Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

De tras trage normal la relaniti sta tot normal singura chestie este ca atunci cand se opreste nu se mai aude pompa cand pun contactu si nici releu nu functioneaza e al 2 pe care il schimb este ceva electric banuiesc

Exact,dar exact problema asta are si amea. Numai ca a mea mai rar se intampla sa nu porneasca,totusi e enervant. Atunci deschid compartimentul de manusi,hatan putin de blocul electric si porneste ok. Oricat am umblat acolo cu spray electric ,oricat am scos mufele din spate si lea-m bagat la loc, crezand ca s-a oxidat ceva, tot nu am rezolvat definitiv,la ~10 starturi,incepe sa nu mai porneasca, atunci misc blocul electric si o ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca nu umblu la porcaria aia de releu de la pompa de benzina nu vrea sa porneasca nici de adracu si ma scoate rau din sarite dupa care porneste ca si cum nar fii avut nimic nu imi dau seama ce poate sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, tu cum "umbli"? ce ii faci mai exact? eu zgaltan putin de blocul electric si porneste. cand se face a dracu rau, scor usa aia,scot si scutul ala de jos si trag afara mufa electrica care deserveste sigurata 18, a pompei ,o rebag cu patos apoi porneste si motorul. cred ca au un bug acolo.

Buna.Am si eu un vw polo 6N din '95 1.6i si am probleme la pornire :lol:

Am schimbat senzorul de temperatura si tot porneste f greu si la inceput putin intrerupt (adica daca nu accelerez putzin la pornire moare motorul)...si parca scoate si putin fum chiar la prima pornire.apoi nu mai are nici o treaba :)

stie cineva ceva solutie?

Tu cand l=ai schimbat i-ai resetat si eroarea dion computer? Poate ca ECU nu o vede ca e noua si buna. Asta in conditiile in care piesa e cea care trebuie. Oricum, mai fa-i o scanare sa vezi ce poate fi, ca daca ramai asa o sa ai un consum mare si uzura rapida in motor, fumul ala e dela exces de benzina care strica si sonda lambda si catalizatorul.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu relu de benzina e 167 la mine il scot il zgaltai si o ia imediat si o sa ii mai fac o scanare k poate ai dereptate da a inceput sa nu mai faca tot timpu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Am un Polo 6n1, 1.3 benzina, fabricatie 95. De cand l-am luat (acum 3 luni) imi face probleme la pornire cand e umezeala in aer si motorul rece. De 3 zile nu mai porneste deloc. Am verificat toate: invarte bine (peste 500rpm, imi arata pe turometru),pulverizeaza benzina in carburator(e monopunct),bobina e buna, fisa centrala e buna, le-am verificat cu alimentare separata(am scos mufa din bobina, am legat doua cabluri de la baterie cu un bec inseriat,am dat contact in forma de impulsuri si arunca scanteie). In schimb cand dau la automat nu se vede nici fir de scanteie, nici macar una. Am masurat intrarea in bobina de inductie (fara bobina) adica alea 3 cabluri care vin din ECU. Cand pun contactul are 12 volti. Cand dau la automnat scade f. putin voltajul, dar nu pare a fi curent pulsativ, ci mai degraba continuu, ca atunci cand la Dacie ramanea platina blocata pe pozitia inchis. Stie cineva care ar fi cauza? Nu ma pricep la astea electronice. Mi-e si frica sa mai incerc sa o pornesc sa nu infund catalizatorul. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde nu se vede scanteie?la bujii?sau la fisa de la bobina de inductie?daca nu ai scanteie la fisa de la bobina vezi bobina de inductie!daca ai scanteie la fisa la bobina si la bujie nu,vezi delcoul(capac delcou,senzor hall).din ce-am inteles de la tine cred ca-i bobina de inductie!

si cand verifici scanteia scoti mufa la injector sau releul la pompa de benzina(asa nu avariezi catalizatorul)

Modificat de good_W
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am rezolvat aceasi problema la un polo cu acelasi motor(1.3) tot din 95.bobina aparent dadea scanteie dar nu la valoarea nominala.am pus bobina de la golful meu(golf 3 1.6) si surpriza...a pornit la prima cheie!cauta o bobina de inducte(merge si de golf3)si probeaz-o.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu un polo 2001 motor 999 , tip AUC si am vazut ca au mai multi posesori aceiasi problema ca a mea, si nu am vazut nici un raspuns concret, dimineata cand o pornesc se tureaza in 1200 rpm sta vreo 5-10 sec dupa care scade turatia brusc la 500rpm merge in suturi vreo 10-20 sec. cateodata isi revine si nu se opreste motorul dar de cele mai multe ori se opreste il repornesc nici o problema. are cineva vreo idee ce ar putea fi.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se tureaza asa motorul dar numai in anotimpul friguros. Merge pana la 1200 si scade in cateva secunde la 800-900 dar niciodata nu s-a oprit. Ai fost la tester cumva sa vezi daca nu-ti da missfire pe vreun cilindru? "Suturile" ale pot fi cel mai probabil de la aprindere - cauze : bujii, fise, bobina etc.; Tine cont si de benzina pe care o folosesti!

