Jump to content

Skoda Octavia III 1.8 TSI DSG


Frnm

Postare recomandată

Mersi de poze, am incercat sa surpind si eu cu mobilul, insa tot de pe mobil le-am vazut si pe ale tale.

 

Eu le urc, daca crezi ca nu este concludenta, ma capacitez pana la masina cu aparatul foto :)

tUwWNdu.jpgMb3froC.jpgAc5Thc8.jpg

PS: restul le pun la mine, am cateva cu led-uri ;)

Link către comentariu

Locasul il ai, iti mai trebuie lampi si mufe. 

PS - acel suport pare la fel de mizerabil si la tine in poza, nu?

Link către comentariu

Voi incepe sa vad daca gasesc cabluri, apoi am timp sa caut si lampi si mufe :)

 

Ma uitam acuma de la pc si la pozele mele, si la ale tale, ceva da cu virgula cu acel suport. Am sa revin cu o a "doua" opinie si o poza mai clara, insa numa "atragator" nu arata, recunosc

Link către comentariu

o intrebare despre luminile de la picioare, intreb deoarece ma batea gandul si pe mine sa fac acest retrofit dar am inteles ca becurile stau tot timpul aprinse(si cazul asta nu ma avantajeaza), chiar daca usile sunt inchise,....este adevarat?

Link către comentariu

Lux, deci exista retro-fit-ul si am si acele decupaje. Mersi de info si url, mai trebuie sa vad daca gasesc pe cineva din jurul Clujului, daca nu va ramane la prima iesire spre capitala.

Link către comentariu

@doggy: eu am optiunea din fabrica, iar in meniul de setari al masinii (in Bolero) se poate seta intensitatea pentru footlights (la fel ca si cea pentru bord), pana la 0 - adica oprita.

 

Oricum, rolul acestor footlights, nu este doar pentru a face lumina cand se deschid usile, ci dimpotriva pentru a sta aprinse permanent cand sunt aprinse farurile (ele se activeaza cand este seara sau daca mergi ziua cu faza scurta aprinsa). 

Modificat de Frnm
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am rezolvat si problema navigatiei: 1 buc ipad mini 2 retina + iGO full europe (in jur de 75$ in appstore). 

 

20150609_195205.jpg 20150609_195208.jpg

 

20150609_195247.jpg 20150712_172511.jpg

Modificat de Frnm
Link către comentariu

Arata foarte bine  :icon_thumleft:

 

Suportul care se pune pe bord sta fix ? L-ai cumparat separat ? Cat a costat toata afacerea (suport, Ipad, inteleg ca pe navigatie ai dat 75 dolari ?). In timpul condusului, este usor de urmarit ecranul, adica trebuie sa-ti muti privirea de la parbriz - inainte putin in jos. Eu folosesc de 10 ani doar GPS-uri clasice, cu ventuza pe geam, pentru a nu trebui sa mut privirea .

 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu

Suportul este genial si sta fix fara probleme. Chiar am renuntat la cadrul care trebuia sa fixeze tableta si am aplicat ventuza direct pe spatele acesteia.

Suportul (Cellular line - calitate foarte buna) il gasesti la emag ( http://www.emag.ro/suport-auto-cellular-line-pentru-tablete-de-9-11-6-crabsupergriptab/pd/EVTPKBBBM/) si este si redus cu 49%. 

 

iPad-ul trebuie sa il iei ca atare avand in vedere ca te folosesti de tableta si pentru alte activitati, insa daca te intereseaza pretul acum la e-mag este 1.999 ron.

 

In timpul condusului este un mare plus dimensiunea ecranului, insa trebuie sa muti putin privirea. Cu tableta prinsa de geam, iti obturezi destul de mult vizibilitatea.

 

Atentie insa ca iGO nu este disponibil pentru Android (ma refer la soft licentiat).

Modificat de Frnm
Link către comentariu

Rave să știi că am luat și eu suportul acela după ce l-am văzut la tine. Pe Leon stă foarte bine, dar pentru O3 e practic inutil din cauza aeratoarelor care sunt foarte înclinate. Mai are și bordul o buză care vine peste aeratoare și strică aranjamentul pentru telefoane mai lungi. Deci suportul acela deși foarte bun, nu e pentru O3.

Link către comentariu

Am incercat si eu navigatia pe telefon, dar ma enerveaza display-ul redus ca dimensiuni.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Volanul care apare in poze este volanul care vine din fabrica cand se comanda optiunea "Volan multifunctional (comenzi audio + telefon), cu partea inferioara plata si padele pentru schimbarea treptelor de viteza (doar pentru DSG)" (cod PLX) sau a fost un retrofit ?

Link către comentariu

Am vorbit astazi cu cei de la PBN si m-au asigurat ca pentru optiunea volan sport multifunctional (cod "PLX") corespunde volanul tesit cu piele perforata - chiar aveau o masina in showroom configurata cu acest model de volan.

 

Link către comentariu

Asa da, sport / tesit cu 3 spite, caci cele cu 4 spite s-au scos din productie. Pune si comanda vocala, nu costa in plus decat vreo 16 euro.

Link către comentariu

@Frnm

Esti multumit de alegerea facuta (1.8TSI cu DSG) ? Sunt aproape hotarat sa comand asa ceva si daca poti te rog sa dai un feedback dupa un an de condus masina. 

Multumesc.

Link către comentariu

Sunt extrem de multumit de motor si de DSG. Nu am avut probleme si inca ma bucur de placerea de conduce un benzinar relativ potent, iar DSG-ul inca consider ca exploateaza motorul absolut corect.

Singurul regret (frustrare) cu care traiesc, este decizia idiotilor de la VAG de a limita cuplul (pentru ca poate mai mult acest motor), prin asocierea acestuia cu DSG7 in loc de DSG6 sau un DSG7 care sa nu aiba limitare la 250 nm (daca nu ma insel exista pe Tiguan).

Volanul nu este retrofit, am comandat masina cu volan rotund sport cu padele si m-am trezi cu acest volan tesit, dar nu am fost deranjat deloc. Chiar mi-a placut si imi place in continuare.

Modificat de Frnm
Link către comentariu

Si pe mine ma supara limitarea la 250Nm care vine odata cu DSG7 si mai ales ideea ca nu se poate face nimic in acest sens nici dupa iesirea din garantie (un tuning care sa elibereze potentialul motorului).

Din acest motiv ma gandesc daca nu cumva ar f io idee mai buna varianta combi 1.8 TSI 4x4 DSG6, dar in acelasi timp am o strangere de inima in ceea ce priveste consumul pentru o asemenea combinatie care pe hartie suna foarte interesant.

Link către comentariu

dsg7 uscat este limitat software la 250NM, dar hardware suporta mult mai mult...la fel cum este dsg6, care este limitat software la 350Nm, dar hardware tine peste 500NM. Limitarile astea se pot scoate cu un soft la cutie sau soft ECU  care pacalesc limitarile astea.

Link către comentariu

Pe hartie pare simplu, dar pana nu ai o confirmare certa ca DSG7 suporta un atfel de upgrade, nu cred ca se risca nimeni sa il faca.

In alta ordine de idei, ma bucur chiar si de cei 250 NM :) Masina chiar este potenta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!