Jump to content

Audi A7 sportback quattro TDI


Bebeee

Postare recomandată

Dupa o perioada in afara grupului VAG, m-am intors J

 

Povestea cu VW am inceput-o in 2006, cu un VW Polo 1.2 12v J O masina draguta, dar..

Dupa Polo am trecut la the dark side si a urmat un Leon Cupra 2.0 TFSI, care la momentul despartirii de mine avea ~ 370 HP si 450 NM (nu stiu daca o sa mai am o masina rapida ca ea J) In acest timp am folosit si un Peugeot 206 1.4 HDI, care il am si in acest moment (o masina corecta, care in 100.000 km a cerut aprox. 1000 Lei pe langa consumabile)

Dupa Cupra…a venit Prius-ul, un model din 2010, 1.8 Hybrid. O masina super ok, mult subestimata pe piata romaneasca. L-am folosit doar 1 an de zile, (20.000 km) dar e o masina care o pot recomanda oricui. Si pentru ca sunt pasionat de automobile, Prius-ul nu putea ramane fara un frate rebel, asa ca am “adoptat” un Jeep Wrangler JK Unlimited.. O masina care mi-a facut placere in mod special, cu toate ca era total inutila pentru ce o foloseam eu. La 2m inaltime si 2m latime era perfecta pentru jungla urbana. Colegii de trafic iti faceau loc, nimeni nu iti taia calea si o puteai parca oriunde si peste orice. Dar eu cum o foloseam 70% in oras si 30% in excusii la ski unde nici macar de tractiune integrala nu aveam nevoie, m-am hotarat sa ma despart si de ea.

Asa ca m-am hotarat la un sedan premium. Pe lista erau: BMW F10 530xD, Audi A6 C7 si Audi A7 G4. Castigator a fost A7-le.

 

Asa ca:

 

2011 Audi A7 3.0 TDI quattro S-tronic, in momentul de fata cu aprox 135.000 Km, cu istoric service complet.

 

Printre cele mai importante dotari se numera:

Pachet S-line interior + exterior, interior negru piele + alcantara, volan cu padele.

Jante 19” Audi Exclusive vopsite gun metal + GY Eagle Asymmetric 255.40.19 + suspensie sport S-line (cam bumpy pentru soselele din RO, dar muuult mai confortabila decat Cupra + KW)

Adaptive cruise control with stop & go + Audi pre sense

Active lane assist

MMI navigation plus + MMI touch, cu HDD, display color mare in instrument cluster

Sistem sonorizare Bose

Softclose hayon

Faruri bixenon + lumini de zi led + stopuri full led
Pachet lumini cu led-uri peste tot, inclusiv puddle lights si praguri ilumintate

 

Masina imi place foarte mult si sper sa stea alaturi de mine o perioada mai lunga de timp J

Numerele de inmatriculare le-am cenzurat, masina fiind in curs de transcriere J

 

Primele impresii, dupa 2000 km, masina merge tare si consuma putin. Am facut Arad – Bucuresti cu viteza media de 90 kmh cu 6.2l/100 km, in conditiile in care un 520d F10 a scos 5.2 in acelasi regim.

In Arad consumul e in jur de 9l/100 km, probabil si mai putin cu sistemul start stop pornit (eu il opresc, nu prea imi place ideea de a opri/porni motorul de atatea ori)

Planuri de viitor:

-          Deja am dat jos folia de pe geamurile laterale fata, urmeaza sa dau si spatele jos si sa reaplic folie Llumar, de o calitate mai buna si cu o transparenta mai mare J

-          La iarna o sa am nevoie de jante 17” + anvelope iarna

 

Pana atunci, revizii, motorina si drumuri bune :D

 

Forum1.jpg

 

Forum2.jpg

 

Forum3.jpg

 

Forum4.jpg

 

Forum5.jpg

 

IMG_0130.jpg

 

IMG_0144.jpg

 

IMG_0145.jpg

 

IMG_0133.jpg

 

IMG_0173.jpg

 

Link către comentariu

Ce mai masina... de vis. Sa ai noroc de ea. Ce mai poti spune decit ..Wow

Link către comentariu

Foarte frumoasa!!!

Si 3.0 tdi si quattro....cati cai nervosi are?

cat a costat bolidul?

Modificat de mrn_smn
Link către comentariu

Multumesc!

245 Hp si 500Nm..

Despre pret.. Prius-ul + Wrangler si inca ceva..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Anyway ...o masina cu caracter puternic.

Drumuri curate si rezervoare pline:)

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

 

Ai facut alegerea cea mai buna din cele 3 variante...este muuuult mai ok decat A6 si seria 5. :icon_thumleft: 

 

Un mare plus pentru ambele pachete S-line, ACC si navigatia MMI Touch care este fantastica. Atentie la mentenanta cutiei S-tronic, fa preventiv un schimb de uei si filtru ca sa stai linistit.

 

Bafta!

Link către comentariu

Multumesc! Cutia are revizii facute la 57.000 km si la 117.000 km. Saptamana viitoare ii fac si oil service (a avut interval de service long life, la care renunt) si la urmatoarea revizie, adica peste 20k o sa ii fac iarasi si la cutie.. Cutia (si pernele de aer, daca le aveam, cu toate ca erau un minus pentru gustul meu) este singurul lucru care imi facea emotii la Audi, ZF-ul de pe BMW fiind net superior.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

S o stapanesti sanatos!!!

Cum zicea cineva...s au dus vremurile cand ne alergam cu m3-urile :)))

Link către comentariu

Frumoase masini mai face Audi, iar A7-ele il compar cu o  brazilianca din cauza posteriorului !

