Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

Buna! Am facut testul pe care l-ai sugerat, dar din pacate nu s-a inregistrat nici o eroare!

Ce mai pot face?

Faptul ca nu arata nici o eroare poate sa indice ca nu ai o problema majora (este numai o parere, s-ar putea sa ma insel).

Totodata astea sunt cele mai pacatoase situatii pt. ca nu prea stii de ce sa te agati. Poate fi un contact imperfect undeva si cred ca ar trebui sa incepi cu verificarea mufelor pe la senzori sa nu fie oxidat vre-un contact care se mai supara cateodata. Eu unul m-as inarma cu un spray de contacte WD-40 (se gaseste si in Carefour si este destul de bun) si as lua la verificat instalatia electrica partea de mufe si contacte.

Alte simptome nu ai mai observat in functionarea motorului? Ar fi util de stiut.

Stealth partial ai dreptate referitor la modelele mai vechi, poate ca nu inregistreaza ECU chiar tot, dar la modelele mai noi iti inregistreaza si cand ti se arde un bec si cu ce viteza si turatie mergeai in momentul ala. Oricum prezenta unui mecanic bun este de neinlocuit.

Referitor la problema ta sa nu fie de la bobina antidemaraj sa se fi deplasat sau sa nu fie oxidate contactele de la firele care o conecteaza la imobilizator.

Poti incerca sa scoti cipul din cheie, este o pastila fara fire fara nimic si sa o fixezi in apropiere de bobina antidemaraj intr-o pozitie fixa astfel incat sa-ti porneasca si vezi daca mai face figuri. Ai grija cum umbli cu cipul ala si cum il fixezi sa nu-l pierzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, foarte mult, pentru toate indicatiile primite. Parca m-am mai linistit! Mecanic bun am, deci vom trece la verificari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua!

Am reusit sa repar masinuta! Rezultatul verificarilor: 3 contacte imperfecte la releu! Am mai schimbat si cablul de ambreiaj si se pare ca totul este OK!

O zi buna la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce releu? Unde este amplasat, ce cifra are si pe ce circuit se afla? Cum ai depistat ca e din acel releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greuuuuuuuuu

salut imi poate spune si mie unde se afla cablul de masa la caroseria masinii? am un vw polo 6N din 1996 multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e prins undeva sub tava bateriei la caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CozminLucian

Sal.Am si eu un polo 6N din '94 si eu stiu ca acel cablu merge de undeva de deasupra recipientului pt lichid de frana pana la delcou!

Am avut si eu aceiasi problema cu pornitul......imi pornea perfect dar imediat,cand turatia cobora la relanti se oprea motoru orice i-as fi facut. Am tractat masina la service pt ca nu pornea nicicum si am schimbat delcoul , pentru ca la diagnosticare aparea ca nu recunoaste cipul, deci de vina ar fi imobilizatorul din delcou. Am incercat si cu cheia de rezerva si acelasi rezultat. Asadar am schimbat delcoul( am avut noroc ca la motorul 1.6 e doar 250 de lei) la sfatul unui mecanic si dupa aceea am incercat din nou sa pornesc. A facut la fel de vreo 5 ori dupa care a pornit si n am mai avut treaba o perioada, insa din cand in cand mai face astfel de figuri, dar daca scot cheia din contact si o bag din nou , de obicei porneste, daca nu incerc de vreo 2-3 ori si merge. Imi apare problema asta cam de 2 ori pe luna. Inclin sa cred k buba apare pt ca cei de la service nu mi au mai pus laptop-ul dupa aia sa actualizeze codul ala. Sau poate fi de la vreun releu????De vreo cateva ori cand am patit asa, am apasat putin pe relee si dupa aia a mers. Repet , acum imi face destul de rar problema asta. A mai patit careva la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu. uneori nu mai pornea deloc sau se oprea imediat si cu mare greutate pornea (multe chei).

Intr-o zi in disperare de cauza,eram intr-un Peco plecat la drum lung si nu mai voia deloc, deschid usita din stanga de sub bord unde sunt sigurantele si releele si incep sa le dau bobarnache cand deodata porneste motorul si ma duce cateva zile fara figuri. Dupa care iar incepe cu problemele.

