Jump to content

(P) Michelin Cross climate - inovatie sau nu ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Care e gama in care se incadreaza? Se poate "bate" cu PS3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Inca trei raspunsuri de la expertul Michelin

 

1. Întrebarea este dacă aceste anvelope sunt legale pe timp de iarnă, din moment ce nu au inscripția M+S.?
Date: Posted Yesterday, 19:42
User: reader
 
Salut reader
În unele țări, anvelopele folosite în condiții de iarnă trebuie să aibă cel puțin un marcaj M + S, potrivit legii sau a cerințelor companiilor de asigurari. 
Cu toate acestea, marcajul M + S califica anvelopele care au doar o performanță mai bună decât anvelopele de vară în condiții de iarna, dar acest lucru nu garantează  în mod implicit performanțe adecvate ( tractiune; aderenta) pentru cea mai buna siguranță pe drumurile înzăpezite sau acoperite cu gheata. 
Certificarea (si marcajul) 3PMSF ("Trei vârfuri de munte fulg de zăpadă") se aplică anvelopelor concepute special pentru utilizare zăpadă si garantaeaza performanțe reale in conditii de iarnă.
Anvelopele marcate 3PMSF îndeplineasc toate cerințele stabilite prin regulamentul ECE R117. 
In fapt, anvelopele 3PMSF se califica mereu ca anvelope M + S iar MICHELIN 
CrossClimate detine aceasta certificare (implicit marcajul M+S).
 
2. ...ar fi util să știm care sunt limitele de temperatură exterioară indicate pentru exploatarea acestei anvelope? Ori altfel spus, între ce valori de temperatură anvelopa oferă performanțe optime?
 
Date: Posted Yesterday, 23:09
User: Marius
 
Salut Marius,
 
Am testat noua MICHELIN CrossClimate pret de 5.000.000 kilometri (echivalentul ocolului Pământului de 125 de ori, pe la Ecuator) iar intervalul de temperatură la care au fost efectuate testele a fost cuprins cuprinse între -30°C și + 40°C. 
 
Tarile in care am efectuat aceste teste sunt Germania, Canada, Finlanda, Franța, Polonia, Spania și Suedia.

 

 

3. ..de ce sa aleg cross climate si nu allseason, tot de la Michelin?

User: Mumus

 

 

Salut Mumus,
 
In portofoliul Michelin Romania nu se regasesc anvelope all-season. 
 
MICHELIN CrossClimate nu este o anvelopa all-season ci o inovatie majora. 
 
Constituie rezultatul fuziunii dintre două tehnologii distincte: cea a anvelopelor de vară și cea a anvelopelor de iarnă – două domenii considerate, până în prezent, incompatibile.
 
• Anvelopele all-season din Europa sunt în general mai asemanatoare cu anvelopele de iarnă, și mai puțin similare cu cele de vara, în domenii cum ar fi frânarea pe suprafete uscate, longevitatea sau eficiența energetica.
 
• MICHELIN CrossClimate este ceva cu totul diferit. Este foarte prima anvelopă de vară cu certificarea 3PMSF pentru uz de iarnă. Acest lucru înseamnă că oferă toate performanțele unei anveope de vară (frânare pe suprafete umede, frânare pe suprafete uscate, longevitate si eficiența consumului de combustibil) precum și performanțele unei anvelope de iarnă în materie de tracțiune și frânare pentru conducere în condiții de sezon rece moderat sau ocazional.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rave> am sa raspund eu nu expertul michelin (dar poate ma contrazice) . Nu vad cum sa fie o anvelopa sport . Lista de masini la care se aplica exclud masinile sport. Nu se face pe 18" la clasica 225/40/18. Cu siguranta nu este la regim de vara decat o anvelopa buna pentru masini normale (50-150cp). Daca ajunge la nivelul michelin energy saver 3 atunci e perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca sa hotarat sa se dea la testare primavara, era mai bine daca se ofereau toamna, sa vedem cum e si pe uscat dar si pe zapada. Pe de alta parte, si daca se ofera acum, dar se lasa a se testa un an intreg, este iarasi bine, poate chiar mai bine, ca vom vedea dupa o vara intreaga cum se comporta iarna, ce uzuri apar :)

Eu unul sunt nerabdator sa apara, chiar maine merg sa pun gumele de vara, si deja imi este teama cum va fi daca mai da o zapada de 2-3 zile...

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michelin PS3 se fabrica si pe 205/55 R16.

Legat de all season de la michelin si cross climate incep sa cred din ce in ce mai mult ca este doar o rebrand-uire si cu modificarea suprafatei de rulare, practic nimic revolitionar cum impinge marketingul in fata.

