Jump to content

Octavia 3 TDI DSG 4x4


sosoktm

Postare recomandată

O2 avea 2 cm plus la pdg. Probabil datorita ampatamentului marit si consolei fata mai lungi+forma barii fata, o3 e clar mai slaba la inaltimea maxima de trecere :(

Iau in calcul sa trec la jante de 17 cu cauciucuri 225/50 sau chiar 55, desi are omologare doar pe 225/45 , tocmai pt a mari garda la sol. Chiar imi trebuie. O3 scout vine cu 225/50/17

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ce culoare este trecuta in talonul masinii? Eu am ramas surprins cand am primit certificatul de conformitate si ulterior a fost trecuta aceeasi culoare si pe talon...

Link către comentariu

Intr-un cuvant: SUPER!

As dori sa te intreb ...scaunele sport au sustinere laterala mai buna, dar sunt confortabile? Sunt mai tari?

In lista trapa este de 2 feluri: "normala" si panoramica. Cum este a ta?

Link către comentariu

@sosoktm, vezi ca daca pui roti cu talon mai mare la aceeasi janta, vei mari destul de mult circumferinta rotii. Prin urmare o sa ai viteza mai mare la aceleasi turatii, fata de ce o sa-ti arate in bord etc.

 

@laur_vd, trapa normala e la hatch, cea panoramica e la combi.

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Trecerea de la 225/45/17 la 225/50/17 ar da o diferența de aproximativ 3 km/h. Ceea ce nu ar fi o problema ținând cont de abaterea "programata" a kilometrajului de 4-6 km/h.

O sa fie aproape identică viteza arătată pe ceas cu cea reală măsurată cu un gps.

Link către comentariu

Am eu 225/50/17 pe golf (unde din fabrica e 225/45/17). La 100km pe bord am 100km pe gps (anvelopele sunt uzate foarte putin, maxim 2 mm), nu e nici o diferenta. Singura diferenta e ca nu poti sa treci itp-ul cu ele.

 

Daca e sa alegi anvelope de noi, cumpara anvelopele care-s in talon sa n-ai probleme, la mine a fost vorba de un discount considerabil si n-am putut sa refuz oferta (practic am luat anvelope aproape noi (mai 2014) cu ~150 ron bucata) si mai au si A si B la indice aderenta si consum.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Ce culoare este trecuta in talonul masinii? Eu am ramas surprins cand am primit certificatul de conformitate si ulterior a fost trecuta aceeasi culoare si pe talon...

am verificat acum si am aflat ca am masina galbena :)))

 

Intr-un cuvant: SUPER!

As dori sa te intreb ...scaunele sport au sustinere laterala mai buna, dar sunt confortabile? Sunt mai tari?

In lista trapa este de 2 feluri: "normala" si panoramica. Cum este a ta?

Da, sustinere laterala mai buna, ceva mai ferme decat cele de serie, pe care le consideram prea moi. Mie imi par mai comode cele sport decat cele serie. Trapa este de un singur fel , doar ca la break are 2 panouri de sticla (unul fix) si decupajul ajunge pana deasupra banchetei spate.

 

@sosoktm, vezi ca daca pui roti cu talon mai mare la aceeasi janta, vei mari destul de mult circumferinta rotii. Prin urmare o sa ai viteza mai mare la aceleasi turatii, fata de ce o sa-ti arate in bord etc.

bazandu-ma pe geometria din generala, diferenta de circumferinta iesea , parca, in jur de 3,5%. Sunt constient de abaterea fata de ce afiseaza in bord, dar merci de atentionare ;)

 

Trecerea de la 225/45/17 la 225/50/17 ar da o diferența de aproximativ 3 km/h. Ceea ce nu ar fi o problema ținând cont de abaterea "programata" a kilometrajului de 4-6 km/h.

O sa fie aproape identică viteza arătată pe ceas cu cea reală măsurată cu un gps.

n-are cum sa fie identica viteza reala (o consideram pe cea din bord irelevanta in cazul asta), deoarece "lungimea" rotii  cu 225/50/17 e ceva mai mare decat la 205/55/16. La acelasi numar de rotatii al rotii, distanta parcursa e usor mai mare.

 

Am eu 225/50/17 pe golf (unde din fabrica e 225/45/17). La 100km pe bord am 100km pe gps (anvelopele sunt uzate foarte putin, maxim 2 mm), nu e nici o diferenta. Singura diferenta e ca nu poti sa treci itp-ul cu ele.

 

Daca e sa alegi anvelope de noi, cumpara anvelopele care-s in talon sa n-ai probleme, la mine a fost vorba de un discount considerabil si n-am putut sa refuz oferta (practic am luat anvelope aproape noi (mai 2014) cu ~150 ron bucata) si mai au si A si B la indice aderenta si consum.

stiu, ITP ul e singura buba. Diferentele de consum intre indice A si B sunt nesemnificative, personal prefer o guma mai moale dar mai aderenta, deformatie de la motociclism probabil :D

Link către comentariu
cristianionut

Evacuarea spate nu se vede.La golf la 4x4 teava de espament iese afara.La skoda nu e la fel?

