Jump to content

Problema instalatie Xenon (OEM)


alex_csa
 Share

Postare recomandată

aha, deci sa arunc si eu un ochi in farurile mele.  Eu am luat niste chinezarii mai premium, de 80 lei bucata. Sper sa nu fi daramat farurile.

De curios, cat au fost exact becurile tale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    30

  • bn64and

    28

  • Al Bundy

    27

  • andrei_221

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca ale mele :))

deci in weekend jos chinezariile, sus osram xenarc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inlocuit becuri chinezesti D2S, care le am de peste 2 ani in faruri.  Nicio dauna provocata oglinzii, ambele aratau impecabil.

DEci cred ca mai conteaza si vechimea oglinzii ( farurile mele au doar vreo 4 ani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am si eu probleme cu un igniter, am gasit pe ebay cu 70$, se poate gasi in alta parte (sa nu astept 1 luna)?

de asemenea am facut prostia sa schimb becurile originale d2s cu niste chinezarii pentru ca am crezut ca e un bec defect si am ajuns sa memorez gropile pentru ca nu mai vad nimic noaptea, in concluzie am sunt convins ca am distrus si oglinda.

precizez ca farurile au 12 ani si pe partea stanga a aparut problema, am schimbat balastul din stanga cu cel din dreapta ( aceeasi problema), am schimbat igniter stanga cu cel din dreapta si intr-adevar el e problema pentru ca nu se mai aprinde cel din dreapta (se mai aprinde din cand in cand daca insist dar se stinge in timpul mersului sau mai da flash-uri involuntare)

Modificat de steaua121
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu probleme cu un igniter, am gasit pe ebay cu 70$, se poate gasi in alta parte (sa nu astept 1 luna)?

de asemenea am facut prostia sa schimb becurile originale d2s cu niste chinezarii pentru ca am crezut ca e un bec defect si am ajuns sa memorez gropile pentru ca nu mai vad nimic noaptea, in concluzie am sunt convins ca am distrus si oglinda.

precizez ca farurile au 12 ani si pe partea stanga a aparut problema, am schimbat balastul din stanga cu cel din dreapta ( aceeasi problema), am schimbat igniter stanga cu cel din dreapta si intr-adevar el e problema pentru ca nu se mai aprinde cel din dreapta (se mai aprinde din cand in cand daca insist dar se stinge in timpul mersului sau mai da flash-uri involuntare)

am gasit pe olx cu 90 lei, l-am schimbat cu tot cu becurile vechi oem si nu mai face figuri, o singura chestie am observat: un bec bate mai tare ca celalalt, cel de pe partea igniter-ului bate putin mai prost(banuiesc eu ca e din cauza ca un bec a functionat mai mult si unul mai putin - imi facea asa de vreo 2 ani). ma gandesc sa le curat si lentilele ca sigur sunt murdare (au 12 ani de cand au intrat in paine). astept sa-mi vina doua osram d2s night breaker unlimited si ma apuc de ele.

oglinzile sunt putin mancate si cum nu am gasit doar oglinda far xenon oem o sa ramana asa pana se mananca de tot.multumesc

Modificat de steaua121
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat unul e mai vechi si altul nou, automat o sa lumineze diferit..... cand o sa le montezi pe amandoua noi, o sa se vada diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu tot nu mi-am gasit igniter :(

Este un tip in cluj care vinde dar versiunea cu 2 pini (cablul care vine de la balast si intra in ignitor). As putea sa adaptez pe masina mea asa ceva firele mele fiind cu 3 pini? sau imi pot cumpara orice model de ingniter pt d2s aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai gasit deloc.. sau nu ai gasit la pretul dorit de tine? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au dat toate inainte sa ma dezmeticesc eu pentru ca mie vara imi functioneaza 90% din cazuri si iarna doar in 10%. si vara am devenit comod iar acum cand ma enerveaza maxim nu gasesc nimic. Astept o oferta sau o idee daca se poate repara in vreun fel desi am inteles ca nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi nu stie nimeni care e treaba cu cele trei fire si daca pot face vreun artificiu ca sa folosesc un igniter cu 2? (este vorba de mufa cablului care intra in igniter si vine de la balast sau calculator sau cum i-o spune la cutia aia metalica facuta de valeo )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti, am si eu o mare problema. Nu se mai regleaza farurile, cel de pe dreapta a cazut la pozitia maxim jos iar cel de pe stanga a ramas cum trebuie. Am facut diagnoza si pe modulul de faruri mi-a dat eroarea 00546 - Data cable wiring, am cautat pe ross-tech eroarea si mi-a dat ca ar fi de la immobilizator. Precizez ca nu am probleme cu pornitul motorului. Am verificat mufele la senzorii de pe bascula si puntea spate sunt ok. Ce mi se pare ciudat e ca in mers, la interval de 5minute farul pe stanga se auto regleaza iar cel de pe dreapta nu. 

