Jump to content

Blocare usita alimentare combustibil


codz
 Share

Postare recomandată

Not_used_calin

Ba sa stii ca sunt comparabile zgomotele celor doua acuatoare (usi/usita).


Alimentatul pe la sorb? Interesanta idee... :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vezi ca nu poti deschide usita, sunat porsche pentru a lua masina pe platforma, chiar daca mai este jumate de rezervor. Ca sa nu zica ca de fapt ai incercat tu ceva sau alte balarii.

Apoi masina la schimb fara vreun cost suplimentar. Nu ar trebui sa comenteze nimic, fiindca e rusinos la noul trambitatul MQB, pe o masina aproape noua si de 20k euro sa apara asa probleme. Nefiind singurul e problema VW nu a ta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service, au rezolvat problema pe loc, se pare ca este o informare de fabrica, iar solutia este "low-tech" adica implica dupa cum spuneau si cei de pe forumurile de afara, raschetarea plasticului de la capac care vine in jurul tijei actuatorului si freaca, se vede in poza cu actuatorul in partea de jos a acestuia cum freaca.

 

Cum au deschis usita nu stiu, ca nu au dat mocheta jos, probabil au tras-o cu un fel de carlig.

 

Una peste alta cu asta am rezolvat dar ghinionul merge mai departe, in drum spre birou am observat ca nu imi mai merge stergatorul spate, nici nu se misca nici nu stropeste, haionul este inchis bine, stiu ca daca nu e inchis nu merge stergatorul. Deci maine dimineata cu avant iarasi in service. Se apropie de doi ani masina si parca o apuca bolile :dry:

 

Deci, din pozele de mai jos, sistemul de incuiat usita de la rezervor este acelasi ca la G6/G5 sau este altul?

post-1145-0-34951200-1426753353_thumb.jp

post-1145-0-32408200-1426753377_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca la superb, roteste si blocheaza, nu e ca la G5 sau 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 6 are tot un cilindru de acel gen care se roteste si blocheaza, doar ca la inchiderea masinii/usilor coboara un pinten metalic.

L.E.: Are dreptate Cristi, difera.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand inchizi usita se roteste la 90 de grade si prinde astfel usita, iar cand incui masina ceva (actuatorul) blocheaza prin spate acel ax ca sa nu mai poata fi facut click si sa deschizi usa? Ca prin fata nu se vede nici un element blocant care sa se miste cand inchid masina.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit. Are dreptate Cristi.

Este doar un cilindru imbracat intr-un cauciuc care apasat deschide capacul. El nu participa la blocare, ci doar impinge capacul.

 

Deschis, inchis, incuiat.

rvvnsm.jpg

27xfi46.jpg

357keqh.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede este total diferit tot sistemul. Plastic peste tot.

 

Chiar ca deabia mai gasesti sisteme de la mk6, s-au straduit sa le schimbe pe toate la MQB probabil in ideea cost saving si weight saving.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mk7 este plasticul de pe usa ca acolo se taie. La mk6 este facut direct din usita 

tankdeckel-35535.JPG

Mi se pare mai elaborat la G7, arata mai bine cu plastic ce capitoneaza usa rezervorului. Insa daca e predispus sa se blocheze este inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot te duci iar maine la service, intreaba-i te rog si cum au facut sa o deschida. Nu de alta dar sa stim ce putem face daca ne face surpriza in drum spre Thassos, vorba ta.

La ce service ai fost, la PBN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consilierul mi-a spus ca au tras de ea din exterior si ca nu au umblat prin portbagaj. La prima vedere nu au umblat prin portbagaj, o sa ma uit mai atent sa vad. La PBN da. Mi-a bagat si o duda cu "repozitionarea" a nu stiu ce, mi-a aratat ceva pe la actuator, dar nu avea cum sa il repozitioneze pe afara. Din pacate nu prea beneficiezi de transparenta cand se umbla pe la masina ta.

 

Dar dupa cum am scris in topicul masinii mele se pare ca au activat Transport Mode ca imi apare TrA 80% in loc de trip km. Probabil au incercat ceva din tester, o sa ii intreb exact ce au facut pe acolo, ca acum nu imi mai merge stergatorul din spate. Dupa garantie daca nu vand masina tare mi-e ca schimb service-ul cu unul mai customer oriented.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioreldavid2907

A gasit cineva o rezolvare la aceasta problema?

La mine se deblocheaza dupa ce apas de doua ori pe telecomanda!

La service mi-au cam dat cu flit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus mai sus si am pus poze, rezolvarea consta in raschetarea plasticului de pe capac.

 

La mine a fost blocata de tot cateva zile, nu se mai deschidea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am avut si eu probleme asta iarna cu aceasta usita dar la Tiguan. La mine se manifesta doar cand erau temperaturi scazute, nu neaparat cu minus. De cate ori incercam sa alimentez inainte de 7 dimineata nu reuseam.... :10[1]:

 

S-a rezolvat in service pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A gasit cineva o rezolvare la aceasta problema?

La mine se deblocheaza dupa ce apas de doua ori pe telecomanda!

La service mi-au cam dat cu flit!

 

De curand am patit si eu (a doua oara) sa stau ca prostul la peco si sa nu pot deschide usita de la alimentare. Asa ca am citi destul de multe posturi in legatura cu asta si pot sa spun ca rezolvarea la problema ta este:  din programare, la sectiunea "tank flap" sau asa ceva... trebuie debifat "unidirectional" si trebuie lasat pe "bidirectional" si atunci se va deschide la o singura apasare pe telecomanda. Cel putin asa spunea un coleg de forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De obicei se deschide fara probleme la a doua apasare a butonul de deschidere de pe telecomanda sau de pe usa sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Surpriza, azi am gasit usita de benzina deschisa, adica nu se mai incuie, se poate deschide si cu usile inchise, si asta la 3 grade, deci actuatorul e posibil sa nu fie numai inghetat ci sa fi picat de tot  :(

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a picat si mie iarna trecuta, schimbat in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

actuatorul si-a revenit :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cred ca alimentati prea rar, d-aia aveti probleme. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Ok, tocmai am patit-o si eu. S-a aprins becul sa alimentez, m-am oprit la prima benzinarie si surpriza,  nu se deschide capacul.

Cum il deschid?

Am luni de dimineata programare la service pentru schimbare composition media si le voi spune de problema, dar pana atunci am nevoie de masina, nu pot sa ma uit la ea pana luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am deschis-o prin mangaieri suave repetate.;)

Am renuntat la a o deschide prin portbagaj cand am aflat ca trebuie sa dau jos pasla aia si trebuie sa caut pe acolo manerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am pățit si eu, a trebuit sa o rup, alta varianta nu aveam.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iarna asta mi-a inghetat si sa blocat, pe urma a ramas deschis capacul si nu se mai inchidea, si acum vad ca iar se blocheaza ... asta numai cand e frig afara. Cu apa calda, sau Dr Marcus l-am desfacut pana acum capacul.

PS. Vreo solutie definitiva pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degresezi cu WD40 si apoi gresezi corespunzator (eu am folosuit spray cu teflon). Si balamalele si actuatorul.

Si daca tot faci pe pistorlarul cu doua spray-uri, in tpi-uri scrie ca operatia trebuie facuta periodic si pentru balamalele usilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!