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o mica intrebare...

Am si eu un Polo din 96 recent achizitionat si la punerea contactului in bord imi arata In 1...tare as vrea sa stiu si eu ce semnificatie are

am inteles ca poate afisa si In 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si nu iti porneste din cazua asta? topicul e cu probleme de pornire la rece. aia e insp1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am un Polo 6n1, 1.3 benzina, fabricatie 95. De cand l-am luat (acum 3 luni) imi face probleme la pornire cand e umezeala in aer si motorul rece. De 3 zile nu mai porneste deloc. Am verificat toate: invarte bine (peste 500rpm, imi arata pe turometru),pulverizeaza benzina in carburator(e monopunct),bobina e buna, fisa centrala e buna, le-am verificat cu alimentare separata(am scos mufa din bobina, am legat doua cabluri de la baterie cu un bec inseriat,am dat contact in forma de impulsuri si arunca scanteie). In schimb cand dau la automat nu se vede nici fir de scanteie, nici macar una. Am masurat intrarea in bobina de inductie (fara bobina) adica alea 3 cabluri care vin din ECU. Cand pun contactul are 12 volti. Cand dau la automnat scade f. putin voltajul, dar nu pare a fi curent pulsativ, ci mai degraba continuu, ca atunci cand la Dacie ramanea platina blocata pe pozitia inchis. Stie cineva care ar fi cauza? Nu ma pricep la astea electronice. Mi-e si frica sa mai incerc sa o pornesc sa nu infund catalizatorul. Multumesc

Nu mai alimenta "cu mana" bobina ca o arzi, aia e bobina cu impendanta foarte mica,~0,5Ohm, nu prea mai merge "ca la Dacie" cu astea, trebuie pusa pe Vagcom,verificata cu laptopul. Ar putea fi o problema la senzorul Hall care nu trimite impulsuri spre ECU ,dar nu prea poti verifica nimic cu un voltmetru pentru ca sunt impulsuri scurte si nu apuca sa-ti arate nimic.Senzorul Hall se afla pe "delcou",unde ies 3 fire din el.

Nu pare sa aiba ceva grav si in general nici nu e grav dar se identifica imediat de un mecanic bun cu Vagcom si nici nu te mai invarti inutil pe langa masina,trebuie dusa la un service deci.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau capac delco fisurat, daca zici ca facea probleme la umiditate in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o nelamurire cu privire la un polo 6n din 96 ,nu ii dau de cap cateodata nu vrea sa porneasca deloc,nu se mai aude pompa de benzina,scot releu il bag din nou in lacasul lui si porneste imediat tin sa precizez k releu e nou pompa de benzina e schimbata in august, am scanat-o nu are nici o eroare in compiuterul masinii nus ce sa mai fac cu ea se opreste la semoafor din senin ma face de ras.daca i sa mai intamplat cuiva va rog sa ma ajutati .Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul este nou, dar mufa sau papucii in care intra?

Am patit aceeasi chestie la meganu' lui frate-meu. Remediu: cu un ac gros am tensionat putin papucii si am curatat cu WD40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sugestie pe asta nu am incercat-o inca papucii si mufa sunt vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat cu Polo din 95 care nu pornea. A avut senzorul de turatie defect si bobina de inductie obosita. Le-am schimbat. Acum merge perfect. Multumesc pt sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am si eu problele cu pornirea la rece(sau dupa ce masina sta mai multe ore nepornita)la un polo 6n2 14 16v.Dimineata porneste numai la a 3 a cheie.La prima cheie bateria invarte dar nu da nici un semn ca ar porni,la a 2 a cheie parca ar vrea dar nu o ia iar la cea de-a 3-a cheia porneste si merge PERFECT,nu intrerupe nu face alte figuri.Daca o las apoi nepornita putin timp cand o repornesc o ia la sfert de cheie.Care ar putea fi cauza?Pompa de benzina se aude ca baga dar parca baga prea mult.Pun contactul,se aude cum porneste,se sting becurile in bord iar ea tot mai baga cateva secunde.Eu mai am si un golf iar la el pompa se misca mult mai repede,cand se sting becurile in bord se opreste si ea.Mai am un prieten care are lupo si i se pare si lui ca pompa mea de benzina la polo se aude mult timp.