Pana nu vad Michelin Pilot A/S 3 in comparatie cu Cross Climate nu sunt convins ca nu sunt de fapt surori, vedeti postul #54. Una cu nume mai pompos ca sa le sune europenilor bine. Pentru ca allseason nu ne suna noua bine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca zilele astea am avut ocazia sa merg pe drum acoperit integral cu zapada echipat fiind cu anvelope de vara (marca fara pretentii insa noi) tind sa cred ca retele actuale de compound permit o gama mult mai larga de conditii climatice iar aici ma refer in primul rand la temperaturile exterioare. Astfel consider ca "DESCOPERIREA" nu este decat o imbunatatire a "retetelor" actuale combinata cu un design optimizat al suprafetei de rulare.

Intrebarea mea este urmatoarea: de ce sa dau un pret premium pentru un set de anvelope asa-zise minune cand in acceasi bani pot avea atat un set de anvelope de vara dedicate pe 18 cat si unele de iarna pe 16? Rezista aceste noi anvelope la minim 3 ani completi adica minim 60k km ( in cazul meu)?.

Daca da , le vad rostul..altfel mi se pare ca e acelasi model de marketing agresiv ca in cazul gadgeturilor: ce-a fost anul trecut e prost, anul asta apare viitorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând confortul de a nu schimba de 2 ori pe an roțile, asta în cazul în care ai două rânduri de jante, altfel e și mai rău. Ar mai fi problema depozitării celor 4 roți, nu toți stăm la casă, nu toți avem garaj. Nu cred că e prea plăcut să hămălești roțile la etajul 4 și să ai permanent 4 roți în balcon. După părerea mea, pentru cei care parcurg puțini km, sunt ideale aceste anvelope, e mult mai comod să nu ai de schimbat de 2 ori pe an anvelopele, să nu ai grija depozitării lor. Tu în 3 ani faci 60.000 km, eu în 3 ani fac 27.000 km, din care iarna ~3000, aproape toți în oraș. Chiar nu mi-e rentabil să schimb pentru atât anvelopele.

 

Stau la bloc dar le țin la un service, mai plătesc și acolo 100 lei/an depozitarea (schimbul inclus, fără echilibrare). După ce uzez anvelopele existente, cu siguranță am să-mi cumpăr minunile astea noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul consider ca Michelin a venit cu o solutie optima pentru acei soferi ce sunt nevoiti sa ruleze in conditii de iarna cateva luni pe an si nu cauta performanta maxima.

 

Avantajele unei astfel de anvelope pentru aceasta categorie de soferi pentru mine sunt clare: comfort, siguranta si economie.

  1. Nu mai esti nevoit sa cumperi alt set de jante si anvelope si sa le schimbi de doua ori pe an.
  2. Nu mai esti nevoit sa suporti cheltuiala unui schimb de anvelope si echilibrarea jantelor de doua ori pe an.
  3. Nu mai esti nevoit sa te lupti cu jantele sau cu anvelopele in fiecare an sa le schimbi.

Cati producatori de anvelope s-au gandit pana acum la clientii lor sau au alocat atat de multe resurse pentru dezvoltarea unei astfel de anvelope?

 

Nu stiu exact ce pret ar avea anvelopele astea insa pretul premium ar fi acolo cu un motiv si nu vad cum un singur set de anvelope ar costa mai mult decat doua seturi de anvelope de calitate(nu nankang, toyo, riken sau mai stiu eu ce)

 

A compara o anvelopa menita sa depaseasca cu mult caracteristicile unei anvelope all season cu o anvelopa de performanta ca Michelin PS3 sau cu Michelin Alpin5 este mai mult decat absurd.

Modificat de Costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mi voie sa fiu retincent si sa nu pic in plasa unui marketing extrem de reusit. Nu tot timpul am stat la casa insa tot timpul am avut 2 randuri de anvelope/jante pe absolut toate masinile care s au perindat prin familie.

Poate aceste minuni targeteaza soferii care nu fac mai mult de 10k km pe an si care nu sar de 205/55/16, unde cred ca pretul ar fi "accesibil" sau suportabil.

In situatia asta le vad rostul(doar daca livreaza ce promit) ca echipament standard pe modelele de volum pana in 15-17k.

In fine, ca si voi..astept teste facute de terta parte(nu ca asta ar insemna impartialitate) dar pana atunci imi rezerv dreptul de a nu "pune botu" la materialul de prezentare.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru reprezentantul michelin.

Din testele comparative facute pana acum ce anvelope sau folosit pentru comparatie?low budget,medium sau premium....nu vreau o marca anume fiind convins ca nimeni nu ofera detaliile acestea pentru a evita conflictele cu concurenta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca sunt maxim 17. Sunt curios cum se descurca o asemenea anvelopa cu iernile grele din brasov. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai , tocmai aici e spilul : aceste anvelope se adreseaza celor care nu au conditii grele de iarna . Asta au tot scris cei care sant tentati sa le utilizeze : km putini , ierni mai usoare , nu ies cu masina cand e zapada ne-curatata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exagerati, anvelopele ruleaza bine pe zapada, mai ales urban unde este trafic, deja se batatoreste pana intervin astia cu, curatarea. Sunt pentru cei care ruleaza putin iarna, mai ales urban, cine circula  pe drumuri cu zapada din belsug  se pot ajuta si cu un set de lanturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca au un pret ok si pe dimensiunea 225/45/17.

