_b92 undeva la 210Cp. Practic.....abia dupa ce ii fac un Dyno pot spune cu exactitate cat am mai casigat din restul modificarilior....... va urma cat de curand si Dyno-ul.

 

 

Muraru Dan multumesc pentru urari. poze cu interiorul cat de curand.

 

Intre timp mai postez niste poze mai vechi de prin telefon

 

post-111052-0-81301400-1430121297_thumb.

post-111052-0-04238400-1430121298_thumb.

post-111052-0-25740200-1430121298_thumb.

post-111052-0-48415700-1430121298_thumb.

post-111052-0-70701200-1430121298_thumb.

Modificat de Cainele84
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!