Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

folosesc autocom ca tester

la grupul 7 - temperatura aer aspiratie arata 11grade si afara sunt 7 dupa cum arata ceasul de bord

grup 8 - cantitate injectata (incarcare,map) 29,92 mg/h

cantitate injectata (inertia,map) 33.76 mg/h

la grupul 11

presiune incarcare (valoare calculata) 163.2 milibari

presiune incarcare (valoare actuala)989.4 milibari

valva incarcare presiune raport 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat din nou alt debitmetru si nimic. Am umblat la vaccumuri si dua ce iasa turbina nu mai are putere sa incarce din nou suapapa, sa fie din pompa tandem sa nu faca vaccum de ajuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred... ai suprapresiune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa umblu la actuatorul geometriei?????


dar totusi care este treaba cu egr-ul daca il conectez se ineaca motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au ar fi varianta sa trec la calculator. Masina cand am cumparat-o eu a fost lovita, admisia a ajuns in panou sus unde este calculatorul, sa fie vreo problema pe la mufe pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni cu nici o idee, ca eu nu stiu ce sa ii mai fac, de 3 zile tot fac la ea si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai incearca cateva loguri in mers si reglarea actuatorului. Poti incerca si cu alt MAP....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat intercooler cu tot cu senzor,log in mer nu stiu daca mege cu autocom, cu vechea turbina aveam presiune prea mare, cu asta tot asa. Am reglat la actuator cand in sus cand in jos si  nimic acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De astazi mă inscriu si eu in clubul celor bantuiti de această boala .

De cateva zile am observat si la a mea masina lipsa de putere odata cu depasirea vitezei de 110-120 Km/h.

S-a intamplat de 3-4 ori in special la urcarea in panta , sau la un mers mai sportiv,atunci cand masina atinge viteza mentionata mai sus !

Opresc masina , o repornesc si masina i-și revine , asta pana se intampla sa ating iarăsi viteza respectivă.

Problema este că i-și revine la fiecare repornire , iar atunci cand stau pe loc si accelerez se aude suieratul specific turbinei .

Supapa EGR supureaza ulei pe la cele doua orificii, si mai mult am vazut urme de ulei si la inbinarea furtunului la intercooler .

Urmeaza sa-i fac un log in mers si atunci luam decizia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d3lux..

Ai reglat cand in sus cand in jos cum ?? Dupa ureche cumva??

Cauta pe forum cum se regleaza tija(e o explicatie pas/pas a colegilor Rune si Dementor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d3lux..

Ai reglat cand in sus cand in jos cum ?? Dupa ureche cumva??

Cauta pe forum cum se regleaza tija(e o explicatie pas/pas a colegilor Rune si Dementor.

ma uitam pe autocom la presiune in mers, problema este cat de mult as desface piulita, se trage la maxim jos si cand ajunge in turatii mari, o decupleaza cand ia eroare si asa ramane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

@d3lux..

Vad ca esti din Tg.Jiu, ia legatura cu colegul andrei_221 si poate te ajuta.

In principiu e cum au spus toti pe aici, trebuie log in mers/BS pe grupurile bine stiute/scrise de o mie de ori, apoi o sa vezi ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anterior efectuarii logului, m-am hotarat sa curat tubulatura , inainte si dupa intercooler, am ajuns la o dilema in privinta  solutiei pentru a  curata intercoolerul ?

Sa nu fac prostii indraznesc sa pun acesta intrebare .Nu stiu cu ce solutie se curata.