 

Eu zic ca merita incercate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept, poate o sa ma aflu printre fericitii care le pot testa gratuit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de pe tel si de aceea am intrebat. Preturi interesante, dar zic sa asteptam niste review-uri de la terti intai.

Personal cred ca le-as lua pt perioada octombrie-martie. Am mers 4 ani cu Semperit Speed Grip 2 si am fost foarte multumit cu ele, insa la temperaturi peste 10 isi arata imediat limitele. Pe zapada, temperaturi negative n-am avut ce sa le reprosez.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios, ca circul in oras 85% din kilometri, si daca e asa de buna precum e reclama, ar fi anvelopa ideala ptr mine.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun pretul lor, o anvelopa CrossClimate este cu 183 lei mai ieftina decat Alpin A5!

 

Am facut comparatie la dimensiunea si specificatiile astea: 205 55 R16 94 XL V.

 

O intrebare pentru reprezentantul Michelin: anvelopele vin si in varianta cu protectie de janta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa le vedem testate de vreun coforumist, cu cat mai aproape de noi cu atat mai bine, cu atat mai mult cat cred ca va fi un test de o durata mai lunga, minim 2 veri 2 ierni, sa vedem si ce durata de viata au, si cum se comporta in a doua iarna, cat vor pierde din proprietati.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun pretul, insa pe 65/R15 sunt doar de 185? Pe 195 nu sunt? Nu ca ar conta pt benzinarul meu, care se descurca f bine si cu anvelope 175/80/r14.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

raspunsurile specialistului Michelin :

1. Intrebarea mea este urmatoarea: de ce sa dau un pret premium pentru un set de anvelope asa-zise minune cand in acceasi bani pot avea atat un set de anvelope de vara dedicate pe 18 cat si unele de iarna pe 16? Rezista aceste noi anvelope la minim 3 ani completi adica minim 60k km ( in cazul meu)?

Date: Posted 10.04.2015 @ 08:30
User: cristi511
 

Raspuns: Salut Cristi,

 
Alegerea anvelopei potrivite este un proces complex si tine cont de factori precum 
stilul de sofat sau conditiile de exploatare. Recomandarea Michelin este ca, in cazul 
unor conditii meteo adecvate sa fie folosite solutii de echipare dedicate fiecarui sezon. 
 
Noua MICHELIN CrossClimate este dedicată conducătorilor auto care doresc sa fie 
echipați chiar si pentru condițiile meteo neprevăzute si reprezinta o soluție 
complementară pentru cei care se confruntă cu condiții de iarnă ocazionale. 
In ce priveste longevitatea in exploatare, anvelopele Michelin sunt recunoscute 
printre cele mai longevive de pe piata. Spre exemplu, in 2012 testele independente 
efectuate de DEKRA ne-au aratat ca noua MICHELIN EnergySaver+ este cu peste 
20% mai longeviva decat media competitorilor directi, anvelope premium din segmentul dedicat.
 
Nu putem garanta un parcurs cu noua MICHEIN CrossClimate deoarece longevitatea 
acestora este direct influentata de stilul de condus ori alti factori care nu tin de 
calitatea anvelopei (cel mai usor exemplu fiind presiunea incorecta. Apropos, stiai ca 
93% din parcul auto romanesc circula cu presiune incorecta? Acest lucru afecteaza 
durata de viata a anvelopelor si influenteaza sever siguranta auto).
 
2. … O intrebare pentru reprezentantul michelin. Din testele comparative facute pana acum ce anvelope sau folosit pentru comparatie?low budget,medium sau premium....?
Date: Posted 10.04.2015 @
User: bertzi43
 
Salut Bertzi,
Am testat noua MICHELIN CrossClimate impotriva competitorilor directi, deci anvelope din segmentul premium, atat solutii dedicate vara - iarna cat si cele mai 
populare anvelope all-season. Din considerente legislative, Michelin nu poate publica profilele competitorilor nostri  dar, printre altele, am comparat si cu MICHELIN Energy Saver+ sau MICHELIN Alpin, generatia a 5-a.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 300 lei e un pret f bun. Deci exclus sa-ti poti cumpara 2 seturi dedicate bune calitativ.

In banii astia eu nu imi pot lua decat 2 seturi low end, care au notele de consum de combustibil si aderenta pe carosabil umed mult inferioare anvelopei Coross Climate. Asta omitand pretul de schimb al pneurilor de 2 ori pe an, caci daca il luam si pe asta in considerare, clar cross climete-ul e best buy.

 

Repet, pt masini nu f puternice si un stil de condus defensiv veti schimba anvelopa din cauza varstei, nu uzurii.

Unde sunt cai multi si viteze mari, posibil sa treb o anvelopa dedicata pt o durata mai mare de exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!