Jump to content

MARI PROBLEME-Va rog sa ma ajutati


maryo
 Share

Postare recomandată

Sarbatori Fericite in primul rand.

Am o problema cu masinuta mea-in momentul in care motorul se incalzeste(ajunge la temperatura optima)incepe sa-i scada turatia la relanti.Adica in loc de 840 rpm ajunge la 440rpm poate si mai putin.Problemele au inceput sa apara acum 6 zile cand in Bucuresti a plouat infernal si de atunci tot face asta cand se incalzeste.Cand este motorul cald,daca accelerez brusc,nu se tureaza deloc-daca ii dau "spritzuri" merge dar se cam pune in cap :( .Parca nici motorul nu trage asa cum trebuie!Daca e nevoie de o diagnosticare va rog sa-mi spuneti unde o pot face si cat ma costa.

Va raman dator si multumesc celor care ma vor ajuta-chiar si cu un sfat!

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De relanti se ocupa un motoras. Verifica toate contactele la mufe pe la capul injector; motoras, potentiometru clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din suflet!

Asa am sa fac!Am curatat deja mufele si problema s-a rezolvat cata de cat.Adica nu a mai facut vreo 4 zile.Dar cand se incalzeste motorul si este umiditate mare afara(ploaie sau ninsoare abundenta)face din nou-numai cand motorul este cald.

Am observat ca daca merg mai turat putin cu ea,cand ajunge la relanti nu mai face problema!

oricum multumesc mult pt sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica si bujiile. Si fisele. Motorul merge rotund?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge rotund chiar si atunci cand scade turatia pe la 460 rpm.Culmea este ca atunci cand merg turat nu mai scade atat de mult-ajunge la 760rpm si apoi urca imediat la 840rpm.Nu prea stiu ce se intampla.Am sa fac o verificare cu un tester ceva dar nu prea stiu unde gasesc asa ceva.Oricum multumesc pentru sfat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

testerul ar putea sa-ti spuna cauza. mergi pe varianta asta si apoi mai vezi.

la modelul tau e mufa OBD veche ? (2x2 pini ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu stiu prea multe despre mufa OBD.Nici nu stiu unde este situata!Am masina doar de 2,5 luni asa ca.................Poate ma puteti ajuta!Platesc nu este o problema....Sunt din Bucuresti iar masina este golf III din 1993,66Kw.............ce sa mai zic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf-urile din '93 sunt cu 2X2. Si pare a fi motorasul clapetei de acceleratie :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima imagine este pt '94, iar a doua pt '96. Ambele pt MK3. Eu cred ca la tine este cea din primul caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult de tot!

Sunteti de treaba.Am sa verific-acum stiu unde!Stiti pe cineva cu un aparat de diagnosticare totusi?

Thank's :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare engine speed sender nu are vreo vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat in doc si totusi pare sa fie ceea ce spune Wabbit: throttle valve positioner. In workshop manual spune ca daca specificatia relanti-ului (700 - 1000 rpm) nu este atinsa, trebuie verificat acest throttle valve positioner.

O diagnosticare ar fi totusi binevenita. Pacat ca nu ai venit ieri la intalnire; s-au facut diagnosticari pana au crapat bateriile la laptop-uri :scratch:

Bafta,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine speed?Asta ce mai e?Dumnezeule cred ca nu prea stiu nimic despre masinuta asta a mea!

............................

:shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... senzorul Hall. Nu prea cred sa fie defect; S-ar opri sau n-ar porni deloc

EDIT: nu-i senzorul Hall, si nici nu stiu ce este, desi is curios :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Alex!

Multumesc pentru sfat!

Nu am stiut nimic de intalnire-as vi venit cu mare placere!unde a fost intalnirea?

Am sa verific!Multumesc oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot nu reusesti sa dai de un tester verifica-ti tu motorasul respectiv. Motorasul este cel cu nr-ul 1 si tija care ar trebui sa se miste e cel cu nr.5. Ridica-ti frumos capota cu motorul pornit, accelereaza un pic cu mana si actioneaza contactul din varful tijei 5 cu degetul. Cand il apesi tija ar trebui sa se retraga iar cand il lasi tija ar trebui sa revina. A nu se confunda cu forta care e prezenta de la un arc destul de slab.

Daca ma gandesc bine, poti sa faci testul doar cu contactul pus, asa poti auzi 'bazaitul' motorasului.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti. Pui contactul fara sa pornesti motorul si scoti mufa de la senzorul de temperatura. La motorul cald, daca scoti mufa, tija trebuie sa impinga clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Multumesc mult pentru schema!

Raman dator cu o bere(sau un suc)!!!

Toate bune! :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!