Jump to content

(P) Michelin Cross climate - inovatie sau nu ?


voinea
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

vwforum.ro va intreaba urmatorele : folositi doua randuri de anvelope vara/iarna sau acelasi set de anvelope de iarna tot anul ?
Apreciati anvelopele all-season mai mult decat a avea doua randuri de vara/iarna ?
post-1-0-98438400-1427726799_thumb.jpg
Desi Michelin nu vrea sa ne auda spundad ca sunt anveloepe all seasons este clar ca din luna mai 2015 pe piata incep vanzarile noulul Michelin CrossClimate in toata Europa. O anvelopa buna de vara in reteta careia au reusit sa introduca cele necesare pentru a fi folosita si pe timp de iarna la temperaturi joase. Este oare cea mai buna anvelopa all-arround din punctul de vedere al costurilor ?

post-1-0-34278800-1427726819_thumb.jpg
Statisticile ne spun ca un foarte mare procent din soferii europeni merg cu anvelopele de vara tot anul (probabil ca evita deplasarile cand iarna este grea si avem multa zapada). 5% din soferii europeni folosesc 12luni pe an anvelope de iarna. Cei cu doua seturi diferite de anvelope se simt cel mai in siguranta indiferent de anotimp dar procesul de rotire al rotilor (vara-iarna) sau chiar de a schimba anvelopele de pe un singur rand de jante existent la masina este un chin ce toti si-ar dori sa nu se mai intample asa.

Michelin spune ca venit cu raspunsul catre acesti soferi prin CrossClimate . Anvelopa este dedicata pentru inceput masinilor compacte si limuzine. Sa speram ca o sa vedem un produs similar pentru SUVuri de 2tone+ si utilitare .

post-1-0-73510400-1427726786_thumb.jpg

Jean Dominique Senard, CEO Michelin a spus clar : "Aceasta inovatie tehnologica reprezinta un punct important in istoria anvelopelor" . Pentru a atinge aceasta inovatie compania a avut aproximativ 6.600 de tehnicieni in toata lumea si o echipa de 150 de persoane ce au lucrat exclusiv in ultimii 3 ani la dezvoltarea produsului Michelin CrossClimate.

S-au facut teste, a fost evaluat de catre TÜV SÜD Group si anvelopa dupa cum v-am precizat o sa o vedem din mai 2015 la vanzatorii de anvelope.

vwForum.ro a reusit sa ajunga la Michelin Romania si sa obtinem o persoana ce ne va raspunde la intrebarile ridicate pe acest thread legat de produsul CrossClimate. Expertul Michelin o sa furnizeze acest raspunsuri in aprox 48 de ore (cu quote pntru fiecare membru)

In plus doi dintre colegii de forum ce dovedesc ca sunt interesati cu adevarat de astfel de produs vor avea o surpriza placuta din partea vwForum . Masina celor doi va primi anvelopele Crossclimate pentru un test indelungat.

Acestea fiind spuse va astept aici la discutii deoarece si eu sunt destul de interesat de acest produs.

post-1-0-36199200-1427726834_thumb.jpg

post-1-0-92309700-1427726837_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal am avut ocazia de a testa anvelopele allseason pe dusterul familiei si pot spune ca sunt departe de a fi sigure pe zapada. Se comporta ft bine pe ud la temperaturi scazute dar pe zapada e alta poveste pentru ca au foarte putina aderenta in curbe abordate pe suprafete acoperite cu zapada. Trebuie sa fi foarte atent si sa adaptezi viteza in consecinta.

Pe masina personala folosesc 2 randuri de anvelope, de iarna si respectiv vara. Sincer sunt destul se circumspect la ceea ce promit aceste noi anvelope de la michelin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca o anvelopa , indiferent de compozitia ei si de profilul cai de rulare, poate avea performante ridicate atat iarna cat si vara, si mai ales, pe ploaie, uscat, zapada si gheata.

Folosesc 2 randuri de anvelope, fiecare cu jantele lor.