Link către comentariu

Bai nene, pleaca cu balerca asta d aici!!! Offf, ce as putea sa-ti spun, daca iti permiti sa dai cash cash pe impozit atunci sa fie intr-un ceas bun! :)

 

Sa te poarte linistit si confortabil peste tot. La urmatoarea masina eu o sa investesc in scaunul soferului, conteaza foarte mult la drumuri de peste 400 km(mai ales prin romanica).

 

E superba!

 

PS: Wrangler-ul este de obicei a 2 masina in familie, daca nu dau tractorul ma gandesc la Rubicon ca sa nu mai patimesc cu Gtd-ul.(si el ramane daily driven)

 

Iti doresc multe zambeteee...

Link către comentariu

Nave spatiale, domnule! Felicitari!

 

Dintre cele 3 optiuni, cred ca as fi ales la fel.

Link către comentariu

Este foarte bine ca ai reviziile la cutie facute la termen (chiar sub). Continua planul de service la dealer Audi...in caz de ceva, poti beneficia de culanta. Masina este foarte fiabila, dar fiiind multe sisteme/dotari/etc...au mai fost probleme.

Dpmdv, ZF8 este cea mai buna cutie automata de pe piata (este pusa si pe 3.0 Biturbo si destule alte modele de la VAG), dar merge bine si S-tronicul, mai ales pe 3.0 TDI.

Adaptive air suspension este foarte misto si fiabila, dar din cauza ca nu se simt in interior gropile si drumurile rele, multi merg tare pe drumuri proaste si toate socurile sunt preluate de suspensie si jante, rezultand distrugerea pernelor si a restul componentelor.

Masina e senzatie...sta excelent, franeaza bine, trage bine, este luxoasa si spatioasa. Am mers destul de mult cu ele cand lucram la Audi si mi-a placut intotdeauna.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

WOW ... wow ... wow 

 

Ce racheta !! cum poate sa arate :D

 

- culoarea de vis ( nepretentioasa din experienta proprie )

 

- dotari de invidiat de asemenea mai ales ACC'ul - cred ca este SF in trafic   

 

Multi kilometrii fara probleme iti doresc !! si la cat mai multe poze

Link către comentariu

Multumesc :)

Din start am cautat o masina cu cat mai multe dotari si de culoare deschisa. Multi spun ca argintiul este demodat, dar chiar imi place cum arata.

 

Legat de ACC si despre ce am citit mai demult in teste, ma asteptam sa fie un sistem mediocru. Dar mi-a depasit asteptarile complet, functioneaza ireprosabil, poate chiar putin cam prudent :))

 

Un lucru ciudat, este pozitia de condus. Eu am 1.72m si cu scaunul la minim jos, ochii sunt la nivelul mijlocului parbrizului. Vizibilitatea este foarte buna in fata, vezi si colturile de la capota.. Ma asteptam sa stau mai jos, la BMW F10 cu scaunul la minim jos de abia vedeam peste bord :)) La fel si la Leon 1P. In spate limita de inaltime as spune ca e tot in jur de 1.75-1.80m. Portbagajul in schimb este foarte mare, in special lung.

 

Prima investitie a fost in presuri de cauciuc, care vor lua locul celor din material (mult mai frumoase dar din pacate se murdaresc prea tare :( )

Link către comentariu

Si a doua investitie, dupa capul meu, este un alt set de jante. Astea negre/murdare/revopsite sunt din alt film si nu au ce cauta pe masina. Parerea mea.

 

In rest, foarte tare masina. Sa te poarte linistit si fara problemele de fiabilitate caracteristice modelului :icon_thumleft: .

Link către comentariu

Multumesc.

Jantele sunt OEM, Audi Exclusive (quattro) si imi plac mai mult gun metal decat argintii. Si mai sus de 19" nu o sa urc.. La iarna o sa cobor la 17" :)

Link către comentariu

Banuiesc ca nu te deranjeaza o parere care este putin diferita de a ta. Nu ma intelege gresit, ele in sinea lor sunt frumoase ( pe gri). Eu nu le vad rostul vopsite(negru/gunmetal) pe masina gri. :icon_thumleft:  

 

Poate ca este o chestie de perceptie si obisnuinta. 

 

Daca ai posibiltiatea, schimba volanul cu unul Sline tesit. Ar arata :drunken: ...

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Bineinteles ca nu e nicio problema :)

Mie nu imi place folia de pe geamuri asa inchisa, motiv pentru care o voi schimba cu ceva deschis. Nu renunt la folie din cauza protectie oferite la soare.

 

La interior, daca as schimba ceva, ar fi: http://www.bks-tuning.com/oem-audi-a6-4g-c7-s-line-shift-knob-facelift.htmlşi astea: http://www.bks-tuning.com/audi/a7-s7-rs7/a7-c7-4g/interior/oem-audi-a6-a7-c7-alu-pedals-dead-pedal.html

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
lambda_dryver

Super frumoasa masina, Bebeee! Sa o stapanesti sanatos!

Cum de nu te bate gandul si macar de un soft la ea, trecând de la Cupra? :)). Scaunele de S-Line cum sunt? Susținerea laterala este ok sau tot spre comfort sunt orientate?

Link către comentariu

Scaunele S-line sunt aceleasi folosite si pe A3, A4, A5, Aetc. :)) Eu as spune ca sunt 60% sport si 40% confort.

Legat de soft, suna bine 300 hp dar iarasi, imi e frica de cutie :) Oricum masina merge foarte bine si nu am trecut peste mania cailor putere din trecut..

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!