Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

@slyminaiter.

M ai bine faci tu un log im mers si BS pe turbina/EGR, apoi le postezi in topicul dedicat, sa vedem de unde provine"beleaua"ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Laurentiu_LWR. acum am inteles si eu schema, desi o gasisem intr-un alt topic, nu prea am bagat-o in seama. chiar am printat-o si am dat-o si unui mecanic ,,smecher" care s-a uitat ca pisica in calendar la ea, cu scarba. cand mai ajung pe la atelierul ala chiar am sa ma iau de el, sa-i mai tai mau. din cauza ca un alt mecanic deosebit de priceput de data asta a omis sa curete pana la capat intercooler-ul, multumindu-se sa sufle cu aer furtunele si conductele, mi-a crapat blocul motor si am schimbat motorul cu totul. avantajul a fost ca am schimbat si ambreiajul, iar noul motor are garantie 1 an, factura si cartea sarvice a masinii de pe care e luat. am schimbat si toata furtunaraia. pentru ca a recunoscut ca a gresit, nu am platit manopera la toata tarasenia asa ca m-a costat aproape 850 euro, distributia, ambreiajul, vacumurile, motorul cu tot cu injectoare si pompa injectie, pompa de vacuum-a mea era lipita cu poxilina. inca o data multumesc si sarbatori pascale cu bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta e log in viteaza a 3-a dar aici masina a mers normal.Ar trebui sa fac un log cand la masina apar problemele?

17958 - Charge Pressure: Control Deviation  \ P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent  \ Readiness: 0 0 X X X -aceasta e eroarea

 

Inca o chestie azi dupa ce am cutatat electrovalva n75 am zis sa vad daca mai cade, am mers pe autostrada "blana" 180 mai mult nu vroia , din cate stiu macar 200 trebuia sa mearga.Dupa ceva timp de mers la "blana" a cazut .

LOG V3.xls

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu am citit tot ce ati scris aici,am intrat doar sa ajut asa cum pot. In urma cu 6 luni mi-am luat si eu un Golf 4 1.9 TDi 101 CP. Turbina mi-a intrat in limp mode la o luna dupa ce am luat-o. Pe tester imi dadea Positive Deviation si toata lumea imi spunea ca de vina este geometria variabila,deci,atuomat alta turbina. Dupa o vreme trubina "a picat" de tot,ne mai functionand deloc [niciun sunet,niciun fasait,nimic] asa ca am zis ca trebuie clar schimbata,dar totusi am zis sa o mai pun o ultima data pe tester sa vad ce eroare imi da acum si...surpriza : Senzorul de presiune de la turbo G71 era mort. Am zis ca sa il schimb si pe el,cu toate ca nu mai aveam nicio speranta si eram convins ca turbina e moarta de tot..am fost la dezmebrari si baietii de acolo mi l-au dat jos de pe un Seat de prin 2005 [codul era la fel,deci s-a potrivit fara vreo problema],am demontat vasul lichidului de parbriz,am desfacut cele doua suruburi in care se tine senzorul si cand sa scot mufa...am ramas cu jumatate de senzor in mana pentru ca cel de la care am luat masina a lipit seonzorul cu silicon,am montat noul senzor si cand am turat masina la peste 2000 de ture pac a intrat turbina. Deci e posibil ca la multi dintre voi asta sa fie problema,pe forum niciodata nu s-a vorbit despre asa ceva,am citit saptamani intregi despre limp mode fara sa gasesc ceva concret tocmai de accea am zis sa va scriu. Nu garantez ca asta e problema la toti dintre voi,dar o verificare a acelui senzor [este plasat langa intercooler,pentru acces la el demontati vasul lichidului pt parbriz,2 suruburi de 13] chiar daca nu aveti eroare pe tester. P.S. Senzorul m-a costat 50 de lei. 

 

Tin sa mentionez ca la o luna dupa schimbarea seonzorului turbina mea a cedat de tot,luand-o pe ulei...ceea ce nu e deloc placut. Acum am schimbat-o si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu ai stiut ce sa cauti...s-a tot vorbit de acel senzor...mai exact Senzorul MAP (Mass Air Pressure) care se gaseste in aceeasi carcasa cu senzorul IAT (Intake Air Themerature) si arata exact asa...

post-14266-0-47242500-1428925520_thumb.j post-14266-0-93499400-1428925520_thumb.j

Mare atentie ca sunt 2 modele...cel din poza este de 3 Bari...mai exista un model pana in 3 Bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de codul de motor, difera codul de piesa - in general, litera de la sfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor,

Am un Seat Leon 1.9 tdi 110 cp din 2001 dupa 16000 km facuti de mine masina cu toate servisurile facute in timp sau mai repede am realizat ca masina incepea sa traga din ce in ce mai greu, fiindca inainte am avut motorizare 1.9 SDI nu am simtit prea repede diferenta dar in timp motorul se accelera si nu mai aveam putere nici macar ca un SDI obosit... am fost cu ea la un mecanic recomandat si a pus-o la tester si a zis ca nu are destula presiune si mi-a recomandat sa imi cumpar alata turbina... am cumparat alta turbina reonditionata (arata a fi noua) a schimbat-o si intradevar sa simtit diferenta totodata am facut si schimbul de ulei si filtre.