Surpriza neplacuta a fost acum cateva zile, cand, la temperaturi de 16-17 grade, cu tot cu ABS abia am reusit sa opresc sa nu intru in cel din fata , masina fiind incaltata cu anvelopele de iarna. Cele de iarna, la temperaturi ridicate, nu mai au aderenta necesara.

Si bineinteles iarna, cu cele de vara, se intampla acelasi lucru, devin de consistenta plasticului si nu mai au aderenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept sa le testez, iarna...

Eu am o teorie, din cauza ca nu au acele mii de canale mici, cum au gumele de iarna sau cele allseason, ori au reinventat roata, ori sunt numai de vara, si ptr ierni uscate...

Dar sper ca un constructor renumit, cum este michelin, sa fi reinventat roata.

Daca nu se vor toci repede si vor fi ok iarna, merita, daca iarna nu poti sa urci un deal inzapezit...atunci e un allseason prost, vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu folosesc două rânduri de anvelope - vară şi iarnă. De exemplu, am anvelope de vară Michelin Energy Saver+, cumpărate în aprilie 2013 şi sunt foarte mulţumit.

 

Din ce ştiu şi eu, anvelopele all season sunt un compromis între cele de iarnă şi cele de vară, pentru că oferă o aderenţă satisfăcătoare pe zăpadă şi rezistenţă la temperaturi mai înalte pe timp de vară, dar performanţele sunt clar inferioare cauciucurilor de iarnă în ceea ce priveşte aderenţa pe zapadă, ori a cauciucurilor de vară la temperaturi înalte şi viteze mari. În plus de cele mai multe ori au un zgomot de rulare mai mare faţă de anvelopele de vară.

 

Dacă expertul Michelin ne răspunde la întrebări, aş vrea să ne spună cărei categorie de conducători auto îi este recomandată (i se adresează) această gamă de anvelope (conducători auto cu un stil de conducere mai temperat, mai sportiv etc.)? Şi ce preţ are această anvelopă?

 

Mulţumesc pentru răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A raspuns din prezentarea oficiala.. arora de merg oricum cu cauciucuri de vara...iar pretul a zis ca intre cele de vara si cele de iarna, dar ceva mai de top.

 

Eu care stau pe un deal, miramas sa fiu multumit iarna de ele.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că anvelopele allseasons sunt alegerea potrivită pentru cea de-a doua mașină, care de regulă parcurge 2-5000 km/an, 95% urban. 

 

Eu parcurg 9.000 km/an, folosesc 2 rânduri complete de roți (din motive de siguranță, având în vedere că transport 2 mini-rockeri) și mă lovesc de problema că nu apuc să tocesc anvelopele, dar trec anii și ar trebui schimbate... teoretic știu ce trebuie făcut, dar practic cum e omul... nu te lasă inima să le schimbi când arată ca noi, cred că în 5 ani de iarnă parcurg 5-7000 km. mi-ar placea să existe anvelope allseasons care să fie cu adevărat bune atât iarna, cât și vara. Și care să fie și legale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate or fi cele mai bune anvelope all season, dar nu cred in anvelopa care detine veleitati egale iarna-vara.

O anvelopa care sa se ia la tranta cu anvelopele de top de vara pe temperaturile de vara nu are cum sa aiba un comportament asemanator unei anvelope de iarna la temperaturi sub 0. Am accentuat partea cu temperatura pentru ca testele de la prezentare si nu numai (daca cititi fine print in clipurile de pe youtube) scrie ca s-au realizat intre noiembrie 2014 si ianuarie 2015.

Ba mai mult intr-un filmulet se si vede ca franeaza mai prost decat unele de vara. Inca o data, eu vreau sa vad test facut la 20+ grade comparativ cu unele de vara.

 

Suprafata de rulare a anvelopelor aduce a Michelin Alpin 5, dar cu ceva trasaturi ca pentru una de vara.

Apoi cum e uzura la aceste anvelope bune la toate? Daca la 30.000km isi pierd destul de mult din proprietati nu e treaba.

