Jump to content

Vw Bora 4motion 2.8i v6 204hp - presiune pe creier


C.T.C.

Postare recomandată

Încearcă sa nu mai editezi pozele asa mult, puțin efect nu strica totuși când poza nu e făcută în condiții optime. În rest mașina arată foarte bine.

Modificat de MihneaAG
Link către comentariu
  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C.T.C.

    81

  • bgd_b92

    13

  • mad_kat

    8

  • Muraru Dan

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt editate mult, programul imi permite din prima sa ajung la nivelul asta.. cateodata in jur sunt diferite chestii si atunci o editez. Dar, aceleasi poze in starea originala .. nu este nici o diferenta .

App, ce parere aveti? Miezul jantelor (capacele) sa le vopsesc cu negru sau sa caut sa pun logo'ul vw ?? Si daca husa pentru capota, este binevenita in acest caz .. 

Ceva idei? Merita vreuna din variante investit?

post-2262-0-74015400-1428729624_thumb.jp

post-2262-0-02317000-1428729649_thumb.jp

post-2262-0-23899000-1428731895_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Pentru miezul jantelor eu iti recomand sa mergi pe capacele oem VW, o sa arate foarte bine cu ele.

Link către comentariu

Capacele vw si fara husa ; incepi si tu ca altii sa imbini tuningul cu utilitatea ? :))

Link către comentariu

Pentru miezul jantelor eu iti recomand sa mergi pe capacele oem VW, o sa arate foarte bine cu ele.

 

De acord cu tine, insa capacele de la jante sunt diferite de ceea ce am vazut pe net. Probabil voi face comanda la capace, insa din cele care se lipesc ..si neaparat cu logo'ul VW. 

Capacele vw si fara husa ; incepi si tu ca altii sa imbini tuningul cu utilitatea ? :))

 Mare dreptate ai, dar cu siguranta imi voi lua o husa pentru drumuri lungi de vara.

Utilitatea ei este oricum insesizabila, insa majoritatea dintre noi avem capota punctata de la pietricele si ce este mai nasol faptul ca uneori intervine si rugina .. Astazi mi-au ajuns stopurile ..Ce pot spune? Arata intr-un mare fel si schimbarea va fi 100% 

Voi pune poze maine cu ele 

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Nu dau bine pe masina?? Mie imi plac, insa mai trebuie putin lucrat la 2 din ele, sunt putin julite probabil de la borduri.

Stopurile 

post-2262-0-55147600-1428775591_thumb.jp

Link către comentariu

Si eu as pune niste long beach pe ea, sau ceva care nu par asa chinezesti ca actuelele. Insa daca rezolvi cu capacele centrale poate o sa se schimbe lookul generat de ele.

 

In rest e bomba!

 

Misto stopurile, the best!

 

LE: Am atasat si o poza. Cu astea ai castiga si la confort si la look

post-106003-0-53142700-1428778263_thumb.

Modificat de redeye
Link către comentariu

Si eu as pune niste long beach pe ea, sau ceva care nu par asa chinezesti ca actuelele. Insa daca rezolvi cu capacele centrale poate o sa se schimbe lookul generat de ele.

 

In rest e bomba!

 

Misto stopurile, the best!

 

LE: Am atasat si o poza. Cu astea ai castiga si la confort si la look

Da, arata intr-un anume fel cu jantele astea insa eu ma gandesc in prima faza sa o cobor, asta dupa ce am descoperit arcurile de pe puntea spate taiate. Am gasit ceva sport si ma refer la arcuri fara amortizoare. Investitia este relativ ieftina si sigura, poate doar faptul ca voi avea grija mai mare la drum imi taie oarecum elanul 

Chiar ma uitam zilele trecute pe un site specific v6 si am vazut o Bora cu jante ca ale mele si o idee cum va arata cu noile stopuri. Atasez si pozele 

post-2262-0-32059900-1428779478_thumb.jp

post-2262-0-86491200-1428779483_thumb.jp

Link către comentariu

Ma uitam astazi pe topicului colegului nostru @vwturbo si am vazut ca si-a schimbat racordul flexibil . Din cate stiu eu, acest racord are rolul de atenuare a vibratiilor si totodata a zgomotului produs de toba sport. 