Atunci m-am apucat sa misc individual fiecare releu si am descoperit 100% sigur ca problema e de la primul releu pe care scrie "72".

cum il inclin putin spre dreapta porneste motorul instant si merge perfect.

Odata ce l-am descoperit l-am scos, arata perfect nou pe interior (i-am scos capacul negru), nu imi dau seama ce are, poate e din papucii aia din soclu lui.

Oricum, ma bucur ca m identificat unde sa umblu cand face probleme.

Incearca sa misti releele cu atentie prin socluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este ca la prima pornire la rece dupa 10 secunde de mers la relanti turatia motorului scade brusc apoi isi revine la loc,uneori s-a si oprit. La a doua pornire nu mai face asa si nici daca scapa si nu se opreste la prima pornire, dupa aceea merge toata ziua fara sa mai faca vreo figura.De la ce poate fi acea intrerupere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema mare:am pornit masina azi dimineata,mi so aprins Abs si semnul de la cintura pe bord,si sa oprit casetofonul.am pornit la drum cu ea si dupa 20de secunde pe bord mi so aprins pe langa abs,cintura,epc,uleiul si apa si am oprit masina.cand sa-l pornesc nici un click nu face,nu sa porneasca.nu stiu ce are.ajutati-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cintura"?! cand ti s-au aprins toate becurile din bord nu ti se oprise motorul in momentul ala? sau el functiona?verifica bateria sau bornele sa nu fie slabite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima si prima data sa aprins ABS-ul si AIRBAG-ul,am deschis usa si sa oprit casetofonul.am pornit la drum si la nici 50de metri a inceput sa fluiere ceva,atunci am oprit masina.Cand sa-l pornesc,nimic.nici macar nu se-nvarte nimic.nici un sunet.masina nu-l mai pot porni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, am un Vw Polo an 1997 tip motor AFT 101cp , 1,6 benzina calculator motor Sipos.

la diagnoza cu Vag-com nu am nioci un cod de eroare dar masina nu porneste nu am nici scinteie nici injectie, am inlocuit de proba delcoul si bobina de inductie, nimic

poate cineva sa mai lovit de asta .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spEEdEE_WUW

aceeasi problema am avut-o si eu (Polo Classic din 2000, 1.6i, motor tip AKL, 74 kW) mai ales in perioade in care umiditatea aerului era mai ridicata..am schimbat atunci senzorii de turatie-niciun rezultat, Bobina de inductie-niciun rezultat, am desfacut calculatorul, credeam ca a intrat apa in el (data fiind pozitia destul de "gandita"-fix sub fluxul de apa care se scurge de pe parbriz dar era ok. Am pus-o pe nshpe testere la diferite service-uri si prima data mi-a aparut senzorul de turatie de pe arborele cotit... L-am inlocuit dar tot nu s-a schimbat nimic..Am cautat solutia timp de o luna..eram la un pas de nebunie :D (cine a trecut prin situatia asta ma intelege)..M-am hotarat sa o las intr-un service sa-i bata aia capul cu ea.. Am luat un var sa ma traga dupa el cu sufa si zic sa incerc sa o pornesc intr-a treia si..surpriza..a pornit si la inceput a mers ca un tractor(posibil in trei pistoane), dar statea pornita.. M-am dezlegat si dupa vreo 10 km si-a revenit complet..Am mers totusi la service, mi-au pus testerul pe ea si la fel, nicio eroare..Inainte de toata treaba asta imi varia relantiul cand debraiam, de cateva ori chiar mi s-a oprit motorul. Problema asta s-a rezolvat curantand clapeta de acceleratie. Mi-a spus un tip din service ca atunci cand vreau sa o pornesc si da semne ca nu ar vrea sa o accelerez putin si nu vor mai fi probleme. Intradevar, asa am ajuns la problema de mai sus, nu a pornit si am tot incercat..Acum, cand se intampla (destul de rar, la 2-3 luni) sa nu porneasca la sfert apas putin acceleratia si totul e ok.. Am trecut si la o baterie cu amperaj mai mare si mi-a pornit la prima cheie si la temperaturile de asta iarna.. De atunci (iunie 2008) nu am mai avut probleme cu pornirea si sper sa nu mai am..o explicatie pentru revenirea spontana nu am gasit..pur si simplu am pornit-o la sufa..M-am ales si cu o aprindere si un senzor de turatie(inferior) piese de schimb..

