Jump to content

VW Golf 4 Black Magic Pearl


AndreyBz

Postare recomandată

Salutare tuturor.  :RO flag:

 

         Dupa ceva timp in care am citit /ascultat si admirat parerile si ideile celorlalti colegi, am hotarat sa imi prezint propria masina, din momentul achizitionarii pana in prezent.

 

Masina este un Golf 4 Hatchback , Motor 1.6 16v 105cp(in carte) tip AZD, Culoare LC9Z - Black Magic Pearl.

 

    Am achizitionat-o din Germania la 121k km in 2012, cu carte service(doesn`t matter so much), absolut stock, asa cum a iesit pe poarta fabricii.. M-a bucurat faptul ca nu avea nici un element revopsit / retusat si nici alte interventii ca aspect, un singur propietar.

 

Dotari de fabrica : Climatronic, ESP, 4 geamuri el,4 airbag-uri 2key briceag, praguri Edition, interior textil negru/gri, proiectoare in far, casetofon beta, jante Avus 2, BC Minidot, doar 2 dif fata.

 

           Imi aduc aminte bine faptul ca primii bani investiti s-au dus pe : 

- Ulei ( castrol 10w40) 

- Ulei cutie oem (2L- de la reprezentanta)

- Ulei servo 75w90 (sper ca nu gresesc)

- Filtre (Aer/polen/ulei)

 

           Dupa toate acestea... era prea de tot sa fie toate "Roz" asa ca.. au urmat :

- Sonda lambda1 (600 lei pe ngk) - cu benzina 95 , check-ul era ca la el acasa.

- Dogbone - suport motor-cutie, era imbatranit, schimbatorul se misca cam multicel.

- Senzor G200

- 4 Bobine BERU ( 1 din ele s-a dus si le-am cumparat pe toate)

- 4 Bujii Noi NGK Iridium. ( erau bune cele vechi , dar le-am luat si pe astea sa fiu sigur de o treaba).

- Garnituri filtru epurator.

- Placute TRW fata.

 

           Desigur ca , nu am scapat nici eu de "oscilatiile relantiului" ale consacratului motor AZD, chiar daca am curatat clapeta acc, egr, senzor map, etc. La mine s-a rezolvat prin schimbarea sondei lambda, dar de curand am observat ca a inceput ralanti-ul sa oscileze din nou (fluctuatii mici de 50-60rpm)... dar am renuntat sa mai caut solutii momentan.

            In rest , masina a mers vre-un an de zile fara nici o investitie majora pe partea de motor, fiindca distributia era schimbata la 87k dar niciodata nu stii ce se poate intampla pana nu schimbi "cu mana ta". Recent am schimbat-o si pe aceasta.

          Pe partea de interior nu am inlocuit decat cd-playerul original cu un Kenwood cu mp3 si cam atat pentru ca nu am simtit nevoia de mai mult.

         Sper ca nu am plictisit prea mult cu postarea aceasta uriasa.

 

         Pozele mai jos.

 

2013_12_23_09_08_25_1.jpg    

2013_12_23_09_08_25_1.jpg

 

2013_08_27_19_47_11.jpg
 

Pozele au mai bine de 1 an , promit ca am sa fac unele recente.

Modificat de AndreyBz
Link către comentariu

Simpatica masinuta.Am acelasi model doar ca e din 2002 si e Special Edition.Culoarea este foarte frumoasa, imediat dupa spalare, dar este foarte sensibila la murdarie.Eu dupa 2 zile lasata in parcare arata de zici ca e abandonata.Motorul cam sensibil la benzina de 95 dar isi face treaba.Banii i-ai investi foarte bine.Punei niste jante frumoase sa o scoti din anonimat putin si pune mai multe poze interior/exterior.Sa te poarte multi km fara probleme.

Link către comentariu

Multi km fara probleme si sanatate.Nu am inteles de ce Castron de 10w,asa ii place ?  

Link către comentariu

Am considerat ca peste 100k km... nu mai e ca nou motorul, mai ales ca propietarul nascut in 1950.. un batranel.. nu stiu cat de frumos a mers cu ea :) Castrol mi-a consumat, dar acum i-am pus Motul si ... dupa 3000km abia daca poti sa zici ca a luat 150ml..

 

Partea interesanta abia acum urmeaza:
       Nu am reusit sa tin masina stock si nu imi pare rau, asa ca toti banii ce apucau sa intre prin buzunare au plecat mult mai repede pe elemente care mai de care , in mare parte oem.
 