Vreau sa va intreb, in special cei ce se pricep si stiu despre acest subiect.. eu imi pot monta la masina mea asa ceva? Pentru ca in prima faza ma gandeam sa-mi pun o toba intermediara din cauza sound'ului gros si infundat, insa nici aceasta varianta nu este de lepadat atata timp cat ajung cu rezultatul unde doresc 

Atasez o poza in care se observa catalizatoarele, insa dupa ele nu mai am nimic.. doar teava pana in finala . Stiu ca se monteaza inainte de catalizatoare 

Ms frumos, astept un raspuns 

 

 

post-2262-0-91346900-1428853132_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Racordul flexibil este prezent mai pe toate masinile de ani buni incoace. Motorul se misca pe suportii sai la accelerari sau frana de motor... Intreaga galerie de evacuare este fixata pe caroserie...deci cam ai nevoie de articulatie intre motor si galerie... Este doar o articulatie fara rol in sunet

Link către comentariu

Deci, sa inteleg ca trebuie sa masor teava in diametru si sa cumpar un racord flexibil care sa se potriveasca . Am cautat pe net si nu am gasit asa ceva pentru V6, insa ma gandesc daca exista ceva universal dar cu garantia calitatii

Ma voi documenta mai bine, pana una alta urc cateva poze cu noile stopuri . 

post-2262-0-64598900-1428870158_thumb.jp

post-2262-0-24234800-1428870164_thumb.jp

post-2262-0-32989200-1428870169_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Alta viata ! Good job ;)

bgd_b92 ce parere ai de faza cu racordul flexibil? Te-ai lovit de problema asta sau ai auzit pe cineva care sa nu fie multumit de operatie?

 catalinmiti mi-a explicat in mare cum sta treaba cu asta, dar nu sunt lamurit pe deplin si sunt cam in ceata :))

Exista posibilitatea sa -mi pun o intermediara Borla sh provenita din dezmebrarea unui v6 de aici de pe forum, dar nu sunt impacat cu idee ca este destul de "uzata" fiind din fabrica, sau sa comand pe original (180 ron) una la fel insa produs nou nout. 

Dar ma gandesc si la varianta de mai sus

 

post-2262-0-16543300-1428905757_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Eu nu pot sa cred ca tu nu ai din fabrica racord flexibil. Este in partea din fata, daca ai scut, posibil sa nu le vezi din cauza asta. Cauta o bucata (sau doua in cazul tau) de evacuare de 10-20 cm, ceva de genul acoperita cu o plasa metalica. Acela e racordul flexibil.

Nu pot concepe ca o masaina sa nu aiba asa ceva, tobele in caz de solicitare mai mare a motorului ar fi sarit din suporti.

 

Insa vezi sa nu iti fie rupt acest racord flexibil, in interior au un element ce crapa destul de usor.

Racordurile aftermarket au doar plasa si zic eu rezista in timp ceva mai bine.

 

Racordul cand e in stare buna nu are rol in atenuarea sunetului de nic un fel, insa daca e rupt si scapa gaze, atunci afecteaza sunetul iti dai seama.

 

Frumoase stopurile.

Link către comentariu

Scut nu mai am, a fost dat jos probabil din cauza clemelor din ce am vazut eu, insa prinderile laterale exista . In viitorul apropiat imi voi comanda unul metalic, cel de plastic se sparge usor ..

Ma voi uita mai bine cand am sa pun suruburile la tamponul antibalans, ocazie cu care ma uit mai atent la evacuare. Din ce imi amintesc eu era totul ok, doar cateva cleme slabite si schimbate atunci pe moment. Si nu am vazut nimic care sa imi atraga atentia legat de racord flexibil, pentru ca observam cu siguranta 

 

@Ms, m-am chinuit putin, pozitia suruburilor (8) este cam stransa acolo insa de la prima cheie se slabeste si poti usor sa le desfiletezi la mana. 

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Eu iti recomand sa mergi pe jantele de Golf 4 R32, mi se par ca o prind cel mai bine. Iar pe bara fata ar merge sa pui bandou model US cu locasuri pentru lampi portocalii si o vor face sa arate mult mai deosebit.

http://olx.ro/oferta/vand-jante-golf-4-r32-18-5x100-ID35xdP.html

Modificat de Sor!n
Link către comentariu

Sunt frumoase Sorin, insa le mai tin pe astea pana prind un buget mai mare, sau eventual daca ma hotarasc sa le vand cu siguranta imi voi lua alt model. M-am obisnuit cu modelul acesta, si in mers dau foarte bine masina fiind neagra.