Modificat de spEEdEE_WUW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou aici, nu stiu unde sa pun exact intrebarea mea? Am un polo din 2000 motor de 999, am cateva probleme cu el...Dimineata il pornesc, sta putin turat iar dupa, vrea sa moara motorul, cateodata chiar moare...Imi apare pe bord semnul "check" , in mers, apare, sta1 zi, dispare iar vreo 1 zi si tot asa...Inca ceva, cand alimentez imi sare pistolul, trebuie sa apas foarte incet, sa bag de 50 de lei imi ia o gramada de timp...stie careva care sa fie buba? cu check-ul, cu relantiul, cu alimentarea? va rog sa ma ajutati. Ms

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Postez aici pt. ca nu pot deschide topic nou. Am un polo 6n 1.3 ADX de 55 cp. Ieri m-a pus dracu' sa spal motorul. Nu a mai vrut sa porneasca timp de 2 ore. Intr-un final a pornit, am mers cu ea o ora si ceva dar in timpul asta tot mai facea figuri, nu mai primea scanteie cum trebuie. Astazi dimineata a pornit fara nici o problema, am mers cu ea 15 km si apoi sa oprit brusc. Nu mai primeste scanteie, fisa centrala da scanteie dar de la delcou nu da la nici o bujie. Care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" fisa centrala da scanteie dar de la delcou nu da la nici o bujie"

Ti-ai raspuns singur, a intrat apa in delcou.

Du-te si cumpra un spray WD40 si curata bine delcoul si tot ce inseamna contact electric si mufe de prin zona. Si pe viitor nu mai spala motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos delcoul si l-am curatat, nu merege nici asa.

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, am un polo clasic '98 1.6 AEE si am patzit ceva ciudat de dimineatza, indicatoru de benzina a aratat gresit si am facut pana prostului. dupa ce am completat cu benzina nu mai vrea sa porneasca nici in ruptul capului. porneste cateva secunde dupa care se opreste si da rateuri in carburator stie cineva ce poate sa aiva? am curatzat bujiile si contactele la capacul de delcou, e posibil sa-mi fi aparut erori in compiuter?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut .Am rezolvat problema cu pornirea .Din cauza unui releu de sub bord (cost 25 lei ) nu mai deschidea supapa de pe pompa .Un electrician face mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un VW Polo din 96 motor 1.4 AEX 60 CP din nu stiu ce motive mi se opreste in mers dau sa il pornesc nu se mai aude pompa de benzina , mentionez ca pompa a fost schimbata recent ,relee am schimbat 2 ce sa fie imi da batai de cap urat de tot nu stiu ce sa ma mai fac cu ea. Daca poate cineva sa ma ajute i-as fii recunoscator .Multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat sonda lambda sau curatat clapeta de acceleratie, parerea mea. Nu ai mai multe detalii ? nu trage intrerupt (in socuri)? turatia la relantiu sta fix sau oscileaza mult pe turometru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tras trage normal la relaniti sta tot normal singura chestie este ca atunci cand se opreste nu se mai aude pompa cand pun contactu si nici releu nu functioneaza e al 2 pe care il schimb este ceva electric banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am si eu un vw polo 6N din '95 1.6i si am probleme la pornire :))

Am schimbat senzorul de temperatura si tot porneste f greu si la inceput putin intrerupt (adica daca nu accelerez putzin la pornire moare motorul)...si parca scoate si putin fum chiar la prima pornire.apoi nu mai are nici o treaba :))

stie cineva ceva solutie?

Modificat de al3x LEX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!