 

Address 39: Right Light        Labels: 1U0-941-651-39.lbl

   Part No: 1U0 941 651 
   Component: EVG GDL + AutoLWR   0002  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: F0E5259BB0720B9EEBD-4BE2
 
1 Fault Found:
00546 - Data wiring faulty 
            27-00 - Implausible Signal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai vazut ca exista deja topic colegu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

farul din stanga ( Adresa 29 - Left ligt) este Master si cel din dreapta Slave ( 39 Right light)

Deci senzorii de nivel comunica la faru ldin stanga, iar acesta il actueaza si pe cel din dreapta. 

Verifica firele intre farul din stanga si cel din dreapta

 

Si e ciudat ca se regleaza farul din stanga la interval de 5 minute... ca el nu are temporizare, trebuie sa se regleze in functie de variatia nivelului masinii

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema de montaj faruri xenon oem pe octavia 1 fara xenon de fabrica?Am masina lovita si as vrea sa trec la faruri cu xenon OEM dar momentan sunt in dubii si nu stiu cat de mult merita investitia.As mai avea varianta de montarea a lupelor bi-xenon 2.5inch cu ornamente speciala de octavia 1 (nu stiu cum ar arata si spr sa nu fie tiganie)(farurile in general le gasesti de uk si nu as vrea sa ii deranjez pe ceilalti participanti la trafic).Voi ce ati recomanda?

Modificat de Laurwentiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupe in faruri normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci retrofit la farurile cu xenon OEM, ai nevoie de faruri completa - becuri, balasturi, mufe faruri sau adaptoare etc - senzori leveling si calc xenon - facut cablaje, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

 De curand am fost nevoit sa demontez si sa montez de mai multe ori farul de pe stanga si acum nu mi se mai regleaza farurile- imi stau in jos oglinda nemaimiscand-use nici la punerea contactului si nici la aprinderea farului. I-am scos mufa am apropiat pinii care mi se pareau mai departati si am dat cu spray de contacte. Problema e ca merge o perioada scurta apoi iar nimic.  Problema este de la mufa dar nu stiu care sunt pinii care au de-a face cu asa ceva ca sa mai insist asupra lor. Daca imi poate spune cineva la care pini sa ma uit si ce pot sa mai fac in afara de spray contacte si apropiat papucii. Precizez ca mufele stau bine la locul lor si ca becurile se aprind fara  problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 2 si 3 sunt de la motoras la farurile cu halogen./

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 De curand am fost nevoit sa demontez si sa montez de mai multe ori farul de pe stanga si acum nu mi se mai regleaza farurile- imi stau in jos oglinda nemaimiscand-use nici la punerea contactului si nici la aprinderea farului. I-am scos mufa am apropiat pinii care mi se pareau mai departati si am dat cu spray de contacte. Problema e ca merge o perioada scurta apoi iar nimic.  Problema este de la mufa dar nu stiu care sunt pinii care au de-a face cu asa ceva ca sa mai insist asupra lor. Daca imi poate spune cineva la care pini sa ma uit si ce pot sa mai fac in afara de spray contacte si apropiat papucii. Precizez ca mufele stau bine la locul lor si ca becurile se aprind fara  problema. 

