Jump to content

(P) Michelin Cross climate - inovatie sau nu ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Buna, locuiesc in brasov (sacele)

Am zilnic de urcat drum neasfaltat cu panta pana la 15 grade, circul pe toate felurile de drumuri, momentan ptr iarna am conti ts 850, cele mai bune anvelope de iarna din teste, am urcat pe drumul acela cu inclinatie mare pe gheata, gheata pe care nu urca nimeni, cu greu doar pietonii, cu greu.

Am si filmuletul din carcam.

Am citit ca doriti sa oferiti( catre testare aceste anvelope, eu asi fi interesat, deoarece chiar le pot exploata si pe autostrada vara, si prin hartoape, si prin oras.

Sunt dispus sa testez un set cand doriti dvs, si chiar asi face un thread special, facand un jurnal, cu si despre ele, daca doriti.

Dimensiunea rotilor este destul de uzuala 185 60 15, sunt familist, aproape mereu circul cu copilul in masina, am permis de 17 ani, cu 2 amenzi de circulatie :) conduc zilnic.

Chiar asi dori sa le testez si eu, consider ca asi fi un bun 'cobai', deoarece consider ca 'simt' masina destul de bine. O pot controla, ma ales ca, cu prima mea masina 10 ani am circulat doar cu anvelope de vara.

Cel mai bun lucru posibil ptr masina si ptr noi toti, soferii, ar fi sa nu mai cheltuim bani pe 2 seturi de anvelope.

Eu personal sunt curios de aderenta de zapada, si de cat de repede se tocesc.

Arunc manusa in curtea Michelin, va provoc sa ma lasati sa le testez, deoarece ma consider potrivit, iar faptul ca sunt sceptic momentan de aceste anvelope revolutionare, in cazul in care voi fi multumit, va arata superioritatea si calitatea anvelopei michelin.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am primit de la Andrey,expertul Michelin, urmatoarele raspunsuri (am scris cu rosu raspunsurile lui) :

 

1.              Dacă expertul Michelin ne răspunde la întrebări, aş vrea să ne spună cărei categorie de conducători auto îi este recomandată (i se adresează) această gamă de anvelope (conducători auto cu un stil de conducere mai temperat, mai sportiv etc.)? Şi ce preţ are această anvelopă?

 

Date: Posted 30.03.2015 @ 17:43

User: Marius

Permalink: http://vwforum.ro/topic/118169-p-michelin-cross-climate-inovatie-sau-nu/?p=2548830

Schimbările climatice bruște au loc în întreaga Europă iar MICHELIN CrossClimate este dedicată

Conducătorilor auto care doresc sa fie echipați chiar si pentru condițiile meteo neprevăzute

 

MICHELIN CrossClimate oferă o soluție complementară pentru cei care se confruntă cu condiții de iarnă ocazionale si reprezintă fuziunea de succes a tehnologiilor de vară cu cele de iarnă:

Aderență excelentă în orice condiții meteorologice(1)

Calificativ Apentru frânare pe suprafețe umede

• Aprobare marcaj 3PMSF pentru utilizare pe timp de iarnă

 

Oferă o soluție inovatoare pentru majoritatea conducătorilor auto si are o acoperire în proporție de 70% a gamei de dimensiuni uzuale.

 

 

2. Totusi, in afara de comportamentul Cross Climate iarna/vara mai sunt si alti factori de luat in considerare cand achizitionezi un cauciuc : Rata de uzura,, pretul, economia de carburant, nivelul de zgomot.

Si da, inteleg ca se pune accentul pe profil, dar compozitia cum e? E tot un all seazon ? Ca altfel nu ar avea cum. Cele de vara devin tari iarna, cele de iarna sunt prea moi la temperaturile verii.?

 

Date: Posted 31.03.2015 @ 12:15

User: uhu10uhu

     Permalink: http://vwforum.ro/topic/118169-p-michelin-cross-climate-inovatie-sau-nu/?p=2549276

 

 

Noua anvelopă MICHELIN CrossClimate constituie rezultatul fuziunii dintre două tehnologii distincte: cea a anvelopelor de vară și cea a anvelopelor de iarnă – două domenii considerate, până în prezent, incompatibile.

