Jump to content

Vw Bora 4motion 2.8i v6 204hp - presiune pe creier


C.T.C.

Postare recomandată

Multumesc frumos baieti, intr-adevar masina trage intr-un anume fel si face la fel de tare zgomot  :winter: .

Toba finala urla la propriu, insa are momentele ei intre turatii si cand spun asta ma refer la faptul ca pana in 1500 rot /min nu te poti intelege cu nimeni din masina..intre 1500 si 3000 rot /min este un fel de silence in masina, lucru datorat probabil evacuarii gazelor din toba intr-un mod brutal (zgomot perceput ca un vuiet)

..iar dupa 3000 +++++  decoleaza !! 

 

@Laurentiu, si eu vreau sa scap cat mai usor din toata afacerea asta cu antigelul.Multumesc frumos pentru info :)

 

@Deadly, intr-adevar masina este la vanzare, insa mai mult pentru oferte de schimb. As dorii un TT cu diferenta de la mine sa fiu sincer

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C.T.C.

    81

  • bgd_b92

    13

  • mad_kat

    8

  • Muraru Dan

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pacat, ca e prea faina. Dar, asta e...fiecare isi stie treburile... :icon_thumleft:

 

PS: m-ar tenta pe mine, dar nu stiu ce ar zice nevasta-mea, ca abia am luat-o pe asta acum un an... :lol:

Modificat de Deadly
Link către comentariu

Deocamdata bag bani in masina, dpdv al performantelor nimic de reprosat. Nu sunt hotarat 100% 

Link către comentariu

In sfarsit, dupa 5 zile de asteptare si o piesa pe comanda dar cu alte cote fata de original, am reusit sa gasesc capacul de la filtru de ulei direct de pe un motor v6 . 

Multumesc pe aceasta cale userului @croccifixio pentru amabilitatea de a dezmembra un motor ca acesta, avand in vedere ca am gasit si in Buc insa mi s-a spus ca nu se descompleteaza . ("este arvunit motorul")

post-2262-0-17470500-1426762534_thumb.jp

post-2262-0-72288300-1426762539_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Da, clar astea insa sunt cam scumpe si depasesc bugetul momentan. Daaaar, am lasat acum un PM sa vad daca mi le lasa mai jos decat le are la vanzare

Si mie imi plac.. daca nu reusesc modelul asta, am sa i pun pe cel rosu cu dunga alba jos 

Link către comentariu

Fa un efort sau mai asteapta o ocazie / pana strangi banutii ; parerea este ca arata prea bine…ledurile alea care se ard repede in timp dau un aer kitchios masinii…chinezarii proaste…masina asta parca transmite altceva si merita putina atentie ;)

Link către comentariu

Ai dreptate, mai astept putin insa nici nu vreau sa-mi iau amenda pentru stopurile actuale .. 

Dimineata am fost cu masina in service pentru constatare si se pare ca scurgerea de antigel este de la radiator. In viitorul apropiat va trebuii schimbat.Legat de diagnoza mi-a iesit ca eroare 

Steering Angle Sensor (G85)

..din cate am inteles ar fi unghiul. In mers drept, volanul sta usor spre stanga si poate cauza ar fi exact de aici, voi vedea ce si cum cand voi face geometria. Cu aceasta ocazie in cazul in care vreun user citeste acest topic. rog daca are un buton pentru actionarea actuatorului de la capacul de rezervor.

Ofer la schimb exact acest actuator cumparat degeaba  :winter:

post-2262-0-36209900-1426956946_thumb.jp

post-2262-0-94606300-1426956951_thumb.jp

post-2262-0-31336900-1426956956_thumb.jp

post-2262-0-80207500-1426956969_thumb.jp

post-2262-0-83122700-1426958383_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Astazi a cedat radiatorul :( si sunt nevoit sa cumpar altul nou sau sa-l repar pe acesta. Am fost plecat si la intoarcere am gasit o maaaare pata de antigel in stanga jos. Verdictul este clar : alt radiator

 

Imi puteti spune (daca exista cineva care a mai facut asta) care dintre solutii este mai ok?

 Spun asta pentru ca se ofera garantie la lucrare 24 de luni pentru reparat 

 

In poza este dupa ce am ajuns acasa, cu motorul oprit curgea ca la robinet peste tot 

post-2262-0-20855900-1427038636_thumb.jp

post-2262-0-47468400-1427038646_thumb.jp

post-2262-0-77023900-1427038650_thumb.jp

post-2262-0-47467800-1427044246_thumb.jp

post-2262-0-63599800-1427044251_thumb.jp

post-2262-0-73203400-1427044262_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

100 dolari nu e mult deloc…si livrare gratuita ; bine, acum s-a cam scumpit dolarul…dar nici chinezariile cu leduri nu cred sa fie sub 3-400 lei / set.

Link către comentariu

Baieti, mai bine va axati pe problemele ce le am :)))

Cu radiatorul, antigelul.. de reparat sau nu?? Stopurile sunt de domeniul trecutului acum.. Nici nu ma mai gandesc la ele  :winter:

Link către comentariu

Am radiator nou, urmeaza sa-l montez zilele urmatoare 

Stie cineva daca trebuie sa completez cu antigel? Sau cu apa...pentru ca se va pierde ceva 

post-2262-0-90279100-1427130520_thumb.jp

Link către comentariu

Se va pierde... tot, sau aproape tot. de completat completezi ca si cum ai schimba antigelul, daca nu faci singur operatiunea... mecanicul ar trebuii sa stie sa faca concentratia de antigel.