 

daca masina este cu faruri xenon de fabrica, fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate pe modul - poate necesita o setare de baza / invatare pozitie sau ai alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara mi-a dat codul din poza , la prima scanare mi-a dat codul de eroare pe care l-a postat colegul ph09rle. Nu cred ca e nevoie de setare de baza pentru ca atunci cand scot mufele si le pun la loc merge pt o perioada. Aseara am ajuns acasa dupa 100 km condusi  cu ele in pamand si am bagat mana sa misc de mufe atat cat mi-a permis spatiul si au mers dar nu imediat ci dupa oprirea si repornirea motorului.

 

Cristi 1,2 ,3 din mufa cu multi pini , nu ? mai am o mufa cu 3 pini parca (care este doar pe farul stang).

post-61743-0-78126800-1450431100_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu ai niciun cod de eroare - in poza - probabil au fost si le-ai sters...

 

nu stiu ce an este masina ta - eu am pus 2004 - si ti-am scos diagramele pt xenon.

xenon Octavia 1 2004.pdf

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
florin71_skoda

Salut,

Masina: Skoda Octavia Break din 2003 cu motor 1,9TDI  ASV de 81kW

Anul trecut am avut un accident si mi-am spart un far pe dreapta. Pina la urma am cumparat 2 faruri noi marca Depo ca de mai mult nu am avut bani. Am mutata becurile, electronica si motorasele de pe cele vechi pe astea noi si le-am pus sus. De reglant insa nu am reusit sa le reglez bine nicicum.

Farurile bateau prea jos si daca le reglam manual, dupa ce luam si puneam contactul ma trezeam ca bateau prea sus. Le aduceam inapoi sa bata bine si dupa ce luam si puneam contactul ma trezeam ca iar bat prea jos.

Zilele trecute am primit un VCDS 12.12 si am incercat sa vad ce-mi da. Din pacate nu am reusit sa accesez modulul 55-Xenon_Range . Se comporta ca si cum eu nu as avea acel modul. Am intrat atunci la 39-Right_Light si la 29-Left_Light , dar nu am reusit sa fac mare brinza. Momentan vad ca am erorile urmatoare:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 29: Left Light        Labels: 1U0-941-651-29.lbl
   Part No: 1U0 941 651 
   Component: EVG GDL + AutoLWR   0002  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-4B00

2 Faults Found:
01344 - HID (Xenon) Headlight 
            16-00 - Signal Outside Specifications
01344 - HID (Xenon) Headlight 
            37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 39: Right Light        Labels: 1U0-941-651-39.lbl
   Part No: 1U0 941 651 
   Component: EVG GDL + AutoLWR   0002  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-4B00

1 Fault Found:
01345 - Ignition Module for HID Headlamp (N195) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Informati Suplimentare:

La farul din dreapta am avut ceva probleme si inainte, in sensul ca daca ploua nu mi se aprindea xenonul din prima. Trebuia sa-l tin alimentat 1-2 minute dupa care sa-l sting si reaprind de 2-3 ori dupa care o ia, dar crestea in intensitate lent. Cind afara este soare, o ia din prima.

La farul din stinga, cum l-am desfacut de prea multe ori, am reusit sa rup o "clema" care pride becul D2S si de atunci cind dau cu masina prin gropi mai patesc  sa clipoceasca., sau chiar sa se stinga becul (daca-l sting si reaprind se aprinde din prima)

Cam ce as putea sa fac ca sa-mi rezolv problemele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. masina ta nu are modulul 55, are doar 29 si 39. 29 este master-ul

2. farurile se regleaza combinat, din VCDS le pui in pozitie de reglaj, le reglezi manual cu aparatul de faruri, pe urma dai finalizare din VCDS.

3. dinc e vad eu cam trebuie sa inlocuiesti balasturile si becurile pe ambele faruri, plus verficarea senzorilor de nivel de pe punti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Am incercat din 29 sa le pun pe pozitie dar din pacate nu am reusit sa memorez. Probabil ca nu stiu eu ce adrese sa apelez si care sunt pasi corecti ca sa-mi memoreze noua pozitie. M-am luat dupa indicatiile pentru 55 dar se pare ca ceva nu fac bine.

Senzori de nivel cum se pot verifica cu VCDS ? (eroare am avut o singura data la cel de pe fata, dar vad ca nu a mai reaparut.)

 

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!