Performanţele noii anvelope MICHELIN CrossClimate rezultă din combinarea a trei tehnologii:

1.     Un compus inovator al benzii de rulare: În primul rând, banda de rulare este extrem de îngustă, crescând astfel capacitatea compusului de a adera la suprafața de rulare, indiferent de tipul acesteia (uscată, umedă, acoperită cu zăpadă). În al doilea rând, noul strat intern de cauciuc optimizează eficienţa energetică a anvelopei, reducând generarea de căldură. Inginerii Michelin au redus acumularea de căldură prin utilizarea de siliciu de ultimă generaţie, pe care l-au introdus în amestecul de cauciuc, reușind astfel să îmbunătățească economia de carburant a anvelopei MICHELIN CrossClimate.

2.     O combinație inovatoare între profilul unic în V și noile lamele 3D interblocante.

Acest profil unic în V, cu unghi revoluționar, optimizează aderența pe zăpadă:

-        Lateral, datorită unghiului zonei centrale a benzii de rulare

-        Longitudinal, datorită unghiului mai larg din zona umerilor

3.     Un profil în V care se combină cu noile lamele 3D auto-blocante: striate, cu o grosime variabilă și geometrie complexă, aceste lamele produc pe zăpadă un efect de gheară, crescând în acest fel tracţiunea.

Ondulațiile verticale și laterale prevăzute pe lamele asigură funcţia auto-blocantă a acestora. Altfel spus, lamelele aderă unele la altele pentru o mai mare rigiditate a blocurilor de profil. Rezultatul îl constituie o stabilitate sporită a anvelopei, indiferent de forțele la care este supusă: forța longitudinală exercitată la frânare și accelerare și forța laterală exercitată în viraje. Prin urmare, precizia în deplasare și performanţele generale pe carosabil uscat sunt îmbunătăţite. Cu această combinaţie de tehnologii avansate, rigiditatea benzii de rulare este sporită, rezultatul fiind nu doar o manevrabilitate optimizată pe suprafețe uscate, ci și o longevitate crescută.

Tehnologiile avansate utilizate, la care se adaugă și tehnologia EverGripTM din zona umerilor, asigură performanțe excelente pe zăpadă, precizie pe suprafețe uscate și longevitate optimă.

Combinaţia inovatoare dintre blocurile de profil cu margini teșite și lamelele de înaltă performanţă asigură un contact optim cu suprafața de rulare, pentru îmbunătăţirea performanțelor în ceea ce privește frânarea pe carosabil uscat. Prin acest design inovator, Michelin combină blocurile de profil cu margini teșite cu lamelele complexe, pentru frânare și tracțiune excelente pe zăpadă.

 

Noua anvelopă MICHELIN CrossClimate adaugă acestei performanțe, și celelalte caracteristici de marcă ale anvelopelor MICHELIN: longevitate, economie de carburant și confort. Această anvelopă va fi disponibilă în plus față de catalogul Michelin deja existent, care include game de anvelope de vară şi de iarnă. Anvelopele de iarnă rămân importante în anumite piețe și în anumite condiţii.

 

 

 

 

3.              Ce preturi vor avea aceste anvelope?

 

Potrivit legislatiei in vigoare, politica de retail nu poate fi influentata de catre Michelin ci este stabilita de catre dealerul care face revanzarea.

 

Date: Posted Yesterday, 11:08

User: Muraru Dan

Permalink: http://vwforum.ro/topic/118169-p-michelin-cross-climate-inovatie-sau-nu/?p=2549842

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer intre "aderenta excelenta in orice conditii" si "in conditii de iarna ocazionala" e o mica discrepanta. Cum se defineste iarna ocazionala?

 

Lame 3D autoblocante exista si pe Michelin Pilot 3 A/S. La fel si ultima tehnologie in materie de siliciu.

Nu de alta, insa am observat o similitudine intre explicatiile pt Cross Climate si cele din reclama pentru pilot 3 A/S.

Urmariti mai ales de la secunda 30.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Andrey a raspuns la ultima intrebare

 

1. Cum se defineste iarna ocazionala?

Date: Posted Yesterday, 19:02  User: The_Ego

 

Iti atasam o infografie care arata caracterul imprevizibil al conditiilor meteo din Europa, conditii carora Michelin le raspunde cu noua anvelopa MICHELIN CrossClimate.

