Jump to content

MK4 Gti 1.8T 150CP Ajutor la modificari


vwturbo

Postare recomandată

una tuturor, sunt fericitul posesor al unui Vw Golf 4 GTI 1.8T 150CP cod AUM, 156.000km. . Ce pot sa spun pentru inceput sunt dotarile cu care a venit masina:

- scaune sport Recaro 2
- jante Santa Monica 17
- finala toba schimbata
- oglinzi electrice incalzite
- geamuri electrice
- Climatronic
- suport pahare fata-spate
- sistem ASR
- 8 boxe
- 4 airbaguri

Masina a fost dusa si verificata la mecanic, momentan am schimbat pe ea cablu fr mana , si un furtun care face legatura cu vasul de expansiune.

 

Doresc sa o pun pe un tester sa vad cum sta treaba, singura problema care am observat-o este in stationare cateodata simt o bataie repetata in pedala ambreajului, in momentu in care il calc nu se mai simte, e un trancanit, am inteles ca ar fi un rulment?

Ce modificari as putea aduce pe ea pentru cresterea puterii, respectiv a cuplului pe turbina stock, care am inteles ca e ko3s. Modificari facute cu cap, buget 1.000e pentru moment.


Stage 1 e ok?  As vrea si un BOV(blow of valve) pentru sunet, eventual filtru aer C.A.I, debimetru marit? Astept indicatii si costurile acestora. Multumesc


Pe parte estetica as adauga urmatoarele: stopuri led, instalatie xenon, folie geamuri, emblema GTI pentru grila fata sau grila tip STUP(daca gasesc aici), etrierele urmeaza sa fie vopsite in rosu.

post-150837-0-62162900-1427904777_thumb.

post-150837-0-73231200-1427904787_thumb.

post-150837-0-06503200-1427904802_thumb.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frumoasa masina, si puternica pentru caroseria asta.

Nu sunt de acord cu vopsitul etrierilor sub nici o forma. Este kitch total si pentru un GTI ..Eu vin cu idei doar pentru spate si ma refer la stopuri si mai adaug un eleron de R32 .. Poate iei in calcul si o suspensie sport, din pozele tale mi se pare destul de stock masina, iar pentru xenon neaparat faruri cu lupa. Ce ai tu (nu-mi dau bine seama) observ ca sunt cele stock fara lupa

In afara faptului ca vei fi oprit pentru intrebari suplimentare in trafic, talonul retinut si amenda este mai bine sa  investesti si in faruri .. Xenonul fara lupa este interzis insa si aici trebuie sa ai spalatoare ..oricum o dai nu este bine si orice modificare la sistemul de lumini este interzisa dar...ce sa zic?

Zgomotul la ambreiaj poate avea cateva cauze, unul ar fi volant. Tremura masina cand pleci de pe loc in prima treapta, sau zgomotul este doar in stationare?

 

Sa o stapanaesti sanatos si fara incidente rutiere (pune poze si cu interiorul)

post-2262-0-43024200-1428816785_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Sunt fara lupa. Ma gandeam ca ar prinde-o mai bine cu etrierii rosii, doar in stationare are treaba, cu pornirea de pe loc e in regula. 

post-150837-0-78037700-1428835387_thumb.

post-150837-0-53137600-1428835388_thumb.

Link către comentariu

Super masina. Sunt si eu in cautarea  uneia la fel cu asta pe care ai luat-o tu.

Eu nu i-as face nimic la exterior, decat un detailing profesional si eventuale retusuri acolo unde este cazul.

 

Repet: superba masina.

Link către comentariu

Multumesc, cred ca o sa o las asa pe parte estetica, modificari va suferi la partea de motor mai mult(soft,filtre,valve,evacuare cap coada). Eventual in vara as schimba culoarea, nustiu exact codul de culoare dar e un mix intre alb perlat cu nuante de gri/albastru deschis + o instalatie xenon.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De doua zile am dat peste o problema la masina, la relantii se simte un tremurat, in momentul in care accelerez putin nu se mai simte, in mers se simte altfel masina, parca nu mai trage asa de bine, parca "merge tremurat", iar nuca schimbatorului vibreaza in mers la o turatie mai inalta. Ce poate fi?

Link către comentariu

Masina mea

In aria "Masina mea" este permisa:

- prezentarea DOAR a masinilor din gama VAG;

- discutarea aspectelor legate de tuning vizual si tehnic. Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, arata bine :)

 

In ceea ce priveste etrierii, eu zic sa ii vopsesti, la G5 GTI, vin vopsiti rosii din fabrica.

 

Ce ar da foarte bine pe masina ar fi kit-ul de R32, dar pana atunci eu zic sa repari scaunul de la sofer, am vazut ca e un pic rupt si sa scapi de trim-urile de "lemn" eventual poti sa le vopsesti negre sau sa le inlocuiesti cu cele de R32.

 

Cu farurile, si eu zic sa stai linistit cu kit de xenon pe faruri fara lupa, oricum nu o sa fie nici pe departe la fel de ok ca atunci cand ai xenon stock si ii deranjezi si pe ceilalti participanti la trafic, ca sa nu mai zic de amenda si retinerea talonului.

Link către comentariu

Unde pot gasi trim-uri de r32 pentru interior ca m-ai bagat in boala  :tuktuk:

Si eventual o emblema GTI pentru grila din fata, aici la mures cam greu de gasit si mai ales pe net. 

Cat de curand va primii folie pe geamuri.

Link către comentariu

Trimuri de R32 originale sunt scumpe ca naiba.

Varianta de buget - iei trimuri de Bora sau de Golf Pacific - cureti vopseaua de pe ele sa expui aluminiul din care sunt facute.

Link către comentariu

Uite aici ca sa-ti faci o idee de pret pentru trimuri.

Link către comentariu

Am vazut si eu cat e un kit de trimuri OEM, ma gandeam la un aftermarket, am gasit ceva ornamente SH de bora dar modelul cu A/C, eu am clima si nu se potriveste, in rest nu am mai gasit nimic.  :tuktuk:


Mi se pare ca aluminiu de pe trimurile de Bora sau G4 Pacific e mai inchis la culoare ca cele de r32?

Link către comentariu

dupa ce il iei la smirghel si se duce vopseaua (netoptik sau albastruie) raman la fel ca si cele de r32

mai trebuie doar lacuite sa se mentina.

Link către comentariu

Mai vreau sa imi pun daca gasesc ceasurile de bord de pe modelul sport care se gasesc si pe bora, cele cu gri, si leduri albe "audi style". Ce implica schimbarea lor? dificultate, pret?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!