Garniturile de la toate imbinarile le-am schimbat si pe acestea , si urmeaza mai mult ca sigur sa schimb si egr-ul , nu m-am hotarat insa la marca acestuia, in acest sens vreau sa aud o parere si despre acesta ( marca recomandata )

Cu stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opreamadalin_rms

  • in primul rand va salut ... sunt nou pe forum . Am si eu o problema si nu reusesc sa ii dau de cap cu un vw bora 1.9 tdi cod motor ATD. A inceput sa imi ia limp mode frecvent la viteza de 100 km/h in treapta 4 si 120km/h in treapta 5 . am mers la un mecanic si mi.a curatat turbina care era foarte imbacsita ( nu se putea misca de acea parghie ce actioneaza vanele ) . merntionez ca mi-a curatat doar partea cu vanele si mi.a slefuit inelul acela pe care freaca vanele intrucat agata. la montare parghia se actiona foarte usor, iar la partea cu axul nu a umblat ... mi-a spus ca nu are joc si e in regula. fiind demontata a obesrvat ca tija actuatorului agata pe la jumatate... mi.a dat cu niste degripant si mi.a montatat.o la loc. Am iesit cu masina in probe si a urcat bine pana la 140 cu a 4.a si 160 cu a 5.a dupa care limp mode. Mergand inapoi la mecani mi.a zis ca de vina e actuatorul si am comandat unul nou care mi.a venit dupa vreo 3 zile timp in care am mers cu masina, si inainte sa o duc sa schimb actuatorul vechi a urcat si pana la 170-180 km/h dar tot lua limp mode. Am mers si mi-a schimbat actuatorul , reglajul acestuia facandu.l dupa cel vechi masurat cu un subler . Proband surpriza tot nu mergea ... nu trecea de 160 cu a 5.a si 140 cu a 4.a. mecanicu mi.a spus sa  revin la el in alta zi ca trebuie sa verifice ce presiune baga si sa regleze tija . am mers la el si mi.a pus testerul care a dat eroarea : 17965- charge pressure control : positive deviation. mi.a spus ca mai trebuie reglata tija actuatorului ... a reglat el ce a reglat apoi fara sa mai verifice a iesit cu masina si limp mode de la 120 acum . a venit inapoi si a umblat apoi la tija fara sa mai puna testerul insa masina nu mai trece de 140 cand imi ia limp mode ... si mergand la el mi.a spus ca sa plictisit ca nu are timp sa piarda sa imi regleze mie turbina, sa ii duc eu alta masina sa masoare ce presiune baga la aia si sa mi.o regleze dupa ea. nu stiu ce sa ma mai fac si cum se regleaza acea tija ca m.a disperat . precizez ca tot citesc pe forumul acesta care mi.a fost util in 90 % din problemele care le.am avut cu masina si nu ii dau de cap .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuator,N75, furtunase,masoara vacuum

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta sufera de mecanicus idiotus nepriceputanum :).Lasand gluma dute la un service bun sau mecanic priceput sa iti regleze actuatorul .Posteaza si un log in mers dupa vizita la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opreamadalin_rms

Astazi am mers la un tip priceput ... nu se ocupa de mecanica insa se pricepe foarte bine cu testerul si pe electrica . mi.a masurat presiunea din turbo care era foarte mare , mi.a reglat tija in acelasi timp urmarind pe testar , iar acum masina merge fara probleme ... am mers pana la 190 si nu am mai tinut.o pentru ca era ud asfaltul si batea si vantul, dar nu mi.a mai luat limp mode . toata treaba facuta de acest tip a durat maxim 5 minute si a costat 50 lei .

mi.a mai gasit o eroare la senzorul de temperatura pe care l.am comandat acum si pe care il voi schimba eu . Dupa schimbare e nevoie sa mai merg sa imi stearga eroarea sau cel nou va functiona fara probleme si asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nevoie. Nu influenţează funcţionarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pe cat sunt de nou pe acest forum, pe atat de nestiutor sunt in ale mecanicii. Totusi, m-am riscat la un Touareg SH vara asta, dar cu ghinion tura asta. L-am luat in martie, 3000, v6, cutie automata, aprox 135000 km.?!?!?!,  dupa 2-3 luni au inceput problemele:

1. Span in pompa inalte, schimbat pompa inalte, injectoare, etc, curatat tot....

2. Dupa doar un drum la mare de 1200 km., pierde apa, dat jos chiulase, trimis la verificat, rectificat, ereu ok, garnituri noi, furtun turbo fisurat schimbat.

