Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

nu prea functioneaza, avand in vedere ca geometria mai mult ca sigur nu lucreaza - din lipsa de vacuum - plecati cu verificarile de la pompa tandem, lipit stutul de la vacuum, daca are joc... dupa care verificati fiecare furtunas subtire de la vacuum, fiecare T-u si electrovalvele N18 si N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o precizare. Exista presiune mare in furtun daca este turata suficient masina. La 4000-4500rpm presiunea este similara cu cea de la masina unui coleg (tot un tdi de 1.9 101cp) dar nu stiu daca si la turatii mici, pt ca nu simteam cu mana la niciuna dintre masini la turatie mica presiunea. O sa verificam in weekend sistemul de vacuum sa vedem daca gasim ceva in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ma numesc dany si am o masina luara de curand un vw bora 1.9 tdi motor axr 

Am urmatuarea problema masina nu prea trage desi la 100 cp totusi ar trebui sa mearga destul de bn in fine am facut urmatuarele reparati la ea:

Turbina schimabata cumparata din cluj cu garantie montata in service 

Intercooler schimbat cel vechi o fost spart 

Debimetru de aer desi cel vechi nu sunt sigur ca nu era stricat 

Kitu de reparatie la injectuctuare la doua am avut probleme dar acuma sunt in parametri

Distributia nu e schimbata dar mi a verificat o cu vag.com si ar fi cu 3 grade deviata fata de 0 dar nu mai stiu daca cu -sau +

Masina mai mult de 140 km\h nu se duce si daca totusi merge trece ffff greu si consuma mult cam 7.4 % la un drum de 70 de km  

Si egr scos din us cu surub pe furtun 

Care ar putea fi problema Multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E  greu sa te ajute cineva așa...fa log uri în mers și postează în topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac cat de curand sper sa i dau de cap:banghead::)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@donny091  fa o scanare si vezi daca una din erori: deviatie pozitiva sau negativa la geometria de la  turbina, cel mai probabil cei care au reconditionat turbina nu au reglat corespunzator actuatorul turbinei sau e defect actuatorul. Cu distributia e la limita admisa, la AXR are marja -3 to + 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat-o si nu are erori pe turbina dar i am facut log in mers si debimetru e bun turbina baga presiune dar injectia in viteza a 3 la 100 km pe cerinte  cere 40 ml pe injectie si ea baga numai 20 ml pe injectie 

Avansul e bun am facut tot kitu distributie retul e in parametri Corectile sunt bune dar cred ca sunt toate injectuarele uzate uniform si ma astepata o noua invenstitie 

Am facut kitu de reparati la injectuare cand era distributia vechie cu avansul pe -3 si acum e si acum e- 0,6 1.1 cam acolo ar putea fi prea stranse injectuarele si apasa prea mult pe ele sa nu i dea voie sa faca cursa intreaga de injectie ?

In rest merge bn la cald la rece porneste la sfert de cheie nu scoate gream de fum nici la relantii nici in sarcina ce ar putea fi a mai avut cineva probleme asemanatuare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza log-ul facut, sa ne uitam un pic la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il am 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era foarte bun, sa ne uitam pe el ...sa vedem exact cifrele obtinute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,pana o sa iti raspunda florin o sa imi dau eu cu parerea...

pe grupul 1 ...cantitatea injectata e foarte mica...la 903 ai intre 2 si 3 mg....trebuie reglat avansul injectiei sa fie pe 0.

e fals ce zici tu ca iti cere 40ml si masina da numai 20 ml........40 e cant injectata ,iar 20 e durata injectiei

pe grupul 11,,,,lag mare ,turbina incarca f tarziu ,pe la 233o tr,cam ca toate turbinele reconditionate

 

ps. straduieste te sa scrii mai corect,se intelege dar mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunasul de vacuum , vezi geometria cum se simte la mana ( sa nu agate) mai tot timpul ai anderboost.

Log se face pe grupul 3 10 11...După 1700 pedala la fund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar trb sa ma uit la trb asta 

Si injectia in sarcina e buna sau e un fel de autoaparare cand apare fenomenul asa de under boost

Modificat de donny091
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca nici nu pot modifica cantitatea injectata nu ma lasa cu nici o valoare sa schimb nu inteleg dc 

Si avansul e undeva langa 0.6 si 1.1 acolo se invarte 

Si cu turbina ce fac ii pot face lagul mai mic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci print screen pe grupurile 1,4,,13,15 ....pt avans,eventual postezi in aria dedicata avansului

si log in mers pe canalele 3 10 11 si il postezi in aria cu loguri

logul in mers il faci de la 1700 la 3500,4000 tr,,,pedala apasata la fund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e ca nu am vag.com si iara mai platesc diagnoza si tot nu i dau de cap cred ca o duc in zarnesti am auzit ca e un service destul de bun acolo voi ce ziceti ???

