Jump to content

se balbaie(inneaca) motorul cand e caldutz


gribelu
 Share

Postare recomandată

filtrul e dreptunghiular in pasajul rotzii drepte.

Cu motorul oprit clapeta, cand e in repaos, inchide aerul cald. Dupa pornire se creaza vacuumul si inchide aerul rece... si cam acolo ramane...

Trebuie oare sa fie mai cald afara sau pot declara senzorul de temp a aerului defect?

Stiu ca mai sigur aflu din VAG-COM dar pana vineri sambata cand ma duc in service iar.. n-am stare... mai investighez pe cont propriu

Pentru filtrul tau: La temperatura aerului (din admisie) de 35-45 grade, clapeta trebuie sa fie intr-o pozitie intermediara. Adica in admisie patrunde atat aer rece cat si aer cald. Sub 35 de grade, aerul rece este inchis, peste 45 se inchide aerul cald. Pentru a masura temperatura fara VAG-COM foloseste un multimetru cu sonda de temp.

Cel mai important mi se pare senz. de temp a lichidului de racire. Cand faci masuratorile cu VAG-COM, verifica ca temperatura lichidului de racire sa creasca constant. De ex, de la ralanti si pana la 90 de grade sa nu fie intreruperi in semnalul transmis de senzor, este f. important

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'constant' inseamna sa nu aiba caderi de genu 70-65-72... sau sa creasca efectiv in fiecare secunda cate putin fara exceptie?

Intreb pentru ca in timp ce observam temperatura pe VAG-COM (sambata trecuta) a ramas destul de mult timp la 88,2 de exemplu...

Apropo va multumesc tuturor pentru ajutorul dat pana acum. Sper sa ies la mal pana la urma :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima varianta. Poti sa ai caderi de genul 60; -20; 62 etc :D

A ramas mai mult in jur de 88 deoarece cam pe acolo se deschide termostatul si astfel s-a marit cantitatea de lichid care trebuia incalzita (cu cea din radiator)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... tocmai am scos masina de la service. Aparent s-a rezolvat!..

Asta este prima impresie dupa ~15km de mers prin oras, in teste...

Nici urma de rateuri, si relantiul variaza doar fffffff putin, abia se observa pe turometru. Presupun ca asta ar fi ceva normal?

I-a facut doar reglaje... curatzat clapeta.. motorash...reglat potentiometru... reglat avans.. nu mai stiu. Oricum nu s-a schimbat nici o piesa. Partea distractiva e ca dupa reglaje, desi am scos catalizatorul, mi-au iesit valori de CO normale :)

Asta este o dovada clara ca multi mecanici sunt la furat. Ce n-au reusit altii (atat de recomandati in Iasi) sa faca in 11 ore a rezolvat baiatul asta in 2-3 ore.

Faza e ca lucreaza cam piperat... 2 milioane m-a costat :) Zice el ca daca nu dereglau altii agregatul inaintea lui ar fi fost mai ieftin.. asta e! Macar merge rotund motorul si am scapat de stress.

Mentionez ca cei dinaintea lui mi-au spus sa schimb motorasul pas cu pas... daca eram fraier il schimbam si... aruncam banii pe geam!

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

AM AVUT SI EU PROBLEMA ASTA SI SA REZOLVAT SIMPLU. AM LEGAT CU 2 SARMULITE PRIMUL SI ULTIMUL PIN DE LA MOTORASUL DE REGLARE RELANTIULUI CARE A MERS CATEVA SECUNDE PE DIRECT, DUPA CARE TOTUL A FOST INREGULA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
clapeta, fisele, capac delco (schimbat), rotor delco (schimbat) si aerul fals cred ca le pot exclude datorita functionarii ok la rece (fara rateuri, turatie stabila).. cred... plus ca motorul porneste relaxat cand ii dau cheie atat rece cat si cald.

imi pun sperantele in sonda de temperatura a lichidului! revin cu detalii :D

regleaza-i bine avansul si eu am avut aceleasi simptome si nu stia nimeni ce are. un prieten mecanic mi-a gadilat-o putin la avans si de atunci nu mai am probleme masina fuge de rupe :D . incearca si tu poate e de acolo multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: floryn_zdv, cred ca din aprilie 2006 si-a rezolvat problema...ai si tu grija pe unde postezi

Modificat de CristiRzR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!