3. 2- 3 saptamani de bucurie- turbo infundat, dat jos de mecanici, trimis la mare firma, curatat, reglat, etc

4. Pt. 1 zi treaba buna, sunt iar smecher, apar probleme la filtru particule si EGR. Ca sa nu ne complicam pe viitor, le anulam- mecanicul le anuleaza fizic, apoi merg cu masina la softat. Anulez totul, plec cu ea de la meserias, seara tarziu, dar imi dau seama ca merge ca inainte, ca un fel de "limp mode", ma intorc la mecanicul cu softul, verifica din nou, zice ca nu am presiune in turbo, ma intorc la mecanicul din oras, trebuie re..... actuatorul,etc. Astept sa ma programeze meseriasul cu softul. Intre timp mai trec pe la 3 ateliere de control.

    - primul, de la reprez. vw. zice ca nu am presiune in rampe- nu cred

    - al doilea-meserias de turbine- nu nimic turbo, dar trebuie resoftata, ma trimite la un specialist la resoftat

    - meseriasul la resoftat nu gaseste nici o eroare, mi-l resofteaza pe original, vede erori, apoi imi ia alti bani pt. resoftat filtru particule si EGR, ca s-ar putea ca primul meserias sa fi facut treaba proasta, sa fi anulat turbo in loc de EGR.

 

Nu am facut asta inca,

Concret, masina nu trage, nu are nici o eroare, dar si-a dat drumul de cateva ori la turbo pt. cateva secunde, reducandu-se apoi turatia. Totusi nu cred ca e limp mode, nu are nici o regula, se accelereaza mai tare, mai putin, in toate vitezele, dar sigur fara turbo- AM TRACTOR< sunt smecher

Mentionez din nou ca nu ma pricep deloc la mecanica, nici nu vreau sa mai fur meseria altuia, de aia va cer parerea, sa ma mai contrez si eu cu mecanicii, ca ma fac cum vor ei, masina a stat mai mult de jumatate din timp la ateliere si cealalta jumatate am mers cu tractorul, de bani ce sa mai zic.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare/log in mers/BS in binestiutele grupuri/postare si...abia apoi poti sa astepti pareri.

Restul...sunt doar povesti/intamplari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am si eu un golf 4 1.9 tdi axr din 2006 si am o mica problema cu el,Sper sa fie mica.

Are aceste simptome :cand sunt in sarcina ,m-ai exact cand urc dealuri si fortez masina dupa 2200 de turatii imi taie acceleratia ,ca si cand nu ar m-ai avea putere , dupa care mi s-a aprins motorasul in bord.

Dupa cateva minute am oprit motorul am pornit din nou si masina si-a revenit ,dupa care am incercat din nou sa urc dealuri si acceasi problema a aparut.

precizez cand sunt la drum drept sau la vale nu se intampla absolut nimic,masina trage si fuge de rupe pamantul.

am fost pe la meseriasi si mi-au spus ca trebuie curatat sistemul de evacuare,turbina,egr,debitmetru.

am pus masina pe tester si mi-a dat urmatoarele erori:-19557-motor for intake flap(v157),p310

                                                                                      -18080-coolant fan control1-p1672

                                                                                       -17964-charge pressure control:negative deviation p1556

Daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pt.ca meseriasii mi-au cerut o caruta de bani ca sa curete turbina si celelalte.Mentionez ca nu se aude nici un furtun spart pe la vaccum sau turbo in schimb, sub turbo pe la un furtun mai gros care iese  se vede cam mult ulei.

Multumesc si astept cateva indicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa log in mers si posteaza-l in topicul dedicat daca vrei sa primesti un raspuns concret. Pana atunci, sunt doar presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna..sunt nou pe forum...

am un golf 4 1.9 tdi 130 cp ... De la 110 km/h nu mai trage deloc. ...opresc si pornesc motorul in mers isi revine pana la 110 km/h si iar aceeasi problema. ..nu merge mai tare de 110 km/h..am pus testerul si nici o eroare. ..valva egr noua...debitmetru de aer schimbat de pe alta masina si la fel. ...ce ar trebui sa fac ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna un "log" in mers ???

Modificat de florin salac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!