Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

salut ma poate ajuta cineva cu eroare 00564 de la ce este ?

nu se infige masina se plafoneaza cu 110 si acum mi s a aprins martorul motor cu eroarea emissions garage 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea in intregime,asa cum apare - eventual fa o scanare cu un VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 4 din 2003 motor alh 214.000 km azi pe autostrada a2 in demaraj in viteza a 4 pe la 100 de km/h am ramas brusc fara vlaga, motorul nu s-a oprit i-am dat a 5 viteza si tot nu aveam vlaga mentionez ca nu s-a aprins nici un martor in bord. Brusc dupa 1 km si-a revenit complet masina ca si cum nu s-a intamplat nimic. Am mers 200 de km dus intors pe autostrada si la intoarcere nu a mai avut acest simptom, daca s-a mai lovit cineva de aceasta situatie sau daca imi poate spune cineva ca I s-a intamplat ceva asemanator va rog sa-mi spuneti. ps am intrebat un prieten electrician si mi-a spus sa nu fie de la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

vezi daca si-a luat vreo eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si fa un log in mers cu VCDS-ul, sa vedem de unde este problema si ce este de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am golf 4 din 2001 si la mine din 2004. pana acu ceva timp, aprox 1 an a mers excelent. apoi a intrat in limp mode. din lipsa de timp sau bani, am lasat-o asa avand in vedere ca nu circul decat in oras si nu prea ma deranja lipsa de putere. acu 2 zile a trebuit sa-i schimb distributia ca-i venise timpul si l-am rugat pe mecanic sa verifice si turbina, egr, vacumurile si tot ce tine de limp mode. a gasit infundate furtunele si supapa care pleaca de la pompa de vacuum. a desfundat, turbina si acuatorul au inceput sa functioneze, pe vag com totul era normal. m-a trimis in proba, masina s-a comportat excelent pana la schimbarea vitezelor de la a 4 a la a 5 a. la aprox 3000 de ture s-a auzit o pocnitura la motor si in spate un nor de fum imens. s-a spart blocul motor. ce s-a intamplat? in timp  in intercooler s-a acumulat ulei care,, nu a fost deranjat" cat nu a functionat turbina. la presiunea creata de turbina in intercooler, uleiul de aici a ajuns in capul pistoanelor, (mai ales la 3) si s-a produs dezastrul. acum am luat alt motor si astept sa vina. totul sare de 800 euro. vina se pare a fi a mecanicului care nu a curatat si intercoolerul, dar ce sa-i fac? sa vad masina functionala si apoi oi vedea. dragi colegi cand mergeti la mecanic, fiti cat mai curiosi si intrbati de toate amanuntele sa nu uite sau sa-i fie lene sa umble. sa nu patiti ca mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor! sambata am terminat cu motorul, i-am facut probe, totul ok! trage f.bine, toate bune si frumoase, mai putin in bord se aprinde dupa pornire semnul de sub abs, antidemarajul sau esp. butonul din bord nu mai functioneaza, nu se cupleaza si nu se aprinde desi functiona inainte. la o scanare se pare ca ar fi vorba de senzorul G81-temp. combustibil. dar cine a facut scanarea are o interfata facuta pe vapor si nu prea are incredere in ea. principalul e ca nu se sterge eroarea. se pare ca nici ABS nu functioneaza, fiind legate una de alta. am sa verific intr-o portiune noroioasa (de care nu duc lipsa). mai fac o scanare la alt meserias si oi mai vedea. din topicul de specialitate am vazut ca e usor de schimbat G81. e curios totusi ca nu aveam eroarea inainte de necaz. poate sa-mi dea cineva o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wednesday,01,April,2015,17:39:31:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
 
                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 M
  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC 0200SG  2813
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01317  
                      VCID: 1A31A3CC8684A6E
3 Faults Found:
 
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 
            P1549 - 35-00 - Open or Short to Ground
17571 - Fuel Temp Sensor (G81) 
            P1163 - 35-00 - Open or Short to Plus
17656 - Start of Injection Timing Regulation 
            P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
 
Readiness: N/A
Wednesday,01,April,2015,17:41:44:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
 
                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
Control Module Part Number: 1C0 907 379 E
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0104
           Software Coding: 0019458
            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200
                      VCID: 2C5D75148C1028E
1 Fault Found:
 
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
cam asta a dat scanarea !

motorul meu e ALH. din ce vad eu scanarea e pe AGR. daca gresesc, spune-mi.