Ma gandeam sa "repar" ciobiturile de pe margini si dupa ce le fac frumoase sa le vopsesc cu spray cauciucat in culoare putin mai inchisa, eventual un gri. Iar daca ma plictisesc sau nu-mi mai place cum vine culoarea incerc alta nuanta

Am vazut la un amic pe un mk4 si de anul trecut le are in nuanta verde deschis, masina fiind GTI 

Revenind la bandouri imi plac, dar intrebarea este ..gasesc? La o atenta cautare pe google nu am vazut nimic de genul pe RO si cu siguranta pe comanda costa destul de mult.  

App de V6, in dimineata asta in Cora langa mine in timp ce parcam, s-a oprit inca o Bora v6 (din spusele proprietarului). Cateva cuvinte, anul 2000, consum, bani investiti etc.. cand m-am intors la masina m-am uitat mai atent . V6 din fabrica a avut evacuarea orientata in jos ca la diesel? Suspensia mi s-a parut foarte ridicata pe puntea spate, iar pe portbagaj scria VR6 in nici un caz v6 4Motion cum au de regula. 

Iar, nici un accesoriu de v6... difuzor pentru evacuare, senzor de ploaie nu avea.. 

Nu stiu ce sa zic, se pare ca nu sunt singurul :))

post-2262-0-79857700-1428916293_thumb.jp

Link către comentariu

Dar avea si pe masca tot VR6 pus. Ciudat, de  ce sa fi mintit oare? 

Vorbeam cu un amic acum si imi spunea  ca posibil sa fie 1.9tdi :))

Link către comentariu

E posibil sa fi schimbat capacul motor.

Acuma na, diferente din afara sa zic asa e suspensia independenta de pe puntea spate, toate v6-urile fiind 4 motion din ce stiu eu.

Astfel, e deajuns sa te uiti dedesupt in spate si iti dai seama daca e 4 motion sau nu.

Tevile de evacuare daca nu ma insel sunt tot standard, adica 2 indreptate in jos.

 

Sau sa-l fi pous sa de-a o cheie, sa asculti zgomotul motorului, te lamureai definitiv.

 

Acum e mai greu sa zicem daca a mintit sau nu.

Link către comentariu

Ai dreptate, o fi fost o masina pastrata stock fara imbunatatiri suplimentare.

Nici nu am stat sa fac mai multe poze la masina pentru ca nu mi s-a parut cine stie ce, dar faza este ca nu l-am auzit cand a parcat langa mine..a fost foarte silentios si de regula v'urile se aud chiar si pe evacuare stock de fabrica

Dar indiferent cum este masina, semnul VR6 clar nu are ce cauta acolo  :)

Link către comentariu

Referitor la racord, nu stiu sa-ti dau detalii concrete ; stiu cum arata, stiu ce zgomot face cAnd este deteriorat, dar nu stiu daca la tine a fost schimbata evacuarea complet de fostul proprietar sau nu ; daca a facut un cat-back sau downpipe clar nici catalizatorul si nici racordul numai exista ;

Eu cred ca se va schimba total lookul in bine daca iei un set de arcuri eibach sportline si pui embleme pe jantele alea ; cat despre skoda aia…emblema aia e kitchioasa si poate sa puna el ce sigle vrea…sunt destui care pun GTI pe 1.4 sau GTD pe ALH-uri…dar sunetul motorului V6 e inconfundabil ; poate era VR5, si nu V6…in fine, importanta e masina ta nu a altora ;) spor la treaba.

Link către comentariu

Luni sau marti imi vine kit'ul sport, tipul este plecat din tara si a zis sa-l sun duminica sa le puna la curier

2 arcuri sport rosii pentru spate si pe fata amortizoare cu arcuri,  second ...dar asta este situatia. Si eu vreau sa o las mai jos, nu imi place deloc cum arata mai ales ca majoritatea masinilor le-am avut jos :)

 

 

post-2262-0-78000400-1428941622_thumb.jp acesta este kit'ul sport pe care il astept saptamana viitoare

 

post-2262-0-25551500-1428941762_thumb.jp   iar aici am catalizatoarele.. cel putin eu asa zic. nu sunt astea? 

 

Iar legat de prelungirea pentru spoiler, am gasit la un pret rezonabil asa ceva.. stiu ca nu este cea de v6 insa eu cred ca ar da bine pe masina. Ce parere aveti? O sa fie kitch? Se potriveste de pe mk4 din cate stiu eu... 

 

post-2262-0-93343300-1428941972_thumb.jp Jom ed. 25

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!