 

Cred ca e o anvelopa buna pt cine merge preponderent intr-un oras de campie. Inteleg superioritatea fata de restul all-season, insa de acolo in sus e marketing.

Eu folosesc 2 seturi de anvelope dedicate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta dezbatere mai exista pe inca cel putin un forum auto. Cred ca trebuie sa apara, sa fie incercate, si pe urma feedback-ului vom decide daca renuntam la cele 2 seturi de roti... Eu unu ptr iarna am ales cele mai bune cauciucuri posibile, vreau aderenta si siguranta. Ptr vara ceva nexen-uri, dar sunt ok.

 

Daca aceste michelinuri isi vor dovedi valeitatile si iarna si vara, peste 3-4 ani, cand se uzeaza actualele, voi lua un set dinacela, dar nu cred in minuni, mai ales ca stau la poalele Tampei. :) si chiar am zapada iarna, dar si cald vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 randuri. Asteptam cu nerabdare sa se lansezepentru a vedea pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel, doua randuri. Oricum vad ca nu exista dimensiune pt masina mea :) 235-40-18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc 2 randuri de anvelope: de iarna si de vara. Ambele seturi le-am ales in urma testelor Adac si in ambele cazuri am ales anvelope din top 3 departajate in final in functie de pret si review-urile utilizatorilor.

Nu an ales anvelope performante pentru ca am avea o masina puternica ci pentru ca imi doresc siguranta atunci cand imi plimb familia si pentru ca in final anvelopele sunt ceea ce ne tin in contact cu planeta.

Revenind la anvelopa in discutie, mi-ar placea ca aceasta sa fie la fel de performanta vara ca o anvelopa de vara si iarna ca una de iarna, dar sincer in acest moment nu sunt convins intrucat pana acm singurele informatii disponibile pe piata in acest moment sunt cele comunicate de producator.

Astept cu interes lansarea pe piata a acestei anvelope pentru a putea fi testata si de catre presa de specialitate in paralel cu anvelopele dedicate fiecarui sezon.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc 2 randuri de jante + anvelope , vara / iarna . In plus si rezerva este dedicata anotimpului ( vara / iarna ) . Pt iarna : numai jante otel , fara nici un fel de capace .

Momentan nu am gasit nimic ( = nu am citit ) ceva care sa ma faca sa cred in struto-camile , adica in extra mega all season.

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad anvelopele acestea ideale pentru o masina de oras fara pretentii sportive, mai ales daca nu obisnuiesti sa folosesti masina pe zapada. In plus scapi de cozile la schimbul sezonier sau planificarea momentului de schimb.

Personal voi ramane pe doua seturi separate de roti, anvelopele alese dintre cele mai bune.

+1 loghy. Anvelopele nu trebuie neglijate, fiind singurul contact cu pamantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michelin este cea mai buna firma de anvelope, nu cred ca acest produs va fi unul care sa-i slabeasca credibilitatea, vom vedea, este un mare pas pentru ei ca firma si o mare problema pentru ceilalti.Daca acest model de anvelopa va confirma prin rezultate pozitive, cu siguranta multi vom scapa de stresul si cheltuiala de a investi in doua randuri de roti. Sunt curios ce mai zic astia cu legea de stau la panda la prima fulguiala. Cu siguranta voi lua in calcul aceasta posibilitate chiar daca vor fi ceva mai scumpe, dupa 2-3 ani vor deveni atragatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei nu zic ca sunt all season :)

Ei spun ca sunt anvelope de vara bune si iarna... cica au creat o noua nisa... eu inca sunt convins ca va fi un all season, care e mai bun vara. Puteti boldui si pune pe wall postul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Folosesc la ambele cate doua seturi de anvelope cu jante dedicate (vara - iarna).

Am folosit prin 2008 - 2011 la Golf doua seturi de all season.

Unele au fost Michelin celelalte Falken.

