Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Nu ne intelegem si gata, CITESTE CU ATENTIE ce ti am scris in ultimul meu post/in toate celelalte posturi.

Te rog nu folosi prescurtari/limbaj de FB.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu mai este necesar sa fac log....cred ca am presiune prea mare cate odata cand pornesc imi suiera/porneste turbo si la relanti si chiar la cea mai mica atingere a pedalei de acceleratie....si ma interesa daca in cazul asta mai trebuie desfacuta tija sau stransa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde sa stim noi ce trebuie sa faci fara log/BS ???

NU ai decat sa scurtezi/lungesti tija "dupa ureche"dar...NU O SA REUSESTI SA REZOLVI PROBLEMA/SA FUNCTIONEZE IM PARAMETRII TURBINA.

Eu inteleg ca esti nou pe aici dar cauta topicul cu loguri interpretarea lor/reglaj turbina si o sa te lamuresti cum sta treaba cu reglajul tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datimi si mie pe cineva din craiova care sa imi faca log si sa imi si regleze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria prestari servicii - daca avem pe cineva in Craiova...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu westgateul nu era reglat bn acum rupe si nu mai intra imi limp mode....dar mi-a pus dupa baiatu testaru si e buna presiunea ....dar mi-a gasit variatii pe 2 injectoare unu pe +si unu pe - ai si cand ma dau la ea de la a 3 a in sus intre 3000 si 3500 rpm imi da mici intreruperi cand sar de 3500 pot sa ma duc in blana...baiatu crede ca sunt oringurile la alea 2 injectoare...aveti idee?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU spun ca tot dupa ureche ti a reglat tija.

Tija se regleaza in BS apoi se face log in mers, daca nu e ok se repeta reglajul in BS/logul in mers pana se obtine un reglaj corect.

Injectoarele au valori cu -/+ de obicei dar...depinde si CIFRELE dupa -/+.

Trebuie sa intelegi ca aici pe forum se discuta dupa fapte reale in speta la tine dupa valorile obtinute in BS/log in mers pt.reglajul tijei, print screen/poza pe grupurile 004/013/015 pt.injectoare/avans/consum in relanti.

Pt.a primi un rasp. TREBUIE sa postezi logul in mers/BS/poza print screen pe grupurile mentionate de mine.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dupa ureche ci dupa presiune...si dupa verificata presinea pe tester si era in parametri turbina si merge perfect acum....si injectoarele care aveau variatii aveau bine si cu cat se incalzea masina cresteau variatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa poluam topicul mai bine pui tu logul/BS, daca nu vrei...bucura te de masina.

Decat sa poluam topicul mai bine pui tu logul/BS, daca nu vrei...bucura te de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mesesan.marius

Va salut...am si eu o problema la golful meu 1.9 tdi alh 90 cp!treaba e in felul urmator...cand sunt in treapta a 5-a si accelerez maxim, inainte de 3000 rpm imi scade turatia cu vreo 300 rpm si fluctueaza vreo 3 secunde apoi contiuna normal...ce credeti ca ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine masina intra in limp mode dupa ce motorul mergea turat indiferent de viteza .5 km cu 180 si pica in nas. 

Dupa inlocuirea tuturor furtunelelor de vacum , curatarea valvei n75, tot asa facea,actuatorul mai ramasese doar ca el misca, zic hai sa il dau cu w40. Dupa ce am dat cu w40 si am lasat masina asa vreo 2 zile am zis hai sa vedem daca tot asa face. 160-180 vreo 35 de km si nu a mai cazut  nimic.Deci acol era buba, puteti si voi incerca.

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e mai simplu sa faceti un log in mers/BS pe turbina pt.a va lamurii inainte de a schimba electrovalve/furtunase ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in timpul logului nu intra in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il faci in treapta 3 de la 1700/4000 de ture si e ceva in neregula se vede(NU e obligatoriu sa iei limp)dar dupa cum ai spus ca,"pica" se vede ca iei limp mode/stocheaza si eroare cu deviatie negativa/pozitiva dupa caz.

