Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Rog si eu pe cineva care se pricepe mai bine sa se uite pe log-urile postate putin mai sus. :) Postul #594.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau altcineva care stie sa interpreteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

mi se pare ca agata geometria variabila. Cum se simte la mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mana nu se simte nimic merge ft usor....si mie nu imi ia limp mode doar imi da intreruperi intre 2500-3000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eryco.

Agata precum a spus si @Marius, undeva pe la 2409 ture ai avut o valoare de 94,4 si suprapresiune de 2500 mb, de se mai repeta odata aceasta valoare luai limp.

Nici MAF nu se prezinta prea bine(scade de multe ori sub 850).

Toate astea le am citit di primul log postat.

In BS pe 11 ar fi loc si de un reglaj mai bun doar daca actuatorul nu e imbatranit/misca greu.

In BS pe 03...nu ar sttica o curatare EGR.

Pe viitor va rog pe toti sa postati in topicul dedicat logurilor/probleme turbina.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat in doua locuri log-urile si nu s-a uitat nimeni pe ele. :( Oricum, am rezolvat problema. Actuatorul de la turbina era defect. Schimbat cu altul si masina trage de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut azi o situatie ciudata.Pornesc si mergand spre casa nu a vrut sa treaca deloc de 2000 rpm nici in treapta a 2-a nici in a 3-a.....am mers 2 km cu ea asa tot cu pedala in podea.Ajung acasa ,opresc si dupa 3 ore merg la servici si vad ca merge bine din nou.

Mai are cateodata lag pe la 3300-3500rpm dar asa nu a mai facut.

Sa fie ceva din soft sau vreo impuritate la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mesaj de eroare iti arata pe BC? S-a apins martorul de motor sau sarma pe bord? Ce masina e in discutie?

My bad-acum am vazut in ce topic postez. Golf iv sau Bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reddacy, fa o diagnoza si un log in mers. Din ce spui tu, sunt cam aceleasi simptome ca la mine. La mine a fost actuatorul dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si azi cu ea si nu a fost nici o problema de genul sa nu treaca de 2000rpm sau sa scoata fum.

Adevarul este ca are acel lag de 1-2 secunde pe la 3200-3300 rpm de acu 2 ani de cand am luat-o din Germania si am deja peste 20000 km cu ea.Cum nu are istoric,anul asta o sa-i schimb distributia sa nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tare!

M-am confrunta recent cu această problemă, recte intrarea în ”limp mode”. Până la urmă cauza a fost - citez! - ”o dereglare serioasă a momentului injecției” (erori  VAG-COM : -17656 - Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation
-P1248 - 35-10 - - - Intermittent).

Din spusele celor care au identificat problema, cauza acesteia s-ar putea găsi, undeva, în operațiunea de înlocuire a kit-ului de distribuție, efectuată cu câteva zile înainte, de către niște ”mari meseriași” care și-au băgat degetele - intenționat sau din neglijență! - unde nu trebuia!

Rezolvarea s-a ”produs” într-o zi de service, la ATS Bosch Service Cluj - recomand cu toată căldura profesionalismul celor de acolo!

Dacă doriți, puteți primi pe mesaj privat datele de contact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,de ceva timp limp mode-ul imi da tarcoale.Am dat turbo jos,l-am curatat,am schimbat si EGR ca nu mai avea clapeta deloc.Am facut proba cu ea,a luat 150(mai mult nu aveam unde).La intoarcere iar a inceput sa ma plafoneze si de atunci la fel.Tin sa precizez ca inainte imi dadea alta eroare la turbo,deviatie negativa,parca,si acum pozitiva sau invers.

Aceasta eroare o am 17958 P1550-35-00.S-a mai confruntat cineva cu astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozitiv deviation are in cele mai multe cazuri treaba cu o geometrie ancrasata.

Negativ deviation are de a face cu probleme la comanda pneumatica.

Acum vezi unde de incadrezi.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la geometrie,dat fiind faputul ca eroarea s-a modificat dupa ce am dat turbo jos pentru curatare,nu?Cam cat aproximati ca m-ar costa toata distractia daca este vorba de geometrie?Sincer,nu vreau sa dau foarte multi bani pentru a rezolva problema momentan.Speram sa fie valva n75 dar ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce ai negativ/pozitiv ca eroare ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunc...ti am spus/scris ce ai de facut DAR..fa un BS pe turbina/posibil sa nu ti lucreze actuatorul, sau...probeaza l cu ajutorul unui furtunas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitiva

 

se da jos turbina, se curata geometria - din cate imi aduc aminte, costa in jurul la 100 euro, toata distractia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Am si eu o problema la un Golf 4 TDI AXR  101cp din 2005. Masina intra uneori in limp mode, in general cand este in sarcina mare ex. urcare,  si are o turatie mai mica ex. 2000rpm. In bord apare mesajul "Abgass werkstatt" iar codul de eroare este "Charge Pressure Control - Negative Deviation - Intermittent".

Pana acum s-au facut urmatoarele operatii dar in zadar: Inlocuire Supapa EGR(era sparta capsula), curatare turbina.

Cand nu sunt probleme cu limp mode masina trage incepand de la 2500rpm. Este normal sa traga asa tarziu la acest tip de motor? 

Am sa fac un log in mers cat mai curand, dar nu stiu ce este acel BS.

Pe forum nu am gasit nimic referitor la faptul ca incepe sa traga doar la o turatie relativ mare. Orice sfat este binevenit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negativ deviation=cu probleme pe partea pneumatica(de verificat calitatea vaciumului la pompa tandem/intrarea in actuator/furtunase vacuum/pozitia lor/actuatorul turbinei in sine).

BS=intri in motor/setari de baza si acolo ai grup 003/011, alegi unul din ele si faci log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, daca are negative deviation, nu prea mai are rost sa faca testare - intai verifica vacuum-urile - furtunasele, etc - si vezi care este spart si pe unde pierzi vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus ieri masina unui coleg, tot un TDI 1.9 101cp. Aceasta trage incepand cu 1800rpm.

Aseara am verificat furtunul care vine de la EGR (cel gros) si surpriza, nu are presiune deloc in el nici macar la 3000 de rpm. In weekend va urma o verificare la amanuntita si sa speram ca gasim problema. Turbina pare sa functioneze pt ca se aude acel sunet tipic de turbina dar nu este presiune in furtun.

Multumesc pt sfaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!