Jump to content

Problema instalatie Xenon (OEM)


alex_csa
 Share

Postare recomandată

Nu are rost, ca sunt colegi atotstiutori si care s-au nascut invatati.....

Am mai zis eu ceva de mufele de Passat, in postul de mai sus - NU.

Multumesc si sarbatori fericite tuturor oamenilor de pe acest forum !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    30

  • bn64and

    28

  • Al Bundy

    27

  • andrei_221

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte sigur. T10K si T10J mufele de la farul stanga si dreapta, cu halogen si/sau descarcare in gaz.

Tu poti pune pozele.

Acum, dupa ce am postat , de ce modifici postul tau? :ceuameni:

DA, OAMENI sunt aia care dau informatii corecte si cei care recunosc atunci cand au gresit, si nu modifica postul lor dupa ce altcineva raspunde.

Raspunsul meu era la intrebarea ta: "Esti sigur ca mufele de passat b5.5 nu se potrivesc? Astept raspunsul tau pana incarc eu pozele. " Eu astept pozele.

Si nu, nu ne-am nascut invatati, invatam de cand ne nastem pana murim si cu toate astea tot " prosti" ne ducem pe lumea ailalta.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de partea tehnica unde nu cunosc nu ma bag asa ca nu am cum sa imi dau seama care dintre voi a postat corect. Si nici nu ma intereseaza la urma urmei.

Daca insa mai vad posturi de genul celora pe care tocmai le=am sters, o sa iau masuri. Imi pare rau ca trebuie sa ajung si la de-astea dar... eu sper sa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca ajung sa zic asa ceva, dar nu ma asteptam ca oamenii de aici sa vorbeasca doar pe baze teoretice, nu si practic....si alea teoretice, fiind mai mult banuieli si presupuneri

Ieri, m.am apucat cu un electronist bun sa montez instalatia si farurile cu tot...si am intampinat o gramada de probleme:

...toate au fost legate de legaturi, pentru ca mi.am comandat mufele goale fara pini, iar locasele pentru pinii nu s.au potrivit, pinii de la mufa pentru halogen fiind mai mari si nu incapeau, mufa halogen avand 8pini mari, iar cea xenon 4mari si 8 mai mici

Pana la urma s.a ajuns la notarea fiecarui cablu din farul halogen pentru stabilirea cablurilor ce vin din blocul de lumini si a fiecarui cablu din farul cu xenon si meseriasul le.a legat cum trebuie conectandu.le in mufa din far prin papuci

In fine, dupa o zi intreaga de munca, meseriasul a dus la final toata treaba si merg perfect, insa de stiam ca dau 100 lei pe mufe fara folos si atata stres si munca si nervi consumati, mai bine dadeam 70euro pe adaptoare...insa voi ati facut totul sa para foarte simplu...

Oricum, va multumesc pentru tot, dar va rog, altadata si cu altii, sa nu mai apara alte complicatii si decizii gresite!

Hai noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nai zis daca merita investitia ,care e diferenta fata de halogen si fata de chinazerii bixennon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta se justifica investitia, insa la asa faruri e pacat sa nu faci si autleveling-ul functional

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici, dar prima data spalatorul si apoi mai vedem...

Nai zis daca merita investitia ,care e diferenta fata de halogen si fata de chinazerii bixennon?

Ce chinezarii bai? ... sunt faruri xenon OEM D2S auto-adaptive ... originale de Skoda

Later Edit: am pus si o poza de azi, ca sa iti arat ca esti 'pe langa'

post-28197-0-26926000-1323538531_thumb.j

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde autoadaptive ?

Imi pare rau de confuzie, inseamna ca mai greseste si etka cateodata, pentru 2002 , in etka, nu difera pinii din mufe. Si cum sa dai 100 lei, pe 2 mufe, sunt 8 Euro bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu...a fost 48lei o mufa

...poate se pune si TVA :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm mult ai dat pe ele, 8 euro sunt cu tot cu TVA la reprezentanta. Dar ....

Deci, trebuie schimbate mufele, de la 8 la 12 pini si modificati 2 dintre ei, ca nu se mai potrivesc in locas .

CAm asa ceva am zis eu mai inainte, asta fara sa faci si farurile cu autoleveling.

Adica pinii 1 si 3 din mufa veche care sunt mari si trebuie pusi mici in mufa noua in poz 1 si 4. pozitie si ceata. In rest cele 2 mase, faza lunga si scurta nu se modifica.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu exact, dar a facut meseriasul legaturile urmarind firele

nu intelege gresit, mufele au fost bune, dar pinii din mufa veche nu intrau in ea...atata tot a fost diferit fata de ce mi-ai zis tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zic si ca trebuie modificati 2 dintre ei ca nu mai intra in locas, asta pe 04.12.2011. Restul intra in locasurile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a...am inteles

in fine, nu mai conteaza...important e ca functioneaza

alta problema...cand dau lunga, se opreste scurta si cand schimb inapoi revine...e normal, fiind ca la H4 vechi, cand porneai lunga se stingea un filament si se pornea celalalt....insa ce pot face in cazul meu?

meseriasul mi-a dat o solutie cu o dioda legata pe firul de la scurta si lunga, ca atunci cand dau lunga, dioda sa nu mai permita sa se intoarca curentul din firul de la faza lunga, ci sa ramana

e buna treaba sau este ceva mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este , se leaga , cu un fir de 1,5 mmpatrati sectiune, partea comuna a sigurantelor 20 si 21, deci inainte de sigurante cu pinul 7 de la euroswitch (comutatorul de lumini. Asa este la golf 4 care are 2 becuri diferite pe scurta si lunga. modificarea o facusem si eu la vechea octavie sa ramana faza scurta aprinsa.

...important e ca functioneaza

Mai continui cu autolevelingul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, deocamdata is multumit ca le-am aprins si merg toate bine din punctul asta de vedere...

Spalatoarele sigur le pun dupa sarbatori, insa auto-leveling-ul, ma mai gandesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu...e o chestie foarte faina...dar sa vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici, dar prima data spalatorul si apoi mai vedem...

Nai zis daca merita investitia ,care e diferenta fata de halogen si fata de chinazerii bixennon?

Ce chinezarii bai? ... sunt faruri xenon OEM D2S auto-adaptive ... originale de Skoda

Later Edit: am pus si o poza de azi, ca sa iti arat ca esti 'pe langa'

Am vazut ca s OEM dar tu n ai citit bine.. am zis sa faci 2 comparatii ,fata de halogen si fata xenon china. CLAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xenon china am avut inainte, batea destul de bine, dar aveam si probleme cu copoii si cu cei din fata cateodata, dar nu tot timpul...trebuie reglate bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema....imi cam tremura lumina la pornirea becului din dreapta la rece (dupa o noapte de exemplu) ... am interschimbat becurile si tot asa face

sa fie balast-ul pe duca?...sau de la frig?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

...si in plus, cateodata nu porneste...trebuie sa opresc farurile si sa le pornesc iarasi, ca sa o ia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema ramane in aceeasi parte, atunci balastul e cel vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inca nu e dus, face figuri....nu se poate face nimic?

Daca il desfac sa vad care e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa-l ca nu mai ai nimic de pierdut....

Inauntru trebuie sa ai un IC, care controleaza un mosfet cu un traf de sarcina.....s.a.m.d.

Mai multe informatii, gasesti aici http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?151030-Anatomy-of-an-HID-Xenon-ballast

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am mai observat ceva...de doua ori am patit..am luat o groapa cu partea dreapta si s-a stins becul, apoi am franat brusc, iarasi s-a stins...sa fie vreun contact imperfect undeva? Sa fie desfacut ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!