Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor sunt posesorul unui golf 4 1.9 tdi axr la care am limp mode cu urmatoarele erori:

17903- switch-over valve egr cooler(n345)Intermitent

17932-fuel pump relay(j17)intermitent

18027-Glow plug relay(j52)intermitent

18080-Coolant fan control intermitent

17957-boost pressure regulation valve(n75)intermitent

Puterea masini scade in toate treptele de viteza, iar la repornire isi revine turbina este noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...dupa lupte seculare...am revenit de data asta cu vesti bune...

Sa recapitulam putin...ca probabil sunt multi care nu stiu sau care au uitat povestea...

Asadar...aveam probleme cu limp-ul...si dupa multe verificari am gasit actuatorul ruginit/spart si m-am dus sa il schimb si cum ajung rar pe la mecanici am hotarat sa schimb si EGR-ul ca al meu scapa putin ulei prin gurile de aerisire semn ca s-a mancat acea bucsa de la ax...

Dupa ce am plecat de la mecanic...a inceput calvarul...masina sub 2000RPM era moarta...nu urca mai sus de 2000Rpm in treapta 1 decat daca schimbai treapta sau luai piciorul de pe acceleratie si accelerai din nou...

Solutia mecanicului a fost sa anulez EGR-ul (care culmea abia ce pusesem unul nou) si a functionat...masina nu mai facea figurile respective...dar cu timpul problemele au inceput sa apara chiar si cu EGR-ul anulat...

Dupa multe verificari...valve...furtunase vacuum...injectoare...log-uri in mers si BS-uri am ajuns la concluzia ca de vine este reglajul actuatorului...

Am fost la cativa mecanici si la ochi tija arata bine reglata...asta pentru ca o reglau fara sa verifice cu BS ce valori scoate...

Pana la urma am dat de cineva mai avansat...care si verifica cu VCDS-ul ce regleaza si desi tija era bine reglata...se pare ca problema era tot din reglaj dar undeva unde nimeni nu se baga...surubul limitator

post-14266-0-46017900-1421874478_thumb.j

Desi cica e o lege nescrisa sa nu umbli la el ca e reglat din fabrica si bla bla bla...la mine dupa ce am umblat acolo toate problemele au disparut :)

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca e reglat pe turbina de fabrica, nu prea ai de ce sa il umbli la el.

 

daca a venit separat, trebuie sa faci loguri si verificare in BS, ca sa vezi daca e ok sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce vorbim daca a venit separat?

Am precizat ca am schimbat actuatorul si de atunci au inceput problemele deci da...actuatorul a venit separat...

Dar...eu ma refeream ca odata cu schimbarea actuatorului a fost nevoie si de interventie la surubul de stop sa iasa reglajul perfect...

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce vorbim daca a venit separat?

 

 

este vorba de cele doua cazuri 

 

- daca inlocuiesti turbina cu tot cu actuator, nu ai de ce sa modifici reglajul - nu se umbla la el

- daca inlocuiesti doar actuatorul - da, atunci se face reglaj.

 

reglat din fabrica nu are cum sa vina decat pt tot ansamblul - turbina/actuator.... altfel, nu ai cum sa-l consideri ok.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma bag si eu in topicul asta cu problema mea.

Nu vreau sa incep sa explic decat dupa ce pun log-ul

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 208760km/129717miles-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine        Labels: 038-906-012-AGR.lbl   Part No: 038 906 012 M   Component:  1,9l R4 EDC 0000SG  2813     Coding: 00002   Shop #: WSC 01317     VCID: 1A3B34EA863FB4CE7A7-4B363 Faults Found:17570 - Fuel Temp Sensor (G81)             P1162 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent16955 - Brake Switch (F)             P0571 - 35-00 - Implausible Signal17965 - Charge Pressure Control             P1557 - 35-10 - Positive Deviation - IntermittentReadiness: N/A
 
17570 - Fuel Temp Sensor (G81) 
            P1162 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
 
AM verificat in VAG cat citeste , ma asteptam sa vad o citire negativa dar, surpriza, acesta vede 108*C. Am dat comanda de alt senzor si astept sa il schimb saptamana asta. Intrebarea mea e de ce e 108*C, poate sa fie ECU trosnit?
 