Va multumesc pentru sfaturi ,o sa va tin la curent sper sa i dau de cap 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, donny091 said:

Treaba e ca nu am vag.com si iara mai platesc diagnoza si tot nu i dau de cap cred ca o duc in zarnesti am auzit ca e un service destul de bun acolo voi ce ziceti ???

Va multumesc pentru sfaturi ,o sa va tin la curent sper sa i dau de cap 

 

7 hours ago, donny091 said:

Chestia e ca nici nu pot modifica cantitatea injectata nu ma lasa cu nici o valoare sa schimb nu inteleg dc 

Si avansul e undeva langa 0.6 si 1.1 acolo se invarte 

Si cu turbina ce fac ii pot face lagul mai mic ?

reglarea avansului axei cu came, atrage de la sine, modificarea cantitatii de motorina injectata - la motorul tau, nu o poti modifica din VCDS sau alt tester.

In referire la faptul ca nu ai VCDS... vezi cum faci - din pacate un reglaj fin si exact nu se poate face pe baza la ce iti aduci aminte ca a rezultat cand ai facut log-ul - trebuie sa-l vedem... altfel mergem pe bajbaite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara 

Azi am fost la service in zarnesti ,nu dau nu pt ca cred ca stiti care e ,mi a facut teste pe masina si am probleme cu turbina e intarziata cu 7 secunde de la 1800 la 2500 rpm ceva de genu zicea ioanidis si ar mai fi debimetru de schimabat ca e cam dus in rest masina nu are probleme 

Cam ce debimetru de aer imi recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu se masoara in "secunde intarziere"sau poate da si nu stiu eu :).

Fa un log pe grupurile 003/010/011 un BS pe 003/011, posteaza le in topicul dedicat si apoi vedem ce sfat sa ti dam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ce sa ca arat pt ca e testata in service cu tester bosch oricum mi a aratat un grafic cum lucreaza turbina cu pedala la fund in a 3 

Doua lini albatru turatia si   rosu al turbina ele trb sa se intalneasca cam cel mult 2 sec intarziere una fata de alta si la mn sunt 7 sec 

Oricum ma duc la cluj de unde am luat turbina si sa o regleze sau sa puna alta  ca e in garantie 1000 de lei am dat pe ea sa faca sa mearga in parametri  

O sa va tin la curent multumesc de sfaturi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spui tu atunci/bafta in rezolvarea problemei.

Totusi ioanidis de unde a stiut ca "e intarziata turbina 7 sec"si ca iti trebuie alt MAF ??

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan dacă nu pui mana sa studiezi o sa dai bani pe drumuri pe testare și pe alte ...acareturi.

  Eu nu ți am zis nicăieri de întârzieri...de secunde și alte alea...

   Ți am zis sa faci un log calumea.

  Dacă îți este greu sa citesti uite Îți zic eu ce trebui sa faci ...poate o sa mulțumești cândva. 

  În primul rand fa un log cum trebui

-turbina încălzită treapta trei după 1500 rpm pedala la fund pana la peste 4000 rpm. 

 Grupurile care trebuie logate  sunt 3 10 11 nu altele.

La fel și treapta 4

Imediat după terminare log în mers  cu turbina incinsa pe loc se face  LOG PE  BS 11 și 3.

După îl pui aici și de aici ne ocupam noi sa iti zicem ce și cum...

  Iti recomand sa dai 100 de lei sau 15 dolari sa iei de afară un vag com care o sa te scutească de mulți draci și bani dați aiurea.

Romy romy Romitza u ești mecanic...nu ai nevoie sa ști toate astea :)

 Dar dacă chear vrei sa afli ...da se poate zice și așa ca are o întârziere intrun anumit interval de timp.

 Exista ocoloana care măsoară timpul în orice  log.

Când spui ca are un LAG adică presiunea livrata nu atinge presiunea ceruta , în definitiv la ăsta se rezuma LA TIMP.

Vrem un răspuns cât mai prompt al pedalei și zicem ca avem lag pe care nu putem sa îl măsurăm decât în SURPRIZA .....TIMP

 

Mulțumit? 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06/07/2016 at 9:17 PM, donny091 said:

te as sfatui sa lasi maf ul in pace,scoate 916 mg/str la 3500/tr,deci e bun

cat despre turbo ti am zis ca ai lag mare ,incarca la 2330 tr cam in 3 sec ,nu 7 cat zic altii

pune mana si fa un log mai de doamne ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, logul asta nu e bine facut.... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!