Aveti vreo idee care ar putea sa fie cauza?!!?De ce porneste dimineata numai la cea de-a 3-a incercare?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea greoaie nu are legatura cu timpul cat functioneaza pompa de benzina la punerea contactului, presiune prea mare nu poate da pompa de benzina fiindca pe traseu exista un regulator de presiune

si la mine porneste greoi la prima cheie, in sensul ca tin cateva secunde mai mult pe electromotor fiindca se balbaie

in primul rand ai putea schimba bujiile daca au cateva zeci de mii de km, ai putea pune NGK BKUR6ET-10 fiindca sunt recomandate

mai poti incerca curatare + adaptare clapeta acceleratie

ar mai fi de verificat si senzorul de temperatura sa tranzmita informatii corecte la ECU

mai sunt discutii pe aceste subiecte in sectiunea "motoare pe benzina": http://vwforum.ro/forum/19-motoare-pe-benzina/

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

Am si eu un Polo 6N benzina motor 100 cc din 1995.

A fost achizitionat anul trecut in decembrie.. deci nu am mers f mult cu el.

Recent am schimbat distributie (curea, pompa apa, rola intinzatoare) + bujii.

Cam de o saptamana a aparut o problema. Dupa pornirea motoruluim acesta se tureaza singur fara a apasa acceleratia. Merge in suturi.. 3000 rpm... 2500 rpm.. etc. Iar la plecarea de pe loc cand dau drumu la ambreiaj are tendinta sa se opreasca.

Stie cineva care ar fi solutia? Oare sa merg sa fac un test cu o interfata?

P.S. Recent motorul a fost turat de l-a luat naiba, avand in vedere ca a fost la RAR si.. stiti povestea cu noxele. Poate sa fie asta o cauza a problemei?

MS de ajutor.

Vali.

Modificat de voala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa faci o diagnoza !! sa cureti clapeta de acceleratie...si mai e un senzor plasat pe camera de amestec si ala trebuie curatat !! ...si incearca o adaptare a clapetei de acceleratie cu interfata de diagnoza...sau prin metoda clasica ...asta e o resetare a ECU(engine control unit ) ! ( scoate bornele de la baterie o ora ....si lasa un consumator deschis ....AI GRIJA LA CODUL LA CASETOFON ) !

Modificat de ionut melinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de baterie ce ziceai.

Inainte de toata povestea cu problemele turatiei la motor, chiar inainte defapt... masina a stat fara baterie cam o zi.

S-a descarcat, si am dus-o la cineva sa o incarc. Ziua urmatoare am montat pe masina.

A pornit mai grelutz prima data.. (dat mult la automat) dar pana la urma a luat-o.

Crezi ca ar avea ceva a face bateria cu problema de turatie?

P.P.S Cam deodata cu problemele de turatie.. nu se mai ridica nici acul de temperatura la motor. Oare o fi vreo legatura intre cele 2 sau numai coincidenta?

Ms.

Vali.

Modificat de voala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri,dupa o zi si jumatate de stat nepornita a pornit fff greu.Am dat de aproape 10 ori la automat pana a luat-o.Cam de la cea de-a 5-a incercare dadea semne ca porneste dar se oprea intr-o secunda.Dupa ce a pornit a mers PERFECT ca de obicei fara sa intrerupa sau alte probleme.Tot dupa ce a pornit se simtea un miros de benzina.Daca o pornesc dupa 2-3 ore de stationare o ia la sfert de cheie dar cum o las mai mult incepe calvarul.Pana acum pornea la a 3-a cheie dupa ce statea o noapte dar acum vad ca se agraveaza situatia.

Nu stiu cu ce sa incep mai intai sa schimb ca acum dupa sarbatori stau cam prost cu banii si nu prea vreau sa le iau prin eliminare sa schimb o gramada de piese.Eu cred ca totusi e probleme de alimentare nu de la bujii.Nu stiu de cand nu au mai fost schimbate bujiile ca masina o am de 2 saptamani.

Pe probleme de alimentare de unde ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM rezolvat problema cu turatia motorului.

Am descoperit ca mufa de la sonda de temperatura motor avea pinii oxidati. Din acasta cauza nu se ridica nici acul din bord cu temperatura motor, si cred ca dadea valori gresite. Curatat cu spray de contacte, suflat bine, montat inapoi si acuma e ok.

Acul de temperatura motor se ridica, si motorurul merge ceas.

Deci sfat: daca mai aveti probleme cu turatia la motor cum am avut si eu.. verificati printre altele si senzorul de temperatura.

Ms de ajutor.

Bafta.

Vali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wicked - daca se simte miros de benzina dupa ce o pornesti (in fumul de la esapament), ar putea fi si bujiile de vina, mai ales daca scoate si fum cam mult pana se incalzeste (nu sunt excluse alte cauze, dar ar fi bine sa verifici si asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!