 16955 - Brake Switch (F) 

            P0571 - 35-00 - Implausible Signal 

 

Nu stiu absolut nimic de eroarea asta, nu ma deranjeaza cu nimic, se aprind stopurile normal cand franez, nu stiu ce reprezinta eroarea.

 

 17965 - Charge Pressure Control 

            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

 

AIci eroarea care imi da Limp, primesc Limp doar daca stau mult cu piciorul la fund, din cauza ca este overboost(cred). Furtunele de vacuum sunt verificate, si nu cred ca sunt problema atat timp cat e positive. Banuiesc ca este geometria.

Am incercat sa fac test la actuator cu VAG-ul, si mi-a lasat un mare semn de intrebare. Din ce am citit pe interneti am vazut ca daca citesc grupul 011 si dau Switch To Basic Settings incepe se deschda si sa inchida actuatorul, aceasta miscare este insotita de zgomotul turbinei care se tureaza.

Tot din ce am citit am vazut si ca motorul trebuie sa se tureze singur la 1400 RPM si ca presiunea incepe sa creasca odata cu miscarea actuatorului. Ei bine la mine nu se tureaza la 1400 RPM presiunea nu se misca nici gram in raport cu miscarea duty cycle.(am graific mai jos)

 

De ce nu se tureaza singur? De ce nu se schimba presiunea? Cand am facut acel grafic am incercat sa turez eu sa vad daca se schimba presiunea dar nimic. Chiar sunt intr-o dilema astept o minte luminata sa ma lumineze.

 

post-111347-0-58609800-1422175149_thumb.

post-111347-0-59453800-1422175150_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu nu poate fi trosnit(senzorul da).

Intrerupatorul de frana are 2 functii/trepte.

La ALH ia labelul de AGR deci...ori interfata nu te ajuta/ori nu stii cum sa l faci(sper ca dai clik pe butonul de ON/OFF cand incepi logul).

Daca ai facut toate astea pt.BS si nu a mers atunci nu ti ramane decat sa tii acceleratia la 1400 ture si sa ti faci BS(sa nu sari de 1400 pt.ca iti da eroare).

Cu limp mode o sa vedem dupa ce l postezi in topicul dedicat.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad tot mai des ca se adevereste afirmatia aceasta:

**Datorita unor erori interne ale VCDS(alegere gresita fisier .lbl dupa motor- vezi ALH-AGR) este posibil ca in BS011 motorul sa nu se tureze la 1400rpm. In aceasta situatie este necesara accelerarea manuala la o turatie cuprinsa in intervalul 1400-1450 rpm.Orice turatie peste cea mentionata poate fi urmata de o eroare a VCDS sau in cazul in care turatia e sub cea mentionata poate rezulta un BS eronat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu.

Asa este/asa am si scris(problema intampinata de multe ori de majoritatea).

1400 se obtine stabil/f.usor cu ajutorul unui"bat"intre scaun si pedala(sa nu radeti eu asa fac)cu piciorul pe pedala...nu prea mi a iesit.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi cica e o lege nescrisa sa nu umbli la el ca e reglat din fabrica si bla bla bla..

 

 

Povesti de adormit credinciosii care isi stropesc turbo cu aghiasma ca sa nu se ancraseze.....

 

Precum avansul se modifica in timp si trebuie corectat, precum reglajul la injectoare se modifica in timp si trebuie corectat  la fel se modifica in timp si reglajul surubului limitator precum si reglajul tijei  de aceea  aceste 2 reglaje trebuies controlate/verificate si atunci cand ies din intervalele admise corectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17570 - Fuel Temp Sensor (G81) 

            P1162 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent

 

AM verificat in VAG cat citeste , ma asteptam sa vad o citire negativa dar, surpriza, acesta vede 108*C. Am dat comanda de alt senzor si astept sa il schimb saptamana asta. Intrebarea mea e de ce e 108*C, poate sa fie ECU trosnit?

 

 16955 - Brake Switch (F) 

            P0571 - 35-00 - Implausible Signal 

 

Nu stiu absolut nimic de eroarea asta, nu ma deranjeaza cu nimic, se aprind stopurile normal cand franez, nu stiu ce reprezinta eroarea.