      In primul an am montat doar o toba sport si folie llumar (ulterior am renuntat la toba pentru ca dadea urat pe masina si oricum am refacut evacuarea).
 
          Dar mai apoi, a urmat o lista lunga de update-uri :
- In primul rand , kit distributie Contitech cu pompa de apa si role INA.
- Jante Santa Monica OEM cu cauciucuri 205/45/R17 Fata si 215/45/R17 spate.
- Folie luneta+spate+ 75% pe fata.
- Volan piele 3 spite (il voi inlocui cu unul cu piele perforata dar momentan "merge asa")
- Guri de ventilatie dupa bora  (spre rusinea mea nu am facut cablajul, inca)
- Stopuri model pacific.
- Suport pahare fata carbon oem.
- Ceasuri edition minidot immo3 cu range si iluminare ace pe contact.
- Vopsit bandouri in culoarea caroseriei + embleme( mai putin cele de pe usi, o sa urmeze cand vine caldura)
- Eliminat inscriptii hayon
- Pozitii portocalii fata.
- Fusta fata model aniversar 25th.
- Antena scurta
- Filtru de aer K&N in carcasa originala.
- Interior Recaro 1 / Sportline complet. (Si-a meritat investitia pe deplin).
- Evacuarea a fost refacuta cu una completa din inox pentru ca era cam ruginita cea veche - fara catalizator, fara toba intermediara... doar finala stock care urmeaza sa fie inlocuita cu ceva mai performant.. Cea stock este montata doar "din lipsa de altceva".
- Suspensie reglabila TaTechnix pe inaltime.
 
De asemenea...Mai sunt de montat: (Deja cumparate)
 
- Navi MFD1 + magazie cd in portbagaj + cablaj. (imi lipseste suportul magaziei de cd)
- Kit complet consola cu suport de pahare  + manere usi Carbon OEM (stranse cu greu , element cu element ... )
- Pilot automat (trebuie confectionat cablajul in viitorul apropiat)
- Schimbator Edition.. Modelul cu gri. (mai lipseste un manson nou)
- Frana de mana din piele. 
- Boxe spate + tweetere.
- Pedale Audi TT OEM (lipseste footrest-ul)
- sonda lambda 2 ( check-ul sta aprins momentan) - stiu ca se va aprinde si cu sonda pusa si de aceea inca ma gandesc la o solutie sa nu se mai aprinda..
 
restul vor urma... cand mai dau de bani...
 
 
Cateva poze
2015_01_11_17_55_20.jpg
 
Tempomat2015_01_26_17_47_20.jpg
 
MFD 1 - montata de proba..
10675648_799221346786349_205223884235012
Evacuarea
11012323_837401049635045_805454162_n.jpg
 
Ceasuri VDO IMG_0143.jpg
 
O poza din primavara 10952422_830319763676507_183474030725201
 
Si... cam asa ceva arata masina in momentul de fata :
IMG_0065.jpg
 
 
10952422_830319763676507_183474030725201
Modificat de AndreyBz
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina ,felicitari pt modificari,spune mi te rog unde ai facut evacuarea?

Link către comentariu

Frumos golful! Jantele foarte frumoase de altfel! Imi spui si mie unde ai pus folia la masina?!

Link către comentariu

Legat de check ca sa nu se mai aprinda am gasit pe forum o reductie(schema,cote),am facut-o la strungar si e ok.Cat-ul l-am golit de ceramica,consum nu am sesizat diferente.

Link către comentariu

Arata foarte bine :) spor la cat mai multe modificari si cat mai multi km fara probleme.

Link către comentariu

Multumesc frumos tuturor.

@georgebz la Rusu, pe Ion Creanga prima str. la stanga.. Nu stiu denumirea firmei.

Modificat de AndreyBz
Link către comentariu

Foarte frumoasa masinuta, sa te bucuri de ea multe sute de KM! O intrebare: ce fel de becuri ai folosit (portocalii) pentru pozitii? Eu am model R32 si deci stiu ca sunt alte tipuri de bec-uri, insa caut de ceva vreme portocalii si nu gasesc deloc!

Link către comentariu

Multumesc frumos. Becurile portocalii, le-am gasit prin Vitan intamplator, si eu am cautat o perioada si nu gaseam.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!