Wednesday,01,April,2015,17:39:31:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
 
                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 M
  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC 0200SG  2813
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01317  
                      VCID: 1A31A3CC8684A6E
3 Faults Found:
 
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 
            P1549 - 35-00 - Open or Short to Ground
17571 - Fuel Temp Sensor (G81) 
            P1163 - 35-00 - Open or Short to Plus
17656 - Start of Injection Timing Regulation 
            P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
 
Readiness: N/A
Wednesday,01,April,2015,17:41:44:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
 
                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
Control Module Part Number: 1C0 907 379 E
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0104
           Software Coding: 0019458
            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200
                      VCID: 2C5D75148C1028E
1 Fault Found:
 
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
asta a dat scanarea. motorul meu e ALH. vad ca scanarea e pe AGR. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok scanarea, nu e problema daca apare AGR acolo.

 

Ti se aprinde martorul ESP deoarece el tine loc de Check Engine la diesel-urile pana in 2004 parca.

 

 

Daca mufa de la pompa de injectie e conectata bine, la fel si cea de la N75, ai sanse foarte mari sa ai probleme in ECU. Am patit-o si eu.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Salutare tuturor!Imi spuneti si mie cum pot verifica supapa N75 daca functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Ok.Atat?Dar imi dau seama daca isi face treaba cum trebuie?Am necazuri cu geometria turbinei care se misca greu desi nu-i ancrasata.Ar fi lipsa de vacuum,dar tr. sa vad daca-i pompa sau N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, alimentand-o doar vezi daca functioneaza. Ca sa vezi daca functioneaza cum trebuie, schimbi N18 cu N75 si vezi daca defectul ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare, am nevoie de o mana de ajutor :)

Astazi am scos furtunele de la cele 2 electrovalve, cea de langa filtu de aer are vacum iar cea de langa vasul de expansiune nu trage nu baga nu face nimic ...e normal asa?Sau cea de langa vasul de expansiune nu este pornita mereu?

Eroarea aparuta 17958 - Charge Pressure: Control Deviation  \ P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa electrovalva de la filtru de aer urmeaza o supapa unisens. scoate-o, atentie la sens sa o pui la fel cum ai scos-o, si trage aer cu gura. vezi daca tine intr-un sens.ar fi buna daca tine. daca nu trebuie schimbata. eu am schimbat-o cu una de la piese auto dacia, care comanda clapetele de aer la incalzire. e ceva mai mare dar face acelasi lucru. apoi mergi pe fir mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia este ca la mine merge normal daca nu forjez masina, daca o solicit ex: merg cu ea peste 3000 ture mai multi km cade in nas.Opresc motoru repornesc iar e totul la normal pana iar cade...cea mai mare frica e  sa nu intru intr`o depasire si ea sa nu mai traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de langa vasul de expansiune(N 239) este comandata de ECU doar in momentul opririi motorului pret de cateva secunde.Referitor la intrebare ta:da, este normal sa 'nu faca nimic'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cea de langa filtu de aer ar trebui sa o verific cand nu mai trage? Sa vad daca mai are vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la un mecanic sa verifice daca lucreaza turbina, daca functioneaza acuatorul (bila aia de sub turbina care comanda turbina prin vacuumul care vine de mai sus daca te uiti pe traseul furtunelor). la mine mai intai au fost furtunele de vina-imbatranite si scapau vacuum. mi-a pus pistolul de vacuum pe furtun si a rezultat ca scapa. am inlocuit toate furtunele. apoi s-a spart acuatorul. l-am inlocuit-200 lei. apopi s-a infundat cu mizerie supapa de dupa pompa de vacuum. am desfundat-o.apoi nu mai functiona supapa unisens de care ti-am spus mai devreme. am inlocuit-o.acum dupa ce am avut si beleaua cu motorul totul e bine si frumos.nu lasa turbina nefunctionala ca patesti ca mine! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte important cand mergeti mai mult timp cu turbina in regim de avarie dupa ce ati descoperit problema...cand o rezolvati sa curatati si intercooler-ul si tubulatura aferenta...

Atfel veti scapa de posibilele colectari de ulei din intercooler si se inlatura si riscul ca motorul sa o ia pe ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca la mine merge normal dar daca este turata peste 3000 rpm cade altfel daca o schimb pana in 2500 si nu o bruschez nu are treaba.Electrovalva N18 ce rol are?Pot sa o curat ca pe N75?

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca un ochi si aici sa intelegi mai bine cum functioneaza sistemul de vacuum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!