In BS se vede cat de bine lucreaza tija actuatorului/daca e reglata bine.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut log, chiar l`am postat aici la pagina 28, dar nimeni nu a stiut sa imi dea un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si tu in topicul dedicat cu loguri/interpretarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am o problema si eu la golful meu 1.9 tdi 131cp ASZ. Imi intra in limp mode dar doar in viteza mare....peste 140km/h sau am mai patit si in treapata a 4 la vreo 3500 rpm .Daca nu depasesc 3500 rpm se intinde pana la vreo 160km/h linistit.Mi-a facut cineva diagnoza , mi-a pus un manometru pe niste furtune ( nu ma pricep) si mi-a zis sa schimb electrovalva N75 am schimbat-o dar nici o imbunatatire.Log in mers nu a vrut sa imi faca....

Daca aveti vreo idee as fii recunoscator.Sau cineva din Timisoara care ma poate ajuta(contra cost bineinteles).

Multmesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obligatoriu log in mers, sa vedem valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Acu' o luna de zile am decis sa fac un test la turbo. M-am interesat cum se face (cu pedala calcata la blana in treapta a treia pe anumite grupuri folosind VCDS), dar la cateva zile, cand schimbam din treapta a treia in a patra, pe la aproximativ 4000 rpm, masina abia daca se mai accelera. Cand reveneam la o turatie mai mica si incercam sa demarez sau sa accelerez mai tare, la fel, nu mai avea forta si se accelera greu. Trebuia sa o opresc si apoi isi revenea. De doua-trei zile, nu se mai accelereaza deloc cum trebuie in nicio treapta de viteza. Nu mai are demaraj. Abia daca pot sa fac o depasire. Am scanat cu VCDS si mi-a gasit urmatoarea eroare:

 

17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-00 - Negative Deviation
 
Readiness: 0 0 X X X 
 
Ori apare asa, ori cu Intermittent dupa Negative Deviation. Eroarea am sters-o, dar reapare.
Postez si log-urile facute la turbo. Nu stiu sigur daca am facut cum trebuie testul.
 
 
 
 

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-010-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Verifica furtunele de vacuum si sa nu fie sparta membrana actuatorului turbo.verifici daca tine vacuum cu gura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema dupa ce am rezolvat cu reglarea wastegatului am facut log in mers totul este bine trage de rupe nu mai ia limp mode...dar de la treapta a 3 in sus de pe la 3000 rpm prinde goluri trage intrerupt...si am si o variatie pe injectoru 4 de + 1.49....de la ce o fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am o problema si eu la golful meu 1.9 tdi 131cp ASZ. Imi intra in limp mode dar doar in viteza mare....peste 140km/h sau am mai patit si in treapata a 4 la vreo 3500 rpm .Daca nu depasesc 3500 rpm se intinde pana la vreo 160km/h linistit.Mi-a facut cineva diagnoza , mi-a pus un manometru pe niste furtune ( nu ma pricep) si mi-a zis sa schimb electrovalva N75 am schimbat-o dar nici o imbunatatire.Log in mers nu a vrut sa imi faca....

Daca aveti vreo idee as fii recunoscator.Sau cineva din Timisoara care ma poate ajuta(contra cost bineinteles).

Multmesc anticipat.

Am filmat actuatorul. Se vede la un momendat cum "cade". Ce părere aveți?

https://youtu.be/VGgAnkl4fos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa faceti filmulete m ai bine faceti clasicul log in mers/BS, pt.ca atunci o sa stim despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa faceti filmulete m ai bine faceti clasicul log in mers/BS, pt.ca atunci o sa stim despre ce e vorba.

Daca ai fii citit postul meu ti-ai fi dat seama ca nu am cine sa imi faca in mers log....dar oricand esti binevenit in Tm sa imi faci tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt departe dar...daca eram te ajutam cu placere, acum trebuie sa intelegi ca fara log/BS, NU se poate vedea ceva.

Cauta un coleg din TM.care te poate ajuta.

Scuze de off topic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!