Jump to content

Upgrade Motor 2.0 tdi PD->CR


ili2k2
 Share

Postare recomandată

buna ziua colegi.

 

Datorita faptului ca un bun prieten a patit-o cu vestitul motor BKP ( s-a rupt cureau de distributie si internele nu prea sunt ok), cochetez cu varianta sa schimbam tot motorul.

 

Cum la mai toate PD din 2006-2007 fara un istoric curat/cunoscut, rar poti prinde unul care sa mearga correct (fara consum ulei, fara consum antigel, fara tereipidatii, fara pierderi putere, injectoare schimbate) ma gandesc sa inlocuiesc motorul cu un cr de 2.0 110 /140/170 cp, care sunt relative mai noi si cu mai putine probleme.

 

Sunt constient ca va fi un cost suplimentar fata de inlocuirea cu un motor identic.

Astept sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfat :

schimba masina cu totul .

 

incepand de la instalatia electrica ,suporti motor ,admisie ,evacuare ,furtune , .... nu se potriveste NIMIC de la un motor la celalalt si sa nu mai vorbesc de omologare  .pentru un proiect de ocupat timpul se poate incerca ,pentru un dailydrive nu merita .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfaturi:

1) cel mai simplu, schimba componentele stricate cu unele noi, sau cu unele din dezmembrari dupa caz, se gasesc destule. Evident distributia va trebui sa fie noua.

2) schimba tot motorul, daca chiar vrei sa faci asta cu altul asemanator

3) in ultimul caz as schimba toata masina (evident pierzi ff multi bani daca o dai asa, cine o cumpara o "carpeste" imediat si o da de buna pentru profit)

 

Ceea ce vrei sa incerci nu este imposibil dar foarte scump si time consuming. Sunt multe, foarte multe de adaptat. PD vs. CR. Electronica poate cel mai greu lucru.

 

 

PS: Sa nu crezi ca motoarele CR sunt perfecte, si ele au probleme destule si foarte costisitoare cateodata.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce cauza s-a rupt cureaua?macar fusese schimbata si ea?  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi.

 

Masina este a fostului sef,iar cureaua de distributie fusese schimbata.

Inca nu am devizul de la PBN (acolo se afla masina deocamdata).

 

@Stefan - Si eu as merge pe varianta 1 doar daca pagubele interne nu sunt asa majore.

 

Acum astept sa aduc masina pe platforma la service-ul unde imi fac si eu toate cele si apoi vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

eu as schimba motorul cu totul, cauta pe net, se gasesc destule mai ales cele de anglia, si sunt foartte bune, mai ales daca il gasesti sub 200mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sal.,

La cati km a fost seful tau cu ea la PBN sa schimbe distributia ?

A stat langa ei ca sa fie sigur ca o si schimba ?

Cati km a mers de la schimb pana la ruperea ei ?

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn_aurel89 - tocmai asta este ca BKP-urile au fost pacatoase si e greu sa nimeresti unul in mintile lui, si mai ales de la dezmembrari. daca ai vreun pont de un motor bun, astept. Nu vreau sa iau un motor care sa aiba problem si apoi sa stau sa ma cert cu cel ce dezmembreaza. Am mai avut o experienta cu un motor de ford care dupa ce l-am inlocuit am constatat ca papa destul ulei, cu o cutie de fiat care nu intra bine in viteze datorita uzurii. As prefer sa cumpar de la cineva totusi  cunoscut, chiar daca as plati in plus.

 

 

@@DRI@N - in jur de 90.000 km pentru ca a facut anii vechime. Masina este din 2007 si are vreo 140.000km reali in momentul asta, dar 95% din ei facuti doar in Bucuresti. Distributia a fost schimbata prin 2011-2012 parca. Normal ca nu a stat nimeni langa masina.

Eu tind sa cred ca s-a dus din cauza socului hidraulic - masina papa ulei binisor (cam 2l intre schimburi), si cu siguranta datorita timpului s-a adunat si in intercooler destul cat sa provoace daune.

 

Cum imi ajunge devizul, postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca cei de la PBN NU AU SCHIMBAT DISTRIBUTIA cand sa dus cu ea la 90000 km .

Au mers pe ce spune producatorul (Distributia se schimba la 120000 si NU LA 5 ANI) .

Asta cu 5 ani sunt baliverne inventate de cei de la Porsche Romania ca sa mai vanda ei piese .

O sa ma uit in Elsa si o sa-ti atasez documentul .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- si la mine au facut la fel.. in manual scrie clar 150.000 la Bkp MY2007.

Eu prima am schimbat-o tot la 90.000 la PBN si a doua la 200.000 dar la alt service (masina iesise din garantie).

 

Totusi daca vizual cureaua este imbatranita/crapata se recomanda schimbarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite tabel-ul de service pentru Passat 3C .

Intervale service Passat 3C.pdf

La paginile 4 sfarsit si 5 inceput gasesti intervalul de schimb al kitului de distributie respectiv doar al curelei de distributie .

La 3C fabricat pana in 2006 se schimba doar cureaua la 120000 Km iar la 240000 Km se schimba tot kitul .

Iar din 2007 la 150000 Km se schimba doar cureaua iar la 300000 Km se schimba tot kitul .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms. Exact ce da si cartea. Una peste alta o sa ma apuc de cautat un motor complet, care sa fie pe o masina completa si ce poate fi probat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!