Link către comentariu

Nu e strict de abaterea in bord. Sistemele masinii au fost concepute sa mearga cu o anumita circumferinta a rotii. Conteaza siguranta in primul rand pentru ca senzorii pot citi alte valori. Nu merita sa te joci pentru un talon ceva mai mare. 225/45 R17 sunt foarte ok si vor arata mult mai bine. 225/50 arata a gogosi.

Diferenta de confort vine mult din suspensie. Apoi 2 anvelope de vara cu aceleasi specificatii pot sa aiba duritate diferita in functie de producator.

 

Teoretic nu poti trece nici control RAR in trafic cu 225/50 pentru ca nu sunt omologate. Zic teoretic pentru ca nu prea opresc masini noi decat daca arata suspect. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@cristianionut....nu stiu cum e la skoda in general, dar la asta de o calaresc eu teava e ascunsa, o fi defect de fabricatie :)

@ego...pt control la rar e mai dificil spre imposibil sa apara probleme (cred), pt ca dimensiunile de anvelope pe care a fost facuta omologarea apar doar in carte. Nu stiu ce date apar in evidenta informatia a rar, pt ca pe talon nu apar dimensiunile rotilor. Cat despre sistemele masinii, rezerva de proiectare e mult mai mare de 3% pe cele de siguranta. Da, e posibil ca roata sa atinga pe la contra-aripi, insa cam atat.

Oricum ar fi, deocamdata raman pe 16, voi trece la 225/50/17 DOAR daca voi atinge pe sub masina excesiv prin locurile pe unde ajung. Nu imi trebuie cauciucuri runflat, sunt mult prea grele. Atat cat se poate, caut mixul bun de performanta si confort in utizilarea normala.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Felicitari pentru masinuta!

 

Acum ca a mai trecut ceva timp, cum se comporta?

Ai apucat sa o incerci pe noroi/iarba uda? Ca tot a plouat saptamana trecuta...

Link către comentariu

multumesc de urare.

Masina se comporta ok (14.500 km), conform asteptarilor. Poate ca totusi estimam ca cei 184 cai vor fi mai evidenti, dar nu par multi de loc la volan. Nu e o masina lenta, insa.....e loc de mai bine. Ziceam pe undeva ca nu m-a impresionat deloc testdrive ul cu rs tdi, asa ca nu avea cum sa fie diferenta mare. Pleacarile de pe loc sunt splendide, ce-i drept, pt o masina banala.

Daca mergi linistit consumul este foarte foarte ok.

Da, am apucat si 4x4, pe un noroi tip derdelus, un drum forestier proaspat amenajat.Nu noroi mai adanc de 10 cm, insa  foarte alunecos Nu as putea sa iti spun inclinatia maxima (dar a fost ceva urcus, viraje, tot ce trebuie) , dar am ramas socat cat de indiferenta a ramas masina la suprafata de rulare, nu a miscat 1 mm  vreo roata. Foarte eficienta transmisia, cred ca la iarna o sa fie distractiv tare ,cu cauciucuri potrivite.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Cum stai cu consumul?

eu de 3 sapt am o Octavia Scout (are 2200km la bord) si pe ruta Militari-Pipera dimineata  scot intre 8,5-9,5 iar seara 10-11,5.

Inca o chestier..cutia de viteze este ok? la mine treptele sunt f scurte..enervante de-a dreptul in traficul de Buc si tr 1 si 2 cam agata...

Modificat de zaxas
Link către comentariu

@zaxas....consumul de bucuresti e un subiect inepuizabil si influentat f mult de particularitatile fiecarui utulizator. Eu cred ca sunt in zona 9-10,5 fara sa merg prea des prin ambuteiaje interminabile, dar o mai si pisc pe cumatra sa nu pierd vremea pe drumuri :D

.Long term sunt pe la 6,8-7,2 dar circul destul si extraurban, precum si in regim de tractare frecvent.

p.s. data viitoare sa iti iei dsg  :P

Link către comentariu

Salut. Incepand de azi se va mai plimba pe strazile din Bucuresti (si nu numai) inca o Octavia 3 2.0TDI DSG 4x4, in varianta de echipare Laurin & Klement.

 

Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare salutare :) Numele meu este Obretin Alexandru si incepand din 16 noiembrie ( acum 2 zile ), am platit avansul pentru o Skoda Octavia 3 Style 2.0 TDI 184cp DSG 4x4.