 

post-1-0-74961800-1428065552_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant proiect. Cu siguranta le voi incerca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vara - vara, iarna - iarna. astept acum sa imi vina pt vara michelin primacy 3 grnx dupa ce magazinul mi-a gresit comanda si mi-a trimis energy saver (putin mai zgomotoase)

cand i-am sunat sa le spun ca au gresit comanda mi-au spus ca termenul de solutionare a sesizarilor e de 30 de zile, daca nu insistam ma duceam la mare de 01 mai cu cauciucuri de iarna. nu mai avea niciun farmec sa parchez pe plaja langa sezlong :P :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a venit din fabrica cu anvelope all-season. Nu am fost deloc multumit de ele, nici vara, nici iarna. Pot sa spun ca niciodata nu am avut aderenta de care aveam nevoie, motiv pentru care am renuntat la ele si am trecuta la vara/iarna. 

M-ar interesa un versus intre noile anvelope michelin, anvelope de vara, anvelope de iarna si anvelopele all-season care se gasesc acum pe piata, facut in aceleasi locuri si in aceleasi conditii, respectiv zapada+gheata si asfalt uscat, bineinteles anvelopele de vara cu asfaltul si anvelopele de iarna pe zapada si gheata, alaturi de celelalte doua tipuri. 

Daca noile anvelope Michelin ar avea performante comparabile cu anvelopele de sezon cred ca in proportie de 90% as opta pentru ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc două rânduri de anvelope, dar aș fi foarte interesat să testez un set precum Cross climate de la Michelin.

Modificat de MacGyver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc doua randuri de anvelope vara - iarna, si cand vine timpul sa le schimb, e un adevarat calvar, deoarece din lipsa de spatiu le tin undeva la tara, si trebuie sa le aduc in oras la vulcanizare, dupa schimb ma duc inapoi la tara sa le duc, si tot asa. Am folosit si anvelope all-season, dar nu am fost deloc multumit pe timp de iarna cu ele, sper ca noile anvelope Michelin cross climate sa raspunda asteptarilor atat pe timp de iarna cat si vara, astept cu nerabdare sa le folosesc si sa scap de chinul schimbarii anvelopelor, toamna si primavara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca toata lumea am si eu 2 seturi de roti iarna/vara dedicate. 

Iarna asta pot sa numar pe degetele de la o mana cand am folosit masina in zapada afanata, locuiesc la oras iar drumurile sunt dezapezite.

Merg si la munte sa ma dau cu snowboardul dar las masina in parcare nu urc cu ea pe partie in sus, la fel parcarea e dezapezita sau zapada tasata.

Sincer daca anvelopele de la Michelin fac ei ce zic ca fac pentru un utilizator normal fara tentative de formula 1 pe drumurile patriei mi se pare un compromis foarte bun, costurile se reduc practic la jumate gata cu depozitatul grija la amandoua seturi sa fie bune la dot la cati mm mai am dejantat echilibrat de 2 ori pe an ... 

Eu sigur le voi lua in considerare daca au un pret accesibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie anvelopele astea imi pare o rebranduire pt categoria allseasson.

Momentan pe masina personala folosesc ca majoritatea anvelope dedicate sezonului vara/iarna cu jante separat chiar daca nr de km efectuati pe an este destul de mic si nu o sa renunt prea curand .de-a lungul timpului am condus cu anvelope de la diferiti producatori si categorii de pret/performanta,vara/iarna si allseason.singurele anvelope allseason de care am fost multumit vara si iarna cu ceva zapada au fost goodyear allseason vector4(parca asa se numeau :) )

Oricum destinatia anvelopelor este clar pentru utilizare normala(batranici din germania care se duc la piata si inapoi)si probabil nu o sa le vedem in echipare din fabrica pe masini de peste 20000euro.

Intrebare:cu ce se diferentiaza crossclimate fata de o anvelopa allseason tot din curtea michelin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mie anvelopele astea imi pare o rebranduire pt categoria allseasson.

 

Sunt de aceeasi parere.

Si spun asta avand in vedere atat experienta proprie cu allseason, corelata cu ce am citit pe aici pe topic despre "noile" allseason Michelin Cross Climate + ceea ce a postat The_Ego aici. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si conparatia din filmulet tot cu allseason este facuta. Inca nu am gasit film cu comparatie cu anvelopa vara si separat iarna... Desi asa spun , ca este o anvelopa de vara, buna si iarna.

