Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Inseamna ca te conectezi cu interfata la masina, intri la Engine / Measuring block si selectezi canalele 3, 10 si 11. Apesi LOG si Start. Cu masina in viteza a 3-a la 1800rpm apesi pedala de acceleratie pana la fund pana la 4000rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aude fasait in sarcina , ai  radiatorul intercooler spart sau pe la coliere iti pierde presiune-\tubulatura sparta verifica\.........verifiaica intercoolerul daca este murdar de ulei/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..sper sa apuc pe maine ...mersi de sfat! !

Ok..sper sa apuc pe maine ...mersi de sfat! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu Golful. Weekendul trecut am fost la Sibiu si totul a decurs normal, tragea bine si nu am avut probleme. Aseara in schimb, am plecat sa imi fac cumparaturile si ciudat, masina nu mai tragea deloc. Mergea ca un diesel simplu nu ca un TDI. No, amu ce sa fac? Limp mode iti taie turbina de tot?

Scanare nu am apucat sa ii fac, deseara urmand sa fac asta + sambata un log in mers. Ati mai patit asa ceva?

 

Salutare! ?Mai stiti cand v-am batut la cap cu aceasta problema, iar mai apoi am postat si cateva loguri? Nah, ciudata treaba dar masina si-a revenit. Merge foarte ok acum. Trage foarte bine de pe la 1500-1600 rpm si mai mult decat atat si-a revenit si consumul. Consuma cam...9-10 pe exterior. Acum, consuma 5-6 % pe exterior. 

 

Cum si-a revenit? Pai...am facut schimbul de ulei. Am pus Castrol Edge Titanium 5W40. Dupa ce am facut asta si-a revenit si turbo. Nu mai inteleg nimic. 

 

ps: am aflat ca cine a facut ultima data schimbul de ulei, a pus ulei 10W40. Sa fie pur si simplu o coincidenta? Mi se pare chiar prea de tot, deoarece, pana am schimbat uleiul masina mergea de iti venea sa plangi si dupa ce l-am schimbat, parca a inviat din morti! 

Abia astept sa-i fac iarasi un log in mers si sa fac o comparatie cu logurile vechi. Voi ce parere aveti de toata treaba asta? 

 

La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar un injector blocat pe deschis si astfel sa dea totul peste cap? E posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.... Sunt nou pe forum. Am o Bora 1.9 TDI ALH si cred ca am probleme cu turbina... Are putere pana pe la vreo 2000 si ceva de ture si dupa nu mai are forta. Am facut un log in mers si vreau sa stiu daca e ceva in neregula!?

LOG050115.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, presiune mica, MAF-ul masoara putin. Putere pana in 2000 ti se pare tie ca are, nu stii cum ar trebui sa mearga cand merge bine :). 

Eu zic sa verifici vacumul la actuator sa fie la relantiu cca. 750 mbar, sa faci si niste loguri BS 003 si 011.

Dupa ce esti sigur de vacum poti face un alt log sa vezi MAF-ul daca e la pensie sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut asa simtome cand : s-a stricat debimetrul, s-a stricat capsula vacumatica de la turbina, cand pierdea vacum dupa franare pe bucata de furtun de vacum comuna pt frana si pt actionarea capsulei vacumatice 


Salut.... Sunt nou pe forum. Am o Bora 1.9 TDI ALH si cred ca am probleme cu turbina... Are putere pana pe la vreo 2000 si ceva de ture si dupa nu mai are forta. Am facut un log in mers si vreau sa stiu daca e ceva in neregula!?

mergi la diagnoza, probabil debimetrul , la mine nu tragea intre 2200 si 2600 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut si un log in mers, in afara de scanare - ca sa vedem valorile debitmetrului si turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetrul si totul a revenit la normal...chiar se simte diferenta :)  Multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca-ti rezolvi si comanda turbinei o sa ai o herghelie sub capota, acum ai poate trei magari in loc de unul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi cand ai zis de comanda turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin....inca nu am facut un log doarece inca nu am avut timp. ..vreau sa zic , ca in timp ce conduceam am incercat oare cum sa il forjez umpic..nu mai face figura sa nu mai traga, Dar, daca incerc sa ma duc constant cu 40-50 km/h imi da niste socuri (ca niste smucituri) si daca las acceleratia si accelerez iar nu mai face. .cand vreau sa iau demeraj , de la 1700 de ture se aude un fasait..oare ce ar trebui sa fac ??? Mentionez ca iam schimbat debitmetrul de aer

Modificat de florin salac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasait + socuri cand accelerezi, nu cumva erau simptomele unui intercooler spart? sau furtune sparte (cele de dupa turbo)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu....nu am avut timp sa verific. ..nici nu stiam prea bine ce sa verific. ...cum imi dau seama daca intercooler-ul e spart???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sper ca va pot fii de ajutor intr-o oarecare masura.  :sick:

De cand mi-am luat masina am avut probleme cu ea,printre care si limp mode...o problema des intalnita la gama VAG. Dupa ce am intrebat zeci de mecanici si tot atatea zeci de prieteni care au intampinat problema asta tot nu imi puteam da seama ce are masina si ce mai trebuie sa schimb dupa ea sau ce sa mai verific.