Ambele n-au fost nici cal nici magar (cum se spune in popor) si am ramas cu un gust amar apropos de anvelopele all season.

Am tot cautat pe net informatii apropos de ele (informatii despre anvelopele all season indiferent de marca) si tot ceea ce am gasit plus ceea ce am constatat pe propria-mi piele m-au facut sa cred ca anvelopele all season au fost, sunt si vor ramane ceva... care nu-i bun iarna atunci cand ai mai mare nevoie de ele, la fel cum nu-i bun nici vara la fel, atunci cand ai mare nevoie de ele.

Sarbul le-a botezat struto-camile si din pacate chiar asta sunt.

 

Nu vreau sa conving pe nimeni de asta dar astept sa fiu convins ca nu am dreptate. :)

 

My 2 cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colega, nu seamana nici pe departe cu all season, este concept diferit, sa nu cadem prada barfelor. Uite aici o bucata de articol:

 

Dezvoltarea CrossClimate a luat 3 ani,a impus 5.000.000 de kilometri de incercari realizate in sapte tari – Germania, Canada, Spania, Finlanda, Franta, Polonia si Suedia, cu teste efectuate la temperaturi exterioare cuprinse intre – 30 ° C pana la + 40 ° C  si a mobilizat toate expertiza Michelin. 150 de ingineri si experti au lucrat la proiectarea si testarea, industrializarea si productia anvelopei MICHELIN CrossClimate, realizand peste 1.000 de teste de laborator. Reteta este, desigur, bine pazit, dar se bazeaza pe trei criterii logic majore care definesc o anvelopa: arhitectura, profilul benzii de rulare si in special materialele utilizate, realizand o combinatie de tehnologii pentru anvelope de iarnasi de vara, incompatibile pana acum.

 

 

Este ceva diferit, testat peste masura, este altceva, pentru clima noastra moderata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu folosesc mixte caci fac naveta linistit 100km pe zi, 80-20 extraurban-urban, iarna nu prea se curata drumul la tara la mine, dar ma descurc.

 

Am ales mixte caci sunt mai ieftine pe total si mai comode...

 

Am precizat ca merg linistit si nu am avut probleme nici vara nici iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Romania sunt perfecte, (bine sa nu exageram in nameti, mai ai si un set de lanturi nu iti mai trebuie nimic)

Merita citit:

 

http://www.automarket.ro/stiri/michelin-crossclimate-am-testat-prima-anvelopa-de-vara-care-poate-fi-60983.html

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva derapeaza pe zapada in primul minut?

 

Ulterior ii da bine prin zapada, ciudat.

 

sws6sx.png

Cand ceva e prea bun ca sa fie adevarat :)). 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Colega, nu seamana nici pe departe cu all season, este concept diferit, sa nu cadem prada barfelor. Uite aici o bucata de articol:

 

:)) :))

Chiar m-ai omorat cu replica asta! Am citit articolul si... asa vrei tu sa ma convingi sa cumpar astea? Doar citand ceea ce scrie in articol? Daca le-ai folosit, atunci e ok ascult ceea ce ai de spus despre ele, daca nu le-ai folosit... despre ce vorbim?

 

Trebuie sa intelegi ca in articol e scris tot ceea ce vrea producatorul!

El poate scrie ORICE in anunt, asta nu insemna deloc ca eu TREBUIE/SUNT OBLIGAT sa iau drept bun ceea ce spune el, nu?

 

 

Asa cum am spus si mai sus: raman la parerea mea: anvelopele dedicate sunt cea mai buna solutie daca tii la viata si siguranta ta.

Atat vara cat si iarna. Punct!

Daca vrei sa faci compromisuri... go for it!

Depinde ce vrei sa faci.  Alegerea e a ta, nu? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi cauciucuri de vara, nu se lipeste zapada de ele, aderenta minima in zapada. Exact cum banuiam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau un test asa facut cu anvelope de vara, iarna si astea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si eu vreau acelasi lucru ca si Rave.

Credeti ca va face Michelin testul comparativ vreodata? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!