G81-când este întrerupt circuitul dă ceva mult sub 0 grade, când este în scurt dă 108 grade. Verifică să nu ai firele în scurt. Problema poate fi în senzor, dar şi afară, mai ales cum este făcut senzorul este mai puţin probabil să ai scurtul în el.

post-40889-0-72558000-1422179250_thumb.j

Scoate mufa şi dacă dă aceeaşi temp pe vagcom atunci nu este de vină senzorul. Pe el îl poţi măsura după pdf atasat.

 

Despre switch-ul de la frână te-a lămurit colegul, în general nu simţi nimic doar că scade puterea motorului :D . Posibil acelaşi efect să-l aibă şi treaba cu G81

fuel temp sensor.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk: Switch-ul de la frana ------> scadere putere motor?

 

Si de cand cu G81 asa am consum de 8l/100km

 

L.E Care e mufa de la G81 de pe pompa?

Modificat de andrystefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefan.

Nu trebuie sa iei de bune ce se spune de swich, daca tu crezi ca e numai pt.becurile de frana iar noi vorbim aiurea atunci...asa sa fie.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De chestia cu switch-ul de frână nu sunt chiar sigur, nu-mi mai amintesc dacă am citit pe undeva sau am întâlnit situaţia.....de bătrâneţea ce să-i faci :D , oricum semnalele de la el sunt folosite pentru managementul motorului, mă gândesc că nu l-au pus ăia de vw de proşti acolo.

G81 are legătură cu consumul.

Mufa, vezi în ataşamentul de mai sus, este o mufă pe lângă pompă, nu este numai pentru senzor, el are alocaţi pinii 4-7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI urile cu cutie manuala au comutator si pe frana si pe ambreiaj  si ambele reduc cantitatea injectata cand sunt actionate, si cand sunt defecte  reduc continuu cantitatea injectata.

 

Ambele se pot verifica in canalul de masurare 006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefan.

Nu trebuie sa iei de bune ce se spune de swich, daca tu crezi ca e numai pt.becurile de frana iar noi vorbim aiurea atunci...asa sa fie.

Ceea ce am scris eu a fost pentru a ma lamurii, in nici un caz ca nu am crezut, vroiam doar sa aflu cum e legat de motor.

 Nu stiu care este mufa pe care o scot pt g81. Stanga sau Dreapta?

Cea neagra de pe pompa in 4 suruburi sau cea din dreapta?

post-111347-0-13041500-1422193240_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea neagra de pe pompa in 4 suruburi sau cea din dreapta?

 

 

Cea din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Si eu am o octavia din 2000 cu motor ASV de 110 cp. masina merge in suturi cateodata (smaceste) si nu trage. am fost la service si mi-au zis ca era apa in capsula vacumatica de la turbo, iar geometria agata cand tija coboara in jos. in sus merge usor. Mi-au zis ca trebuie schimbata geometria si capsula vacumatica. voi ce parere aveti? mentionez ca am fost cu turbina la curatat pentru ca nu tragea si avea suprapresiune pe turbina. Dupa curatare o perioada a functionat bine (5000 km.) as cauta la dezmembrari o geometrie, dar motoare ASV sunt mai rare. aveti idee daca se potriveste geometria de la ALH de 90 CP.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut mai bine te duci si refaci turbina si schimbat actuator te duce 12 milioane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am fost la alt mecanic, care mi-a desfacut turbina. A curatat-o si a gresat geometria cu ceva spray. Se miscau foarte greu paletele de la geometrie. A zis ca nu e cazul sa schimb capsula vacumatica. Deci nu am cumparat nimic. Doar curatat. Acum merge foarte bine masina. O sa vad pentru cat timp avand in vedere ca in urma cu 5000 de km am mai curatat o data turbina la alt mecanic. Oricum multumesc pentru ajutor. Turbina este Garett. Daca o sa mai faca figuri cred ca o sa schimb geometria. Ma mir ca mi-au aparut problemele astea avand in vedere ca nu merg subturat cu masina, dar... asta e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!