Link către comentariu

Il schimbi si pe ala…e 15 lei litrul de antigel G12 ( roz ) ; iei 3 litrii de antigel si faci concentratia 1:1 cu apa.

Link către comentariu

Eu as fi luat Hepu, e o marca foarte buna si e made in Germany. Plus ca nu e foarte scump parca 30 de lei bidonul de 1.5 l concetrat.

Link către comentariu

E bun si Starline. Doar sa tii cont de faptul ca antigelul se schimba dupa max 5 ani de exploatare. El are in continutul sau si niste agenti anticoroziune, care dupa 5 ani inceteaza sa-mai protejeze elementele sistemului de racire.

Iar pt mix, foloseste apa demineralizata.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Eu as fi luat Hepu, e o marca foarte buna si e made in Germany. Plus ca nu e foarte scump parca 30 de lei bidonul de 1.5 l concetrat.

 

Am comandat antigel dupa specificatiile masinii..

Intr-adevar diferenta este de 30 lei in + pentru Hepu, insa citind ce scrie Dan si cei 5 ani sunt arhisuficienti  :D

E bun si Starline. Doar sa tii cont de faptul ca antigelul se schimba dupa max 5 ani de exploatare. El are in continutul sau si niste agenti anticoroziune, care dupa 5 ani inceteaza sa-mai protejeze elementele sistemului de racire.

Iar pt mix, foloseste apa demineralizata.

Conteaza daca pun 1l de apa potabila? Intreb doar.. nu ma deranjeaza sa stiu ca nu are nimic

post-2262-0-88337000-1427223880_thumb.jp

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

As avea rugamintea sa continuati discutia despre antigel aici...la cum vad ca evolueaza lucrurile presimt ca vor urma multe pareri...

Succes

Link către comentariu

Nu, aici ne oprim cu discutia despre antigel. (cel putin pentru masina mea)

Ma interesa in mod direct cantitatea si daca trebuie sa schimb tot ce tine de lichid

Link către comentariu

@C.T.C.: imi cer scuze, probabil ai inteles ceea ce a spus colegul nostru moderator Laurentiu ca pe o rugaminte. Da-mi, te rog, voie sa reformulez eu: terminati cu discutiile tehnice, ca altfel se lasa cu sanctiuni.

 

Dupa cum desigur stiti,

In aria "Masina mea" este permisa:
- prezentarea DOAR a masinilor din gama VAG;
- discutarea aspectelor legate de tuning vizual si tehnic.
Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.

 

Inafara cazului in care discutiile despre antigel si radiatoare sunt tuning vizual sau tehnic, discutia va continua in alta parte.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu

Ma gandeam ca aici pot primii mai multe raspunsuri prompte, decat sa scriu intr-o arie unde probabil nu este accesata atat de mult. Nu este o masina oarecare si nici eu nu stiu prea multe despre acest model cu toate ca am avut foarte multe modele mk4 diverse motorizari, iar anumiti useri intra si mai dau cate un sfat bun asa cum de altfel sa si intamplat

Dar daca asa este regula, ce pot face? 

.. ms si scuze

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, m-am intors cu vesti bune ..

 

In ultima saptamana am reusit sa schimb radiatorul si antigelul dupa manual :) si am descoperit ca tamponul de la motor ce face legatura intre suportul motor si bara antibalans era iesit din locasul lui. Probabil socurile au dus la slabirea si implicit la jocul ce il aveam atunci cand plecam in tr 1, lucru ce imi dadea de gandit. 

Faza cea mai tare este ca un surub era rupt in caroserie, unul lipsa si unul slabit (din 4).

Am rugat baietii sa mi-l prinda si au reusit sa puna 2 suruburi exact la cota,  insa intre timp am dat comanda pe original (Germania) la setul complet si astazi mi-au venit .Urmeaza sa le schimb si sa am certitudinea ca lucrul nemtesc este facut cu cap.. fara emotii la socuri :)

Ca si o alta noutate, tot maine imi vin stopurile si cu ocazia asta vreau sa multumesc baietilor ce mi-au "scos" din cap ledurile si stopurile stock banale din fabrica. 

Ah, era sa uit ce era mai important ..astazi am facut si geometria (din cauza la G85) si dupa cativa km in urban s-a stins de la sine martorul.

Atasez un filmulet cu masina in service ..Va tin la curent cu noutati in functie de buget. Vreau sa -i pun o intermediara din cauza zgomotului si Haldex'ul.. probabil mai asteapta putin din cauza reinoirii asigurarii in curand

 

 

 

post-2262-0-06300700-1428694679_thumb.jp

post-2262-0-50275800-1428694687_thumb.jp

post-2262-0-57534800-1428694695_thumb.jp

post-2262-0-63723700-1428694701_thumb.jp

post-2262-0-95366800-1428695321_thumb.jp

post-2262-0-51916900-1428695326_thumb.jp

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!