Dupa ceva timp am realizat ca aceasta merge doar cand e rece motorul adica primul drum pana la oprire merge turbina daca am oprit si peste scurt timp vreau sa mai fac un drum SURPRIZA VINE ca se schimba sunetul motorului si motorul mege mai rau ca un SDI

am fost cu ea la mecanic mi-a pus-o te tester si a zis ca turbina merge in parametri normali intradevar era motorul rece si masina mergea bine... dupa ceva timp l-am sunat si i-am spus ca am acceasi problema mi-a spus sa nu ma sperii ca turbina reconditionata are nevoie de ceva timp pana isi da drumul am facut cu ea mai bine de 560km si la fel la rece merge SUPER se adude totul frumos... am realizat cand este mai cald afara turbina parca se oprste mai repede... parca merge ca un motor in 3 pistoane sau un motor care nu poate trage aer.

In schimb in acest timp nu de mai aude daca turbina merge sau nu turatia creste si parca fara nici o putere masina parca merge din avantul luat anterior... am cheltuit destui banii... chiar nu stiu ce sa mai fac si am gasit acest forum... poate cineva sa ma ajute cu o pare ceva...sa fie senzorul de dupa turbo MAP??? multumesc anticipat... nu stiu exact cum pot vedea raspunul vostru pe acest forum daca nu cer prea mult sa da-ti un copy paste la: gorcea_ovidiu@yahoo.com

multumirii anticipate tuturor

denygor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo-ul nu are nevoie de rodaj (sa-si dea drumu')fie el nou sau regenerat ,trebuie sa mearga "din prima" .nu ti se poate spune daca "problema" ta provine de la turbo sau din alta parte fara un scan si niste log-uri .un scan pe "engine" il poti posta aici ,dar studiaza si topicul http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/ca poate ajuta mult .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

bună ziua am si eu o problemă cu un vw golf 4/2003 , 1,9 tdi motor axr .

După ce am circulat foarte bine cu masina cca 2 ore şi am oprit-o normal, când să o repornesc după cca.10 minute - sufletu !!! maşina nu mai pornea ; greu a pornit, cu insistenţă şi picior pe acceleraţie . Şi ca să fie îndestulător m-am trezit că nici motorul nu mai are putere - fără vlagă ! am schimbat filtru de motorină - rezultatul acelalaşi ! am făcut o diagnză pe tester şi iată rezultatul :

Diagnoză pe tester : nr. erori 5

  1. 4C65 motor pentru clapetă galerie admisie întrerupere/scurtcircuit masă
  2. 4625 supapă presiune supraalimentare întrerupere/scurtcircuit masă
  3. 45B9 supapă recirculare gaze de eşapament întrerupere/scurtcircuit masă
  4. 4C07 senzor poziţie arbore cu came fără semnal
  5. 4490 debitmetru de aer

după resetare au rămas 3 erori , cu nr.1, 2 şi 3. 

Ce sfat îmi daţi Mulţumesc !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul in ce stare este? Cauta daca nu ai vreun furtunas de vacuum ciupit/scos/ rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mulţumesc pentru sfat !!! nu am făcut nimic pt. că nu mă pricep !! O voi duce la mecanic .  Eram curios /îngrijorat de ce ar putea să aibă maşina !!! mulţumesc mult !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un bora 1.9 cu motor AJM. cand man mai tare pe drup cu denivelari dintr-o data dispare puterea. iau contactul si totul revine. asta imi da vag-ul: http://postimg.org/image/c99mps029/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Uite aici

Dupa cum vezi ai de verificat linia de vacuum...N75...turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un furtun spart. mersii de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tutror. am un golf 4 1.9 tdi 131 cp ASZ. Mașină îmi intră în limp mode . Poate să mă ajute cineva cu un log în mers ? De asemenea Să îmi activeze și funcția "range". Eu sunt din Timișoara. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria cu prestari servicii, cel mai bine.

 

nu stiu sigur, dar parca Forceturbo e din Timisoara... vb cu el http://vwforum.ro/user/10976-forceturbo/

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am căutat în prestări servicii și nu am gasit.Am trimis mesaj la Forceturbo. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...intampin si eu o prblm cu o bora 1.9 tdi 115 cp...de ceva timp am obs ca masina nu trage deloc pana la 1800 rpm....am hotarat sa merg la un prieten de la serpico la o diagnoza...pe drum m-am suparat pe ea si i-am dat forja in a 2 a si a luat limp mode am ajuns la baiat care a constatat ca westgateul spart asa a si fost l-am comandat l-am schimbat....mecanicul care l-a schimbat a reglat tija dupa cel vechi....a mers a tras bine pana in 1800 rpm...dupa 2 zile am iesit la drum...am mers linistit am schimbat pe la 2200 rpm...cand am iesit din oras si m-am dat la ea cu a 6 a la 2400 rpm am luat limp mode....deci in concluzie ia limp in a 3 a la 3500 rpm si cu ce cresc treapta de viteza ia limp in turatie mai mica....ceva pareri....ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce diagnoza ti a facut dar, ca sa te lamuresti trebuie sa faci un log in mers pe grupurie 003/010/011 apoi un BS pe turbina/EGR si le postezi in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu a mai facut diagnoza in mers ca a depistat ca este wesgateul spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta ti am spus sa faci DUPA ce ai schimbat turbina/actuatorul, altfel...nu o sa stii/stim niciod.despre ce este vorba.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat turbina si westgateul supapa

Nu am schimbat turbina am schimbat westgateul (supapa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat DOAR supapa/actuatorul ce trage geometria variabila tot trebuie facut log/BS, daca ai schimbat ambele idem.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu intelegi am schimbat actuatorul cel de pe turbina de actioneaza variabila se numeste westgate...iar cel care mi-a facut diagnoza zice ca tre reglata tija ca nu a puso ala bine....variabila nu agata ca am bagat mana si am apasat pe tija si merge usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!