Prima data am inceput sa schimb singur furtunele de vaccum,ca dupa asta sa constat ca trei furtune importante erau crapate efectiv pe jumatate. Dupa ce le-am schimbat s-a cunoscut o oarecare diferenta,pe scurt masina tragea mult mai bine..dar tot isi lua limp la 100-120 km/h. Va sfatuiesc ca mai intai sa schimbati furtunele,poate asta e singura cauza la voi..depinde si de norocul fiecaruia.

Apoi dupa ce am schimbat furtunele si nu i-am dat de cap..am zis sa merg cu ea numai in ture mari [mari insemanand 4000-4300] si am uitat de treapta a 5a. Nici asta nu a fost o varianta,dar repet...la voi poate fii.

Dupa toate incercarile posibile si imposibile am pus-o pe tester. Positive deviation [ceea ce e clar limp mode],initial am zis ca daca o sa sterg eroarea poate nu va mai aparea dupa ce am schimbat toate furtunele,dar se pare ca nici de data asta masina nu a tinut cu mine. Presupun ca multi dintre voi ati ajuns pana aici si nu mai stiti ce sa faceti.

Rezolvarea mea dupa teste,schimburi,suflat in furtune,verificat vaccum,verificat x,y si z este una foarte trista si costisitoare.

Verdict final : Geometria variabila este bulita si imi ramane blocata la o anumita turatie si atunci imi da limp mode. Vorba aia care spune ca "De ce iti e frica de aia nu scapi" e mai mult decat adevarata. Tot ce am de facut acum este sa imi curat turbina [DAR SUNT SANSE MICI CA ACEASTA SA FIE PROBLEMA] sau sa imi iau alta. Ma pun pe strans bani pentru turbina,pana atunci merg asa cu ea. In caz ca aveti intrebari..sunt aici.

Va salut si va urez bafta in rezolvarea problemelor. :Driver:

Modificat de BOBOLINO20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria ramane blocata atunci cand se aduna mizerie. In principiu se rezolva cu o curatare.

 

Daca nu, este solutia reconditionarii sau inlocuirii turbinei, prilej bun de a o schimba cu una mai mare :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de a o schimba cu una mai mare......plus injectoare,soft ecu,senzor MAP......etc.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi turbina cu una mai mare,si atata tot o sa iti iei adio destul de repede de la acel motor. Asta pentru ca odata cu schimbarea turbinei vei supra solicita injectoarele [asa cum spune si colegul EEXCALADE[ si incetul cu incetul iti vor ceda anumite piese. Eu o sa imi schimb turbina deoarece a mea in starea in care se afla nu mai duce mult. Deja a inceput sa imi fluiere..acel fluierat care nu e in regula si imi da si fum cand o pornesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals. Daca schimbi doar turbina, o sa ai lag mai mare si atat. Nu strici nimic.

 

Eu ziceam ca daca tot o schimbi, sa pui una mai mare, in eventualitatea in care vrei mai multa putere pe viitor. Si e evident ca, odata cu turbina mai mare, trebuie facut soft. Iar in functie de ce motor ai si la ce putere vrei sa ajungi, schimbi injectoare/map ... etc. Dar astea sunt detalii. 

 

Daca nu vrei putere mai mare pe viitor, o reconditionezi si gata. Cu 1000 lei ai scapat. Iti recomand sa incerci o curatare mai intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut soft, ca sa beneficiezi de cresterea de putere - presiunea mai mare care o va baga o turbina mai mare - altfel, o sa ai aceeasi putere ca si cu cea originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC,eu am spus ca daca schimbi DOAR TURBINA CU UNA MAI MARE distrugi motorul. Ce e gresit in asta? :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am facut si eu 2 log-uri la golf 4 1.9tdi alh. as vrea sa imi spuneti ce probleme am la ea.. ca acuma ceva timp imi intra in limp-mod si la 90 km/h .Multumesc 


 


Link download LOG :http://fastupload.rol.ro/86c10e4c9bec5577d99b5fba93b21613.html


 


http://postimg.org/image/828iia27n/    si am avut si aceste erori

Modificat de Ionvasile15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!