Jump to content

Skoda Octavia III 1.8 TSI DSG


Frnm

Postare recomandată

Si pe mine ma supara limitarea la 250Nm care vine odata cu DSG7 si mai ales ideea ca nu se poate face nimic in acest sens nici dupa iesirea din garantie (un tuning care sa elibereze potentialul motorului).

Din acest motiv ma gandesc daca nu cumva ar f io idee mai buna varianta combi 1.8 TSI 4x4 DSG6, dar in acelasi timp am o strangere de inima in ceea ce priveste consumul pentru o asemenea combinatie care pe hartie suna foarte interesant.

 

Pai doar pe varianta break este DSG6 - le? Pe berlina 1.8 4x4 nu este tot DSG6 ?

Intr-adevar pacat de faza asta, la fel au procedat si cu Polo GTI care are DSG7, iar manuala care are 320 Nm are performante mai bune si e mai apreciata. Nu e numai faza cu limitarea la 250 Nm, mai sunt si problemele destule la DSG7 care supara, spre deosebire de DSG6 care este mai fiabil. De aceea si eu ma gandesc in viitor poate chiar la un Golf Alltrack 1.8 TSI, pentru ca are DSG6 :)

Link către comentariu

Pe hartie pare simplu, dar pana nu ai o confirmare certa ca DSG7 suporta un atfel de upgrade, nu cred ca se risca nimeni sa il faca.

In alta ordine de idei, ma bucur chiar si de cei 250 NM :) Masina chiar este potenta.

citeste aici caz real cu fisa dyno 297 cai si peste 350NM Dsg7 1.8Tsi. http://kcng1983.blogspot.sg/2015/03/dq200-dsg7-torque-story-v3.html

Link către comentariu

@CristiALF: DSG6 pe 1.8TSI O3, gasesti doar pe variantele 4x4, nu are importanta daca este combi sau nu.

Link către comentariu

Da, pai asa ma gandeam si eu. Asta e bine, deci pot lua in considerare si O3 in viitor :), desi am avut O2 DSG si in nu as putea spune ca a fost chiar monument de fiabilitate masina :)))

Link către comentariu

Masina. DSG-ul a fost super ok, aveam si remap pe ea, nu am avut probleme.

Dar masina, de fapt...turbina....o Doamne....turbina sparta :)) (total reparatie vreo...7500-8000 lei), burdufe de planetare schimbam 2 pe an, becuri in fata zici ca erau din panza de paianjen - min 1 pe luna era clar, In afara de turbina minune de VAG :), restul chestii minore dar sacaitoare...altfel masina spatioasa, confortabila, incapatoare pentru familie. Nu imi placea ca iarna pe zapada nu era stabila, statea prost la acest aspect (comparatie cu Laguna II sau 307 SW-ul actual). 

Link către comentariu

Am inteles, pentru ca si eu am o problema, in sensul ca nu ma tem de DSG si de turbo.

Daca aveam o optiune de motor aspirat cu 20-30 cp in minus, o alegeam fara probleme.

Link către comentariu

Lasa ca e mai bine cu turbo totusi in anul 2016 :)

Motorul aspirat este cel mai fiabil (in teorie) si are multe avantaje. Dar daca e nu e VTEC 2.0 200/240 CP , sau RS 2.0 197 CP, parca nu e prea misto :)) - si chiar si alea la mers normal in oras nu sunt prea ok, ca stai sub 4500-5000 rpm unde sunt cam lesinate..

Nasu' are O3 1.4 TSI DSG7 si e foarte multumit, nu are nici o problema. Bine..are doar vreo 18.000 Km parca..ceva de genul. 

Link către comentariu

Salut, 

 

super masina, dar mi se pare absolut aiurea ca la o masina de <25.000 euro sa nu pui un amortizor la capota. Eu am un logan de munca si are. Nu are nimic altceva, dar are amortizor :)

Link către comentariu

Asta n-am inteles-o nici eu, macar la optionale trebuia sa fie.

 

Se gasesc pe superskoda

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@gxg1313: si eu am ramas surprins de decizia celor de la Skoda. Este unul dintre cele mai stupide "cost cutting-uri".

Cum a spus si Norman, noroc cu Superskoda :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut Florin,

Cum se mai comporta masinuta ta ? Sunt foarte curios de impresiile tale pentru 1.8 TSI + DSG...

Pe aici e o "psihoza generala anti DSG7" si ma gandeam ca cele mai bune impresii le poate da cineva care "s-a riscat" :)

Ceva de reprosat cutiei ? Zgomote, ciudatenii, rateuri, ceva ? La ce rulaj ai ajuns cu ea ?

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
  • 2 months later...

Salut,

 

Scuze, nu am mai intrat de ceva timp pe forum.

Pana acum DSG7 se comporta foarte bine, fara probleme. Rulajul este relativ mic, in sensul ca am aproape 20.000 km.

In orice caz, 1.8 TSI + DSG7 este o alegere pe care nu o regret pana in prezent.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!