In spiritul acestui thread, unde vad ca se posteaza si configuratia, a mea este dupa cum urmeaza:

 

- culoare: Moon White

- tapiteria stofa, scaune sport gri

- faruri bixenon adaptive, day light cu LED

- scaune fata incalzite

- ornamente praguri interioare

- banda decorativa crom pentru geamurile laterale

- camera video spate

- driving mode selection

- elemente suplimentare protectie sasiu

- iuliminare spatiu picioare

- intelligent light assistant

- jante aliaj Teron 17"

- Kessy

- oglinzi exterioare pliabile electric

- parbriz incalzit 

- bluetooth comanda vocala

- proiectoare ceata fumurii

- senzori parcare fata/spate

- sistem navigatie Columbus MIB

- Sistem audio Canton

- Sunset ( geamuri fumurii spate si luneta )

- volan sport multifunctional

 

- dotarile standard echipare style

 

Pretul total intr-un final a fost de 27.800 Euro. Pe langa faptul ca sunt nerabdator sa vina, am o intrebare:

Daca in contract zice livrarea se face in maxim 20-24 saptamani si avand in vedere ca e decembrie cu sarbatorile de rigoare.. oare cand ajunge ?

Modificat de aobretin
Link către comentariu

Foarte fain configurata mașinuța! Roagă un moderator sa iti mute postarea într-un topic nou pt ca aceasta e al unui coleg.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Buna ziua.

Am urmarit cu interes acest topic pentru ca mi-ar placea si mie o octavia astfel configurata.

Desi n-ai mai postat aici de ceva timp, am  vazut ca ai facut-o pe alte topic-uri, unde ai spus ca in proportie de 95% esti multumit de masina. In acelasi timp, legat de partea dinamica, spuneai ca parca ai fi vrut/asteptat mai mult. N-am condus masina ta si mai mult de 155 de cai eu n-am avut pe nici o masina pe care am condus-o, prin urmare, pentru mine pare o mica racheta ( in fond, dupa datele furnizate de skoda, e la nivel de skoda rs 1, daca nu ma insel ). Asadar, eu sunt usor mirat de faptul ca nu esti multumit de partea dinamica, dar cred ca acest aspect e usor relativ, dupa cum ai spus si tu, depinde la ce te raportezi.

Presupunand  ca acel 5 % care nu te multumeste nu e legat numai de aspectul dinamic, sunt curios ce nu iti place sau ti-ar placea sa fie altfel la masina ta.

Multumesc.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 05.02.2016 at 10:52 AM, Darbo said:

Buna ziua.

Am urmarit cu interes acest topic pentru ca mi-ar placea si mie o octavia astfel configurata.

Desi n-ai mai postat aici de ceva timp, am  vazut ca ai facut-o pe alte topic-uri, unde ai spus ca in proportie de 95% esti multumit de masina. In acelasi timp, legat de partea dinamica, spuneai ca parca ai fi vrut/asteptat mai mult. N-am condus masina ta si mai mult de 155 de cai eu n-am avut pe nici o masina pe care am condus-o, prin urmare, pentru mine pare o mica racheta ( in fond, dupa datele furnizate de skoda, e la nivel de skoda rs 1, daca nu ma insel ). Asadar, eu sunt usor mirat de faptul ca nu esti multumit de partea dinamica, dar cred ca acest aspect e usor relativ, dupa cum ai spus si tu, depinde la ce te raportezi.

Presupunand  ca acel 5 % care nu te multumeste nu e legat numai de aspectul dinamic, sunt curios ce nu iti place sau ti-ar placea sa fie altfel la masina ta.

Multumesc.

Salut,

principalele nemultumiri sunt generate de garda la sol ceva mai joasa, suspensia spate usor moale cand tractez sau am bagaj si de volumul prea mic al rezervorului raportat la consumul real al masinii. Dinamic, asa cum spui, ma asteptam sau imi doream mai mult. Nu am condus RS2 decat f putin si fara sa am unde sa o turez putin.  Masina trage decent, sta ok pe curbele luate mai tare, dar.....sti cum e omul, etern carcotas. Puterea ca cifra absoluta nu e relevanta, deoarece proabil un polo de 155 cai se misca mai bine decat asta. Oricum un sedan de familie dat de producator  cu 7,2 sec pana la suta este in regula, mai ales cand te grabesti.  Racheta pt mine a fost un E500 coupe, aia da scula eleganta si rapida.

Link către comentariu
  • 6 months later...

mai adaug impresii dupa implinirea a 50.000 km. Consum ulei cam 500-800 ml in 15.000 km, caroserie pe o simt mai putin "inchehata" daca o compar cu fosta octavie, in care nu am stiut ce e ala greieras (totusi, nu e nici unul permanent, apar si dispar, probabil in functie de temperatura) pana la 230.000 km. Consumul e foarte bun daca se merge bland cu masina (sub 120 si fara nervi :D ) . Zgomotul ce a aparut pe la 20-25k si pe care il suspectez din cap planetara s-a accentuat, astfel incat voi merge pentru garantie cat de curand. In rest, o masina ok (dar atat), la care era dulceata un motor v6.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!