Pai daca este de vara, sa o compare cu una midlevel de vara, si daca este buna si iarna, sa o compare cu o anvelopa de iarna ieftina su medie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pana nu incep livrarile lor nu o sa vedem teste exact asa cum vrem noi sa fie facute. Astept cu interes sa vedem cum se comporta vara asta intr-un comparativ cu toate anvelopele bune de vara si poate chiar in zone foarte nordice cu zapada naturala o sa faca cineva si alte teste comparand cu cele de iarna de pe piata. Ca vor fi mai bune decat all-season actuale ma astept . Dar astept cu interes unde exact sunt fata de anumite modele de anvelope ce le-as purta eu pe masina de oras a sotiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu aş vrea dacă se poate, să ne spună reprezentantul Michelin, care sunt puctele slabe ale acestor anvelope?

Cu siguranţă trebuie să existe şi asemenea aspecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

What?!? :sly:

 

N-are ele asa ceva. Niciodata. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

inca un raspuns venit de la expertul Michelin:

1. Eu aş vrea dacă se poate, să ne spună reprezentantul Michelin, care sunt puctele slabe ale acestor anvelope? Cu siguranţă trebuie să existe şi asemenea aspecte.

Date: Posted Today, 10:42
User: Marius
Permalink: http://vwforum.ro/topic/118169-p-michelin-cross-climate-inovatie-sau-nu/?p=2553808

Raspuns: Salut Marius,

 
Noi, echipa Michelin, dupa ce am facut ocolul Pamantului de 125 de ori testand noua MICHELIN CrossClimate, nu i-am gasit slabiciuni ci ne-am asigurat ca va oferim o anvelopa demna de egida MICHELIN Total Performance. 
Vom cauta, si prin intermediul vostru, sa aflam gradul de satisfactie in raport cu utilizarea MICHELIN CrossClimate pentru a ne asigura ca, asa cum am facut-o 
dintodeauna, produsele Michelin raspund celor mai inalte standarde de performanta si indeplinesc asteptarile clientului Michelin.
Nu uita, scopul Michelin este acela de a oferi anvelope potrivite pentru fiecare tip de aplicaţie și pentru fiecare stil de condus iar MICHELIN CrossClimate este o anvelopa de vara cu certificare pentru uz in timpul iernii (3PMSF). Recomandarea Michelin este ca aceasta sa fie folosita acolo unde sezonul rece este unul moderat, apar ocazional conditii de iarna ori schimbari subite de conditii meteo.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-ar coafa de minune niște anvelope de-astea, mai ales că iarna nu ies din oraș mai deloc. Nu imi convine ca după doar ~7.000 km rulați să schimb anvelopele de iarnă din cauză că au 5-6 ani, deci practic sunt neuzate, doar învechite. Întrebarea este dacă aceste anvelope sunt legale pe timp de iarnă, din moment ce nu au inscripția M+S.

 

Sen-Q.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

reader > au M+S langa iconul 3PMSF -> Michelin-CrossClimate-4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În acest caz aceste anvelope chiar devin interesante, mai ales pentru cei care parcurg sub 10kkm/an şi iarna stau mai mult pe-acasă :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu uita, scopul Michelin este acela de a oferi anvelope potrivite pentru fiecare tip de aplicaţie și pentru fiecare stil de condus iar MICHELIN CrossClimate este o anvelopa de vara cu certificare pentru uz in timpul iernii (3PMSF). Recomandarea Michelin este ca aceasta sa fie folosita acolo unde sezonul rece este unul moderat, apar ocazional conditii de iarna ori schimbari subite de conditii meteo.

Bun, având în vedere cele de mai sus, ar fi util să știm care sunt limitele de temperatură exterioară indicate pentru exploatarea acestei anvelope? Ori altfel spus, între ce valori de temperatură anvelopa oferă performanțe optime?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Salutare

Maine este ultima zi pentru a va inscrie la acest concurs cu premiu doua seturi de anvelope Michelin Crossclimate. Daca mai aveti intrebari bune de pus expertului nu uitati sa postati aici astfel sa puteti fi in lista celor dintre care alegem "ambasadorii vwForum in strada cu noua anvelopa crossclimate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare : de ce sa aleg cross climate si nu allseason, tot de la michelin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!